Luuske goed om te horen dat jullie zo lekker genoten hebben. Blijven doen hoor. Joseetje , wie weet wie weet!
He leonizzie.... jij was nog laat op zeg.... ja zou toch wel een giller zijn als ik toch zwanger blijk te zijn.... m,n baaldag is wel weer een beetje voorbij..ik ben soms gewoon boos op de wereld.... er moet niet nog meer pech bij gaan komen... en dan voel ik me vreselijk schuldig want we hebben josefien dus echt een rampjaar is het nou ook weer niet te noemen ik voel soms links een steekje.... het liefst zou ik nu al een testje wagen maar dat slaat natuurlijk nergens op xx Jose
@joseetje, hier draaien mijn duimen.... enne wat betreft al het lijd dat jullie hebben gehad...herken het wel dat je af en toe gewoon boos bent, dat mag ook gewoon....opkroppen heeft geen zin....moet eruit!
Joseetje: spannend zeg, ik hoop het voor je! Hopelijk gaan jullie vervelende tijden nu eens veranderen in goede tijden.. Met mij gaat het allemaal niet zo lekker.. Woensdag te horen gekregen dat er familie van mij in het vliegtuig zat dat is neergestort op Tripoli-Libië.. Erg verdrietige tijden voor ons dus.. Jullie begrijpen dus dat ik nu niet zo heel veel bezig ben met of ik nu wel of niet zwanger ben, want deze problemen vallen in het niet met de grote problemen en verdriet die mijn oom en tante nu hebben. Liefs Jojoba
ach meis... gecondoleerd.. wat afschuwlijk. het lijkt de ver van je bed show op tv.... maar voor sommigen komt het toch heel dichtbij ik wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk voor je oom en tante xxxx Jose
@all, gisteren lag ik er om 19 uur in, was schijnbaar al eerder in slaap gevallen volgens hubbie.... vandaag even de was bijwerken, en morgen shoppen.... heb gisteren van mijn dinnetje een leuk pakje van dirkje gekregen, wit/grijs....zij denkt ook al een meisje....dus ben benieuwd over 2 weekjes.....
Jojoba, veel sterkte meid voor jou e je familie. Ik snap dat je hoofd nu even ergens anders staat. Luukske, jij was er lekker vroeg bij! Een voorgevoel voor een meisje he? Op ZP zijn er momenteel veel zwanger van een meisje, bijna heel mijn augustusclubje! (ja 30 juli uitgerekend, maar dan heb ik meer te delen met de augustusmama's dan dat ik als enige weken achter op de juli mama's liep) Maar op mijn yogaklasje krijgt iedereen een jongen behalve ik en nog een ander. Heel toevallig werd zij ook niet zomaar zwanger.... Ben benieuwd naar echo over 2 weekjes!
@leonizzie, ja ben een beetje uit mijn ritme...dus al vroeg wakker.....haha.... ik ben heeeel benieuwd wat het gaat worden, hoop stiekem op een meisje, omdat we dan beide geslachten hebben, maar met een jongen ben ik niet minder blij....als het maar gezond is.... toevallig zeg dat er zoveel meiden komende zomer geboren worden.... heb flinke bandenpijn...net Luka naar school gebracht met de fiets, en heb dan echt een behoorlijk trekkend gevoel....
Jaaaa vandaag de termijnecho gehad! Ben 8w6d!! Morgen dus al 9 week. Uitgerekende datum is op 22 dec gezet. Het is wel een beetje een donkere echo geworden maar je zag al een beetje de vorm van het hoofdje! Volgende week nog een echo in het ziekenhuis en die is waarschijnlijk inwendig dus dan kan je het onwijs goed zien! Ik heb ook het gevoel dat ik een meisje ga krijgen maar zou ook net zo blij zijn met een jochie! Liefs Ylona
Jojoba: Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie. Wat erg zeg. Ylona; Gefeliciteerd met de goede echo. Hier ook het vermoeden van een meisje. Maar als het een jongen is ben ik even blij hoor, geslacht maakt me niets uit.
