wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Groot gelijk, 'gewoon' van dag tot dag bekijken. Wat dat betreft hebben jullie al zo vaak meegemaakt dat het ook anders kan gaan................
    Hier draaien de duimpjes iig al, dat jullie wondertje zich maar op de goeie plaatst genesteld heeft (Amber haar kleine duimpjes doen ook mee ;)).

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, meis....super!!!!
    allereerst gewoon lekker gefeliciteerd....wie weet is dit gewoon jullie kado voor jullie 12,5 jarig huwelijk!!!

ik duim voor jullie dat het deze keer gewoon eens "normaal" kan en mag gaan!!!

3. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Dazwa wat een vervelend nieuws! En dat al rond deze termijn. Hopen dat je mannetje nog een tijdje kan blijven zitten in je buik.

beehappy wat een goed nieuws!!!!! 10 mei is al erg snel he!! Ik heb dan ook een echo!

Liefs Ylona

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    och meid... wat lees ik nou.... zwangerschapsvergiftiging.... jeetje.. kan me voorstellen dat dat een domper is.. ik wil je het allerbeste wensen.. hoe rot het ook is....als het met het beebje maar goed blijft gaan... jij komt er wel... ze houden je nu goed in de gaten... ik moest alleen wel meteen aan je mannetje denken... houd hij zich een beetje???

Beehappy.... meid.... ik kan het gewoon niet geloven....zit hier gewoon met kippevel.... wat hoop ik vurig dat het deze keer wel zo mag zijn... wat moet je overdonderd zijn... godzijdank dat dat spiraal eruit is gevallen... misscihen heeft dat zo moeten zijn.... het lichaam vecht door he???

10 mei.. dat is gelukkig al snel... al zal het best een pittig weekje worden... kan me voorstellen dat het u helemaal een achtbaan van emoties word.. nou welcome back meid.... wij zijn hier voor je...

Jojoba hoe is het meis....

Zora ben je lekker aan het shoppen?

xxx jose

xxxx jose

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, hoe gaat het bij jullie?

@nightelf, en hoe is ie bij jullie?

@all, kruip zo mijn bedje weer in, ben gaar....
    overmorgen de 12 weken echo, vind het toch wel weer spannend! hubbie en Luka gaan mee....
    hoop dat alles goed gaat!

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    kan me voorstellen dat het spannend is luukske.... je hebt zoalng het idee gehad dat het nooit meer zou gaan lukken dat het vast toch ergens heel raar meot zijn dat je morgen gewoon de 13 weken echo hebt,,, jeetje waar blijft de tijd toch....

hier is het rustig..... ik probeer niet teveel op google te zoeken en oh oh had ik dat maar voor die operatie gedaan.... ik vraag me echt af of hubbie ooit weer pijnvrij zal zijn en of hij weer kan gaan werken... hijzelf lijkt zich er voor nu bij neer te leggen dat het nu even zo is... maar ik verwacht geen wonderen van die injectie....

soms denk ik.... ik heb gebeden en gebeden en gebeden toen zwanger worde niet lukte en daarbij vaak geroepen het maakt me niet uit wat er verder nog gebeurd als ik maar zwanger word.... misschien heb ik dat iets te vaak geroepen..

ik vind het zwaar dat er steeds weer iets naars gebeurd... het leven staat nu al zolang op z,n kop..

xxx jose

7. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve welkom terug! Niet te geloven, wat kan het leven soms toch gekke sprongen maken!

Ylona, jij 10 mei ook een echo, spannend zeg! Bij ons zal er nog niet veel te zien zijn, het is alleen belangrijk om te kijken of wondertje op de juiste plaats genesteld is.

Joseetje, je zou het bijna zeggen dat het lichaam het geweten heeft, ik denk echt dat er meer tussen hemel en aarde is.

Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen dat je bang bent dat je te hard geroepen hebt en dat dit nu de prijs is die jullie daarvoor moeten betalen...ik denk dat er gewoon dingen gebeuren die buiten onze macht liggen, het geloof help ze ons dragen.

Luukske, morgen al weer de 12 weken echo, jeetje wat gaat dat snel! Kan me voostellen dat je het erg spannend vindt, maar ik weet zeker dat jullie beebje zich van zij beste kant laat zien!

Ik heb een vreselijke nacht achter de rug, ik kon niet in slaap komen. Ik ben wel 50x naar het toilet gelopen om te broekloeren, het is echt onwerklijk allemaal. Onze meiden willen ook echt niet dat ik nog iets zwaars in huis doe, "kom maar mama dat doen wij wel" De jongste lag vanmorgen langs me in bed, pakte mijn hand en zei "ik hoop zo dat dit kindje wel groot mag groeien en dat ik een grote zus ga worden" Ik moest even slikken...

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beehappy: wat een ongelooflijk lieve reacties van jullie meiden. Wat zal de komende weken (en weken) ontzettend spannend worden.

Dazwa: hoe is het met je?

