wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Luukske, wat fijn dat je nog maar 1 dag hoeft te werken, wat een heerlijkheidje!;)

Ylona, heel veel succes morgen met Mika!

Dazwa, wat prachtig die buik met jullie manneke die zich nu al duidelijk laat zien;). Heel veel succes vandaag! Ik ben ook benieuwd naar de eerste foto!

all, nog ongeveer 2,5 uur dan moet ik in het ziekenhuis zijn, vind het wel een beetje eng. Mijn mannetje kan helaas niet mee, omdat hij vorige week al zo veel dagen vrij heeft gehad. Maar gelukkig gaat mijn beste vriendin met me mee.

Ik we hebben gisten een last minute weekendjeweg geboekt, we hebben het echt ff nodig om er met ons gezin uit te gaan. Morgenmiddag als de kinderen uit school komen vertrekken we en dan komen we zondagavond weer terug.

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, waarschijnlijk is je kleine vent nu wel bijna daar....

@leonizzie, ja is wel lekker maar de reden waarom is natuurlijk wel minder....we gaan voor minimaal 30 weken volgens de neonatoloog in Maastricht, en volgens mijn eigen gyn gaan we voor een voldragen zwangerschap, haha....ben benieuwd!

@redu, succes met je meisje!

@beehappy, meis heeeel veel succes, snap dat het akelig is, maar het moet....

@all, hubbie was redelijk op tijd thuis van de stemmen te tellen, rond 23.30 uur....
    ga zo mijn plasje wegbrengen om te laten controleren of de AB kuur is aangeslagen....
    tot straks....

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Dazwa: waarschijnlijk heb je je zoontje nu al in handen, hopelijk is het allemaal goed gegaan en alvast gefeliciteerd!

Beehappy: heel veel succes vandaag.. jeetje ik hoop dat er nu toch eens snel een einde aan je kloteverhaal komt.

Leonizzie: wanneer krijg jij je verlof? Gaat het verder allemaal goed.

Luukske: ik hoop dat je AB kuur is aangeslagen en dat je er snel vanaf bent.

Joseetje: beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Josefien! Hebben jullie er een leuke dag van gemaakt?

Ylona: dat is niet zo leuk nee voor Mika.. hoe gaat het verder met je zwangerschap?

Hier weinig te melden, ben nu al zenuwachtig voor maandag.. Ga nergens meer vanuit en denk dat het gewoon weer game over is. Heb al meerdere malen de vorige echo die toen mis was 1,5 jaar geleden in flitsen voorbij zien komen.

Liefs Jojoba

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, waarom denk je dat het niet goed is....misschien zzelfbescherming? ik hoop dat je niet gelijk hebt....
    hoe ver ben je nu?

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    even heel snel... Dazwa ik hoop dt alles goed is gegaan meid,

hoop binnenkort fff meer tijd te hebben het is druk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxxxx

6. beehappy76

jojoba, meis wat een onzekerheid tot de eerste echo, dikke knuf!...meis ik hoop zo dat je gevoel niet juist is!

all, gelukkig is het achter de rug. De injectie MTX is me gelukkig meegevallen, nu maar hopen dat mijn lichaam ons 7e sterretje nu los zal laten. Lichamelijk gaat het wel, maar geestelijk weet ik het ff niet meer. :(

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @beehappy, doe rustig aan meis, veel sterkte!n

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beehappy: doe rustig aan, meid. Logisch dat dit geestelijk zoveel met je doet. Hopelijk heb je iig wel een lekker ontspannen weekend.

Dazwa: nog geen nieuws.......... (creepy filmpje trouwens).

Ga er snel weer vandoor, Amber ligt te slapen, kan ik ff aan de poets!

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @dazwa, alvast gefeliciteerd met je zoontje!

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, succes meid....

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ylona jij was er voreg bij vanmorgen :$, is dat een gewoonte of kon je niet slapen?

Luukske ik weet dat de reden minder is, maar dat maakt mij momenteel even niet minder jaloers dat jij al eerder vrij bent dan ik! hihi. Wanneer de wekker om 6 uur gaat en ik dan bedenk dat ik zo'n 1.5 uur moet reizen heb ik gewoon zooooo geen zin! Het werk zelf vind ik leuk en wanneer ik vanuit huis lekker bezig ben met verslagen en doen ook prima, maar het reizen breekt me even op.
    En jij gaat gewoon voor een mooie dikke 37 weken!

