Lieve beehappy.... snap dat dit voor nog meer chaos in je hoofd heeft gezorgd... we denken aan je meid... Zora mmmm dat hoor je wel vaker van die niertjes... toevallig hadden 2 vriendinnen ook zoiets bij hun zwangerschappen.. schijnt ook vaker bij jongetjes voor te komen schijnt.. gelukkig maak je je geen zorgen... tjee dat wist ik niet van die uitgebreidere echo bij icsi babytjes... ik vond de echo,s altijd prachtig maar toch ook altijd een beetje eng... Luukske zucht.... zucht.... zucht... heerlijk klinkt dat zeg.... ik wil ook onder een oud olijfboom zitten... 3 weekjes nog dan vertrekken we naar frankrijk... Dazwa wat een mooi mannetje is het toch meid.... dat hebben jullie echt goed gedaan zeg... Kelly ja ik verbreek onze deal alleen als het niet anders kan hahaha ja die zaadkwaliteit, als ik het anders uit moet leggen.. in totaal per ejaculaat 80 miljoen cellen waarvan 60% voldoende beweeglijk... maar 0% echt heel erg snel.. manlief gaat nu stoppen met roken... xxxx jose
Beehappy: ik denk ook aan je, dikke knuffel en hopelijk zakt het HCG snel.. Zora: gefeliciteerd met je goede 20 weken echo! Ja en de niertjes, dat hoor je inderdaad wel vaker. Joseetje: ik had in mijn bloedwaardes ook geen duidelijk PCO beeld. Mijn nieuwe arts noemt het gewoon cyclusstoornissen en die heb ik nog nooit over PCO gehoord. Dus ik weet het ook niet. Wel balen dat er op de echo dus wel een duidelijk PCO beeld is. Hier weinig te melden, wacht in spanning af totdat het 5 juli is en we weer een echo krijgen. Liefs Jojoba
Beehappy: volkomen begrijpelijk. heel veel sterkte meid. We denken aan je! Joseetje: Voor zover ik kan beoordelen (en ik ben er redelijk in thuis ondertussen) is jullie zaaduitslag prima. Kan beter, maar je kunt er prima zwanger mee raken. Even ter vergelijking mijn man heeft rond de 8 mln bewegende per ml waarvan een deel verminderd beweeglijk en misvormd. Geloof meer dan de helft. Jojoba: Ik hoop dat de tijd voor je vliegt, het blijft spannend he! @ uitgebreide echo: Er was in ons ziekenhuis geen plek meer dus ik laat het er maar bij zitten. Vind het goed zo. Fijn weekend allemaal!
Beehappy heel veel sterkte de komende tijd! Ook ik denk aan je.... Jojoba laat idd de tijd maar voorbij vliegen, op naar de volgende goede echo! Hier verder even een ego-berichtje: Ben dus gisteren weer ongesteld geworden. Dat zou betekenen een cyclus ( voor zover je het een cyclus kunt noemen) van 14 dagen!!!! Wat een vreemd lichaam heb ik toch volgens mij zijn de hormonen behoorlijk de kluts kwijt! Het voordeel ervan is wel dat ik maandag naar de gyn mag voor een uitgangsecho en waarschijnlijk direct starten met clomid! Proberen de hormonen weer op derit te krijgen, want dit is niks.... Liefs Kelly
@jojoba, hopenlijk vliegt de tijd snel voor je om.... @zora, zou me ook niet te veel zorgen maken...niertjes hoor je vaker, en komt allemaal goed... @kelly, idd rare cyclus. op naar de hormoontjes.... @all, gisteren in bed gekropen met flinke hoofdpijn, had gewoon te weinig gedronken gisteren.... nu even ontbijten en douchen en dan sight seeing in Zadar of omgeving....
