Joseetje, ja die kleintjes zitten overal en je hebt soms echt ogen te kort. Zo herkenbaar! Gelukkig heeft ze er alleen een dikke buil aan overgehouden. luukske, morgen je laatste dagje werken, heerlijk! Ylona, wat ververlend dat Mika nu zo verkouden is geworden, hopelijk knap hij daar ook snel van op! Kelly, zelf ongi geworden na 49 dagen, is een hele lange cyclus, maar wel uit je zelf...succes woensdag! all, hier weer thuis na een een weekendje heerlijk genieten met ons gezinnetje. We hebben het echt heerlijk gehad! Ik kon met mijn mobiel wel meelezen op zwp, maar helaas niet reageren, dat werkt niet. Vrijdag ben ik echt onwijs misselijk geweest van de MTX, maar gelukkig zakte dit tegen de avond weer weg. Verder nog steeds een zwaar/pijnlijk gevoel rechts onder in mijn buik. Verder niet veel bloedverlies meer alleen wat bruinverlies nog steeds. Ik ben benieuwd donderdag, woensdag hcg bepalen, ik hoop echt dat het hcg nu aan het dalen is!
@kelly, 49 dagen is redelijk lang, maar iig iets met PCO...succes komende week!! @beehappy, fijn dat jullie genoten hebben van de daagjes weg met het gezin.... hopelijk is het donderdag goed/beter met het HCG, dat wordt nu wel een beetje tijd na al die tegenslagen....
Wil Jojoba even veel sterkte en ook veel plezier wensen vandaag bij de echo. Beehappy, hoop voor jou dat het snel achter de rug is. Het is al ellendig genoeg zo
Jojoba succes vandaag met de echo! Ik heb gisteren het hartje gehoord met de angelsound die ik heb! Is zo mooi om te horen! Liefs Ylona
@jojoba, meid hopelijk kom je ons straks super goed nieuws brengen....het is je zo gegund.... @ylona, mooie he dat die dingen geeft... @all, heb er net mijn laatste dag opzitten qua werk....jippie!! had vanochtend af en toe een goed trekkend gevoel bij het vele opstaan uit de stoel....nu lekker genieten van mijn vrije tijd....
Even snel! Hebben vanmorgen een perfecte echo gehad. Het hartje klopte sterk, nog niet gehoord want was inwendig maar je zag een knipperlichtje. Ze zei tegen mij dat nu de kans op een miskraam aanzienlijk verkleind is. Het bloedverlies kon overal van komen. We hebben het vanmiddag tegen mijn ouders en mijn zusjes verteld. Ze waren dolblij. Net als wij zelf natuurlijk. Er valt een grote last van mijn schouders af. Hopelijk kunnen we er nu een beetje van genieten. Over 3 weken moet ik weer terug. Liefs Jojoba
JOOOOOEEEEEHOOOOEEEE!!! Ik zit echt te stuiteren op mijn stoel! Meis wat ben ik blij voor jullie! Gefeliciteerd!
@jojoba, dit is het nieuws waar we op zaten te wachten....super gefeliciteerd!!! enne bloedverlies...25% van de zwangeren heeft dit in meer of mindere mate.... hoe ver ben je nu eigenlijk?
ik heb een banner aangemaakt, ben nu ongeveer 7,5 week.. heb me zojuist aangemeld bij moeders voor moeders. vind het erg spannend nu.. liefs jojoba
Jojoba: Gefeliciteerd met jullie goede echo!!!!!! Nu op naar de volgende goede echo. Ben super blij voor jullie meis!
jaaaaaahhhhhhh ik wist het!!!!! wat een geweldig nieuws meid!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat heerlijk!!! ben zo ontzettend blij voor jullie gr Jose
@joseetje, hoe gaat het met de kleine meid? wordt de bult al minder? hier is het gat in Luka's koppie alweer zo goed als genezen...en de botsing met de muur was afgelopen donderdag.... @ylona, hoe gaat het met Mika? @dazwa, hoe ging je eerste nacht thuis met de kleine vent? ik ga er gewoon van uit dat jullie gisteren als gezinnetje lekker naar huis mochten...hihi....
@Jojoba: wat een fantastisch nieuws! Hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige echo! *wordt een mens vrolijk van van zo'n mooi bericht*
Luukske met Josefientje gaat het heel erg goed. haar verjaardagspartijtje was echt ontzettend leuk en er zijn onwijs veel mensen geweest... ze heeft de hele middag gek lopen doen... gelachen op en neer gesprongen hahahah echt zo schattig.. wat dat betreft is onze dochter echt een feestnummer... de buil is een beetje bruin ,blauw ,geel groen paars hahhahah maar het valt reuze mee.. ik ga morgen naar de huisarts... ik vind dat ik erg vergeetachtig ben, ik maar vreemde spraakvergissingen en ik kan me op niets concentreren.... komt nog door die klap op mijn hoofd... ik maak me toch een beetje zorgen... helemaal met mijn baan die behoorlijk veeleisend is... normaal is dat geen probleem maar nu heel erg vermoeiend.... dus fff kijken wat hij ervan zegt... en ik schaam me een beetje..... maar ik wil toch ook eens met hem bepraten dat ik steeds niet lekker in mijn vel zit.... het gaat nu al maanden op en neer en op en neer.... ik heb ook het idee dat het door de hormonen komt... merk een duidelijke verandering rond m,n ongie...depri gevoelens etc.... eigenlijk heb ik hier last van sinds de bevalling... wil wel dolgraag een 2e dus ik ga niet aan de pil... ik weet niet wat het is.... ben dolgelukkig met josefien, samen met hubbie is alles goed ( we hebben natuurlijk wel een zwaar jaar gehad met alle medische toestanden van zowel hem als mij , galstenen, nierstenen, hernia, operatie, ongeluk etc.... beiden bijna baan kwijt en dan toch ineens weer niet... etc... dus er is ook wel veel gebeurd....) tja..... wat moet ik er nou van zeggen.... het is ook niet zo dramatisch dat ik denk er is iets erg mis.... helemaal niet... maar echt lekker is het ook niet.... xxx jose