wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by luukske, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Sorry dat ik hier niet zo vaak meer kom, maar kan het niet meer opbrengen.., al die zwangeren hier en ik als enige nog steeds niet zwanger is me te moeilijk.. sorry hoor..

Allereerst: Beehappy, :D jeetje wat leuk voor jullie, het is jullie zo ontzettend gegund, hoop zo met jullie mee dat dit vruchtje mag blijven zitten, zal heel hard voor jullie duimen..

Joseetje, het is jullie ook niet echt gegund hé. Wat een hoop narigheid allemaal in jullie gezin. Hoe gaat het nu met je man en met jou?

Redu, poeh dat is niet niks zeg.. ik zou het ook nooit weg kunnen laten halen hoor.. je schrikt er natuurlijk wel enorm van als zoiets wordt gezegd tegen je. Je heb het besluit al genomen om geen vruchtwaterpunctie te laten doen?

Luukske: heel veel succes vanmiddag!

Nightelf: hoe gaat het met jou? Jullie nog geen 2de kinderwens?

Dazwa: succes en sterkte, is allemaal niet leuk zo.. Hopelijk blijft hij nog even zitten.

Ylona: hoe gaat het met je? Heb je nog bloedingen gehad?

Zora en Leonizzie: hoe gaat het met jullie meiden?

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor mijn 4de fm. Ik was vorige week zaterdag geweest toen was er een follikel te zien van 14 mm, toen ik maandag terug kwam was deze nog steeds 14 mm. De gyn zei toen dat hij of gesprongen was of dat dit een nieuwe groeiende follikel was. Aangezien het eerste bijna onwaarschijnlijk was volgens de gyn heb ik doorgespoten met puregon. Nu vanmorgen in het ziekenhuis was de follikel mooi doorgegroeid naar 19 mm, heb meteen pregnyl mogen zetten en nu dus weer aan de klus. Bleek die van zaterdag gewoon ingekakt te zijn en er zat dus weer meteen een nieuwe.
    Duimen jullie voor me dat het nu wel eens een keertje lukt?

Oh ja antwoord op jouw vraag Joseetje. Mijn man begint het nu ook steeds moeilijker te vinden, had eerst altijd een beetje een laconieke houding, maar vind het nu ook steeds moeilijker, vooral de vele kraamvisites enzo. Onze relatie is er nog sterker door geworden vind ik. Gelukkig maar, je ziet het ook vaak anders.

Liefs Jojoba

2. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Jojoba moet nog vaak aan je denken, lijkt me inderdaad moeilijk om als laatste over te blijven.
    ik zal de ooievaar jou kant op sturen, dikke knuf.
    En ja besluit is genomen, geen punctie, die geeft voor nu geen meerwaarde, alleen een risico en dat wil ik absoluut niet nemen hoe klein ook.

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Redu: dat is idd niet niks, zeg. Zoals je zelf al schrijft, de kans is het grootst dat het gewoon een gezond dametje is. Moedig besluit om geen verdere onderzoeken te laten doen, ik zou het zelf ook niet doen, bij ons zou ook alles wekom zijn.

Jojoba: super, een ei van 19 mm. Hier draaien de duimpjes en ik hoop zo voor jullie dat het nu toch eens raak zal zijn.
    Wij hebben idd al wel een wens voor een 2e, maar hebben besloten om nu toch maar het verstand voor het gevoel te laten gaan. Het is mij bijna 'verboden' om uberhaupt binnen een jaar weer te gaan proberen, omdat ik bekkeninstabiliteit had en op het laatst bijna niet meer kon lopen. Ws laat ik eind dit jaar, begin volgend jaar de mirena eruit halen en gaan we er dan weer voor (direct via de fa).
    duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim en alle ooievaars moeten richting Jojoba!

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, snap je wel....het hele mmm gedoe wordt er ook niet makkelijker op....

