wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

vandaag lekker aan de maasplassen gelegen en natuurlijk even met het bootje op de maas rondgedobberd!

2. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden,

Beehappy: Ik hoop dat het nu allemaal even achter de rug is voor je. Wat heb je veel voor de kiezen gekregen joh, niet normaal. Hoe voel je je nu?

Joseetje: Spannend dat jullie echt mogen beginnen, 23 juni, al best snel! En je hebt helemaal gelijk dat je voor de aardige kiest.
    Toen ik zwanger werd zat manlief ook aan allerlei troep, antibiotica en al, dus ik had ook geen hoop voor die ronde, zo zie je maar :D

Miems: Frustrerend!

Nog 4 dagen dan zijn we papa en mama! Een heel gek idee. Ik vind het wel eng hoor, hoop dat de keizersnede meevalt. Eerst de VWP van morgen maar overleven. Gelukkig wordt ie vroeg in de ochtend gedaan, tussen 8 en half 9 ofzo.. En ik lees over het algemeen dat het erg meevalt. Dus zolang ik geen horrorverhalen lees of hoor ga ik daar maar vanuit hahaha. Manlief is er gelukkig ook bij.

Heb nog steeds veel harde buiken maar ze zetten (uiteraard, zucht) niet door.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, spannend zeg....nog 4 daagjes....
    enne succes morgen!

4. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Dazwa, nog 4 dagen, kan me voorstellen dat het nog erg onwerkelijk is om te denken dat je over 4 dagen mama bent...succes meis!

Luukske, heerlijk genoten van het mooie weer, is ook echt heerlijk nu!

all, hier gaat het wel, maar blijf nog steeds pijn houden bij mijn rechter eierstok. Maar waarschijnlijk duurd het ook wel ff voordat dat vocht weggetrokken is en mag ik niet meteen wonderen verwachten. Morgenvroeg hcg bepalen en dan dindsdag op controle, dus wacht ff rustig af.

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Dazwa: heel veel succes morgen met de vwp. (hopelijk zet het stiekem vandaag door......)

Beehappy: beterschap!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, beterschap!

@jojoba, meis hoe is het?

@all, hier is nu net een klein buitje gevallen, maar het is alweer droog....

7. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Beehappy: hoe gaat het meis? Hopelijk is dit de laatste tegenslag die jullie hebben gehad en kun je nu verder gaan.. Gelukkig dat alles goed is gegaan met de operatie.

Kelly: jammer van je witte test, maar wel mooi dat je snel naar het ziekenhuis mag en dat je waarschijnlijk snel weer kunt beginnen.

Joseetje: ik hoop dat jullie testen allemaal positief uitkomen en dat jullie ook weer snel mogen gaan starten met de clomid. Hoe gaat het nu met je man?

Miems: ik heb ook overgewicht en mocht gewoon beginnen van mijn arts. Tuurlijk is het wel ter sprake gekomen, maar hij vond het geen reden om niet te mogen starten.

Hier woensdag en donderdag ietwat bloedverlies gehad, d.w.z. bruin/roze. Daarna alleen maar als ik zelfonderzoek deed van binnen echt maar een heel klein beetje (ik weet dat ik dat niet moet doen, maar dat doe je toch). Nu is het sinds gisteren wel weer weg. Ben nu wel wat misselijk vandaag, mijn zere borsten blijven wel wat opspelen en slaap nog steeds slecht, ben vroeg wakker. En mijn humeur van gisteren en vandaag is om op te schieten. Hopelijk zit het nog allemaal goed, maar ga er toch eigenlijk vanuit dat het misschien toch nog door zet deze week.. Onzekerheid in overvloed hier. Zal blij zijn als het 14 juni is, hoewel er al weer veel flashbacks zijn geweest van de vorige keren.

Liefs Jojoba

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    lieve Jojoba.... ik duim met je mee meid.....hoe was datvorige keer dan? had je er toen ook krampen bij? snap dat dat bruin roze verlies je angstig maakt... maar over hoeveel gaat het eigenlijk??? een paar druppeltjes.. of soms een heel klein veegje..????
    nog even wachten tot de 14e pppfffff makkelijker gezegd dan gedaan he?

lief dat je naar manlief vraagt.... nou.... dat is een klein drama... zijn leuke baan ( op detacheringsbasis) is hij waarschijnlijk wel kwijt.... zijn rug doet vreselijk zeer.... de moeten de 17e naar de pijnpoli al zou ik niet weten wat ze daar nou moeten doen.... ik leg me er maar bij neer.... wat kun je anders...... ik vind het vreselijk voor hem....