Nou we zijn naar de KNO arts geweest en geen goed nieuws. Neus en keel amandelen onwijs dik. Ook zijn oren zien er niet goed uit. Betekent dat Mika zijn neusamandelen er 11 juni uitgaan en dat hij dan ook gelijk buisjes in zijn oren krijgt. Ik kon wel janken toen ik het hoorde. HIj wilde dit gelijk doen omdat Mika erg gevoelige luchtwegen heeft en hij zo waarschijnlijk beter de winter in kan gaan. Ik was net van de schrik bekomen toen ik hoorde dat zwangeren niet bij het in slaap brengen mogen zijn. Ik ben wel op de uitslaapkamer als hij uit de operatie komt maar daarvoor dus niet. Mijn zus gaat dan met Mika mee. Ik kon op dat moment mijn tranen moeilijk bedwingen. 11 juni is ook al onwijs snel en moet het nu dus op mijn werk gaan regelen omdat ze daarna ook 5 dagen niet naar buiten mogen. Dit had ik allemaal niet verwacht van een eerste bezoek aan de KNO arts. HIj zei wel dat we elkaar waarschijnlijk nog wel vaker gaan zien aangezien Mika nog maar net 1 is. FIJN! Liefs Ylona PS sorry voor mijn ego bericht!
@ylona, balen zeg, het zit de kleine Mika en zijn mama niet echt mee....hopelijk heeft hij er baat bij, maar ze zeggen idd dat als de kleintjes er last van hebben, dat het vaker terug kan komen.... maarrreee, morgen al 9 weken....super! @all, net de angelsound gebruikt, en we hebben toch wel een super beweeglijk beebje in de maak, had ik hem/haar net gevangen, en nog geen minuut laten springt hij/zij gewoon weg, haha.... heb vanmiddag trouwens de schoolfoto's van Luka meegekregen, nou echt een schatje hebben we....zal snel proberen een foto te scannen....
Hoi meiden. Eindelijk weer een berichtje van mij. Ik internet op mijn mobiel en elke keer als ik ZP wilde openen was ie zooo traag maar nu zowaar doet ie het. Heb alles bijgelezen weet niet of ik alles onthouden heb. Beehappy: vind het echt erg voor jullie. Het is jullie zo gegund.. Jojoba: wat vreselijk voor jouw familie en voor jullie. Gecondoleerd en veel sterkte.. Luukske: leuk he zon beweeglijk beebje vond het ook erg leuk de angelsounds! Joseetje: ook ik moest erg lachen om je berichtje over maar liefst 2 x seks, geweldig! Ik hoop dat het tot iets heel moois leidt! Leonizzie jij schiet ook op he, wat fijn. Hier gaat het oké. Lig straks alweer 16 dagen in het ziekenhuis. Eerst zag het er naar uit dat ik naar huis zou mogen omdat mijn bloeddruk redelijk stabiel bleek maar die ging toch weer schommelen en ik kreeg om de zoveel minuten harde buiken. Dus ik hi tot de bevalling hier, ook al is het nu redelijk stabiel weer. De kleine doet het goed en is gisteren met 34 weken en 1 dag 2155 gram geschat. De placenta functioneert ook nog goed. Ik zit nu op nogal wat bloeddrukverlagende pillen maar tot nog toe doen ze hun werk goed. Lichamelijk wordt het nu zwaarder. Ik loop nog net met rollator naar de wc maar krijg dan een erg moeie onderrug. Ook sinds vandaag wat last van tussen mijn schouderbladen maar kan ook komen omdat ik wat oppervlakkiger ademhaal dat ik mijn longen voel. Mijn buik is lekker gaan hangen en heb ineens heel veel striae haha, boeien. Ik hou wel vocht vast vooral in mijn buik onderin (lang leve de zwaartekracht). Omdat ik zo klein ben kan ik daardoor mijn benen niet goed meer bij elkaar doen haha. Lekker charmant naast dat die plek aardig zeer doet. Maar we houden vol en gaan zondag naar de 35 weken. Wat hier wel uniek schijnt te zijn want veel vrouwen met zwangerschapsvergiftiging die hier binnenkomen halen dat niet eens. Veel vrouwen heb ik nu met 32 weken zien bevallen. En gelukkig ging het met hun kindjes goed ook al waren sommigen echt heel klein/dysmatuur. Binnen nu en 2 weken ben ik waarschijnlijk mama. Sinds vandaag heb ik echt last van heimwee..
dazwa meid, je bent een bikkel. Ik denk aan je, nog even en dan heb je je mooie mannetje in je handen. Zet hem op kanjer!! jojoba veel sterkte meid, het zit jullie niet mee. Luukske mooi is dat he! Vind het ook nog steeds prachtig, al zie ik mijn buik heen en weer bewegen luisteren met dat ding blijft leuk. joseetje ik duim voor je meid, op naar een positieve test, je hebt je best gedaan knuf redu
@dazwa, mijn je doet het echt super goed....ennne wat een mooi gewicht van jullie manneke...geniet nog even van je buikje, want binnenkort ben je gewoon mama.... @redu, alweer 24 weken....gaat echt snel....