Dazwa, van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoon! Wat een prachtkereltje zeg! Geniet lekker met zijn drieën. Jojoba, ik ga heel hard duimen dat je maandag een mooie echo hebt. Ik begrijp je angst, maar ik hoop zo dat je blij het ziekenhuis uitkomt!
Wat een prachtig ventje!!! Jammer dat het uiteindelijk wel een narcose is geworden, maar als het prikken niet lukt, houdt het jammergenoeg op. Hopelijk gaat het met de bv lukken.
@Dazwa..Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Mischa!!! Echt een plaatje hoor! Hopelijk sterkt ie gauw aan zodat ie niet meer te moe is om te drinken. Dat ie hapt is in elk geval al een goed teken. Genietze! @all..hier op het moment geen goeie pc dus erg behelpen...en druk, dusssss laterrrr! Liefs Tezzz
@ Dazwa: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mischa! Mooie naam ook. @ Jojoba: Sterkte meid, hoop dat je het weekend doorkomt en maandag een mooie echo hebt. Wij kunnen wel van alles roepen hier, maar je moet het eerst met eigen ogen op de echo zien. @ Beehappy: Lekker even er tussen uit, is goed na al die ellende. Knuffel en geniet ervan! Verder ben ik het even kwijt meiden. Ben erg druk geweest afgelopen week en moe. Heb jullie een beetje verwaarloosd.
DAZWA, PRFOCIAT MET JULLIE ZOON MISCHA! GENIETEN MET HOOFDLETTERS, het gaat veel te snel met zo'n kleintje. Lekker veel foto's maken!!
Lieve Zora verwaarloos jij ons maar lekker hoor meid ben zo blij dat je eindelijk druk bezig bent met dat waar je zo lang op hebt gewacht meid.... Dazwa ik moest echt even slikken van de foto,s.... wat een wonder toch he? gr Jopse
@all, vandaag met mijn moeder gaan shoppen in Eindhoven, eerst naar de babydump, daar hebben we een lodger bunker gekocht....en wat kleine spulletjes.... daarna zijn we naar het centrum geweest, de kinderoutlet....heb super gave kleertjes gekocht van Imps & Elfs en VinRose....voor de beeb en Luka(zal het weekend wat foto's spammen). morgen weer naar mijn moeder, hubbie moet nog wat klussen bij haar, en ik ga dan shoppen voor de vakantie!
Hallo meiden, een enerverend dagje achter de rug. Josefien is van de trap gevallen ( wist niet eens dat ze omhoog kon klimmen) en ik had het hekje niet dicht gedaan..... naar de huisartsenpost, daarna naar het ziekenhuis... ze dachten eerst dat ze een dagje moest blijven... maar ze mocht toch mee omdat er behalve de grote blauwe buil op haar hoofd niets mis lijkt te zijn... pppffffffffff kan mezelf wel voor m,n kop slaan... heb nu een wekadvies... hoop dat ze morgen een beetje ok is want dan is het haar partijtje... manlief heeft weer een grote marsepijntaart gemaakt met gekleurde bloemen van marsepijn.... ik probeer steeds een ei te bespeuren.... voel van alles en hoop echt echt echt dat er nog eentje komt.... ik wil niet meer naar het zh... xxx jose
Dazwa wat een prachtig ventje, hij lijkt een beetje op jou vind ik! Zora, hoe gaat het met jou? Geniet je met volle teugen van het zwanger zijn? Besef je het goed? Ik had af en toe momenten dat ik het nog steeds niet kon geloven en elke ochtend stond ik met zo'n gelukkig gevoel op wanneer ik bedacht dat ik een kleintje bij me droeg. Nog steeds trouwens, maar nu kan ik er ook echt niet meer om heen met die buik en dat gewiebel binnenin. Joseetje, jee wat schrikken! Maar wees niet te hard voor jezelf, deze ongelukjes horen er een beetje bij wat ik zo uit ervaring heb gezien in mijn omgeving. Volgens mij heeft elke moeder ze een keer gehad en denkt dan; Hoe heb ik dat nou niet kunnen zien/weten! Gelukkig heeft ze alleen een buil en hopelijk is ze morgen weer haar vrolijke zelf! Veel plezier trouwens.
Dazwa van harte met Mischa!!!!! Hoe gaat het nu met je?? Joseetje wat schrikken zeg! Ja ze kunnen sommige dingen gewoon ineens terwijl je dat niet door hebt! Gelukkig alleen een buil. Ik hoop dat ze wel lekker van haar verjaardagspartijtje kan genieten. Mika is weer wat opgeknapt van de operatie maar nu is hij onwijs verkouden en heeft hij weer gele snot! Heb even de huisartsenpost gebeld voor de zekerheid. Hij kan alleen door zijn mond ademen. Ook heeft een beetje een loopoor. Hopen dat het wel allemaal geholpen heeft! Liefs Ylona
@joseetje, met kleine kindjes heb je ogen te kort....Luka heeft ook wel regelmatig ongelukjes gehad....afgelopen donderdag is hij tegen de muur va zijn slaapkamer gevallen....bloed tegen de muur en een ei van heb je me daar... hopelijk is het goed met josefientje, en hebben jullie een prachtige dag met jullie meisje!! @ylona, hopelijk gaat het snel beter met Mika.... @dazwa, hopelijk mag je morgen lekker met je mannetjes naar huis....en laat je maar lekker verwennen.... @all, morgen mijn laatste werkdag, deze week nog een aantal dingen regelen voor de vakantie en dan op naar zuid europa!!!
Joseetje ook ons is zoiets al overkomen hoor. Isa was pas 3 maanden en is toen van de commode gevallen.....terwijl ze niet kon rollen! Ik hing met mijn hoofd in de luieremmer toen ze er af viel. Ook huisartsenpost e.d. maar ook zij mankeerde niets...... Hopelijk gaat het snel beter met Mika, Ylona! Sterkte! Zora je mag ons verwaarlozen hoor, je hebt een hele goede reden! All ik ben afgelopen woensdag ongi geworden na 49 dagen, volgens mij niet slecht haha. Ben benieuwd wat de bevindingen van de gyn zullen zijn woensdag....