wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Jose, jullie nemen het ervan. Knap hoor van je hubbie met hernia en al ;)

@Luuskse, waarom extra geslachtsbepalingsecho? Dat zien ze bij de 20-weken echo toch ook?

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #842 luukske, 13 mei 2010
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
    @joseetje,you go girl!!!
    enne, een fijne verjaardag vandaag!

@ceacilia, is niet alleen een geslachtsbepaling, maar ook in eerste instantie een uitgebreide medische screening....is in mijn geval beter, gezien de vorige zwangerschap, als er iets te zien is, en de lichamelijke controles iets aanduiden, kan er meteen ingegrepen worden met evt meds.
    enne, ben ook echt een tikkeltje nieuwsgierig, haha...

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Beehappy, sterkte met weer een verlies.....

Joseetje, tjeetje meid! 2 x per dag terwijl jullie half kreupel zijn :D Diep respect......
    Haha fantastisch! Hier is het sexleven iets minder geworden sinds mijn zwangerschap en niet omdat we geen zin hebben ofzo. Wel lig ik de laatste tijd eerder op bed dan mannetje omdat ik dat gewoon nodig heb, wanneer hij dan naar bed komt slaap ik meestal dus dan hoeft ie me echt niet wakker te maken.
    Ook een paar keer gehad dat we lekker in bed lagen en we dachten dat dat er wel van ging komen, maar voor je het weet heb je het dan ineens over dat kleine trappelende wezentje in je buik en hoe leuk ik dat ook vindt, voor het libido vind ik het echt een droogdoener zeg maar....
    Dus nu wanneer ik zin heb en ik merk dat hij het over ons kleintje wil hebben snoer ik hem de mond! En vandaag waren we allebei vrij en is de middag eigenlijk een heel goed moment haha want dan lig je niet eerst te kletsen.

Ben benieuwd hoe het nu met Dazwa gaat....

Jojoba hoe voel jij je?

Luukske ik snap de extra nieuwsgierigheid hoor, ik kon ook geen genoeg krijgen van de echo's en bij jullie is dat extra belangrijk!.

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, je bent al goed op weg....enne mooi buikje kunnen we zien op hyves....

6. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    HOe zal het met Dazwa zijn?? We hebben al een tijdje niks meer gehoord volgens mij.

Op naar een mooi bevrucht ei in mei Joseetje! Wat goed dat je je ei nu wel goed kan vinden.

HIer gaat het niet zo lekker. Ben heel veel misselijk en heb last van mijn darmen dat wil je niet weten. Vannacht heb ik de halve nacht wakker gelegen van pijn in mijn darmen.
    Met Mika gaat het gelukkig een stuk beter en is van de antibiotica af. Nu rochelt hij nog wel steeds dus ga maandag even naar de dokter om hem te laten beluisteren.

Liefs Ylona

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Oh ja en mijn buik groeit ook echt al en ben nog maar 8 week onderweg. Heb soms al zwangerschapskleding aan omdat dat echt al lekkerder zit!

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Ylona, mooi toch? Lekker bevestiging dat het echt zo is!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, p de hyves van dazwa staat dat het niet lang meer duurt, ze kan zelf aangeven wanneer het niet meer te doen is....
    enne ze zeggen dat de 2e sneller zichtbaar is, dat is ook echt zo, heb ook al vroeg positiekleding aan moeten trekken, en nu is er echt geen ontkomen aan....

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oohhh balen... volgens mij is dazwa de enige die ik niet op hyves heb staan.... dus ik kan niet volgen hoe het met haar gaat.... waar ik overigens heel erg benieuwd naar ben...

Leonizzie hahaha dat herken ik wel ja... dat een ronde zwangere buik en praten over de beeeb een beetje een dooddoener is... nou ja... daarna heb je nog alle tijd.

Luukske blij dat ze je goed in de gaten gaan houden...

hier alles ok.... ik hoop dat het gelukt is maar ik denk het niet hoor... ik ben pas gerust als we eerst goede zaaduitslagen hebben gehad...

