Dazwa: je doet het echt super daar in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je heimwee hebt, maar houdt in je achterhoofd, je gaat niet eerder naar huis als dat de kleine er is!
Dazwa, kanjer echt goed hoor en al een mooi gewicht. Nog even volhouden meid. Ik snap wel heel goed dat je heimwee hebt. Een vriendin van mij, (waar ik in de zomer zo over klaagde) heeft de hele zwangerschap behoorlijk gerookt, met 38 weken en 4 dagen beviel zij van een jongetje van 2180 gram. Dus dat die van jullie nu al op dat gewicht zit is echt heel erg mooi! Redu wat gaat dat ineens snel bij jou zeg, zoals Luukske al zei. Ylona he bah, snap best dat dit niet is wat je verwachtte van je eerste bezoekje aan de KNO zeg. En dan al dat gedoe aan je kindje en je kan er ook nog niet echt bij zijn. Sterkte lieverd. Hier ook even ego. Had gisteren een beetje rare buik. Heel gevoelig, soms wat pijlijk (al voelde dat meer als darmen in de verdrukking) en ik had de hele tijd harde buiken. Ben wel gewoon naar de afspraken gegaan voor mijn werk, maar het was niet echt een prettig gevoel. Moest in de avond naar Yoga, dus dacht dat een beetje ontspannen we goed zou zijn. Had ondertussen meerdere harde buiken in het uur, dus toen zei iemand dat ik anders gewoon even naar de vlos moest bellen. Durfde eerst niet want ik dacht misschien stel ik mij aan, maar toen ik thuis was dacht ik; ik ga nooit lekker slapen zo, het was zo vaak, dus toch maar even naar de verlos afdeling gebeld (aangezien ik bij de gyn loop). Deze vonden dat ik meteen langs moest komen om te kijken of het kindje het nog goed deed en ik niet ontsluiting kreeg van die buiken. Dus om 21.30 uur nog naar het ziekenhuis en aan de ctg gelegd enz. We lagen op een verloskamer die de groene kamer wordt genoemd. Toevallig was ik zondag op kraamvisite die daar paar weken terug is bevallen. Heel veemd idee... Gelukkig deed ons kindje het hartsikke goed. Had wel meerdere harde buiken ondertussen maar had het kindje geen last van, ook op blaasontsteking getest maar ook goed. Advies was stress vermijden en voldoende rust nemen. Ze hebben meteen ook een echo gemaakt en het kind is al 1500 gr! Vriend vreest voor een 10 ponder haha. Ik ga er vanuit dat deze nu gemiddeld 200 gram per week aankomt en dat we hopelijk een kindje krijgen tussen de 3500 en 4000 gram. En jaja eindelijk is het me gelukt een foto te verkleinen dus voor de liefhebbers hier. Buik met 29 weken! Bekijk bijlage 73006
tjee leonizzie... en dan zit je zo ineens op de verloskamers.... gek he??? nou doe maar lekker rustig aan meid.. goed dat je het fff hebt laten checken.. en wat een prachtige buik heb je... echt zo,n mooie vorm... Dazwa lieverd hou je taai..... nog eventjes en je hebt jullie lang gekoesterde mannetje in je armen... wat goed dat je lijf het zo goed doet... nou dat gaat helemaal goed komen hoor... neem maar lekker je rust.. houd je mannetje het een beetje uit zonder jou??? Ylona gatver dat is nou echt niet leuk... zie het inderdaad al helemaal voor me dat je daar zelf ook nog eens zwanger staat te wezen... en dan ook nog zulk rotnieuws... ik zou ook een traantje laten hoor.... dit is gewoon helemaal niet leuk voor je ukkepukje.. Luukske heb jij al een buikjesfoto?? hier is het rustig... ik kan eindelijk zeggen dat ik goed opgeknapt ben... neuroloog was tevreden... alleen met mijn geheugen is het slecht gesteld.... kan nog wel een jaar duren.. morgen ga ik voorzichtig therapeutisch aan de slag... heb er wel zin in.. oja testje gedaan.... hahahhaha stomme ik... 7 dagen dpo... ik had me vergist en dacht dat ik 6 dagen voor nod zat... vorige keer zag je een licht streepje hahahaha ik heb zo,n gevoel dat het misschien wel is gelukt... ik ben toch zooooooo chagarijnig... echt ik ben in heel mijn leven nog niet zo sago geweest.. gister kookte m,n bloed omdat we ver moesten wandelen en m,n sok steeds afzakte... ik bedoel maar ..... arme hubbie..... xxxxx Jose
leonizzie, wat goed dat je toch gebeld hebt...wat fijn dat jullie kindje het veder goed doet en geen last had van de harde buiken. Doe het rustig aan! Dazwa, ook voor jou, doe het rustig aan. Nog ff en dan mogen jullie genieten van jullien manneke! Ylona, kan me voorstellen dat je even moest slikken, zou ik ook hebben gehad. all, hier gister met spoed naar het ziekenhuis geweest, ik had al sinds dinsdag flink buikpijn en koorts. Na bloed- en urineonderzoek en echo blijk ik een baarmoederontsteking te hebben tgv de miskraam en heb ik een kuur voorgeschreven gekregen. Ik hoop dat ik nu weer snel lichamelijk op zal knappen.
