wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by luukske, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    zo willen we het hier ook zien, alleen maar blijde mededelingen....

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden...

vraagje ...het is gisteren niet gelukt om te klussen ( josefien stond in haar bed te krijsen... ja dan kan ik het niet hoor....en daarna moesten we weg en s,avonds was het streepje op ovu test weer licht...

hoe zat het nou ook alweer precies... als je duidelijk eipijn voelt... is dat dan echt je eisprong.... en vanaf dat moment nog zo,n 12 uur vruchtbaar??? of nog langer daarna?

heb het nu op cd 20 gedaan en cd 22 en op cd 22 kreeg ik s,avonds eipijn en een knaltest.... hierna niet meer geklust..

nou ja... we wachten het maar weer af... een voordeel in frankrijk ben ik niet ongie...

gr Jose

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

ik wilde jullie nog snel even een berichtje sturen....
    kruip zo mijn bedje in, morgenvroeg om 6 uur vertrekken we.
    we hebben pas woensdag of donderdag verbinding op de camping(we komen woensdag middag aan) en dan probeer ik elke 1-2 dagen jullie te volgen....

@joseetje, als je een knal test hebt springt je ei binnen 24-48 uur, ik kon er altijd de klok op zetten...24 uur later mijn eisprong.

@all, vanochtend kwam Luka al vroeg een heel lief liedje zingen voor Hubbie....en hij had een mooi schilderij gemaakt en een beker waarop stond "papa is nummer 1".....en mama was in tranen, zo lief hij het deed....

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat een goed nieuws hier allemaal!!!!!

Veel plezier op vakantie, Luukske!

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Luukske: Fijne vakantie!

Ego: Hoera vandaag 20 weken!

Joseetje: Sorry meis, heb nooit echt met ovu testen gewerkt,dus kan je niet helpen.

6. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Luukske fijne vakantie.
    Zora van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, wanneer is je echo???

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Woensdagavond 19.00 uur de echo. Pfff spannend hoor, ben er wel een beetje zenuwachtig voor.

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    niet zenuwachtig zijn Zora.... alles is goed...

en heb je lekker je grote pakket zwangerschapskleding gepast???

Luukske veel plezier op vakantie meid...

Hier alles rustig.... nu weer wachten.. en woensdag de uitslagen... ben heel erg benieuwd..

gr Jose

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ook weer spannend voor jou dus Joseetje. Ik zal duimen voor goede uitslagen!

Ja, heb lekker gepast. Veel terug gestuurd, maar ook wat leuke dingen gehouden. Heb eigenlijk al veel te veel zwangerschapskleding gekocht. Tsja, ik hou nou eenmaal van shoppen zwanger of niet.

Gister kwam manlief nog thuis met een bon van 50 euro van de WE. had een collega gewonnen met de postcodeloterij maar ze komt daar nooit, dus mocht ik m hebben. Lief he! Moet alleen even opletten dat ik dan een beetje meerekkende kleding koop.

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Zora als het goed is ben jij nu heerlijk het beebje aan het bekijken.. ben heel benieuwd met welke mooie verhalen je terug komt.

ik heb vandaag de uitslagen gehad.... op z,n minst wat opmerkelijk...

m,n hormoonwaarden zien er volstrekt normaal uit.... maar m,n eierstokken laten pco zien.... ook word mijn cyclus inmiddels steeds korter...

de zaaduitslagen was ik wat minder blij mee.... 4 ml met 20 miljoen per mililiter..66% voldoende bewegend maar 0 % echt prima beweeglijk... ze zijn dus niet zo snel...

de gyn gaf de zaaduitslag het cijfer 7 en gaf aan dat het prima mogelijk is om hiermee zwanger te worden...

manlief slikt natuurlijk al een half jaar lang de maximale dosis tramadol... dus misschien moeten we juist blij zijn met deze uitslagen

hij stelde voor om 3 maanden te kijken wat mijn cyclus doet... of beginnem met clomid... nou die cyclus geloof ik niet zo dus we beginnen na onze vakantie met de 1e testronde clomid... we zitten weer in de mmm.

oja eerst natuurlijk m,n nod afwachten... ik zit nu 6 dagen na ei.

ik dacht dat het bij een 2e anders zou zijn.... maar ik zat weer met gierende zenuwen in de wachtkamer

groetjes Jose

11. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Yvy nog gefeliciteerd met jullie zoon Thom!

Luukske jij nog gefeliciteerd met jullie goeie 20 weken echo! En een fijne vakantie!

Zora ben je al terug van de 20 weken echo? Alles goed gegaan?

Joseetje het is niet erg de belofte al te verbreken als je een goede reden hebt;). Hoop dat je de mmm toch nog op het nippertje kunt ontlopen.....Succes met wachten! En goede uitslagen van het ziekenhuis toch, alleen raar dat je hormoonwaarden normaal zijn maar je toch een PCO beeld bij je eierstokken hebt. Bij mij is geen bloed meer afgenomen, weet ook niet waarom.