@all, vanmiddag de echo gehad....gewoon uitwendig(heb al een flinke buik van mezelf, maar nu is het echt super!)
    we zagen een super mooi beebje zitten en hebben een pracht hartje horen kloppen....verder een mooie echo foto meegekregen.

daarna dus op controle bij de gyn, moest een aantal vragen beantwoorden, en toen zag je het gezicht behoorlijk wegtrekken....de assistente wilde dat ik alleen nog maar bij de hoofd gyn onder controle zou komen, en krijg extra controles, dinsdag al een telefonisch consult, eind van de maand een echo, en 18 juni de 20 weken echo....
    ze willen me gewoon super goed in de gaten houden ivm de groeiachterstand van zoonlief, en de bijbehorende vroeggeboorte. ben wel blij dat ze daar zelf mee kwam, want had het anders zelf gevraagd....

de placenta ligt aan de achterkant, en de baarmoeder komt echt boven het schaambeen uit....want ik dacht dat ze nog lager moest zijn om de beeb te zoeken....

Luukske is helemaal heppie!!!
    nu kan ik pas echt gaan genieten...volgende week, of de week erna ga ik shoppen voor de wagen!

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    heerlijk meid.... wat een mooi nieuws na al die spannende tijden. nu heerlijk genieten en zwangeren...

Jojba ik kan me dat zo goed voorstellen.... ik weet nog dat we tegen elkaar schreven dat we bang waren als enige over te blijven bijna 2 jaar geleden inmiddels..... al ik erover nadenk hoelang dat geleden is dan vind ik het echt afschuwlijk voor je...dit is zo oneerlijk...het moet vreselijk moeilijk zijn ons over een 2e te horen praten terwijl je zelf nog helemaal geen kindje hebt.....ik kan me niet voorstellen hoe rot je je moet voelen en hoe moeilijk het is om hoop te blijven houden.....iedereen hier begrijpt het dat je afstand neemt en het gewoon niet meer trekt...

xx jose

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hey meiden, ook weer eens een teken van leven van mij. Wij zijn afgelopen weekend lekker een lang weekend weg geweest met de familie, ondanks dat we niet al te best weer hadden was het hartstikke gezellig. Verder gewinkeld en thuis opgeruimd, zijn aan het beginnen de studeerkamer naar boven te verhuizen voor de babykamer, maar man o man wat kan een mens een troep hebben haha.....

Jojoba: Kan me je gevoel heel goed voorstellen, ik schrijf al vanaf dat ik hier aangemeld ben in een ander topic mee waar nu al heel veel meiden bevallen zijn van de tweede terwijl we allemaal samen stopten met de pil. Ik heb daar ook vaak even afstand moeten nemen. Het is gewoon niet leuk om over te blijven. Ik zal duimen dat deze ronde jullie ronde wordt meis, het is zo oneerlijk dat sommigen zo lang moeten wachten. Knuf!

Redu: Wat een heftig nieuws zeg, ik vind dat je een moedige beslissing hebt genomen, ik denk dat ik hetzelfde zou doen. Afbreken zou voor mij ook geen optie zijn, sterkte met alles!

Joseetje: Hoe gaat het met jou, alweer een beetje bijgekomen van het ongeluk of heb je er nog veel last van?

Luukske: Fijn dat ze je zo goed in de gaten gaan houden. Je hebt de 20 weken 5 daagjes eerder dan mij. Leuk! Zo lekker dat we beiden voorbij de 12 weken zijn en dat alles goed is.

Beehappy: Lieverd, wat een super nieuws, ik ga hard hopen en duimen voor je meis, dat dit kleintje bij jullie mag blijven!

Met mij gaat het goed, weeigheid begint al iets af te nemen gelukkig, maar ben wel moe, moe, moe...voel me net een oude oma. Heb al een zwangerschapsbroek en rokje gekocht en vanmiddag wordt een groot pakket kleding afgeleverd door de Wehkamp als het goed is. Dus kan ik voorlopig vooruit. Pas ook nog wel eigen kleding, maar broeken zitten niet meer zo lekker buikje begint toch al een beetje te groeien!

Fijn weekend!

7. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

jojoba, ik kan me heel goed voorstellen dat je moeilijk vindt om hier al die zwangeren te zien...ik hoop zo dat dit jullie ronde mag worden!

luukske, fijn dat jullie een mooie 12 weken echo hebben gehad, nu lekker genieten!

