Hoi meiden, Ben al even niet op de site geweest... Kan iemand me misschien bijpraten wat er met iedereen is gebeurd? Ik lees in ieder geval dat het bij beehappy heel erg spannend is. Meis ik duim mee! En ik begrijp dat Dazwa misschien eerder gaat bevallen? Bij ons gaat alles goed. Kelvin groeit nog steeds keihard en heeft een afplatting van zijn hoofdje. Dus we zijn druk bezig met fysio voor hem en dat helpt gelukkig goed. Verder heb ik nog 1 week vakantie en dan ga ik weer werken. Kijk er niet echt naar uit. Groete uitdaging is dat Kelvin niet uit een fles wil drinken (afgekolfde melk) hij brult alles bij elkaar. Weet nog niet hoe dat volgende week gaat moeten lukken...
He lieve meiden, Ik wilde juichend beginnen met het nieuws van Beehappy, maar ben nu weer helemaal stil.... Meis ik weet niet wat ik moet zeggen, ik hoop en hoop en hoop alleen heel erg op die 25% kans. Wat is dit steeds afschuwelijk zeg, heb er geen woorden voor.... Dazwa, ik wil jou heel veel sterkte wensen. Wat een spanning ineens terwijl het zo lekker liep. houd je rustig hoor. Mannetje moet nog even blijven zitten. Jojoba, de blaren zitten op mijn duimen . Ik weet nog dat we in 2009 zeiden dat we in 2010 allemaal moeder zouden zijn en het zou het mooiste nieuws zijn wanneer jij de rij sluit met december!!! Iig wel weer eens een goede ronde qua eigroei dat is weer positief. Joseetje, goh meid wordt een beetje down als ik jouw verhalen steeds lees. Van de ene pijn in de andere ziekte, naar een ongeluk en so on. Vind jullie maar dapper. Kan me voorstellen dat het heel veel druk kan zetten op je relatie maar jullie doen het toch maar mooi met zijn drietjes! Houdt vol hoor, er komen ooit betere tijden aan. Hoe gaat het nu met jou? Dat ongeluk was niet niks zeg. Emotioneel kan dat ook veel met je doen. Weet nog met mijn enkel vorig jaar. Ik weet dat mensen denken: Och een gebroken enkel komt toch weer goed! Zo dacht ik eerst ook, maar een impact dat zoiets kan hebben. De hele ziekenhuisopname was een nachtmerrie en voelde heel heftig ook de herstelperiode was niet niks. Maar het idee wat er allemaal had kunnen gebeuren doet iets heel heftigs met je waardoor je je heel kwetsbaar kan voelen en verdrietig. Redu, bewondering voor jullie instelling. Wat je zegt er is meer kans dat het goed zit dan niet. Wel natuurlijk wat zorgelijk over die niertjes, maar schijnbaar kunnen ze dat dus goed in de gaten houden ook na de geboorte. Gewoon ook blijven genieten. Ylona, jouw echo zag er helemaal prima uit hoor. En dat bloedverlies had je met 6 weken he? Had ik ook. Super schrikken, maar blijkt echt zo'n overgangsweek te zijn. Hier alles goed. buik groeit gestaag door. Toch nog maar 4 kilo aangekomen. Is wel grappig door de PCO en 2 jaar niet aan de pil was mijn lichaam toch wel veranderd. Ik was niet dik, maar toch wel stevig in vergelijking met vroeger. Daarnaast veel last van pukkels en ik kreeg ook haargroei op mijn lip, wat ik maar bleekte. Wanneer je het mensen er over had dat ik echt niet zoveel at maar dat ik gewoon heel heftig reageer op koolhydraten ivm PCO (daar had ik dus echt last van) Dan zag je mensen denken: Jaja maar stiekem zal je wel teveel snoepen. Ik weet ook dat mensen dachten dat wanneer ik zwanger zou zijn ik ook wel heel dik zou worden. Sommige zeiden dat ronduit en sommige zag je het denken. Mijn werkbegeleider zei zelfs een keer toen ik net zwanger was bij het kopieerapparaat; He Leonie weet je waar ik nu zo benieuwd naar ben??? (al giechelend). Hoe jij er met 6 maanden zwangerschap uit zal zien!" Ik zei toen al meteen: Waarschijnlijk heel dik en opgeblazen en heel veel vocht vasthoudend! Gewoon om haar de mond te snoeren. Vorige week kwam ze naar me toe dat ik er zoo mooi uit zag! En dat hoor ik iedereen dus nu steeds met verbazing zeggen. Ik ben overal slanker geworden zelfs in mijn gezicht, behalve mijn buik. Maar heb nog een taille en van achter zie je het niet. Ook kleinere billen gekregen. Veel mannen vinden mij nu erg sexy haha hoorde ik op koninginnedag. Daarnaast geen pukkels meer en ook de haartjes op mijn lip zijn verdwenen. Alsof ik eindelijk weer lekker mezelf van vroeger ben! Sommige mensen zijn zo zwaar verbaasd wanneer ze mij zien, lijkt wel of ze het bijna jammer vinden ofzo... Maar nu snappe heel veel mensen dat ik echt niet loog toen ik zei dat ik niet veel at, want nu snoep ik toch veel meer dan ik deed voor ik zwanger was, maar word er niet dik van. Buikfoto's lukken mij niet hier op te zetten. Zal binnenkort wat op hyves zetten en dan laat ik het weten (een paar meiden hier vroegen ernaar). Sorry voor het lange verhaal. Maar mest het even kwijt
@ceacilia, spannend hoe het volgende week gaat met de kleine kelvin.....hoop dat het met de fles gaat lukken.... @leonizzie, alweer 28 weken....gaat snel.... zaf op hyves je foto, maar je ziet er mooi uit....mooi buikje! @beehappy, dikke knuffel! @dazwa, hou je goed....dikke knuffel! @all, vanmiddag even bij schoonmoeder langs...gaan een dagje efteling aanbieden(mijn moeder gaat dan ook mee). Luka heb ik net aan de lijn gehad, is bij mijn moeder, en gaat me morgen zijn verrassing geven....
