Wat spannend Caecilia, ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan en er een wolk van een beeb geboren wordt!
hey meiden, zag net op de hyves de 1e felicitaties staan voor caecilia, dus de beeb is geboren!!! kon er helaas niet uithalen of het een boy or girl is! @caecilia, GEFELICITEERD!!!
Caecilia, gefeliciteerd met jullie 2e wondertje! Hier laat ik het verder ff bij, voel me nog steeds K#T... Ik wens jullie een fijn weekend allemaal.
Beehappy: veel sterkte meid, neem de tijd inderdaad. Hele dikke knuffel voor jou.. Caecilia: gefeliciteerd! Ben benieuwd of het een jongetje of meisje is geworden en naar de naam natuurlijk.. Marieke: volgens mij ben jij ook al bevallen, ik hoop dat je je snel een keertje komt melden. Vanavond gaat de pregnyl erin! Joehoe! Liefs Jojoba
Ceacillia gefeliciteerd!!!! Ben benieuwd... Zora, sorry dacht dat die wat eerder was, dus nog een dikke 2 weken wachten begrijp ik. Jojoba, he al aan de Pregnyl?! Dus zijn goed gegroeid! Heb je er 1 of 2? Nou aan de klus dan vanavond, morgen en overmorgen en ach doe maandagochtend ook nog maar even haha
@jojoba, you go girl!! @leonizzie, 14 weken alweer!! @all, zo werken en morgen een dagje amsterdam met hubbie
Caecilia: gefeliciteerd!!! Jojoba: joejoe, eindelijk!! Sluit je maar lekker in huis op, dit weekend, jullie hebben genoeg te doen Beehappy: dikke knuf! Neem lekker de tijd.
Even heel snel.Ik kom later mijn hele verhaal vertellen vrijdagmorgen om 9:38 uur is onze 2de zoon Kelvin geboren. In het ziekenhuis wachtend op de lift naar de verloskunde afdeling is hij geheel onverwacht met 1x persen naar buiten geschoten. Hij is dus in de hal ter wereld gekomen. Ik vertel jullie van de week onze hele verhaal! Met ons is alles iig helemaal super!
@caecilia, gefeliciteerd en geniet ervan!!! ben benieuwd naar je verhaal want lijkt een super snelle bevalling te zijn geweest.... geniet van jullie mannetjes!!
Gefeliciteerd met jullie zoon Kelvin! Wat een verhaal zeg. laat hij eerst op zich wachten en dan wil hij er met spoed uit. ben benieuwd na je verhaal! Groetjes Ylona
Oms hele verhaal: Donderdag 22:12 uur... hele pijnlijke steek, krak geluid en golf vloeistof... Vliezen zijn gebroken! 22:35 uur mijn zus gebeld die heeft om 23:15 Xander opgehaald. 01:00 uur sinds 22:12 weeen om de 5 a 6 min. vk gebeld. Om 1:00 uur 's nachts had ik 1 cm. Ik was moe en vond de weeen niet zo heel erg en wilde eigenlijk gewoon slapen. De vk had zoiets van... als jij denkt dat je dat kan dan moet je dat vooral gaan doen We hadden afgesproken dat ik zou bellen als het heftig werd of anders rond 8 uur 's morgens. De hele nacht wel wat weeen gehad maar ik kon ze wegpuffen en viel tussendoor geregeld in slaap. Weeen kwamen denk ik soms om de 20 a 30 minuten omdat ik sliep. (wat is een menselijk lichaam toch een bijzonder ding!) 's morgens rond 7:30 uur werden we wakker. Mijn man kreeg een sms-je van mijn zus dat alles goed was gegaan met X en dat hij in bed liedjes aan het zingen was. Ik wilde meer weten dus heb mijn zus gebeld. Terwijl we gezellig aan het kletsen waren kreeg ik hele erge weeen. Ik was echt even aan het huilen en schreeuwen (wat nu netjes puffen...) Als de heftige wegwaren kreeg ik tussendoor wegpufbare weeen. Maar het stopte geen seconde. Toch ik nog even met mijn zus gepraat. Tot zij zei... zou je niet beter de vk bellen? Inmiddels was ik 10 minuten heftige weeen verder en was het 10 over 8. Vk gebeld. Zij was er om 8:45 uur. Ik bleek op 3 a 4 cm te zitten. Dus zh gebeld en ik mocht komen (ik wilde pethedine had ik me voorgenomen want ik verging van de pijn). Aankleden etc. was moeizaam met alle weeen. Ondertussen ook mijn hele blaas geleegd en ik voelde ook nog wat ontlasting maar dacht dat komt in het zh wel! Bij de auto wilde ze dat ik instapte. Ik begon daar over de ontlasting. Ik hield het niet meer. Ze bleef vragen: Is het persdrang? Ik nee echt niet het is ontlasting ik heb absoluut geen persdrang. Toen zei de vk ok dan gewoon in je ondergoed want