wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by luukske, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oh meis.... ja dat laatste eindje zal toch wel een beetje buffelen worden vrees ik...... de beeb groeit natuurlijk gestaag door..... doe maar lekker rustig aan... ik hoop dat je bloeddruk zich gedeisd houd.... en wat naar van je mannetje van die hyperventilatie.... ik weet er helaas alles van.... heb wel altijd m,n dingen kunnen doen maar het haalt wel de kwaliteit van je leven zo naar beneden vind ik.... ik heb het nu gelukkig goed onder controle nu maar ben daar zeker 10 jaar mee bezig geweest... en nu met alles wat er steeds gebeurd in ons prive leven moet ik echt opletten...vol dat het makkelijk weer toe kan slaan.... zou het kunnen dat je mannetje de komst van de ukkiepuk onbewust toch heel erg spannend vind??? soms heb je zelf gewoon niet door dat je ergens opgewonden of een beetje gespannen over bent ????

Luukske wat een mooie wiegbekleding... daar zal jullie beebje vast heerlijk in weg liggen dromen..
    zoals jij die spulletjes maak t maakt mijn schoonma ze ook... ik vind het echt een talent als je dat kan... josefien haar hele kamer is in pip / oililly style... ik grapte gisteren nog tegen hubbie dat ze beter een kamer van 30 m2 kon hebben want alle leuke spulletjes die ik zie passen er niet meer in...

Jojba meis ik hoop dat er wat te zien zal zijn....ik heb je dit al een poosje eerder gevraagd en misschien wil je er wel helemaal geen antwoord op geven... maar hoe gaat je hubbie ermee om dat het zo lang duurd en dat jullie zoveel tegenslagen hebben? zitten jullie een beetje op een lijn..???

ik zit vandaag op koninginnedag een beetje te pruilen....:(:(:( had zoveel leuke plannen voor vandaag maar ik kan me echt niet in een menigte bewegen.... en ik ben zo dol op rommelmarkten... hubbie is zenuwachtig voor maandag..... dan krijgt hij injecties in zijn rug ...bbbrrrrr moet er ook niet aan denken..

oh josefien ligt in bedje te brullen.... laters!!!

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Bah vandaag bloedverlies gehad. NIet veel maar shrik zat er goed in. Heb een echo gekregen maar er was niet veel meer te zien dan afgelopen maandag. Vruchtzakje was wel iets gegroeid en er was nu een dooierzakje te zien. Dat was wel een goed teken zei de gyn. Hopen dat alles goed komt!

Liefs Ylona

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, succes met je manneke...
    en hopelijk ben je de dag een beetje doorgekomen....

@ylona, is idd altijd even schrikken...gelukkig is de echo goed...
    ik herken het helemaal!

@all, net terug van een middagje in het park....erg leuk, leuke muziek etc...even over de kinderrommelmarkt gelopen....
    mijn ma belde nog dat ze bij haar in de buurt op de rommelmarkt een zgan box had gekocht(zat geen krasje op...en met speelgoedla) voor 10 euro!! en ze brachten hem ook nog bij haar thuis....

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he nee Ylona..... dat is inderdaad echt schrikken...gatver....het is al zo spannend die 1e 12 weken... helemaal met bloedverlies erbij... was het helder? en heb je geen krampen???

Luukske dat klinkt goed... ik heb heel even een poging gedaan hier in het dorp wat rond te lopen maar we zijn na 10 min al weer terug gegaan.. ik vond het niet te doen... nou ja... wel voor 0,50 een schattig babyzonnehoedje gescoord nog van een duur merk ook hahaha

Josefien is gisteren ziek geworden.... had 39.9 ... ik blijf het apart vinden dat die baby,s zo ineens zulke hoge koorts kunnen krijgen...

xxxx jose

5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, beterschap met de kleine meid!!

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    @Joseetje: Hoe gaat het nu met de kleine meid? Het lijkt me best eng als ze zo ineens koorts krijgen. Moet je dat dan meteen bestrijden met paracetamol i.v.m. koortsstuipen? Morgen de injecties voor je mannetje, wens hem succes en sterkte!

Manlief gaf aan dat hij zich inderdaad toch een beetje zorgen maakt om mij waarschijnlijk, dus dat zou er ook mee te maken kunnen hebben.. Heb hem gerustgesteld dat het echt wel goed gaat komen..

@Ylona: wat een schrik, dat wil je nou net niet zien natuurlijk. Wel fijn dat je meteen langs kon komen en dat het gegroeid was!

@Luukske: Goeie aankoop van je moeder! Leuk is dat! Wij hebben niets gekocht. Heb wel zelf gestaan met handgemaakte 'hippe Hollandse hangers' die mijn moeder gemaakt heeft. Erg leuk en heeft nog heel wat opgeleverd!