1 juni heb ik nu de uitgangsecho... zou toch mooi als dat mens zegt... uh,... volgens mij bent u zwanger hahahahaha

xxxx Jose

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #851 luukske, 15 mei 2010
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
    @joseetje, ik duim voor je!!!

wat betreft dazwa, ze zit nu aan 12 bloeddruk tabletjes en 2 ijzer tabletten....kindje is goed op gewicht...nu afwachten...

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Wat is het rustig hier....

13. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Ja idd! Ik ben gewoon heel lusteloos en misselijk! Heb dus niet veel zin in dingen. Heb vanochtend maar weer eens de afwas gedaan blehh. Mika heeft lekker uitgeslapen tot half 8 en ik was nog steeds onwijs moe. Dan mis ik denk ik wel eens een man die er dan samen met Mika uitgaat en ik dan nog even lekker kan blijven liggen. Maar goed die misselijk gaat ook wel weer over denk ik dan maar! Zolang het wondertje het maar goed doet!

hoe is het met de rest dan? Weet iemand de hyves van Dazwa? dan kan ik af en toe ook even spieken!

Liefs Ylona

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik ben hier een tijd tijd niet geweest omdat ik te druk was. Ik heb eerste ronde clomid 50gr achter de rug... helaas is deze volgens de gyn ( uit bloedwaardes) niet aangeslagen... op naar ronde 2 zei ze.. ik moest een zw. test doen en huppekee aan de provera ( jeej :S)

Deed ik de test gister... en zie onder..:

ik geloofde mijn ogen niet.. een 2de streepje, welliswaar licht maar een 2de streepje!! Ohh wat was ik blij!

Vannochtend weer getest ( want ze zei echt geen eisprong) test van kv en sensistest gedaan.. beide negatief.. :S wat moet ik nou? Ik zou eigenlijk vandaag aan de provera beginnen...en daarna clomid 100gr.

Heb na die 2 testen flink gehuild in mijn mans armen, die nog duf in bed lag. Ik was gelijk klaarwakker! :S.

Meiden hebben jullie tips? Moet ik beginnen met Provera morgen? Ik heb alleen nog cb digitale test maar die blijkt veel hcg nodig te hebben hoorde ik? ( ik ben s ochtend om half 8 weg op werk en om 18.15 pas thuis dus kan ook geen kv test kopen)

liefs

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Wendyenrichard, He wat zijn zulk soort dingen altijd verwarrend en vervelend. Maat je zoooo onzeker.
    Ik weet van de kruidvattesten dat deze zeer gevoelig zijn. Dus eigenlijk had die een streepje moeten laten zien wanneer een andere test deze had laten zien. Welke test heb je gebruikt?
    Wat ik heb begrepen is Provera niet schadelijk mocht je zwanger zijn. Ik heb namelijk een keer Duphaston gehad (eigenlijk hetzelfde als Provera) en werd daarna niet ongi, de gyn vertelde dat mocht ik zwanger zijn dit niet schadelijk was.
    JE zou morgenavond een test kunnen halen en dan overmorgen testen in de ochtend en bij negatief dan beginnen met Provera? Een paar dagen later beginnen maakt namelijk ook niet uit, alleen wel voor je gevoel omdat je zsm weer wilt beginnen, maar dat is een keuze....

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, vervelend dat onzekere....
    provera is idd niet schadelijk als je het neemt, en zwanger blijkt....
    ik zou gewoon opnieuw een testje doen, maar wel met het merk waar je dat 2e streepje mee had....brengt dit onduidelijkheid, even poli opbellen voor een bloedtest op HCG, is deze neg, kun je meteen beginnen met Provera....
    HCG kan cito geprikt worden, en is binnen korte tijd bekend!

@ylona, balen van de misselijkheid....met al een kleintje rondlopen is het dubbel zo moeilijk, heb deze keer ook veel last van vermoeidheid, en dan met Luka erbij komt het dubbel zo hard aan....