jeeeeetje..... zeg.... dit is toch niet normaal meer......het houd bij jullie ook gewoon niet op.....gaat de pijn snel weg met zo,n kuurtje? hebben ze nagekeken of je baarmoeder schoon is? jeetje.... ik zit jouw berichtjes steeds hoofdschuddend te lezen.... ik vind het zo rot voor jullie.. ik zag je stukje op hyves... dat het weer niet zo heeft mogen zijn... deed me echt verdriet... hoop dat jullie veel steun krijgen.. xxx Jose
Joseetje, als het kuurtje aanslaat, dan zou de pijn ook snel minder moeten gaan worden. Dus ik hoop dat het snek gaat werken! Ik verloor sinds vorige week woensdag ook bijna geen bloed meer, alleen af en toe bruinverlies en maandag 22n flink stolsel. Op de echo bleek dat er nog wat in mijn baarmoeder zat en bij de baarmoedermond bleek een stolsel vast te zitten. Dit heeft de gyn kunnen verwijderen, nu heb ik ook weer bloedverlies, dus ik ga er vanuit dat nu alles eruit is.
Beehappy: hopelijk houdt het toch echt op nu met alle ellende bij jullie......Doe je rustig aan? Joseetje: hoezo ongeduldig Hopelijk heb je over een weekje wel 2 streepjes. Luukske: mooi buikje! Doe je wel rustig aan? Ik had dat op die termijn ook en ik mocht 2 weken later al niet meer werken, omdat al die harde buiken tot een vroeggeboorte kunnen leiden.
Hier ff een berichtje van mij. Vandaag is de eerste dag dat ik me lichamelijk weer wat beter voel, ik denk dat het kuurtje begint te werken. Geestelijk zit ik nog behoorlijk in de knoei, maar dat zat ik natuurlijk al...
oh gelukkig beehappy dat je je wat beter voelt... nou ja lichamelijk dan... snap dat het psychisch weer terug bij af is.... steeds als je een dappere poging doet ermee om te gaan dan valt je spiraal eruit.... word je onverwachts 2 keer zwanger... heftig vind ik het..... xxxx Jose
Joseetje, het is ook erg heftig, daarom denk mijn mannetje er nu over om stappen te ondernemen. Maar dit is echt iets we nog heel goed over moeten praten, dit is geen beslissing die je onderinvloed van emotisch moet maken.
@beehappy, jullie hebben het ook niet makkelijk...dikke knuffell... @joseetje, hoe gaat ie? @nightelf, je bedoelt het buikje van leonizzie...haha.... @leonizzie, mooi buikje @dazwa, nog even meis.... @all, heb gisteren flink geld uitgegeven....lekker geshopt, en eindelijk mijn zin.... heb een donkerbruine met zand bugaboo cameleon gekocht inclusief voetenzak meerijdplankje etc, een knalpaarse klamboe , de koeka deken(paars), en nog wat kleine spulletjes.... ben helemaal heppie.....
Beehappy fijn dat de kuur aanslaat. Maar voor de rest dat zal nog heel wat tijd nodig hebben.... Ik kan me niet eens voorstellen hoed dat moet zijn. Luukske Leuk, leuk, leuk he?! Shoppen. Bedankt voor de complimenten over mijn buik!
@beehappy, goed dat de kuur aanslaat.... @leonizzie, vind dat shoppen idd wel heerlijk.... ben net naar een markt hier in de buurt geweest, en heb een shantala/tummytub standaard, een reserve lodger wrapper(voor als de andere in de was zit) en voor Luka een drakenpakje gekocht....hij loopt er al in rond.... @all, heb vannacht super raar gedroomd.... was bevallen van een jongen, veel te vroeg, en ik dacht echt die kan niet van mij zijn, moet een meisje zijn....we hadden nog geen naam, en hebben hem maar Roel genoemd, en hij lag in het bedje in het ziekenhuis, en was echt een evenbeeld van Luka, en hij kon al praten....hij was helemaal niet zo lief....raar he!!!!
