Dazwa: gefeliciteerd met je verjaardag!!! Wat betreft je voedingsprobleempje: je zou misschien voeding voor hongerige baby's kunnen proberen of aan de gewone voeding een beetje nutriton toevoegen (dat helpt goed tegen het spugen), anders eventueel even naar het consultatiebureau bellen voor tips. Mn zusje haar dochtertje dronk ook altijd heel onrustig. Zij liet haar dochtertje tijdens 1 voeding vaak wel 2 of 3 keer tussentijds even boeren, dat hielp bij haar heel goed. Succes! Luukse: fijn dat je weer heelhuids terug bent. Kun je morgen lekker thuis voetbal kijken Jojoba: wow, super meid! Weer een goede echo. Leonizzie: oh, die vreselijke laatste loodjes.........succes! Joseetje: gisteren was toch je NOD?!? Dat geroddel op de werkvloer, vreselijk....ik ken het jammergenoeg ook. Ik werk in een ziekenhuis op een afdeling met ongeveer 40 vrouwen en 10 mannen en ook bij ons wordt heel erg geroddeld.... komt denk ik ook dat het grootste deel uit vrouwen bestaat. Zora: 10 kilo valt toch best mee! (ik was in totaal 23 kilo gegroeid ). Heb je zo'n beetje alles al bij elkaar voor het kamertje en de rest? Kelly: al weer voor fm geweest? Redu: wat een narigheid met Emily. Hopelijk komen ze er snel achter wat haar mankeert. Hier gaat alles super. Amber probeert inmiddels al zelf te gaan zitten (lukt nog niet zo goed ) en klapt al vrolijk in haar handjes mee als we een liedje voor haar zingen. Het is echt zo'n schat (vindt elke moeder natuurlijk van haar kindje ).
Dazwa Josefien had dat ook... het schijnt 2 kanten op te werken... door het gulzige drinken is hij minder snel verzadigt . en door het snelle drinken knoeit hij veel, geeft wat terug en kan krampjes krijgen... pppfffff ik heb even een deja vu hahahaha wij hebben echt iedere speen en fles geprobeerd die er is...zelfs het consultatiebureau kon er niets zinnings over zeggen behalve dat we de melk met nutriton ( dus niet nutrilon) konden indikken... het is een oranje pak en meeste drogisterijen verkopen het.. je dikt het hiermee een beetje in, het komt moeilijker uit de fles dus je beebje klokt niet zomaar de fles leeg.. heel veel succes ermee meid xxx jose
oh sorrie meiden... Jojoba jou natuurlijk eerst... wat een heerlijk geweldig nieuws... dit is zooo gaaf gewoon...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meid wat ben ik blij voor je.... iedereen uit onze garde is zwanger of heeft inmiddels een beebje... wat een mijlpaal zeg..... Redu wat naar allemaal... en ongelooflijk.... je gaat alweer bijna bevallen... Zora wat heerlijk allemaal.... lekker shoppen en babyspulletjes kopen.... leef je uit meid.... jullie hebben er lang voor gevochten. Luukske lekker joh weer thuis in je eigen hutje..... Nightelf ja bah.... ik haat geroddel... er werkt een man bij mij en die zei vandaag letterlijk"om hier te werken moet je heel stevig in je schoenen staan" en laat ik nu ook nog zo,n lastige semi leidinggevende functie hebben..... en ik sta ook niet zo stevig in mijn schoenen.... dus ik was vandaag even flink van slag.... hoe leer je nou schijt te hebben aan anderen,,,, dat lijkt me nou zooooo heerlijk om dat gewoon te kunnen denken???? sorrie dat ik jullie verveel met mijn werksores.... maar iedereen thuis staat zo dicht bij me... is iedereen meteen in de stres... xxxx jose
Jojoba, wat super dat je weer een mooie echo hebt gehad! Heb je mooie fotootjes mee naar huis gekregen? Hoe voel je je verder heb je 'last' van zwangerschapskwaaltjes. Redu heel veel beterschap voor Emily hopelijk komen ze er snel achter wat ze mankeert. Wel super dat het met je zwangerschap heel goed gaat dat je daar geen zorgen om hebt zoals bij je vorige zwangerschap. Zora geniet heerlijk van het geplop in je buik, dat ga je nog missen als de kleine er eenmaal is gek genoeg want je bent natuurlijk superblij dat je kindje in je armen hebt. Luuske geniet lekker van je vakantie uit huis. Leonizie spannend hoor de laaste loodjes. Nightelf, wat goed dat Amber al haar in handjes klapt. Daar heeft Remy nog geen zin in, maar hij observeert ons dan wel heel goed. Kelly, zo jij reageert weer super op die clomid! Zou het weer in de 1ste ronde lukken, spannend hoor. Joseetje ik hoop voor jou dat de mmm je voor de 2de bespaart