Jeetje ceacilia wat een verhaal. Maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. groetjes redu
Hallo lieve meiden, Op 27 januari ben ik bevallen van een prachtige en gezonde zoon. Hij heet Storm. Bij de geboorte woog hij 3590 gr. Het was een ontzettend heftige en lange bevalling die uiteindelijk is geeindigd in een spoedkeizersnede. Ik zal later het hele verhaal nog wel even doen. Ik heb dus een aantal dagen in het zh gelegen maar gister mochten we heerlijk naar huis en zijn nu volop aan het genieten!! Ceacilia > GEFELICITEERD! Dikke knuf!
@caecilia, wat een verhaal....geniet van jullie zoon en broertje! @marieke, gefeliciteerd.....balen dat et uiteindelijk een KS is geworden, maar je hebt er een prachtig wondertje voor terug!! @all, gisteren wat ongi krampjes gehad, en nu niks meer....no symptoms
GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Strom! Fijn te lezen dat jullie nu lekker thuis zijn en lekker kunnen genieten!
Marieke gefeliciteerd meid!!!!! en wat een bijzondere naam.... nu gaat het grote genieten beginnen... knap maar goed op van de keizersnee en laat je maar lekker vertroetelen hoor!!!! ceacillia.... whoeha.... heb het m,n man laten lezen....( had ik beter niet kunnen doen) nu ben ik verplicht bij de 1e wee naar het ziekenhuis te gaan anders gooit ie me gewoon in de auto zegt ie....:x ( eerst maar eens zwanger worden) gr Jose
@jojoba, goed geklust? nu weer die vervelende wachtweken.... @beehappy, zie dat je aan het afvallen bent....you go girl!! ik ben inmiddels door Sonja Bakker en sporten 33,5 kilo kwijt...en heb nu echt de voorgeschreven BMI, dus ben af van dat gepush van de fert.arts.....jippie!! @all, heb gisteren kei gaaf gordijnenstof gekocht voor het kamertje, dat uiteindelijk een keer kinderkamer moet worden....kon het echt niet laten liggen, en als er geen kindje meer komt(waar ik voorlopig niet in geloof) zijn ze mooi voor de logeerkamer!
luukske, wat leuk dat je al gordijnenstof hebt gekocht voor het kamertje, ik hoop dat jullie kamertje snel een bewoner zal krijgen! En wat betreft het afvallen, wat goed dat je al zo veel kilo's kwijt bent en nu je streef BMI hebt bereikt! Ik hoop dat mijn afvallen net zo voorspoedig zal gaan...ik wil heel graag een bikini aan in Spanje van de zomer, dus daar ga ik voor!
@beehappy, fijn dat je een doel voor ogen hebt, want dan gaat het afvallen ook wat makkelijker heb ik gemerkt! ik zit nu dus zelfs onder het gewicht dat zij acceptabel vindt! wat betreft die gordijnen, we wonen in ons huis nu ruim 5 jaar, en heb met en met alle gordijnen vervangen....alleen op dat kleine kamertje nog niet, en mocht het kamertjes tzt gevuld worden, dan is dat de hoofdkleur van de aankleding (heel donker paars) want de kamer is wit, en ik vind dat wel mooi (het mooiste als kinderkamer, maar als het niet zo mag zijn, ook als logeerkamer!)
Luukske: wat leuk dat je gordijnstof hebt gevonden, donkerpaars is erg mooi bij wit.. hopelijk wordt jullie kamertje snel gevuld met kindermeubeltjes Wat betreft het klussen, we hebben ons best gedaan, dus maar weer afwachten.. Vind het wel weer spannend, het is al zo lang geleden dat ik echt in de wachtweken zat.. Net even naar de stad geweest voor carnaval, dat zit er nu ook weer aan te komen.. Hier kun je er bijna niet omheen, in Oeteldonk! Vieren jullie ook allemaal carnaval? Beehappy: succes met afvallen.. Liefs Jojoba
@jojoba, hier ook helemaal in de carnavalsstemming.....heb op MP een 2e hands foeilelijke trouwjurk gekocht, en dan worden we geschminkt als "oud wijf"..... Luka heb ik een giraf pakje gemaakt, is hij helemaal blij mee....en op de rommelmarkt heb ik hem gisteren een musketier pakje gekocht.... voor mijn hubbie en mij moet ik ook nog een giraf pak maken, zodat we als giraf-familie kunnen gaan.....moet komende zondag klaar zijn, want dan is de kinderoptocht, en volgende week donderdag is het oud wijven bal.....heb er wel zin in....hoop dat ik als "BOB" de carnaval kan doorkomen.....
Marieke van harte met je zoon Storm!! Wat een leuke naam! Kom rustig bij van je keizersnee (weet er alles van)! Ik heb het erg druk dus een kort berichtje! groetjes Ylona
@Marieke, gefeliciteerd met jullie zoontje Storm. Jammer dat het een ks is geworden maar zo te lezen heb je een zware bevalling gehad en mag je daar best trots op zijn. Ben benieuwd naar jullie verhaal! @All, Kelvin heeft toch een behoorlijke klap gekregen van de bevalling. Hij is goed misselijk en sloom geweest. Hierdoor heeft hij gisteren dorstkoorts gekregen. Nu een heel plan van aanpak met extra kolven etc. Lijkt aan te slaan en koorts is inmiddels weg. Vannacht stond vk op het punt hem te laten opnemen als koorts niet zou dalen. Ziet er nu weer goed uit. Heb er vertrouwen in!
@caecilia, jeetje dat zal wel schrikken zijn....heel veel beterschap met de kleine Kelvin! @all, ik heb sinds gisteren een ontzettende druk op mijn blaas...als ik ga plassen denk ik dat er nog wat komt....echt raar, want pijn heb ik niet bij het plassen, dus misschien een blaasontsteking? verder helemaal niks van klachten na mijn ei....geen gevoelige boobs, helemaal niks.....
Mariek: gefelicteerd met jullie zoon Storm! Geniet ervan! Caecilia: oeh, wat schrikken meid, gelukkig is hij aan de beterende hand. Luukse: mooi, paars en wit (wij hebben op alle slaapkamers ook paarse overgordijnen). Het wordt voor jou nu ook al weer spannend....duimduimduim Jojoba: bij ons in de regio wordt ook flink carnaval gevierd (zo-drenthe). Beehappy: succes met afvallen!
ff heel snel.. @Marieke: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Storm! Hopelijk gaat alles goed en herstel je snel van de ks! @Ceacilia: tjeetje..ik heb met tranen in m'n ogen je bevallingsverhaal zitten lezen! Jou is gewoon overkomen waar ik vorig jaar zo bang voor was dat zou gebeuren met mijn snelle bevallingen! Wat een fantastisch verhaal! Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Kelvin! Hopelijk is de koorts nu weg en gaat het alleen maar beter. Hier de jongste 2 ook erg misselijk geweest na de bevalling. Heeft vast iets te maken met die weeënstorm en stortbevalling, denk ik. @All: heel veel knuffels voor iedereen en dat jullie maar heel rap krijgen wat jullie zoooo graag willen! Liefs Tezzz