@jojoba, meid dit is het nieuws waar we al een tijdje op zitten wachten....... een mega dikke gefeliciteerd!!!!! ik snap dat je eerst wat zekerheid wilt hebben met dat bruinverlies, maar echt meis....dit komt heel vaak voor(kan er over mee kleppen) en die meiden krijgen gewoon een gezond kindje....ik duim/hoop/bid dat je over 8 maanden een pracht beebje in je armen mag sluiten..... @joseetje, haha....herken het wel....stiekem hopen dat je de test te vroeg hebt weggegooid...maar je zit nog niet op je NOD, dus het kan allemaal wel.... enne wat betreft die uiensoep....heb een paar groente spiezen op de BBQ gemaakt, met veel uien....en idd ben uiteindelijk naar de wc kunnen gaan.... @all, het lijkt er idd op dat het weer vandaag iets is omgeslagen....hier in het zuiden des lands lijkt het alsof ik een regenwolkje zie....dit aan de voorkant van het huis, en achter in de tuin schijnt het zonnetje, echt bizar!
@leonizzie, voor jou zijn de laatste 10 weekjes aangebroken....spannend.... @dazwa, 35 weken meis....echt knap....hopelijk is het nog een beetje te doen....
Jeetje JOJOBA!!!! Van harte gefeliciteerd! Ik ga voor je duimen dat je beebje lekker bij je blijft plakken!!!! dikke kus Ylona
KIPPENVEL MOMENT!!! JOJOBA, ONTZETTEND GEFELICTEERD MET JE ZWANGERSCHAP Ik krijg meteen weer flashbacks van hoe spannend het is in die eerste weken. Meid dit beepje blijft plakken. Ik steek gelijk een kaarsje aan voor je! Hou je ons goed op de hoogte? Liefs
Redu, heb je al iets meer zicht op hoe het nu met jouw beepje gaat? Begint Emily met ook van die enorm "stoute" acties. Heb hier mn handen vol aan mn tijgertje Ylona, hoe gaat het met je? Is de periode van vermoeidheid/misselijkheid alweer wat ten einde? Luukske, het begint bij jou ook nu ook op te schieten. Ben heel benieuwd naar de geslachtsbepaling. Hebben wij ook laten doen en had heter gisteren nog met manlief over dat dat de leukste echo was die we gehad hebben. Qua sfeer en zicht op de beep. Denk zelf een meisje bij jou. Joseetje, fijn dat je weer achter het stuur kunt kruipen en slands wegen onveilig mag maken . Zonder dollen: super om te horen dat er kleine pasjes in de goede richting gezet worden! Hoe is het met je Josefientje? Leonizzie, wat een mooie buikfoto op hyves! Voel je je nog top? Beehappy, hoe is het nu met jou? All, hier gaat alles helemaal super. Puck gaat op naar de 9 maanden en ik geniet volop van onze lieve, ondeugende meid! Heb dit weekend toch een ontzettend zielig boek gelezen. Geen aanrader voor alle vrouwen die zwanger zijn, het is nl echt . Maar voor degene die "Er komt een vrouw bij de dokter" aandurven, kunnen misschien ook een keer"Gefeliciteerd, het is een... een gehandicapt kindje" door Stephanie Kaars lezen. Zij is lang columniste geweest voor Mijn Geheim en heeft nu door een enorm zware bevalling een gehandicapt kindje gekregen. Heb het boek in een keer uitgelezen en het maakt je zo bewust van wat je hebt, maar maakt ook dat je wat meer stiilstaat bij mensen die een gehandicapt kind hebben. Allemaal veel liefs
@elke, ben idd ook erg nieuwsgierig naar komende week....vind het erg spannend! hier vliegen de weken idd wel om.... ben aan het kijken welke boeken ik ga meenemen op vakantie, en kan er wel goed tegen, dus zal eens kijken, is wrs wel een boek voor mij.... enne puck alweer 9 maanden, de tijd vliegt.... @all, net een recept bloedverdunners opgehaald voor de komende 3 maanden, en meteen een potje meegenomen om een plasje op te vangen....moet om het half uur naar de wc en plas dan een paar druppeltjes....morgen even een potje wegbrengen....
Hey meiden, Even snel hooR: Jojoba, lieve meid van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ben echt super blij voor jullie! Hopelijk kom je de eerste zenuwslopende weken een beetje door!
Jojoba... ik zag gisteren al aan je banner dat je 4 dagen overtijd stond... maar ik durfde niets te schrijven want tja... misschien banner niet goed bijgehouden??? maar nu lees ik zwanger!!!!!!!!!!! oh wat geweldig... last but not least meid!!!!!! snap best dat je het doodeng vind.... maar het komt vast goed... je schildklier is nu goed naar gekeken... eerst wist je dat niet... zo nu snel die 1e weken fff omvliegen en dan heerlijk genieten!!!! hier nog geen ongie in zicht.... zit nu 14 dagen na ei. officieel is vandaag nod maar omdat mijn lf ook wel eens 17 dagen is geweest houd ik donderdag aan... xxxx jose
hhahaha nou ik weet het niet hoor.... denk niet dat het gelukt is... hubbie heeft 2 juni zaadonderzoek en ik een uitgangsecho... xxxx
Dank jullie allemaal voor de lieve felicitaties! Morgenvroeg mag ik bloedprikken, ben benieuwd.. De verpleegkundige vroeg straks aan de telefoon of ik meteen een echo wilde afspreken, maar ik ben echt te schijterig, doe het morgen wel.. Joseetje: spannend zeg! Zou mooi zijn als je de hele mmm voor zou zijn.. Mijn duimen draaien voor je! Liefs Jojoba
JOJOBA GEFELICITEERD!!!!!!! Ja dames ik leef nog hoor! Heb alleen niets meer gepost maar lees wel mee. Met Isa en mij gaat alles goed, mijn kleine meid loopt en rent al door het huis sinds maart... Joseetje spannend hoor, zo leuk zijn als je het ziekenhuis niet nodig zou hebben!