Hier alles rustig, weinig te melden ook. Ben al een week met ovulatietestjes in de weer, omdat de gyn zei dat er een iets groter eitje zat, maar krijg geen positieve testen dus ga er van uit dat het een restant was van een vorige cyclus of zo....blijf nog wel even doortesten maar heb weinig hoop dat ik een kortere cyclus heb deze keer. Nog 3 weken wachten dan de uitslagen......zucht wat duurt wachten toch lang........

12. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Hoi Jose,

Wat apart joh van je hormoonwaardes dat die wel gewoon normaal zijn. Wat dat betreft kan je lichaam gekke dingen doen.

De huisarts zei over mijn mans zaad toen ook dat het matig was, dat het niet heel geweldig was maar op zich voldoende zou moeten zijn. Nou ja, dat bleek inderdaad. Ik weet niet meer goed wat de waardes van de testen daarna waren in het AMC, volgens mij ook zoiets.

Even foto spammen:

13. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Ah wat een poepie zeg! Super schattig!

14. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Zora meid, ben nieuwsgierig.
    Zit je op een roze wolk??????

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier even een berichtje van mij....
    ik zit hier op de camping onder super oude olijfbomen, te genieten van de zon....
    de reis is goed gegaan, we hebben alles lekker op ons gemak gedaan...
    Luka heeft gisteren al in de zee gezeten, en vriendjes in de speeltuin gemaakt.
    Vandaag even wat boodschapjes doen, en vanmiddag naar het strand.
    Hopelijk blijft de WiFi verbinding nu wel goed....gisteravond kwam ik er niet op, zitten hier met allemaal Duitsers, Slovenen etc, door het voetballen was alles overbelast....

meiden, tot gauw!!!

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukse: fijne vakantie!!

Dazwa: wat een schatje! Wat kjkt hij helder uit zn oogjes. Hoe gaat het nu met jou? Herstel je al goed van keizersnee?

Joseetje: wat vreemd dat je hormoonwaardes goed zijn, maar dat de echo toch een PCO-beeld laat zien.......die gierende zenuwen in de wachtkamer kan ik me goed voorstellen, zou het denk ik ook weer hebben. Ik kom mn fa wel eens tegen in het zieknhuis waar ik werk, zelf dan gaat ongemerkt mn hartslag omhoog.......

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hey meiden!

Dazwa: Wat een prachtig ventje!

Joseetje: Wat raar dan die uitslag van jou. Enhet zaad is 4 mln van de 20 mln beweeglijk? Want ik snap het niet helemaal zoals je het hebt neergezet dus kan er even niets zinnigs over zeggen.

Verder even ego sorry:

De echo: Allereerst natuurlijk erg genoten van het zien van de kleine. De kleine werkte niet echt mee, dus zijn ruim een uur bezig geweest. In principe was alles voor zover ze konden zien goed. Alleen een afwijkende waarde van de niertjes, waarvoor we met 32 weken nog eens terug moeten komen voor een echo.Dit is niet iets heel ernstigs, dus maak me daar verder ook geen zorgen om.

We mogen ook nog een uitgebreide 20 weken echo doen, dat is standaard bij ICSI zwangerschappen, en dat zou dan in het ziekenhuis moeten, dit moeten we snel beslissen omdat het voor de 22 weken moet.

Mijn mannetje ziet het niet echt zitten, ik twijfel nog. Enerzijds was alles goed, dus is er geen reden voor, anderzijds kan het natuurlijk ook geen kwaad, even denken nog.

Verder lag de placenta voor en beeb ligt nu in stuit.

O ja voor het geslacht mogen jullie PB-en ga het niet op de site zetten. :D

18. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Zora fefeliciteerd meid met je mooie echo.
    Ga je een pb sturen want ben erg benieuwd wat het is.

gr redu

19. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, gefeliciteerd met jullie mooie echo!

Dazwa, Wat een heerlijk manneke!

Joseetje, wat vreemd dat je hormoonwaardes en het echobeeld iets anders vertellen. Gelukkig gaf de gyn de zaadkwaliteit een 7 en hoef je je daar geen zorgen om te maken...Nou ik hoop dat jullie de mmm kunnen ontlopen en dat het deze maand raak mag zijn!

Kelly, jij ook heel veel succes, hopelijk mag jij ook weer snel in het roze!

Luukske, lekker vanaf de camping af en toe online...genietse!

all, ik ga weer even wat afstand nemen van zwp, ik moet weer orde in de chaos in hoofd scheppen. Het hcg is gelukkig nu goed aan het dalen en langzaam wordt het boek van de deze zwangerschap gesloten. Helaas sluiten de emotionele wonden minder snel en merk ik dat ik nu rust nodig heb.
    Ik blijf jullie op de achtergrond volgen en zal me zo nu en dan even melden...doei doei!

20. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Beehappy sterkte meid, ik denk aan je.
    dikke knuf redu

Share This Page