Hahhah die luukske.... ik had ook van die gekke dromen toen ik zwanger was. Beehappy wat bedoel je precies met stappen ondernemen? Jojoba meis hoe is het toch met je... moet vaak aan je denken. Dazwa en hoe ist bij jou meid? trel je het een beetje met dit mooie weer in het zh liggen? Leonizzie zo het aftellen is begonnen.... als het beebje 3 weken voor de uitgerekende datum komt dan ben je over 7 weken mama... hier heerlijk buiten gebbqt, josefien vond het geweldig voor het eerst op een groot kleed in het gras.... was trouwens makkelijk de rand van het kleed.... daar kwam madam niet vanaf...alsof er een onzichtbaar hek om heen stond... als ik haar op het gras zette ging ze op 1 been staan zodat zo min mogelijk voet het gras raakte en ze trok een iiiieeeuuuuuuwwwwww gezicht... echt komisch nog een dag of 4 voordat ik kan testen.... ik voel van alles... xxx Jose
Ah een drakenpakje, foto? Joseetje, spannend!!! Wat grappig dat ze dat heeft. Mijn neefje, ondertussen 6, had toen hij 1 en 2 jaar ook dat hij het gras vies vond! Ook zand trouwens. Was altijd zo grappig echt zo'n vies bekkie trekken en het echt niet willen. Weet niet wat dat is. Ik denk trouwens dat Beehappy bedoeld dat haar man zich laat sterriliseren. En ohh wat klinkt dat kort 7 weken. Al zou ik er geen probleem mee hebben om rond de 38 weken te bevallen. Want tegen die tijd is het waarschijnlijk warm, en ik draag toch wel een groot kindje en ik zou het heel veel fijn vinden om niet echt te hoeven wachten... Dat je je uitgerekende datum voorbij bent, het zat bent en gewoon echt zit te wachten... Jojoba, meis hoe is het met jou? Want ondanks alle ellende zat jij ook in je wachtweken toch?
@joseetje, haha dat hebben kids volgens mij bijna allemaal....Luka had het de eerste zomer ook....fijn op de deken, en absoluut niet met handjes of voetjes in het gras.... die dromen zijn idd wel erg raar....heb het bij Luka volgens mij ook gehad.... ik duim zo dat jullie deze week een posi test in handen krijgen....zou echt super zijn... @jojoba, meis ik denk aan je! @all, hebben vanavond ook de bbq aangehad, gisteren trouwens ook, maar moet het niet te vaak eten want heb nu flinke obstipatie....heb vanavond dus maar lekkere groentespiezen gegeten en 1 hamburger....ben zowieso geen vleeseter...
ja fijn he.... die tegenwerkende darmen.... moet meteen aan uiensoep denken.... dat heeft josefien gisteren voor het eerst gegeten en gelukkig was ik vanmorgen aan het werk gna gna gna ik vond een bergje kleding toen ik thuiskwam, tot aan de oksel vol met lekkere dunne kak hahahahahah dus luukske.... uiensoep moet je fff slurpen . Leonizzie spannend he????? hahhaha ik leef gewoon helemaal mee... dat wachten.... ik heb niet echt de kans gehad om te gaan zitten wachten josefien kwam net niet te vroeg... ik weet nog dat ik vroeger dacht tjeeee nou als ik bijna moet bevallen dan ga ik echt de deur niet meer uit.... stel je voor dat het begint... nou ik heb echt tot op de dag dat het begon auto gereden... ben zelfs nog redelijk ver weg geweest, op mijn bankafschriften zie ik dat ik de vrijdag overdag dat de bevalling begon echt van 09:00 tot 17:40 heb geshopt in mijn eentje.... nog ruzie gemaakt met een puber die bijna met brommer autodeur eruit reed... nog grapjes in de zaak van een vriend gemaakt dat ik ieder moment kon bevallen hahah het is zo om echt waar... geniet nog even van je mooie buik en het gevoel van leven .... gr Jose
tjeee wat rustig hier... iedereen op zijn gemakje aan het zwangeren... dazwa hoe is het meid...... hier begint de testgekte toch weer een beetje toe te slaan... ben zelfs in staat de kv test die er vanmiddag toch erg wit uitzag toch nog even uit de prullebak te vissen..... ooorrrgghhhh ik word een beetje moe van mezelf... 2 juni de echo, ondertussen hubbie zaad inleveren en dan hopelijk weer aan de slag... oja stiekem hoop ik natuurlijk dat het niet nodig zal zijn... gr Jose
Zeker rustig hier! Maar heel begrijpelijk met dit mooie weer. Lekker naar buiten en wat zonvitamientjes op doen, want van de week is het weer minder. Leuk dat uiensoep verhaal!!! Haha zal je vent blij meegeweest zijn. hihi.
Dag dames, Toch maar even van mezelf iets laten horen.. Ik durf het bijna niet neer te schrijven omdat het nog zo onwerkelijk is en ik ben zoooo ontzettend bang dat het weer mis gaat, maar ik ben zwanger!!! Ik heb zaterdagmiddag met een clearblue zwanger getest, ben wel blij, maar zo ontzettend onzeker. Voelde van te voren eigenlijk niets en heb nu nog steeds niets op een paar dingetjes na. Alleen met vlagen misselijk, 's nachts lange tijd niet in slaap kunnen komen en m'n borsten beginnen vanaf vandaag ietwat meer pijnlijker te worden.. Zaterdag had ik ietwat bruinverlies, dus durf voor mezelf nog niet te hopen.. Morgen bel ik het ziekenhuis op om bloed te prikken voor de schildklier. Verder alles goed met iedereen? Liefs Jojoba