ennnn..daar kwam ik ook weer ff binnenvallen @Jojoba: kreeg echt kippenvel toen ik je berichtje las. Zo mooi om te zien dat aan de ellenlange regels van cycli nou het woordje 'zwanger' is toegevoegd! Ik hoop heeeeeel hard dat jullie beebje lekker blijft plakken en het zich gigantisch gezellig maakt de komende 8 maand in mamma's buik. Succes met bloedprikken en dan met name natuurlijk het wachten op de uitslag. Zal dit topic weer ff nader in de gaten houden de komende dagen @Beehappy: fijn om te horen dat de kuur aan slaat. Ik geef je een heeeeeeele dikke knuf vanaf hier voor alles wat je hebt moeten en moet doorstaan. *KNUF* @Joseetje: pfff...spannend hoor! Zou zo leuk zijn als die uitgangsecho stiekem een hele prille zwangerschapsecho zou mogen zijn @Dazwa: zo gaat ie goed...zo gaat ie beeeeeter! Alweer ...ehm...geen centimeter.. @All: hier druk. Kids, huishouden, werk etc etc. Onze kleine frumpie loopt NOG STEEDS niet! Onderhand kruipt hij dus al meer dan de helft van zijn leven. Maar ja, hij is er nou dan ook wel zo handig in ( + 'lopen' op z'n knietjes) dat ie ook absoluut niet los hóeft te lopen...dus als je niet oppast, zit ie zo achter in de tuin Best lastig hoor, de oudste 2 konden hun tweede lente al lopen, dus konden ze gewoon de tuin in. Maar Kiyan moet je dus steeds eerst een broek aan doen die vies kan worden, uit het gras trekken, laarsjes aandoen, in het loopstoeltje zetten, in de schommel, blaadjes uit z'n mond halen die naast de schommel zijn...en dan weer op schoot houden.... ff de was ophangen wordt dus een steeds lastiger klus Maar dat mag de pret niet drukken hoor *vandaag voor het eerst een 'kus' van hem gehad --> z'n mond wagenwijd open en naar je toe buigen zodat je een kusje in z'n mond kan geven waarna hij begint te kirren * Laterr ladiezzz! Ik hou jullie in de gaten *not-so-big-tezzz is watching you*
@jojoba, succes met bloedprikken, zit vast wel goed.... @joseetje, spannend....nog geen rode duivels? @all, las op de hyves van Dazwa dat de keizersnee voor 10 juni is gepland!
En Joseetje? Nog geen duivels in aantocht?? Oeh spannend Dazwa, 10 juni! Mooi dat je het nog zo kon rekken! Tezz: dank je voor je bericht, lief van je! Hoe gaat het verders met jou? Wie weet komt het snel dat Kyan gaat lopen, het kan in één keer! Kelly1980: wat leuk om weer eens wat van jou te horen! Zijn jullie ook alweer bezig voor een tweede? Van veel oude forumschrijfsters hoor je niets meer, vind het zo leuk als ze weer eens wat laten horen.. Zora, Luukske en Leonizzie: hoe gaat het met jullie buikjes/zwangerschappen? Beehappy: meid moet vaak aan je denken, wat is het toch klote allemaal voor jullie. En dan die ontsteking er nog bij.. pff je hebt het niet makkelijk hé. Nigthelf: hoe gaat het met jou en de kleine/grote Amber? Luukske: spannend, de geslachtsbepaling komt steeds dichter bij.. Hier vanmorgen bloedgeprikt, morgen even bellen voor de uitslag. Ben benieuwd. Heb nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben. Alleen dat 's nachts lang wakker liggen daar wordt ik nu ook wel een beetje moe van hihihi. Misselijk nog steeds met vlagen. Ik weet het allemaal niet hoor. Bij elk krampje loop ik alweer naar de wc. Waren er maar alvast 2,5 week voorbij, dan heb ik de echo op maandag 14 juni. Ga er nog steeds van uit dat het ieder moment voorbij kan zijn Liefs Jojoba
@jojoba, meis die onzekerheid kan ik volkomen begrijpen, maar dit beebje is zeer gewenst, en blijft lekker in mama's buikje plakken....je schildklierwaarden zijn nu ook goed onder controle toch? hier idd dinsdag de geslachtsbepaling....vind het wel spannend.... wat betreft buikje....heb al een flinke toeter, maar dat zal wel komen omdat het de 2e is....heb ook flinke bandenpijn, en denk dat ik er een blaasontsteking bij heb, dus vanmiddag even plasje wegbrengen.... morgen naar de gyn, dus ben benieuwd wat nu weer wordt afgesproken....