He lieve meiden ik kom even melden dat mijn laptop overleden is 1.5 week geleden, dus vandaar dat jullie me niet hebben gezien. Vriendlief heeft beloofd dat we deze week een nieuwe gaan kopen. Ik baalde namelijk als een stekker want ik heb nu verlof en dan vind ik het toch wel prettig wanneer ik me ook af en toe kan vermaken/ontspannen achter internet. Verder alles goed. Gisteren bij de gyn geweest en ik was de afgelopen 2 keer steeds een kilo afgevallen, maar nu weer bij dus ik zity op 5 kilo. Erg netjes. Maakte me er wel wat zorgen over, maar volgens de gyn is het echt geen probleem (en verhalen op internet moest ik niet geloven). Het kindje groeit namelijk erg goed, die loopt qua groei namelijk al 2 weken voor dus zit op 37 weken ipv 35. Ook al een stuk ingedaald, dus wie weet ga ik de 40 weken niet volmaken. dat zou ik trouwens ook niet heel erg vinden 38/39 weken vind ik mooi! Ik hoop me van de week weer regeklmatig bij jullie te kunnen melden! Liefs
wauw wat schiet dat op leonizzie...... gewoon 35 weken al.. het staat me nog zo levendig voor de geest dat je kwam melden dat je zwanger was... nog eventjes en dan kun je je kindje knuffelen... Jojoba ik word zo blij als ik jouw banner zie meid... gaat ook de goede kant op zo meid.... Luukske hahahah zelfs op vakantie kom je nog regelmatig even kletsen.... gezellig hoor... let maar op dat je voldoende drinkt... je bent zowiso als je zwanger bent zo vatbaar voor ongemakken als je zwanger bent... Zora nou goed toch meis... als jij vind dat die echo niet hoeft... lekker niet doen en als je je later toch nog bedenkt dan kun je er toch alsnog om vragen? Kelly huh??? dat is wel heel erg kort... kan het niet iets ander zijn??? of is het echt veel??? hier heerlijk een weekendje bij vrienden en iets te diep in het glaasje... gekeken en heel el ge bbq,t dat bedoel ik dus hahahah gebarbequd/ eh hoe schrijf je dat nou??? josefien lekker in een badje.... heerlijk... ik geloof gewoon niet dat ik zwanger kan zijn dus ik dacht laat ik me nog een keertje volgieten... josefien slaapt en man is de thuisblijf bob oppas.... nou laters... xxxxx
Oh heerlijk Jossetje bbq-en ( weet ook niet precies hoe je het nou moet schrijven) en lekker plonsen voor Josefien! En ach een keertje diep in het glaasje kijken moet kunnen ook al ben je wel zwanger, de eerste 6 weken is er nog geen bloedband geloof ik...... Leonizzie 35 weken alweer! Super nog maar eventjes! Ik ga je in de gten houden....Wel vervelend dat je pc gecrashed is! Op naar een nieuwe! Luukske idd zoals Joseetje al zegt wel voldoende drinken hoor met warm weer! Ik heb er ook een handje van om te weinig te drinken..... Ik weet ook niet wat ik van het bloedverlies moest denken, heb geen positieve ovulatietesten gehad, dus het kan niet van de eisprong zijn( als je daar al bloedverlies van kan krijgen), het zal ook geen innestelingsbloeding zijn want dat duurt geen 3 dagen, en zwanger ben ik ook niet want dat heb ik vanmorgen nog even getest, dus het enige wat ik kan bedenken is dat het mijn ongi is. Wel lichter dan normaal maar zou zomaar kunnen toch als je 2 weken geleden ook al bloedverlies hebt gehad.......Maar goed mag morgenvroeg naar de gyn en volgens de assistente waarschijnlijk direct beginnen met 25 mg clomid. Kun je zomaar op dag 5 nog beginnen daarmee, moest voorheen nl op dag 3 beginnen?????
ik weet het ook niet kelly.... vind het wel raar dat jij met 25 mg clomid gaat beginnen... mijn gyn zei dat bewezen is dat een dosis omder de 50 mg over het algemeen niets doet??? dus ja.... aangezien ik nu best een redelijke cyclus heb vraag ik me af of er niet teveel eitjes zullen groeien??? gelukkig houden ze me de 1e ronde in de gaten... ppffff wat een hitte..... zo meteen nog maar een keertje barbequen... he wat naar nou.. xxx Jose
hey meiden, hier even een berichtje van mij.... @leonizzie, jeetje schiet al op bij jou.... @kelly, raar jouw cyclus.... @joseetje, lekker BBQ aan....heerlijk.... @all, wij zijn vandaag gaan shoppen.....op zondag, haha....we zijn helemaal het tijdsbesef kwijt....gewoon lekker.... komende week een nieuwe poging...merk dat ik gewoon alles op mijn dooie gemak moet doen met dat weer hier....
Joseetje de gyn begint bij mij nu met 25 mg omdat ik op 50 mg toen ik zwanger raakte van Isa een overstimulatie had met 4 eitjes! Als ik toen niet meteen zwanger was geweest hadden ze mij sowieso teruggezet naar 25 mg, dus daar starten we nu mee......We willen wel graag een broertje of zusje voor Isa maar geen meerling als het even kan! Ik denk wel dat bij de meeste vrouwen 25 mg niet aanslaat en we zien wel of er bij mij iets gebeurt anders kunnen we altijd ophogen....Bij mij slaat medicatie altijd in als een bom, maar ik weeg ook niet zo veel (52 kg).....standaard beginnen ze normaal bij 50 mg idd!