Caecilia, ik hoop dat het volgende week gaat lukken dat Kelvin uit de fles gaat drinken...spannend meis! Leonizzie, maar 4 kilo met 28 weken dat is heel netjes! Luukske, veel plezier bij de efteling! all, Hier nog steeds bloedverlies, maar soms even wat minder naar bruin, dan weer rood. Ondanks alles proberen we hoop te houden tot het tegendeel is bewezen. Bij de zwangerschappen van onze meiden heb ik ook bloedeverlies gehad, eigenlijk af en aan de hele zwangerschap. Bij beide ben ik ook opgenomen geweest met vroegtijdige weeën vanaf 23 en 24 weken, oudste is ook te vroeg geboren met 32wk+5d, maar beide zijn kern gezond! Ik wil me daar aan vast houden en niet aan de ellende van de afgelopen 4 jaar...
@beehappy, wil je ook een hart onder de riem steken....bij Luka hetzelfde gehad, en ook een gezonde knul van 4,5 jaar.... deze zwangerschap ook bloed....en nog steeds zwanger.....duim duim duim.... je echo bleek qua termijn ook goed te kloppen, toch?
Sterkte Beehappy, Hier was het drama van het weekend. Afgelopen woensdag met Mika naar de huisartsenpost vanwege benauwdheid en een kuur gekregen. Donderdag weer naar de huisarts en die heeft ons doorgestuurd naar het ziekenhuis. Mika is verneveld en mocht weer naar huis. Die nacht was het drama. Mika constant wakker en benauwd. Pufjes werkten bijna niet. dus weer het ziekenhuis gebeld omdat Mika gewoon bijna geen lucht meer kreeg. We mochten gelijk komen. Daar aangekomen gelijk de arts erbij geroepen. Mika is 2 x verneveld en opgenomen. Hij werd om de 2 uur verneveld en in de middag moest er een longfoto gemaakt worden. Hoogstwaarschijnlijk een longontsteking en dus andere antibiotica. We zijn 2 nachten in het ziekenhuis geweest en nu gelukkig weer thuis. Hij moet nu 6x op een dag een pufje en 3x daags antibiotica. Ik ben bekaf!!!! Morgen moet ik op de echo, ben dan als het goed is 7w2d! Hopen dat er wat zit! Liefs Ylona
luukske, idd het termijn klopte voor zo ver ze dat nu konden beoordelen...en net toch nog een testje van de supermarkt gedaan en die is ook nog positief, dus we houden nog hoop.
Oh Beehappy, wat ongelooflijk naar, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen......... (behalve dat ik ook af en toe bloedverlies heb gehad de eerste 10 weken). Hopelijk blijft dit grote wonder toch nog plakken. Sterkte!
@ylona, beterschap met Mika....Luka heeft het ook al een paar keer zo erg gehad.... @beehappy, meis hoop houden.....
Ik wil heel effe Beehappy heel veel sterkte wensen, wat vreselijk voor jullie om weer zo in spanning te zitten, hopelijk zit je bij de 25% dat het goed is. Mijn duimen draaien voor jullie.. Heel veel liefs Jojoba
Lief dat jullie allemaal meeduimen! Jojoba, ik hoop zo dat jij ook snel mag volgen! Zora, al weer 14 weken! Jeetje wat gaat dat snel!
Iedereen is aan het duimen voor je Beehappy! Hier vandaag een goede echo gehad! Het is nog wel iets kleiner dan gedacht maar wel een kloppend hartje! Het was ook nog erg moeilijk om te meten zei ze. Dus over 2 week moet ik terug komen voor nog een echo maar voor nu ziet er het helemaal goed uit. Loop 4 dagen achter op wat ik zelf dacht! Hierbij de echo!
Wat geweldig nieuws! Ik ben heel blij voor je! n wat betreft de termijn...wat je zelf al schrijft, was het moeilijk te meten en zou ik me daar verder heen zorgen om maken.
@Beehappy: Hopelijk was dat het dan wat betreft het bloedverlies en blijft jullie kleintje lekker zitten waar ie zit! Ik duim ook mee hoor! @Ylona: gefeliciteerd met jullie kloppende hartje!