Dazwa... ooohhhh meid.... wat spannend... dat lijkt me nou zo gek... als je gewoon precies weet wanneer je kindje geboren gaat worden... nou dat gaat natuurlijk helemaal goed komen zeg....

Beehappy kan me voorstellen dat je op een gegeven moment ook niet meer weet wat je nou voelt... en ik ben dan toch benieuwd,.... wat zegt zo,n gyneacoloog daar nou over? dat je lichaam toch steeds zelf spontaan zwanger word.... zegt dat nou niets???? of ik bedoel.... kan het dan echt niet blijven zitten medisch gezien? is er een bepaald succespercentage?...

hoop dat je snel van de pijn af zult zijn...

hier gegoogled en gevonden dat tramadol geen verminderd efffect weergaf op de vruchtbaarheid van ratten... ik neem aan dat dan dan ook voor mannen geld??? oh oh dat internet.... de gekste dingen kom je tegen..

xxxx jose

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, hier brand een kaarsje dat je de eerste 12 weken goed doorkomt....en je echo goed zal zijn...maar ik snap je onzekerheid als geen ander, ken alleen maar zwangerschappen met bloedverlies(en niet zo'n beetje).

@joseetje, balen van hubbie....konden ze maar iets serieus doen met zijn pijn....

@all, officieel nog 2 maandagen en 2 woensdagen werken, elk 4 uur, en dan gaat mijn vakantie in....ben officieel ziek, dus lever niks in....en dan zitten we al snel aan de 20 weken, en dan stop ik helemaal met werken tot na de bevalling....als ik me zo blijf voelen als nu, is het te doen...op tijd rusten, maar natuurlijk dn ook genieten van het zonnetje....

10. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hai allemaal!

Jojoba ik duim echt dat alles dit keer helemaal goed gaat! Zo lang je geen krampen hebt positief blijven hoor!! Op naar de 14de!!!!En een mooie echo, die heb je verdiend!

Joseetje hopelijk vallen de onderzoeken idd positief uit en kun je aan de clomid! Erg voor je hubbie dat hij zo'n pijn heeft.....En als er nergens terug te vinden is dat tramadol invloed heeft op zaadkwaliteit dan zal het wel niet zo zijn!

Dazwa spannend zeg over 4 daagjes ben je mama! Succes met de vwp..

Luukske heerlijk zeg dat je nog maar zo weinig hoeft te werken, kunnen je genieten van het lekkere weer

Miems welkom hier! Hier geen overgewicht maar er zijn genoeg ziekenhuizen die je wel gewoon behandelen met een paar kilootjes meer hoor!

Heb de papieren van het ziekenhuis binnen: 16 juni intake en meteen zaadonderzoek man en bloedafname en echo en denk ook een nieuw uitstrijkje bij mij. Daarna 14 juli uitslagen en start behandelen! Voor mezelf een hele geruststelling.
    Ben er wel een stuk rustiger onder dan bij de eerste, we hebben immers een prachtig meisje waar we erg trots op zijn. Zou erg leuk zijn als ze een broertje of zusje zou mogen krijgen in de toekomst, maar als het er niet in zou zitten kan ik me er ook bij neerleggen denk ik............................
    Maar voor nu gaan we er voor de volle 100% voor hoor haha!

Hier viel de regen overigens erg mee! 1 buitje gezien rond 8 uur maar nu is het heerlijk afgekoeld...

Fijne avond!

11. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Joseetje het duurt niet lang meer toch voor Josefien's 1ste verjaardag? ( Zag je banner ;))

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Jojoba, misschien irritant maar ik ga nog steeds van het positieve uit hoor, bij een miskraam zou je nu toch wel helderood bloed moeten hebben, wat er zelf uit komt en niet gezocht moet worden van binnen + krampen.
    Heb jij overgewicht? Dat is mij nooit opgevallen bij jouw foto's.

Dazwa wat spannend, bijna moeder. Stel dat je nu weeen krijgt, mag je het dan wel zelf proberen?

Kelly, fijn dat je weet waar je aan toe bent en dat jullie kunnen beginnen. Duurt het wachten op de uitslagen een maand?!

Joseetje, leuk dat internet he??? Wel hoopvol nieuws overigens.

13. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Leonizzie ja balen he dat de uitslagen zo lang gaan duren, maar in de brief staat echt dat de uitslagen 4 weken na de eerste afspraak gepland worden. Zal er wel aan liggen dat het een academisch ziekenhuis is;) moet natuurlijk eerst met 10 man besproken worden haha. Ben allang blij dat ze niet zo moeilijk deden om een afspraak te maken, zolang ben ik namelijk nog niet gestopt met de pil maar waarom wachten he.....er komt toch niets hihi!

14. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Gaat alles goed verder met je leonizzie, want voor jou schiet het al erg op zeg! Wat leuk!

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik heb toch een cyclus of 7 gehad... dat is al meer dan ooit... ik doe wel een ovutestje als ik een ei vermoed... toch maar alle kanzen benutten... en oja... ik heb van de vorige keer ook nog een ronde clomid over... heb ik heel zorgvuldig bewaard... zie ik toch als een extra kans... maar dat neem ik alleen als ik die dosis weer krijg voorgeschreven... ik ga niet zelf lopen goochelen...

ik heb nog heel stilletjes de hoop dat ik de mmm voor kan zijn... manlief was trouwens zeer geintereseert bij de uitgangsecho... het is niet zo,n prater en hij heeft momenteel nogal veel aan zijn hoofd.... maar ik merkte aan alles dat hij heel erg graag weer wil beginnen.... hij zat uitgebreid in geuren en kleuren te vertellen bij die echoscopiste dat hij het zo,n wonder vind... en dat hij zo,n echo zooooo interessant vind.... hahahaha ik keek alleen maar en hij was maar vragen aan het stellen hi hi hi...

ik hoop dat ik 23 juni mag starten...

Ja Kelly goed gezien...Josefien word over 2 dagen 1 jaar... ongelooflijk.... en mijn bevalling duurde zolang... precies een jaar geleden op dit moment zat ik al flink weeeen weg te puffen...

ik sluit over 2 dagen ook het boek af dat ik voor haar heb gemaakt... ben van plan op de minuut af op het moment dat ze is geboren een jaar terug een brief te schrijven waarmee ik het boek eindig...en dat was dan onze weg voor een kindje en haar wonderlijke eerste jaar...

ik schiet iedere keer weer vol van dat boek.... m,n schoonmoeder kon s,nachts niet slapen en schreef toen ik aan het bevallen was een brief en de zon kwam toen op.... daar heeft ze een foto van gemaakt en die zit er ook in samen met die brief.... dat soort dingen... echt mooi is het geworden...

zo genoeg gepiepel van mijn kant af.... heb net notabene nog op mijn knietjes de badkamerkit schoon staan maken.... ik denk dat er misschien toch een ei komt ..

xxxx Jose

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Even snel berichtje: vruchtwaterpunctie is me alles meegevallen. Ik voelde amper wat! Ze hadden ook een mooie aanprikplek gevonden waarbij mijn huid erg dun was, dus hoefde niet een meter door mn buik heen, bij wijze van :)

Manlief heeft foto's gemaakt van dat ze het vruchtwater opzuigen, hahaha:

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    iehhhh dat ziet er echt een beetje eng uit... ongelooflijk dat je daar amper iets van voelde....nou gelukkig is dat ook weer voorbij
    vond je het eng?

gr Jose

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, jeetje 1 jaar geleden al aan de weeen....en wat een mooi idee met dat boek....
    ik schrijf in het boek van Luka nu nog steeds af en toe stukjes, als er nieuwe dingen gebeuren etc...

@dazwa, jeetje zo'n naald in je buik....hoe snel erna zien ze of de longrijping goed is? moet toch echt op korte termijn zijn ivm komende donderdag de KS....

@all, vanochtend 3 uurtjes op kantoor gezeten, woensdag nog en dan komende maandag nog, en dan hou ik het voor gezien....zou eigenlijk volgende week woensdag ook nog moeten gaan, maar heb met mijn collega afgesproken naar kidsfactory in Breda te gaan....

19. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wat bijzonder Jose zo'n boek. Denk dat dat echt van onschatbare waarde is zoiets. Mijn moeder heeft, bijna 26 jaar geleden toen ik geboren werd, een brief geschreven vlak nadat duidelijk was dat ik gehandicapt was. Het is best emotioneel en heel bijzonder om te lezen vind ik.

Luukske: je hebt gelijk! Heb je nog een leuke buikfoto? :D

De uitslag is binnen en meneertje is er klaar voor! Zijn longen zijn goed gerijpt, yes!

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, meid echt super....enne ben heel nieuwsgierig naar jullie knulletje, en zijn naam!!!
    geniet nog even van je buikje, over een paar daagjes is hij leeg, en heb je een pracht kindje in je armen!!!

Deel Deze Pagina