wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Fijne vakantie, redu!

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    AHHHHHHHHHHHHHH ik heb 4 dagen voor NOD positief getest. Ik heb getest met de 2 voor 5 euro van Kruidvat en er staat een duidelijk leesbaar streepje!! Wat denken jullie??? Wel dubbel: vanochtend crematie van vriendin en ineens zei mijn lichaam je moet testen. Seintje van Astrid??
    Ik vind het helemaal spannend.Eerst helemaal aan de clomid en nu dan ineens uit het niets zwanger?? met 1x insemineren?

Liefs Ylona

3. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wat ontzetttend spannend Ylona!!!! Ik heb alleen maar goeie ervaringen met Kruidvat 2 voor 5 euro, dus ik denk dat hij echt positief is meis... Wel spannend nog even afwachten of hij de komende dagen ook positief is. Maar voor nu alvast :p:p:p:p

4. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Ylona, wat reuze spannend! Ik hoop echt dat het meteen raak is!

Zora, geweldig nieuws meid!:D Nu lekker genieten!

Redu, fijne vakantie!!!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, jeetje wat spannend....maar je weet wat ze zeggen...iemand die dood gaat mag een wens doen voor iemand...wie weet heeft ze dit wel gewenst!!!

ik denk er ook wel eens aan als ik aan mijn pa denk....die zou nog een kleinkind super hebben gevonden, want Luka was zijn alles, ondanks bij nog 7 andere kleinkinderen heeft....

6. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ja zou idd super zijn! Ik vind het wel spannend hoor. Mijn zus komt zo en ga haar dan vragen wat zij van mijn test vindt! Ik zal mijn test hier ook even laten zien en ben benieuwd of jullie hem ook zien. Hij is wel onwijs wazig maar krijg hem niet beter!

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, ik zie wel een roze waas....jammer dat hij niet scherper is!! maar volgens mij toch wel duidelijk....

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    jaaaahhhhh ylona... duidelijk zwanger!!!!!! die kv testen liegen echt niet.... als ik een meter bij mijn pc vandaan sta zie ik duidelijk het contrast... als ik er met mijn neus voor sta zie ik hem niet..

ik heb vandaag ook kv testen gehaald..... en ik moet zeggen dat het nu toch wel gaat kriebelen.... al denk ik wel te voelen dat ik ongesteld ga worden zucht...

Zora wat een geweldig bericht.... oh meid ik ben zo blij voor je... je kunt eindelijk al die nare zorgen achter je laten en kijken naar de toekomst...

Lekker dat alles goed gaat redu, geniet heerlijk van je vakantie!!!!

Ivy fijn dat met jou alles ook prima gaat....

Dazwa wat een mooi kamertje.. daar zal de kleine man zeker heerlijk knus in slapen

ik ben helemaal gek van mijn nieuwe camera.... zal eens ff kijken of het nu wel lukt om wat foto,s te spammen

xxx jose

9. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Helemaal duidelijk!

Liefs Ylona

10. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Gefeliciteerd Ylona.:D

11. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Dank je! IK kan er echt nog niet bij dat ik gewoon in 1x goed gemikt heb. Zou toch bijna onmogelijk zijn met PCO! WAAAAHHHH spannend! Ga volgende week verloskundige bellen! of is dat nog te vroeg?

Liefs Ylona

12. beehappy76

Jaaaaaaaaaaaa, echt ZWANGER!!!:D
    Geweldig in 1x raak!

Volgens mij kun je de vk volgende week wel bellen hoor, zie vaker dat meiden al vroeg in de zwangerschap bellen.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, meid echt super....gewoon ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!

@all, morgenvroeg mag ik weer voor de echo....om 9 uur, lekker vroeg, en dan meteen een nieuwe afspraak maken bij de gyn voor de verdere controles....

hebben jullie trouwens de 20 weken echo's in het ziekenhuis laten doen, of bij een echo buro? wil even kijken hoe en wat, want zal die rond 19 wkn laten doen ivm vakantie..

14. beehappy76

Lieve meiden, ik heb nu echt besloten afscheid te gaan nemen van zwangerschapspagina. Ik merk dat ik te veel bezig blijf met alles wat met een zwangerschap te maken heeft, vaak is dit voor mezelf erg pijnlijk :(
    Ik moet nu aan mezelf gaan werken en het verdriet om onze verloren zwangerschappen en ons onvervulde verlangen een plekje gaan geven. Daarom neem ik nu echt afscheid van het forum, ik moet het echt gaan loslaten.

Ik wens alle zwangeren een hele fijne zwangerschap en een gezond kindje toe! Meiden het is jullie zo gegund!

Voor de meiden die nog wachten op een wondertje of een brusje, ik hoop dat jullie wens snel vervuld mag worden!

Sommige van jullie hebben me op hyves en zo kan ik sommige toch nog een beetje volgen;)

Bedankt voor de steun van de afgelopen jaren!

Liefs beehappy

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, heb net nog even gereageerd op je eigen topic....
    heb echt respect voor je!!
    dikke knuffel!!

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, straks te horen gekregen dat een oud klasgenootje van mij nu 11 weken zwanger is, zijn in sept afgelopen jaar gestopt met alle behandelingen( IVF/ICSI), en nu dus spontaan.....wat een wondertjes allemaal....

bij de meiden van het topic clomid zijn er nu ook weer 2 zwanger, en 2 met een twijfeltest, ze zitten voor hun NOD....2010 lijkt een vruchtbaar jaar te worden....

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ylona, proficiat wat een supermooi nieuws!!

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ylona gefeliciteerd!!! Wat een mooie treffer.
    Ik ken jou niet van de vorige keer dat je zwanger wordt, maar mag ik vragen waarom je aan ineminatie doet?
    Wel helemaal top nieuws meis! En gewoon bellen naar die gyn hoor, kan ze je vast inplannen en heb je een datum om naar toe te leven.

Zora, Joepiejoepiejoepie! Alleen maar gewoon heel fijn... zucht....

Luukse, voor de 20 weken echo moesten wij naar het echocentrum, dat doen ze niet bij de gyn.
    Volgende week ga ik naar een pretechocentrum trouwens gewoon voor de fun. Papa betaald!

Beehappy, toch weer een lastige keuze, maar moedige beslissing. Ik denk dat het goed is. Heel veel sterkte en liefde toegwenst met het verwerken van dit onvervulde verlangen.... Knuffel

19. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hey Leonizzie,

Ik ben een bewust alleenstaande moeder en ben dus zwanger van een donor! Mika en dit prutske zijn van dezelfde donor gelukkig! Zijn het wel echte broers of broer en zus!

Liefs Ylona

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, is altijd lekker als je eens extra naar de beeb kan kijken....
    wat betreft de 20 weken echo, ik weet dat ze dat hier wel in het AZM doen, maar moet even rondkijken hoe en wat....

@ylona, al gewend?

@all, om 9 uur de laatste echo bij de FA, hoop dat beeb goed gegroeid is, en dan mag ik meteen afspraken bij de gewone gyn maken....
    werd vanochtend trouwens wakker en hubbie vroeg wat ik op mijn borsten had.....nou heb dus echt een groeispurt gehad, want heb echt flinke rode striemen aan de zijkant....

Deel Deze Pagina