nou meid... we gaan er gewoon weer voor.. ik zit nu 10 dpo... maar ik ga pas rond 16 a 17 dpo als nod houden... ben benieuwd.... ik heb vorige keer helemaal niet begrepen dat je 4 eitjes had... maarreh... had je dan geen sexverbod? gr Jose
@kelly, jij dus ook een overstimulatie van 4 eitjes....ik ook in dec, heb toch geklust(mede doordat ze er te laat achter kwamen) en toen ook zwanger....dit was in dec 2009.....zo zie je maar dat de kans op alle eitjes bevrucht niet zo heel groot is... @all, gisteren een beetje verbrand, het is hier ruim 30 graden, maar de plaats waar we gisteren waren voelde zeker 5 graden warmer aan.... vandaag naar het strand, daar is een grote speeltuin bij dus Luka vermaakt zich wel...ik neem mijn puzzelboekje mee.... heb het boek van "de gelukkige huisvrouw" daar zo uitgelezen, terwijl ik niet zo'n lezer ben.... ga me nu eens begeven aan het "voornamen" boekje....hubbie en ik worden het niet eens over een naam...heb er zelf 1 in gedachten, maar dat doet hubbie te zeer aan een collega denken....
Hoi dames! Ik zit aan de clomid hoor! De eerste tablet van 25 mg zit erin haha..... In het ziekenhuis de uitslagen alvast gekregen: uitstrijkje was oke ( pap1) en zaad was goed, per ml wel iets verminderd dwz 13 milj. p/ml ipv 20 milj p/ml, maar totaal 39 miljoen en dat was oke, verder waren ze goed bewegend maar weet niet meer hoeveel procent..... Op de uitgangsecho was 1 eitje rechts te zien van 10 mm en links 1 van 13 mm dus de gyn vond het erg slim om met 25 mg te starten, aangezien mijn lichaam toch wel iets doet uit zichzelf en aangezien het pas dag 5 is. Zondag ochtend retour, dus wordt vervolgd! Joseetje ik had bij 50 mg toendertijd 4 eitjes waarvan 2 grote en 2 kleine, 2eitjes zijn toen gesprongen en er was een erg grote kans op een meerling. Hieruit is alleen Isa voortgekomen, maar ik had bij de geboorte van haar wel 2 placenta's, dus wat er in het begin heeft afgespeeld in mijn buik weet niemand haha. De gyn zei toen al tijdens die cyclus dat als ik niet zwanger zou zijn ik terug gezet zou worden naar 25 mg, dus vandaar nu! Zo een heel l*l verhaal over de mmm, sorry hoor, maar moest het even kwijt! Liefs Kelly
En Luukske hebben jullie al een naam gevonden in het namenboekje? Heerlijk hoor zo even in een andere omgeving, hier is het ook prachtig weer maar als je aan het werk bent kun je er te weinig van genieten he!
aha kelly... zo zat het ja... ineens weet ik het weer ongeveer.... pppffff ik weet nog wel hoe spannend ik het vond toen jij zwanger was in ronde 1... echt zo,n moment dat je je realiseerd dat je zomaar ineens zwanger kunt zijn... ja die zwemmers zijn er wel minder.... maar nog steeds ruim voldoende... trouwens het is echt een moment opname hubbie is hier gestopt met roken... maar wat ik zo gek vind... mijn gyn houd voet bij stuk dat de cyclus van het vernieuwen van het zaad 6 tot 8 weken duurd.... dat lijkt me wel erg kort toch??? zo meid... dus jij weer aan de clomid... ik zit te wachten op nod maar ik heb er nou niet een bijster positief gevoel over.... oja mijn gyn zei ook dat het zeker 48 uur na de eipijn nog zin heeft om te klussen???? een ei leeft toch maar 12 uur??? anyway.... ik bn hierdoor wel een klein beetje in verwarring geraakt... nou ja maakt niet uit xxxx jose
ja de zwemmers zijn wat minder, maar zijn ook geproduceerd in een erg benauwd hokje in het ziekenhuis haha. Vorige keer voor Isa nog kregen we alleen de uitslag dat er 40 miljoen zwemmers waren zonder verdere uitleg, nu ging ze ineens alle zaaduitslagen uitleggen... Vind een zaadcyclus van 6-8 weken idd kort hoor! Meen ook dat er 3 maanden voor staat....En in mei is er bij hubbie hier flink wat alcohol in gegaan op vakantie hihi dus misschien daardoor wat verminderd, maar we hebben bewezen dat het al een keer voldoende is geweest Eipijn wil niet zeggen dat op dat moment het eitje springt dus kan vanaf dat moment idd nog wel even duren voordat het springt....maar een ei leeft idd maar ongeveer 12 uurtjes!
@kelly, nee we hebben nog geen definitieve naam....ik heb al maanden een naam in mijn koppie, maar hubbie twijfelt..... heb nu een kort lijstje voor hubbie, dus mag hij kijken wat leuk is....