wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Onze hond denkt trouwens ook een baby te zijn :(

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    leuke hond....haha...hebben jullie 2 beebjes....

eind 38-begin 39 weken is wel lang, vind ik...dacht dat ze je tot max 37 weken zouden laten lopen...en zoals gezegd, echt petje af dat je dit zo goed trekt....idd "afkloppen", maar kan me idd voorstellen dat je op deze manier er wel meer wilt!!!

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden tjeee wat is het hier rustig..... ik moet eerlijk zeggen dt ik dagelijks wel even aan jou denk jojoba.... steeds kom ik even kijken hoe het ervoor staat.... pppffffff

hier nog geen verbetering... en ook nog ruzie met hubbie..... zucht.... nou ja ik laat hem maar ffff in zijn sopje gaarkoken.... nee ik heb nog veel last van duizelingen... helaas...

xx jose

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, doe je rustig aan!!!

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja doe rustig aan..... maar ik vind het zooooo moeilijk....... ik wil gewoon josefien tillen en alles gewoon doen.... raak daar echt gefrustreerd van..... gisterenmiddag wel heerlijk met hubbie en josefien langs een meer hier in de buurt gelopen.... pppffff eventjes eruit... zit alleen maar binnen,

josefien is vandaag naar de gastouder... dus is het eventjes rustig....

en ik ga zo m,n werk maar eens bellen.... met lood in mijn schoenen.... zat er bijna lekker in in het nieuwe groepje... nu voelt het alsof ik weer helemaal overnieuw moet beginnen.... heb ook geen idee wanneer ik weer kan starten....

xx jose

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @JOSEETJE, lekker kunnen ontspannen....was ook prachtig weer!!
    snap wel dat het dubbel is met je werk, maar je gezondheid gaat voor....

7. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Joseetje, rustig aan hoor.. het is niet niks allemaal..
    Lief van je dat je aan me denkt.

Vanavond gaat mijn 6de spuit erin en morgen moet ik voor de 1ste fm. Ben benieuwd of er al wat gebeurt.. Moet zeggen dat ik er echt aan moet denken dit keer, ben 1 keer al bijna vergeten om te spuiten. Ben er helemaal niet zo mee bezig nu, hebben het zo ontzettend druk.. Maar ja, moeten er natuurlijk wel aan denken hé.. Dit is al mijn 5de ronde met de puregon, van de 4 rondes is er pas 1 goed gelukt, hoop dat het nu ook weer eens goed lukt..

Luukske en Zora, groeien jullie buikjes al goed?

Liefs Jojoba

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, ik hoop dat morgen al iets te zien is...
    ik hoop dat dit jullie ronde wordt, het is jullie echt zo gegund!!

@buikje, nou hier gaat het nu echt hard....heb al een flinke toeter...ze zeggen dat het met een 2e sneller kan gaan, das dus hier echt het geval....

9. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hey spannend Jojoba. Ik ga voor je hopen dat er morgen iets te zien is!

joseetje je moet echt rustig aan doen he!

Luukske misschien een buikfoto?
    Ik ben vandaag naar de gyn geweest en we hebben even naar binnen gekeken om te zien of er al te zien was.De gyn zei al dat het kon zijn dat we niks konden zien. Maar goed we zagen een klein vruchtzakje met de grote van 5w1d. 10 mei mag ik weer voor een echo. Duimen jullie mee dat er dan wat meer te zien is?
    Hier wel even mij echo. Is dit een normale echo voor 5 weken?

Liefs Ylona

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    lijkt mij een prima echo meid!!!

xxx jose

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, lijkt mij ook een mooie echo, volgens mij was op mijn eerste echt (waarop alleen het andere vruchtje te zien was) ook zoiets te zien....kwam ook op 5 weken en een paar daagjes uit....

12. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @Ylona: ik vind het ook een mooie echo. Mijn echo was 5 dagen later en zag er vergelijkbaar uit:

13. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Even ego:
    Vanmorgen in zkh geweest, eerste fm, nog niets te zien van eigroei. Is ook nog vroeg.. Baarmoederslijmvlies was iets van 5,2. Dus dat is al mooi in opbouw. Aankomende zaterdag moet ik weer voor de 2de fm. Spannend weer!

Ylona: mooie echo hoor!

Liefs Jojoba

14. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Spannend Jojoba!

Ik wil niet klagen maar moet wel heeel eventjes spuien hoor. Vandaag voor het eerst dat ik denk, pfff. Beeb ligt af en toe vrij hoog en dan is goed doorademen wat minder 'lekker'. Niet dat ik echt benauwd wordt (nog niet) maar het voelt gewoon wat zwaarder. Maar nu ben ik ook weer voor de duizendste keer dit jaar verkouden, en natuurlijk weer met ontzettende keelpijn en slijmvorming in mn keel/longen en hoesten erbij. Bahhh, die combinatie met een hoogliggende beeb is dan echt niet lekker. Ademhalen doet dan pijn, het trekt aan mn banden ofzo.

Zo, dat was het. Verder gaat het heel goed hoor. Net lekker gedouched en ben maar in bed gaan liggen. Morgen een (laatste?) groeiecho van ons mannetje. Hoop echt dat ie nog steeds zo mooi op schema ligt.

Met mijn man gaat het wat minder, die heeft sinds kort weer erg last van hyperventilatie waardoor werken niet echt gaat.. Hij heeft er al jaren medicatie voor wat prima hielp maar nu steekt het de kop weer op.. Terwijl hij zich, zegt ie, niet gespannen of gestresst ofzo voelt.. Hopelijk gaat het snel weer weg, hij krijgt vanaf volgende week ademhalingsoefeningen bij de fysio.

15. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ben ik weer. Net terug uit het AMC. Beeb doet het erg goed en zit helemaal goed op groei met z'n inmiddels 1880 gram. Ook zien alle botjes er nog steeds prima uit, niets op aan te merken!

Met mij nog steeds mwahh. Af en toe echt een druk aan de bovenkant van mn borst en schouderbladen. Mijn bloeddruk bleek ook weer (een stuk) hoger. Maar deze VK/Gyn maakte er niet zo heel veel van.. Heb wel m'n klachten allemaal genoemd en mocht wel bloedprikken en urine inleveren. En als de klachten erger werden contact opnemen. Vond het nogal een wazige arts, een hele oude man die ook beetje vaag praatte.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, meid wat doe jij het toch goed met dat kleine ventje in je....echt super, en wat een mooi gewicht....
    hopelijk is het nog een beetje vol te houden....

enne beterschap met je hubbie....

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #737 luukske, 29 apr 2010
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  18. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wat mooi zeg, prachtige kleur dat lila!

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: wat mooi!!!!! Ik vindt paars en lila hele mooie kleuren.

Dazwa: wat ongelooflijk balen dat het nu toch echt een stuk zwaaarder begint te worden. Dikke knuf!

Jojoba: hopelijk is er zaterdag al een mooi eitje te zien.

20. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Vinden jullie hoestdrankjes ook zoooooo goor, hoe 'lekker' de smaak volgens de verpakking ook hoort te zijn? Getver.. Heb net fluimocil (ofzoiets) bij de apotheek opgehaald. Hoef maar 1 keer per dag zo'n maatbekertje in te nemen maar ik vind het zooo goor. Sta het dan echt kokhalzend door te slikken, brr.. Nu hopen dat het helpt. Wel goed voor mijn buikspieren, al dat hoesten. Qua kortademigheid gaat het nu op zich wel wat beter gelukkig! Ook de druk in mn schouderbladen voelt een stuk minder. Soms weet ik niet of het nou met mijn slechte rug te maken heeft, met te hoge bloeddruk (omdat je dat dan ook kan hebben) of met maagzuur ofzo.

Het AMC belde dat mijn ijzergehalte te laag is en ik zit nu aan de ijzertabletten. Hoop dat ik nog kan poepen straks :p

Deel Deze Pagina