Jojoba ik moet nog 1 weekje werken en dan heb ik officieel verlof!
    Nu hoorde ik dat de maandag erop een rechtszitting is voor 2 kinderen uit mijn caseload en die zaak is zo complex dat ik daar zelf heen wil, met mijn vervanger. Vond dat ik het niet kon maken mijn vervanger zo voor de leeuwen te gooien naar alle betrokkenen ook niet zo netjes. Het is gelukkig om 09.00 uur in de ochtend en dat is het laatste wat ik doe haha.
    Waarom denk je nu dat het game over is? Heb je meer bloedverlies gehad? Zo niet dan weet ik bijna zeker dat er niks aan de hand is.

Beehappy, heel goed dat jullie een last-minute hebben geboekt, kan me goed voorstellen dat jullie er aan toe zijn om even weg te gaan. Doe rustig aan meis.

Hier gaat het goed. Net naar de gyn geweest en daar zat ook de overbuurvrouw met haar dochter die 35 weken zwanger is. Bleek dat er iets niet helemaal goed leek met het hartje, een kamertje leek kleiner ofzo. Moet ze morgen naar het VU. Dan schrik ik toch wel even dat ook na de 20 weken echo nog dingen opgemerkt kunnen worden. Toen wij later buiten kwamen stak ze net een sigaret op en gooide die snel weg toen ze ons zag...
    Bij ons gelukkig alles goed. Zag er prima uit en ligt met hoofd naar de uitgang billen omhoog en voetjes lekker onder mijn ribben....
    Ik was weer een kilo afgevallen, dus nu ineens maar 4 kilo aangekomen. Ik ben tegenwoordifg ook een maatje M :$ Heel bizar.
    Volgens de gyn helemaal niet erg aangezien het kind gewoon groot is en goed groeit.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik las net op de hyve van Dazwa dat ze bevallen is.

Dazwa en -man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man! Leuke naam! Hopelijk is het allemaal voorspoedig gegaan en mogen jullie snel naar huis. Geniet ervan!

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, snap idd wel dat het een beetje de kont uithangt....die reistijd is niet niks....zou daar ook geen zin in hebben, maar nog een weekje....
    ik heb maandag mijn laatste dienst, en de week erop gaan we dus op vakantie....moest eigenlijk de woensdag ook nog, maar gezien het kantoorwerk lekker is bijgewerkt (gezien we 6 zieken hebben die als alternatief kantoorwerk doen), heb ik mezelf dus lekker vrij gegeven....moet ten slotte ook lekker kunnen shoppen voor onze kleine boy!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, gefeliciteerd met jullie manneke Mischa!!!

15. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

DAZWA GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! HOPELIJK IS ALLES VOORSPOEDIG VERLOPEN!

Beehappy: hopelijk is alles schoon nu en daalt het HCG snel.. sterkte..

Ik denk dat het gewoon niet goed zit omdat ik dat beetje bloedverlies heb gehad. Misschien is het zelfbescherming, maar goed ik weet het gewoon niet meer. Ik ben morgen of zaterdag 7 weken.
    Denk gewoon dat dat bloedverlies iets is van een voorteken voor het echte werk zeg maar..

We zullen zien maandag.

Liefs Jojoba

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Jojoba, ik begrijp je zelfbescherming, maar het was een klein beetje bloedverlies. Bruinig/rozig, niet helderrood, geen stolsels en ook geen maandverbandje vol en ook geen krampen....
    Lees jij geen zwangerschapsbladen?
    Dit hebben heel veel vrouwen in het begin van hun zwangerschap en als het nu al een aantal dagen weg is, is het weg. Kan zelfs komen door een keer hard niezen.
    Ik hoop voor jou dat het snel maadag is en je weer gerustgesteld bent en kan gaan genieten, want deze spanning is ook niet gezond.

Dazwa gefeliciteerd met jullie zoon!!!

17. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Dazwa en dwazwaman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon:)

18. beehappy76

dazwa, gefeliciteerd met jullie zoon Mischa!!!

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Dazwa en Dazwaman!!!! gefeliciteerd,

ik hoop dat het goed met moeder en kind gaat.... jeetje bijzonder hoor... en dat filmpje hahahaha lijkt bijna wel een alien in je buik.. maar nu is je lijf weer lekker van jou... al zal dat niet meevallen na de keizersnede

Leonizzie jeeeeee alweer bijna verlof. ja lijkt me echt ^&&^(& als je dan iedere dag zo lang moet reizen... gatsie.