Zora, ook fijn te lezen dat bij jou ook alles voorspoedig verloopt. En lekker dat je buikje al begint te groeien. Lekker genieten meis, je hebt het verdiend!

all, hier alles rustig. Ik heb nergens last van, maar nu maak ik me daar weer zorgen om :). Ik was net naar de markt en moest me echt inhouden om geen test te kopen, ik heb hubbie beloofd dit niet meer te doen...ik moet gewoon rustig afwachten tot de echo maandag, maar dat is echt wel moeilijk:)

8. beehappy76

Meiden, ik heb net de kliniek opgebeld en uitgelegd dat ik mezelf echt gek zit te maken en wat denk je? Ik mag morgenvroeg al komen voor een echo, ze weten niet of we al iets kunnen zien, maar ze willen het wel proberen. Ik ben echt super blij dat ik morgen al mag komen, ben nu wel wat gerustgesteld.

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hey meiden,

Ook ik dobber hier soms nog een beetje rond. Denk nog regelmatig aan jullie! Vooral aan Jojoba die ik het zo ontzettend gun om nou eens lekker op de roze wolk plaats te nemen!!

Redu, wat heb je veel op je bord meid! Ik snap jou en je keuzes helemaal. Sta er zlefs vierkant achter! Ieder kindje is welkom. Toch heel veel sterkte met de gemengde gevoelens die hierbij spelen. Hoe voel je je verder? Gaat alles goed met Emily?

Beehappy, wat een fijn nieuws :). Geertgen is super, je kan daar altijd heel makkelijk terecht.

Zora, shop till you drop meid! Dat vond ik een van de leukste dingen van het zwanger zijn, shoppen!! Fijn dat het zo gaat gaat met jou, o nee met jullie :D

Joseetje, heel veel succes en beterschap voor jouw man! Hoop dat alles goed gaat en hij voorspoedig opknapt. Hoe is het met je evenwichtsgevoel?

Tezz, haaaaaaaaaaaaaai! Voor jou nu zeker wel druk met alle kids thuis in de vakantie? Balen van het enorm slechte weer!

Ylona, hoe is het met Mika?

Luukske, ik lees op hyves allemaal goede berichten van jou! Fijn dat de 12 weken echo goed was. Nu lekker op de roze woik klimmen en idd lekker gaan shoppen! Bugaboo is helemaal super. Wij hebben hem in het antraciet met rose 8). Echt een ideale wagen.

Jojoba, dikke knuffel voor jou!! Blijf voor je duimen!

Hier gaat alles helemaal super. Ben helemaal in love met mn kleine meid! Ze doet het heel goed. Ze zit, tijgert en rolt in het rond. De ene mijlpaal na de andere volgt zich enorm snel op. Heb nu twee weken vakantie (lang leve het onderwijs) en dan is het extra genieten van mijn meisje :)

10. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    #790 Dazwa84, May 7, 2010
    Last edited: May 7, 2010
    redu: wat spannend. Ik hoop en duim voor het allerbeste.

Beehappy: gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws om te lezen!

Luukske: gefeliciteerd met jullie prachtige echo. Wat heerlijk. Nu echt genieten!

Hier ging het eerst goed. Bloeddruk was stabiel. Maar sinds gister en vandaag is mijn onderdruk weer 110 en vanochtend had ik om de 4 minuten contracties. Nu ook af en toe. Heb vandaag de eerste injectie steroiden gehad voor longrijping van de kleine. Morgen de 2e shot en dan zou hij vanaf overmorgen theoretisch gezien geboren kunnen worden. Hij doet het volgens de ctg s nog steeds goed en ik voel hem ook vaak. Hij was maandag al over de 2000 gram geschat. Dat is een geruststellend idee. Ook al hebben we liever dat we het nog even uit kunnen zingen..

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oh oh meissie toch.... verdorie..... hij moet nog maar lekker even blijven zitten hoor.... zi ben je nog zo blij dat het allemaal zo lekker gaat en dan ineens dit.... gelukkig had je alles al klaar... jeetje... dat ze nu die injecties al hebben gegeven... betekent dat dat ze de kans groot inschatten dat hij eerder moet komen??? of is dat gewon voor de zekerheid?

oef... je maakt het wel spannend zeg....