Hier beginnen toch echt de zwangerschapskwaaltjes te komen hoor! Afgezien van de verkoudheid die maar duurt en duurt hou ik ineens vocht vast in mn benen/enkels en ben voor mijn doen enorm aangekomen. In 1 week 2,6 kilo.. Staan en lopen durf ik niet goed meer omdat ik ten eerste nu vrij zwaar ben voor mijn lengte (weeg nu 60,5, kilo met een lengte van 1.30) en omdat mijn benen erg strak aanvoelen. Gelukkig mag ik woensdag weer naar de VK, maar als mn benen nog strakker voelen dan ga ik gewoon bellen hoor.. Beeb is nog steeds erg beweeglijk dus volgens mij voelt die zich nog prima. Soms ben ik bang dat ik hem er uit hoest joh, niet normaal! Arm kind..

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Dazwa van dat hoesten van jou krijgt je mannetje echt niks hoor... schrikt zich hoogstens soms een klein hoedje.... tjee dat is balen zeg dat die klachten nu toch wel flink op komen zetten....het was al bijna te mooi om waar te zijn hoe heerlijk je ronddartelde..... op een gegeven moment komt de man met de hamer..... bij mij was dat zo rond de 35e week... dus ik vind het voor jou lichamelijke gesteldheid echt keurig tot nu toe.... doe maar voorzichtig... je hoeft niet veel meer te doen toch? kamertje is af etc????

Vraagje over dat bedje dat bij jullie is eengepast? was dat moeilijk? het is gewoon een ikea bed toch?

ik zit te overwegen om mijn pa dat ook te laten maken....bodem is nu naar beneden en hubbie kan josefie niet meer in bed leggen.... hij kan met zijn rug niet zo ver naar voren doorzakken...

gr Jose

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Josefien heeft 40.4 :$:$:$:$ en de huisartsenpost die denkt er niet zo veel van :(:(:( vriendin gebeld die is kinderverpleegkundige en die zegt ook dat ze pas rond de 41.5 :$:$ ( ik dacht echt dat een mens dood ging bij zulke hoge koorts) echt actie gaan ondernemen als ze verder in orde is en niet suf .....ok ze is vrolijk, ze drinkt goed en eet wat minder maar ok... dat snap ik... ze heeft geen vlekjes of plekjes.... huilt niet... ze zit alleen als een aapje aan me vastgeplakt.... dus ik zit hier nog ff achter de pc met mopje hangend aan mijn nek... speentje in en ze vind de pc zo mooi... normaal kan ik zo echt niet zitten want ze wil de muis en het toetsenbord etc.... echt zielig dit... dit is de 3e dag met vrij hoge koorts... ik ga morgen wel naar m,n eigen huisarts..

en nu lekker met mopje in bed nestelen... dat doen we al de hele dag... op papa liggen.... op mama liggen.... een poging doen om ff te geiten en ondeugend te zijn... wat bergen energie kost waarna ze weer instort.... sjonge...

xx jose

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Poe Jose, dat is schrikken die koorts. Raar he dat kinderen dat zo maar ineens kunnen hebben. Het kindje van mijn vriendin ook, je schrikt je naar.. hou maar goed in de gaten of het er niet overheen gaat en anders gewoon weer bellen, liever te veel bellen dan te weinig. Gelukkig is ze wel gewoon vrolijk, dat stemt wel wat geruster hoop ik.

Het bedje is inderdaad van Ikea! En ideaal als je rugproblemen hebt. Ik vind het nog steeds wonderlijk dat zoiets simpels als klapdeurtjes in een ledikant of box niet op de reguliere babymarkt verkrijgbaar is.. Er zijn zoveel mensen (niet eens in een rolstoel) die rugproblemen hebben of niet goed kunnen bukken, en het is zo'n relatief kleine moeite lijkt mij.

Mijn vader heeft de middelste spijlen doorgezaagd en ik geloof dat hij ook extra hout bij heeft gekocht om de constructie daarna weer te verstevigen. Het wordt namelijk íets slapper, maar daarom hebben we extra beveilingen aangebracht. Een soort spies die de boel algemeen bij elkaar houdt en twee kinderslotjes die je ook op tuinhekken vindt haha. Ik ga die wel met stof omwikkelen op een gegeven moment zodat als hij ouder is, zich er niet aan kan bezeren.

De box is op dezelfde manier aangepast. Ik kan als ik weer wat fut heb wel even wat betere foto's voor je maken?