we moeten nu echt naar het zh. Dit lukte niet helemaal maar een gedeelte wel... net genoeg om in de auto te stappen. De weeen bleven echt vreselijk en ik denk dat mijn man goed heeft geleden op weg naar het zh door mijn gegil. We zijn naar utrecht naar het Diakonessenziekenhuis gegaan. Onderweg voelde ik opeens alsof ik hoger in mijn stoel kwam te zitten... Mijn eerste gedachte was: "Het hoofdje?" Mijn 2de: nee kan niet dus is dit ontlasting. Dit kan niet! Toen zijn we foutgereden. Zh ligt beetje in een woonwijk en we zijn er 3 jaar geleden voor het laatst geweest... en nu ging het dus fout. Extra wegen, keren rotondes, vk gebeld terwijl mijn man de tomtom instelde... We waren gelukkig vlakbij, vk was al op de afdeling. Als een gek naar het zh gereden terwijl ik maar bleef schreeuwen (schaamde me dood ) Auto schuin voor zh neergegooid want was heel druk. Ik wilde er wel uit maar wist niet meer hoe. Een ander stel kwam net met hun nieuwe kind uit het zh. Zij zag mij is direct uit haar rolstoel opgestaan en heeft hem naar mij gebracht. ik had hem veel harder nodig zei ze nog. Mijn man is met mij (gillend) in de rolstoel het zh ingerend. De portier riep hem nog terug dus hij terug om te roepen dat we naar verloskunde moesten. Doorgerend naar de lift. Langs de koffietafeltjes waar mensen van schrik hun koffie lieten vallen... Bij de lift stond een oud vrouwtje te wachten. Ik heb nog tegen mijn man geroepen ik wil niet in de lift ik ga hier op de grond liggen! Hij: Nee we gaan met de lift! Maar dat duurd lang om 9:35 uur in de ochtend is het spits in een zh... Opeens voelde ik zo'n druk en deed mijn lichaam mee... Op dat moment kwam mijn vk uit het trappenhuis gerend en ik heb alleen geroepen: Zijn hoofdje is al geboren! Ik had mijn kleren nog aan, zat in een rolstoel in de hal voor de liften en hield zijn hoofdje in mijn broek vast. Zij heeft mijn broek naar beneden gerukt en op dat moment floepte Kelvin er helemaal uit. Dit was om 9:38 uur vrijdag. Daarna zijn we met de lift naar bovengegaan terwijl Ik Kelvin tegen me aan onder mijn jas had (ik nu hard huilend). Al het gegil waren dus persweeen die ik "onbewust" aan het tegenhouden was. Ik heb 1x min of meer geperst en toen was hij er. De bevalling was officieel om 8:00 uur gestart. Toen we naar huis gingen werden we overal toegesproken en gefeliciteerd. Heel veel mensen hadden ons 's morgens zien binnenkomen. Het oude vrouwtje bij de lift schijnt er een behoorlijke klap van te hebben gehad en heeft een uur zitten trillen in een kamertje. We hebben ook nog foto's gemaakt op de plek waar hij ter wereld is gekomen De portiers hebben we bedankt want die hadden naar boven gebeld dat er een vrouw gillend aankwam en dat er NU iemand moest komen. Zonder hun hadden we misschien alleen in de lift gestaan.... Dat was onze bevalling... heel bijzonder allemaal!
Jeetje wat een verhaal zeg! Uiteindelijk dus een hele korte bevalling geweest en de ontsluiting is dus ook super snel gegaan! Geniet maar lekker van Kelvin. En wat vind Xander ervan? Groetjes ylona
@Caecilia; jeeeeeeeeeeetje wat een verhaal Dat had je je waarschijnlijk ook niet voorgesteld toen je over een bevalling nadacht. Fijn dat het goed afgelopen is! Gefeliciteerd met de kleine!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 wow niet te geloven dit.... ongelooflijk... maar van harte gefeliciteerd!!!! gr Jose
Caecilia: wat een ongelooflijk verhaal (dacht dat mijn bevalling snel was .....) Vanharte gefelciteerd met jullie zoontje, hele mooie naam hebben jullie voor de kleine man uitgezocht! Geniet van je kraamtijd en laat je lekker verwennen.
CEACILIA, PROFICIAT MET JULLIE ZOON KELVIN!! Lees verder dat het niet met iedereen even goed gaat. Wil jullie heel veel sterkte en geluk wensen. Denk nog vaak aan jullie. De mmm is ontzettend zwaar en heb altijd veel steun aan het forum gehad. Liefs Elke
Jeetje Caecilia wat een verhaal! Geniet van elkaar en nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kelvin! Liefs Jojoba