Luukske heerlijk bijna op vakantie en wat fijn dat ook jij bijna met vervroegt verlof kan en natuurlijk hopen op een mooie voldragen zwangerschap.

Beehappy wat een narigheid.... snap dat je dit mentaal bijna niet meer trekt.. ik hoop dat je om je heen veel steun hebt...wij zijn zo ver weg....
    ik zie op hyves dat je er in ieder geval heel open over bent...

Jojoba die laatste dagen voor de echo moeten kiling zijn.... al kunnen we hier nog zo hard roepen dat het goed zit.... dat is natuurlijk wat iedereen hier met heel z,n hart zo hoopt.... het zal niet meevallen om naar het zh te gaan denk ik, die laatste momenten net voor de echo zijn gewoon heel spannend en zwaar.... en dan denk je vast of ik ga hier dolblij weg of helemaal gebroken... ik denk dat dat gevoelens en gedachten zijn die we allemaal herkennen.... je kunt niets anders doen dan je er doorheen knokken...mijn gevoel zegt dat het goed is..... maandag weet je het gelukkig echt... hoe laat is de echo?

Redu wat naar van je meissie... hoe is het verder met je? schiet ook al op he?

Ylona hoe ist met jou meid?

Marykay geen anticonceptie? kan dus toch zomaar een keer raak zijn... Ravi is zo ook inmiddels alweer een poosje zwanger....

bedankt voor alle felicitaties, het was erg leuk.
    hubbie had een prachtige taart gemaakt, en zondag vieren we het nog een keer met 16 man.... erg gezellig allemaal.

met mij verder ok, heerlijk een campingvakantie naar frankrijk geboekt..

en 23 de uitslagen... het omt nu wel dichtbij

xxx jose

20. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Heel erg bedankt voor alle felicitaties! Ik ben helemaal hyperdepyper en zit op een heuuule grote roze (blauwe eigenlijk) wolk. We zijn helemaal verliefd op dit mannetje; Mischa! Hij is om 09:18 ter wereld gekomen en weegt 2540 gram. Echt super!

Uiteindelijk is het een algehele narcose geworden. Na een uur (!) aanprikken op elke keer andere plekken tussen m'n wervels is besloten dat het met mijn rug toch te lastig werd. Even een domper dus.

Hier gaat het goed ondanks dat alles natuurlijk heel beurs voelt en mn rug ook, ik denk dat dat door het vele aanprikken komt met de ruggenprik. Ik had van te voren overigens verwacht er veel moeite mee te hebben, met algehele narcose. Maar het maakt me allemaal geen bal meer uit. Mischa is gezond en wel ter wereld gekomen en dat is het belangrijkste. Hij had wel in het begin iets stimulatie nodig omdat er wat vocht in zijn longetjes zaten, hij was wat bleek. Maar dat ging heel snel beter. Zijn apgarscores waren 7, 8 en daarna 10.

We zijn zo enorm dankbaar, het is echt een wonder. Dat mijn lichaam het heeft aangekund en dat Huug en ik samen voor dit minimensje mogen zorgen. Ongelooflijk.

Meneer ligt de hele dag al zoet te slapen en af en toe gaan zn mooie ogen open en dan smelt je helemaal. Ik heb hem een aantal keer aangelegd (we proberen borstvoeding te geven maar is nog spannend of dit goed gaat ivm borstverkleining). Hij hapt wel goed maar valt daarna weer in slaap. Gelukkig heeft hij nog voldoende reserves. Vannacht krijgt hij wel kunstvoeding, d.m.v. 'fingerfeeding'. Er wordt geen flesje gebruikt omdat het aanleggen aan de borst anders verwarrend kan zijn voor hem. Vanavond gaan we nog een keer proberen aan te leggen.

Ik heb ook een filmpje gemaakt dat hij op zn handje aan het sabbelen is, zo mooi.. Zal hem proberen te uploaden.

Vannacht gaat Mischa wel wel naar de kraamafdeling, maar morgenochtend mag hij weer bij me. Officieel mag dat niet op deze afdeling geloof ik, maar ze gaan misschien kijken voor een andere kamer.

Nou, een heel verhaal. Ik voel me ook echt erg hyper dus zal morgen wel kapot zijn haha. Al met al is het dus erg meegevallen en ik ga er vanuit dat elke dag alleen maar beter zal gaan qua herstel.

Deel Deze Pagina