Joseetje: die injecties schijnen toch echt wel goede resultaten te leveren (bij de meerderheid iig). In het ziekenhuis waar ik werk, zit ook een pijnpoli en het is daar altijd ontzettend druk.
    Al die narigheid heb je vast niet over jullie afgeroepen, dat kan ik me niet voorstellen.........
    Krabbel je zelf ondertussen weer een beetje op?

Luukske: spannend morgen de 12 weken echo. Ik duim voor je dat alles goed is. Heb je, naast die vermoeidheid, nog veel klachten?

Hier vandaag lekker vrij, deze week maar 2 dagen werken (wel 1 dag van 13 uur gemaakt, maar dat is niet anders). Volgende week een ontzettend drukke week op het werk, moet 5 dagen werken, terwijl ik er normaal maar 3 werk. Het is meivakantie, dus we zitten erg krap in het personeel en ik moet weer beginnen met allerlei rare diensten :(
    Met Amber gaat het ontzettend goed, ze is wel een klein, dun dametje, maar ze eet goed, dus daar maken we ons geen zorgen over. Ze rolt de hele box door of over de grond en wil zelfs al gaan zitten (lukt haar alleen nog niet :p). Het is en blijft zo'n ontzettend mooi wonder.......

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, ik geloof je echt dat je het nog onwerkelijk vindt, en je zo zit te broekloeren...
    lief van de kids....

@nightelf, dat wordt een drukke week volgende week....
    qua symptomen, heb idd last van erge vermoeidheid, en verder wel gevoelige (.)(.), maar meer niet....heb ik bij Luka ook niet gehad.

@all, begin nu steeds onzekerder te worden voor morgen....
    van de ene kant vind ik het akelig, en van de andere kant hoop ik gewoon een perfect mensje te zien op de echo!

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Luukske.... we kunnen je allemaal wel geruststellen en ik weet dat als je even zo onzeker bent dat dat dan die echt goed doordringt... maar echt waar meid.... heb vertrouwen.... jullie beebje doet het goed....

Beehappy acht die meiden toch van je... wat hartverwarmend... ik hoop zo voor je dat het goed zit....

Nightelf ik lees op internet veel berichten dat de injecties niet goed helpen.... maar aan de andere kant zulen het alleen de mensen met klachten zijn die informatie opzoeken...

ik merk dat hubbie vandaag een beetje gespannen is...... ik laat hem maar...ik moet gewoon opletten dat ik mezelf niet verlies in de zorgen....zie het al helemaal gebeuren dat we ons huis moeten verkopen en dat ik fultime moet gaan werken etc..... ppffff ik moet echt stoppen met die gedachtes....
    maar hoe??

xxx jose

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Joseetje: dat klopt idd, vaak zijn alleen de verhalen van mensen waarbij een behandeling niet goed gegaan is, te vinden op internet.
    Dat van die zorgen ken ik helemaal. Toen mijn man geen baan had, maakte ik me ook heel veel zorgen. Zolang hij een ww-uitkering kreeg, zou er niks aan de hand zijn, maar dat stopt op een gegeven moment ook en dan krijg je helemaal niets meer. Dan zou ik ook fulltime moeten gaan werken en dan zou het heel krap worden. Gelukkig allemaal goed gekomen, hopelijk bij jullie ook.................

Oh, er is iemand wakker!

12. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Beehappy gefeliciteerd meid!!!!
    Beepje van beehappy houd goed vast!!!!!!!

Dazwa wat vervelend meid, sterkte toegewenst, ik weet wat het is om zolang in het ziekenhuis te liggen en je zorgen te maken om je kindje.
    Maar houd moed het is voor het goede doel meid en in het ziekenhuis ben je in goede handen.

groetjes redu

13. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Baal baal hier! Net met Mika naar de huisartsenpost geweest omdat hij de hele dag al zo benauwd is en de pufjes echt niet helpen. Zitten zijn longentjes weer helemaal vol en vast. Dus weer een kuur grrrrrrr. Hij lag er nu echt laat in en hij slaapt nog steeds niet. Kan de slaap niet vatten.

liefs Ylona

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh ylona wat klote... hier ook met een heel ziek kind gezeten... z zit nu nog onder de uitslag en slaapt veel.... hoop dat hij goed en snel opknapt. hoe voel je je verder?

Redu jeetje wat gaat het toch snel, heb je die andere echo al gehad? weet je al iets meer?

Nightelf ja balen is dat dan he? ik baal gewoon de afgelopen 2 jaar zijn gewoon idioot geweest, los van elkaar zouden alle afzonderlijke dingen wel te doen zijn maar zo abrupt alles na elkaar??? mja... heb net even lekker tegen m,n mams aan zitten piepen.... en ben nu weer wat vrolijker..

xx Jose

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    WOW! :$ Kippevel! Ik hoop heeeeeeeeeeeeeeeeel hard met jullie mee dat dit frummeltje helemaal goed zit en een grote gezonde frummel wordt! :)

@Dazwa: balen zeg van de zw.sch.vergiftiging! En het ging zo goed :( Hopelijk ben je enigszins 'stabiel' en kan je jochie nog een poosje blijven zitten.