blijft en jullie lekker ontspannen op vakantie een brusje verwekken. Zo niet dan kom ik hier wel bij je aansluiten, want na mijn mooie cyclus van 35 dagen zit ik nu al weer op dag 63. Ik heb zelfs al weer een testje gedaan, maar die was weer overbekend wit. Ik wacht nog een paar dagen af en dan bel ik volgende week het ziekenhuis. Wel weer typisch net als de vorige keer precies op het moment dat we er weer voor gaan heb ik helemaal geen cyclus meer. Soms twijfel ik nog of ik niet zwanger ben, ik heb wel kleine symtomen, maar dat herken ik ook nog wel van 2 jaar geleden je kan jezelf zo gek maken. Qua werk Joseetje probeer er boven te staan en je niet laten meeslepen om hetzelfde te gaan doen, probeer het te negeren of spreekvanuit je functie ze aan dat je niet van dat gedrag niet gediend bent. Ik moet bekennen dat ik ook niet zo 123 zou kunnen, maar dat is denk wel het beste. Dazwa,bij de tips van de andere meiden sluit ik me aan. Qua speen kan je misschien nog de Dr Brown fles proberen. Maar ik dacht ook Misha is nog zo klein hij mag toch nog best om de 3 uur komen.
Bedankt voor de tips meiden! Heb nog even in de spenencollectie gezocht en daar de Difrax kleine speen gevonden. Die lijkt nu wel goed te werken, hij knoeit een stuk minder. Kijk, knoeien mag natuurlijk gewoon maar het was echt extreem. Hij drinkt wel snel alsnog, volgens mij gaat het rechtstreeks naar zn luier. Dat Nutriton, ik ga eens kijken! Het CB was (nog) geen voorstander van voeding voor hongerige baby's. Pas als hij boven de liter dreigt uit te komen en nog onverzadigd is. Hij mag van mij inderdaad nog om de 3 uur komen, maar soms was het gewoon al 2 / 2,5 uur... Nou, even mannetje troosten. Stomme kramp
Daar ben ik ff om iets van me te laten horen. Jojoba, wat fijn te lezen dat jullie weer een mooie echo hebben gehad, het blijft echt een wonder. Redu, Beterschap voor Emily! Fijn dat het met je zwangerschap heel goed gaat. Zora, heerlijk is dat gevoel he...geniet ervan! Luuske, ik had al ff op hyves gereageerd, maar ook hier nogmaals welkom thuis! Leonizie, voor jou de laaste loodjes, spannend! Nightelf, wat goed dat Amber al kan zitten haar in handjes kan klappen. Kelly, succes, ik duim op de achtergrond mee! Joseetje, balen dat je ongi bent geworden...ik hoop dat het deze ronde nog net op het nippertje raak zal zijn! Dazwa, ik kanm je helaas niet meer voorzien van tips, is voor mij al weer ruim 10 jaar geleden...maar ik kan je wel zeggen dat je een heerlijk manneke hebt! marykay, wat balen dat je cyclus weer zolang gaat duren. En dan ga je toch twijfelen en hopen...ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! all, hier gaat het lichamelijk sinds van de week echt een heel stuk beter, ben mijn werkzaamheden weer langzaam aan het oppakken. Mijn hcg stond vorige week op 0 en toen ben ik meteen met anticonceptie begonnen, dit voelt dubbel, maar geeft ook rust. Voor het geestelijk ben ik vorige week weer bij de psycholoog geweest, dit heeft me goed gedaan. Nu is het aftellen tot onze vakantie, nog 20 dagen en dan vertrekken we naar Spanje!8) Ik heb er echt zin in! Nou meiden dat was het weer even, ik lees op de achtergrond met jullie mee! Liefs Beehappy
lieve Beehappy, Wat fijn wat van je te horen. Ik ben blij te lezen dat het langzaamaan weer wat beter met je gaat. Het is een roerende tijd geweest. Wat goed dat het HCG op 0 stond, eindelijk.. Kan me voorstellen dat het gek is om met anticonceptie te beginnen. Het is zo tegen je gevoel in. Maar de rust die je er nu voor krijgt is heel belangrijk denk ik, om alles een plekje te kunnen geven voor zover mogelijk. Leuk vooruitzicht, naar Spanje! Geniet er lekker van, jullie hebben het dubbel en dwars verdiend. x
Lieve Beehappy, Wat ontzettend fijn om te horen dat het wat beter met je gaat en dat het HCG uit je lichaam is. Dubbel inderdaad om dan weer met de anticonceptie te gaan beginnen. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en heeeeeel veeel plezier in Spanje en geniet van jullie welverdiende rust.. Liefs Jojoba
Beehappy: wat ongelooflijk dubbel om weer met anticonceptie te beginnen, maar kan me voorstellen dat je nu toch echt aan rust toe zijn. Geniet van jullie welverdiende vakantie!
