wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Beehappy goed zo meid.... het is pas over als het over is....en dat is het nu gewoon niet... ik duim me suf vor je... hoe laat heb je de echo?

Jojoba hoe is het meid?

Leonizzie... wat zie je er mooi zwanger uit op je hyves foto... mooie buik hoor... en wat je zegt is waar..... we hebben echt veel voor onze kiezen gehad.... maar we buffelen maar gewoon door....josefien maakt een hoop goed...
    hubbie lijkt minder last van zijn rug te hebben.... mijn herstel gaat nog steeds langzaam... had eigenlijk morgenavond een uitgangsecho maar die heb ik verzet naar 1 juni.... ik kan gewoon nog niet fietsen of autorijden...

Zora en? hoe bevalt je pakket zwangerschapskleding?leuk dat je al een buikje begint te krijgen.

Redu hoe is het met jou? ik hoop dat j ondanks dat gedoe toch lekker van je zwangerschap kunt genieten.

Ceacillia.. tjee bijna alweer werken... wat doe je eigenlijk voor werk? dat klinkt inderdaad lastig als hij de fles weigert? gaat hij naar een kdv?

Heeeee tez!!!! jjij hier???? fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat...

he verdorie... ik heb zulke schattige foto,s van josefien maar als ik ze wil uploaden dan krijg ik een errormelding dat de foto te groot is... en als ik dus naar fotoverkleinen.nl ga dan krijg ik diezelfde boodschap..... aarrgghhhhh ik haat computers..

xxJose

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Klevin heeft vandaag 2 uurtjes geoefend op het kdv. Hij had al 5 uur niet gegeten dus ik had hoopvol een fles meegegeven. Ze hebben het een uur met een huilend kind geprobeerd. Resultaat... 20 cc gedronken. We gaan maar gewoon stug door met proberen. Kelvin gaat 2 hele dagen naar het kdv die zijn het probleem. Mijn man is ook een dag thuis maar als het niet lukt dan koken we de vingerspuit wel weer uit. Op donderdag werk ik een halve dag thuis. Dus dan ga ik gewoon voeden bij het kdv.

@Beehappy, weer een dag verder en bloed verlies is afgenomen. Ik duim verder voor je!

@Ylona, nog gefeliciteerd zie ik!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier net een telefoontje gehad van de ass.gyn waar ik vorige week bij op controle ben geweest....
    ze gaf aan dat ze mijn casus had besproken met de "chef"gyn...
    moet volgens hem meteen beginnen met bloedverdunners, gezien de voorgeschiedenis met Luka....ze willen gewoon alles voor zijn, dus willen de doorbloeding van de navelstreng gewoon zo optimaal mogelijk houden, en mijn bloeddruk onder controle....

4. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Caecilia, goed dat jullie volhouden, dat moet gewoon goed gaan komen!

joseetje, wat balen he als die rot computers niet doen wast je wil ;) Maar Josefien is echt een schatje, ik zag haar op je hyves;)

Luukske, wat goed dat ze je nu goed in de gaten houden!

all, hier vandaag weer wakker geworden met bloedverlies helaas...net de ass. van de gyn gebeld, ze gaat even met de gyn overleggen of hij me vandaag nog wil zien. Ik hou jullie op de hoogte!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, ik duim voor je....dikke knuffel!

6. beehappy76

Vanmiddag een echo gehad...helaas niets meer te zien, dus een miskraam:(

Meiden, ik ga ff onderduiken :(, maar beloof jullie wel te volgen en af en toe vanme te laten horen...

Bedankt voor jullie steun de afgelopen dagen!

Liefs Beehappy

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Beehappy, wat een rotnieuws!! :(
    Heel veel sterkte voor jou en je gezin!!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, wat een verdrietig nieuws.....dikke knuf, en denk aan jezelf!

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Beehappy, meis wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oneee... dit is gewoon te erg.... wat afschuwlijk....

ik snap dat je onderduikt....ik denk aan je meid...

xx Jose

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, gisteravond begonnen met de bloedverdunners....
    heb me vandaag ook weer afgemeld voor het werk, want merk dat ik gewoon niet fit ben, en tja als ik toch officieel ziek gemeld ben, dan gebruik ik dat ook....
    moet volgende week naar de arbo arts....

12. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Beehappy neee wat erg ik denk aan je meid, weet niet wat ik moet zeggen wat afschuwelijk.

Luukske beterschap meid, doe het rustig aan.

redu

13. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Beehappy wat vreselijk voor jullie, ik heb hier geen woorden voor, wat een verdriet zeg.. heel veel sterkte weer met dit verlies.. groot gelijk dat je even onderduikt, laat af en toe nog even horen hoe het met je gaat.. heel veel sterkte

Luukske: beterschap!

Liefs Jojoba

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Beehappy meis, vind het echt heel erg voor jullie, heb er eigenlijk geen woorden voor. neem lekker de tijd vor jezelf, maar vergeet niet af en toe te komen melden hoe met met je gaat.

We denken aan je.

Dikke kus!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, heb net een geslachtsbepalingsecho laten plannen....kan 1 juni terecht.....ben benieuwd....

16. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    spannend luukske, wat denk je zelf dat het wordt????

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, mijn eerste gedachte toen ik zwanger bleek was een meisje, maar neig nu meer naar een knul, maar misschien komt dit wel door hubbie, want die blijft maar roepen dat hij alleen jongens kan maken, haha....

18. beehappy76

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, heb bij je andere topic even gereageerd....
    hoop dat vrijdag iets duidelijkers te melden is, en dat dit dan ook posi nieuws is....

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden... ik heb spannend nieuws hier... heb zowaar spontaan een ei gespot... ik dacht het te voelen en ja hoor.... een knal ovu test... toevallig gisteren geklust... dat was helaas wel het 2e potje sex die dag waarvan de 1e lading zeg maar in het doucheputje... dus ik weet niet of die 2e keer echt nut heeft gehad...en zometeen nog ff klussen.... tjee... op deze manier heb je natuurlijk wel gewoon een kans toch?

ik vind het weer spannend!!!!

xxx Jose

Deel Deze Pagina