Beehappy wat goed meid dat je moergen al terrecht kan.... volgens mij moet er een zwangerschapspring te zien zijn... tjee... kan me voorstellen dat je op je handen moet gaan zitten om niet te gaan testen.... ik heb er vertrouwen in dat het goed zit deze keer... hoop dat ik gelijk had... moet zeggen dat ik het bij luukske en zora ook bij het rechte eind had.... dus hoop echt dat dat nu weer zo is...

nou 1 spannende nacht dus eerst nog eventjes....

hier is het rustig.... hubbie lijkt iets minder pijn te hebben... met mij gaat het vandaag weer even minder... ben gisteren bij de obsteopaat geweest en die heeft me flink te pakken gehad... dus vandaag heel erg duizelig

xx Jose

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @elke, wat een leuke meid....en al 8 maanden....tjee, gaat echt snel!

@joseetje, hoop dat het met hubbie een beetje te doen is!

@beehappy, fijn dat je al mag komen, ik duim voor je dat er iets te zien is, en dat het ook op de juiste plek zit....duim duim duim....

@dazwa, jeetje balen zeg....maar 2 kilo voor 32 weken is gewoon super(Luka was 1 kilo) en dan hebben de kindjes toch wat meer weerstand....ik duim dat de kleine spruit toch nog wat langer blijft zitten....en dat je bloeddruk flink omlaag gaat....

@all, inmiddels terug van de bruiloft, was gezellig maar wel erg vermoeiend....er was goed gezorgd qua eten, leuke muziek, en we hadden zelf nog een limbo zanger geregeld als surprise...echt geslaagd....
    heb vanavond ook voor BOB gespeeld, dus zijn nu net thuis, hubbie snurkt al, Luka is bij mijn moeder, en ik kan niet slapen....heb net nog een blaastest moeten doen, en had natuurlijk de autopapieren niet bij me....maar mocht gaan....gelukkig, want was het een beetje moe, die drukte, wilde naar mijn bedje....nou ben dus opgestaan, kan NU niet slapen!

13. beehappy76

Ik denk dat ik het onbewust heb voelen aan komen en dat ik daarom gister ook de kliniek gebeld heb.
    Net bij de toiletgang zag ik dat ik bloedverlies heb, volgens mij weer het begin van het einde.

Ik geloof al niet meer in een goede afloop, helaas hebben we dit al te vaak meegemaakt....:(

14. beehappy76

all, vanaf vanmorgen 6:15u naast het bloed ook hevige krampen gekregen en flinke rugpijn en net 2 grote stolsels verloren...nu zakt de pijn, maar het bloedverlies zet hevig door...ik denk echt einde oefening voor ons :(

Ik vertrek over 15 min naar de kliniek, maar eigenlijk weet ik het antwoord al.

15. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Oh Beehappy wat vind ik dit erg voor jullie...

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, nee toch....meis is het jullie nu nooit gegund!

17. beehappy76

Ik kom net terug van de kliniek, voor nu ben ik nog zwanger, zo'n 5 weken...de gyn geeft ons nog 25% kans dat het goed zal komen. Voor nu kunnen we alleen maar heel hard duimen en afwachten tot vrijdag dan heb ik een controle echo.

18. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Beehappy meid ik denk aan je en duim voor je dikke knuf redu

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    o nee..... lieverd toch..... nu weet ik echt niet meer wat ik moet schrijven......wat is er nou toch in godsnaam aan de hand?????? ik begrijp het gewoon niet.... je lijf wil gewoon zwanger worden anders zou het niet weer opnieuw gebeuren...maar waarom houd het nou steeds niet......

ik hoop echt dat het iets anders is wat je bent verloren.... 25% kans.... ppfffff als ze zeggen je hebt 25% kans dat je een miljoen wint is dat echt een mega grote kans..... maar met dit voelt het helemaal niet als een grote kans.....

hou je taai meid..... het is nu de rit uitzitten tot de volgende echo... tussen hoop en wanhoop....

xxJose

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    jeetje meis, weet even niet wat ik moet zeggen....en schrijven....
    dit wordt een zware lange week voor jullie, en hoe moeilijk het ook blijft, ik duim uit de grond van mijn hart dat het geluk eindelijk eens aan jullie kant staat!

Share This Page