Hier nog iets genants.. vanochtend voor het eerst oefenweeën gehad, na een hoogtepunt :) 10 minuten daarna had ik me toch een kramperige/zeurderige rugpijn, niet normaal. Wist niet waar ik het zoeken moest dus maar een hele hete douche genomen. Goddank trok het na 10 minuten weg maar jeeeemig. Dat doen we dus niet meer :p

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    maak je borst maar nat Dwazwa..... dat is nog niks vergeleken bij het echte werk ;);),

ik ben echt verdrietig vandaag...... hubbie is terug gekomen uit het ziekenhuis.... de behandeling is niet gelukt...het littekenweefsel in zijn rug was zo taai dat ze er niet doorheen konden prikken... het was een afschuwlijke behandeling.

uiteindelijk via zijn stuit een lange naald ingebracht en wat vloeistof ingespoten.... hij kwam helemaal van slag en naar thuis...

ik heb er geen vertrouwen meer in.... als dit niet werkt dan zal hij met die pijn moeten leren leven..... dat kan toch niet???? ik ben helemaal over m,n toeren.... hoe moet dat nou???? het kan toch niet zo zijn dat hij josefien niet kan tillen.... ik weet het even niet meer.... ik begrijp gewoon niet waarom al die narigheid ons toch steeds overkomt.... en met al die klootzakken ( sorrie) en nare mensen gaat altijd alles maar goed... we zijn nu al zo lang aan het knokken en knokken en knokken... de rek is er echt een beetje uit aan het gaan....

11. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, haha...idd niks meer doen...rustig aan doen....

@joseetje, kindjes kunnen idd redelijk goed tegen temp, en kan ook echt heel snel op en af gaan.....hier bij Luka ook vaak gehad....in het begin akelig, maar na een aantal keren is het al minder schrikken....maar een ziek kindje is nooit leuk!!

jeetje wat erg van je hubbie.... het zit jullie echt niet mee!!
    dikke knuffel voor jou en je gezinnetje!

@all, zie wel uit naar de echo van komende donderdag, en morgen gelukkig de 12 weken grens bereikt....
    hubbie zijn er afgelopen weekend uitgekomen welke kinderwagen we gaan aanschaffen, het wordt toch de bugaboo cameleon, moet even kijken welke kleuren....
    binnenkorte begint hubbie aan de kledingkast(in een nis op de kamer komt een RVS stellage met planken en een gordijn ervoor!).

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    leuk luukske.... heerlijk met al je babydingetjes in de weer..

ppfff hier mezelf weer een beetje bij elkraar geraapt.... josefien heeft trouwens de 6e ziekte...

gr Jose

13. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Even een korte update. Had al geschreven dat ik last had van rugpijn en kortademigheid. Vandaag werd het erger en mijn bloeddruk bleek veel te hoog. In het amc aangekomen kon ik meteen blijven.. Ik heb zwangerschapsvergiftiging :( De kans is aanwezig dat ik hier voorlopig nog wel lig, ben 27 juni uitgerekend.. Ons mannetje doet het gelukkig naar de omstandigheden goed. Placenta werkt nog goed.. Wel een erge domper want op zich ging het allemaal erg voorspoedig.

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, jeetje meis....doe rustig aan...alles om het nog even uit te zingen met jullie beeb.....
    ik weet dat het een domper is, maar je hebt nu extra controles nodig....hopelijk heb je in het ziekenhuis genoeg afleiding....

15. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Lieve Meiden, jullie zien het goed beehappy is er weer...ik heb pril maar mooi nieuws, we zijn zwanger!:$
    View attachment 69600

Niet te geloven, nu hadden we het echt opgegeven. Ik ben gestart met een behandeling bij de psycholoog om alles van de afgelopen 4 jaar een plekje te geven en onvervulde wens voor een brusje los te laten en nu ineens SPONTAAN ZWANGER!:$
    Ik wilde dit nieuws natuurlijk meteen met jullie delen, met jullie heb ik de afgelopen jaren onze hele weg gedeeld. Het is nog allemaal heel erg pril en helaas weten wij als geen ander dat een positieve test nog zeker geen voldragen zwangerschap betekend, maar het begin is er!

Liefs Beehappy

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    WAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH, Beehappy, ik kukel van verbazing van mn stoel. Wat een geweldig nieuws! Hopelijk blijft dit megawondertje lekker nog een maand of 8 in je buik wonen.
    Ongelooflijk gefeliciteerd!

(zit hier gewoon met tranen in mn ogen te typen.....)

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Dazwa: wat ongelooflijk shit, meid. Laat je maar lekker goed vertroetelen in het AMC en hopelijk knap je snel weer wat op.
    Dikke knuf!

Luukske: joepie, gefeliciteerd met je 12 weken! Ook al heerlijk met alle babydingetje aan de gang.

Joseetje: beterschap voor Josefien. Gelukkig gaat het met je zelf langzaamaan weer wat beter. Wanneer hebben jullie trouwens de intake bij de fa?

Jojoba: hoe is het met jou?

Hier gaat alles zn gangetje, we genieten enorm van Amber en zijn echt verbaasd hoe snel het gaat, ze is al weer een half jaar!

18. beehappy76

Nightelf, dank je! Ik loop hier helemaal te stuiteren, kan het echt niet geloven!

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Dat kan ik me ook echt helemaal voorstellen! Wat fijn dat je ook al zo snel voor een echo kunt.

20. beehappy76

Ja echt wel, maar dit is ivm het gevaar op een bbz. Ik laat het gewoon allemaal op me af komen, ik ga gewoon van dag tot dag leven.

Share This Page