@all, dadelijk met hubbie en Luka een middagje naar een markt in Belgie....we weten alleen nog niet welke....even eruit....

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hoi wendy.... oohhwww dat is inderdaad echt zooo rot... eerst die blijdschap... en dan ineens toch die twijfel.... hoe duidelijk was de streep op de zwangerschapstest? was het een twijfelstreepje.... of een duidelijke? er staat namelijk niet zomaar een streepje op een test... ik had dat 2 maanden terug... achteraf was het bij mij wel een streepje maar veel dunner dan een normale streep..helaas dus toch vals...

ik zou inderdaad het advies van Luukske volgen...

Ylona ja ik kan me dat goed voorstellen meis.... ik vind het ook piitig nu hubbie josefien niet echt goed kan tillen... kan me voorstellen dat het ( vooral nu je gewoon extra moe bent) heerlijk is als iemand soms eventjes het werk uit handen kan nemen....

hier alles ok.... ik moet woensdag naar de neuroloog.... ben benieuwd... heb nog wat vage klachten... bijvoorbeeld dat ik in gesprekken met mensen steeds de ander onderbreek omdat mijn timing met iets terug gaan zeggen niet klopt waardoor ik steeds begin te praten als de ander ook alweer verder aan het praten is.... echt heel erg irritant... en nog meer van dat soort dingen...

ik wil volgende week voorzichtig therapeutisch iets gaan doen....

verder wacht ik maar op m,n nod.... ik verwacht er eigenlijk niks van... ben allang blij met deze extra kanzen.... want zo zie ik ze maar... al heb ik geen idee of het zaad van hubbie goed is..

mijn vriendin haar 1e icsi poging is mislukt... ze had 18 eitjes... wel al erg groot en met de punctie waren er nog maar 5.... alle andere gesprongen... en geen bevruchting... ik vind het zo erg.... zelf heb je zo midden in die mmm gezeten weliswaar een ander traject... ze ging er zo onbevangen in.... had zich er niet al teveel in verdiept... ik was al bang dat de harde klap nog zou gaan komen.... en dat is nu dus gebeurd...

xxx Jose

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, balen van je vriendin....kan me voorstellen dat de klap hard aankomt....
    hoop dat jullie het spontane ei over 8 maanden mogen verwelkomen....

@all, vandaag lekker een dagje met hubbie en Luka gehad, zijn naar Valkenburg(L) geweest (is ong.20 km bij ons vandaan) en waanden ons echt op vakantie...haha...lekker terrasje gepikt, lekker gegeten in een engelse pub...echt relaxt....we gaan er eigenlijk nooit naartoe, omdat het zo touristisch is. ben er dus ook al jaren niet meer geweest, dus nu was het gewoon echt gezellie!
    morgen gaat Luka weer naar school, en hij is super blij....weet niet of ik morgen ga werken, misschien een uurtje of 2-3.....

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Luukske fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
    hoe is het eigenlijk met je mannetje? hij zat tegen een burn out aan toch? wel fijn in ieder geval dat je nu zwanger bent,,, daar zal hij vast ook opgelucht over zijn..

tjee... kun je het al een beetje bevatten dat het u toch echt gelukt is???

Dazwa ik denk aan je meid!!!!

Jojoba hoe is het meis... denk aan je...

hier een baalavond.... ik baal gewoon overal van..... baal baal baal baal baal... zo dat is eruit....:x:x:x

zou bijna denken dat ik zwanger ben zo bozig en driftig ben ik

xxxx Jose

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, met hubbie gaat het nu eigenlijk een stuk beter....de leidinggevende waar hij problemen mee had, en die dus mede veroorzaker van de burn out was, is nu zelf hardstikke overspannen thuis....en ineens is het voor hubbie en al zijn collega's eindelijk lekker werken....

hoop dat je de 27e met een pracht test komt....

hier is het besef er wel degelijk, heb namelijk al een mega buik....echt niet normaal....

Deel Deze Pagina