@joseetje: pff...wanneer houdt het op he? Ik heb zelf een behoorlijk slechte rug en weet helaas wat een narigheid dat kan zijn...hopelijk kunnen ze een manier vinden voor je man om de pijn te verlichten.
    btw..hier een heel oud ledikantje van de tante van mijn man waarbij de zijkant naar beneden kan klappen. Heb me ook rot gezocht naar een bedje met deurtjes oid vanwege m'n rug, maar dan kom je terecht op sites die aan kinderdagverblijven leveren...;) Paar jaar geleden waren we in frankrijk op vakantie en daar hadden ze dus bedjes met verschuifbare zijkanten gewoon in de supermarchés staan...;) Helaas hadden ze ze toen niet meer op voorraad en aangezien we op vakantie waren ging het verhaal dus niet door toen...BAAL!

@Luukske: veel succes en vooral plezier morgen bij de echo! Alles gaat prima hoor, zal je zien!

@All: ja, ben er stiekem nog wel af en toe hoor ;) Hier alles ok. Druk met vanalles. Vandaag wezen babyknuffen met de dochter van mijn beste vriendin die vorige week is geboren. ooooow...wat zijn die kleintjes toch kleeeeeein! :)

moet er weer vandoor....bed roept HEEL LUID!

Laterr ladiezz!

Denk aan jullie!

Liefs Tezzz

16. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden,

De vervolgecho heb ik inderdaad gehad.
    Er was teveel vocht in de niertjes van ons kindje en 1 van haar niertjes is ook anders van vorm.
    Dat vocht houden ze nu goed in de gaten en kan ook nog vanzelf oplossen.
    En als dit niet zo is kijkt de kinderarts na de geboorte goed of ze kan plassen en zal ze ws antibiotica krijgen.
    Dat de nier anders van vorm is zie je relatief vaker bij kinderen met het downsyndroom. De kans hierop is dus vergroot.
    Dus er werdt een vruchtwaterpunctie voorsteld, zodat we de zwangerschap nog konden beindigen:$
    Was echt in shock. Zou dat met 4 weken zwangerschap al niet kunnen, laat staan met meer dan 20 weken.
    Besloten de punctie niet te doen, omdat die ook risico met zich meebrengt en wij dit niet kunnen en willen weghalen, ons dochtertje is welkom zoals ze is.
    groetjes redu

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, beterschap met Mika!
    Luka heeft het ook geregeld, en de kindjes kunnen dan echt ziek zijn....

@redu, jeetje meis....ik zou idd de zwangerschap ook niet afbreken....hebben het bij Luka ook gehad, of we met 28 weken nog een vwp wilden doen....want ze waren er heilig van overtuigd dat hij Down zou hebben, gezien zijn afwijkende groei...nou we hebben hier een vrolijke knul van 4,5 jaar rondlopen!
    we doen nu dus ook geen combi test, het is een kansberekening, en we houden dit beebje, wat er ook gebeurt....heb al gezegd dat ik geen toeters of bellen aan mijn lijf wil deze zwangerschap....heeft bij Luka voor een hoop stress gezorgd!

@all, heb de zenuwen voor vanmiddag....
    heb slecht geslapen vannacht, dus van mij mag het 14 uur zijn...

morgen een drukke volle dag, met de bruiloft van hubbie's broertje!

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Luukske ik wil je heel erg veel kijkplezier wensen bij dit lang verwachte wondertje.

Redu jemig meid... wat een verhaal...

ik moet zeggen dat ik altijd even moet slikken bij dit soort verhalen.... mijn broertje heeft down...en hij is zo geweldig..en lief natuurlijk moet iedereen zijn eigen beslissingen maken... en daar vel ik geen oordeel over... maar als ik dan zo volmondig lees dat het kindjke welkom is zoals het is....dan heb ik daar zo,n diepe respect voor....ik denk dat de kans klein is dat het beebje down heeft... want als je kans niet 1 op 10 000 maar 1 op 8 000 is dan spreekt men al over een verhoogde kans... terwijl de kans nog steeds klein is...

xxx jose

19. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

redu, jeetje meis...wat sterk dat jullie er beide voor kunnen gaan en er voor kiezen geen verder onderzoeken te doen...het is net als joseetje schrijft een keuze die iedereen voor zichzelf moet beslissen, wat de keuze ook is heb ik daar respect voor!

20. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    De kans is 1 op 100, maar dan nog steeds zijn 99 van de honderd kindjes gezond.
    En daar gaan we vooralsnog wel vanuit en als ze het wel blijkt te hebben zal ze voor ons nog steeds de mooiste en de liefste zijn.
    Snap dat artsen er verder vandaan staan, maar ik voel haar iedere dag en houd nu al zoveel van haar.

groetjes redu

Deel Deze Pagina