Ik krijg een Meisje erbij!!! Vandaag echo gehad en ze was er erg zeker van! Ik reageer volgende x even meer. Ben er erg druk! Liefs ylona
Hup holland hup!!!!! Finale! Goeie avond, even snel een berichtje: ben gisteren voor fm geweest: 1 eitje links van 15mm en 2 rechts van 12mm ( en een paar kleintjes)!!! Moet morgen vroeg terug, ben erg benieuwd, weet in ieder geval dat 25 mg meer dan voldoende is haha. Lager kunnen ze met de dosering niet gaan....... Ik reageer morgen even uitgebreid! geniet allemaal nog even van het oranje gevoel vanavond!
kampioenen olé olé!! geweldig hé! ik zit nog helemaal in een oranje roes! Ylona: wat leuk een meisje erbij! super! Kunnen ze dat nu al zien?? Kelly: spannend, hopelijk gaan ze mooi doorgroeien! Joseetje: hoe gaat het met jou? Was je nou wel of niet ongesteld geworden? En wanneer mag je nu beginnen met de clomid? Luukske: weer helemaal op nederlandse bodem? Zo te horen hebben jullie een leuke sociale vakantie gehad. Liefs Jojoba
Meiden daar ben ik weer! heb net weer een fm gehad en de geschiedenis lijkt zich te herhalen!Heb weer 4 follikels.....1 van 11 mm, 1 van 14 mm, 1 van 16 mm en 1 van 18,75mm. Wordt vanmiddag door de gyn teruggebeld over wat te doen. De gyn zei dat het aan de ene kant hetzelfde is als de vorige keer en dat was een succes, plus ze kunnen niet lager gaan dan 25 mg clomid, aan de andere kant was het een drukke bedoeling in mijn buik vond ze. Dus ze gaat met hoofd afdeling overleggen. Ik vroeg of de eitjes uit 1 eierstok springen of uit beide eierstokken en toen zei ze uit beide......ik weet niet beter dan dat de eitjes uit 1 eierstok springen per maand en dat dat een beetje wisselt, links of rechts???Weet iemand dit?? Mijn gevoel zegt er voor gaan............................maar ja ook een beetje eng...advies graag! Ik ga even Isa uit bed halen en dan lees ik even jullie berichten terug!
Kelly, ik dacht ook per maand verschillende kanten, maar dan groeit er geloof ik ook maar 1 aan die eierstok en aan de andere niets. Als ik jou was zou ik er ook voor gaan, maar toch ook niet te veel klussen. Ze kunnen op verschillende momenten springen. Zou je wel een tweeling willen?
oef kelly......tjeonge.... wat reageer je als een trein op clomid zeg.... ja moeilijk te zeggen.... de ene maand kan het eitje rechts springen... de andere maand links.... soms kan het er eentje links en eentje rechts zijn... ppffff wat lastig dit zeg.....kijk bij de 1e was ik zo wanhopig dat ik riep dat een tweeling of drieling mijn part prima was.... maarja nu we er al eentje hebben he??? stel je voor dat het een tweeling word.... kijk als je volmondig roept jaaaa een tweeling.. dan zou ik er gewoon voor gaan... misschien kun je het beste even goed praten met je gyn.... en anders spuiten???? dat is beter te doseren toch??? jemig... sommige meiden krijgen steeds maar geen reactie met clomid.... het is bijna een luxeprobleem dit ... nou ik vind het hoopvol hoor.... volg je gevoel maar gewoon.. Dazwa gelukkig dat je een speentje hebt gevonden die beter gaat... om de 2 1/2 uur is wel vaak.... want voeden duurt 15 minuten, verschonen, even de fles laten zakken etc... bij elkaar ben je daar toch een half uur mee bezig.... en dan 2 uur later kun je weer... Beehappy heerlijk dat jullie even lekker uit gaan waaien in spanje... en jemig wat moet dat dubbel zijn om los te laten... en anticonceptie te gaan nemen....gelukkig is het fijn om met de psych te praten... Marykay jaaaaaa gezellig.... ik vind het zo leuk als we weer allemaal voor een beebje gaan.... wie had dat 2 jaar terug gedacht...uberhaupt had ik nooit gedacht dat ik een forum zo leuk kon vinden.. dus jouw cyclus is het spoor bijster? die van mij gaat wel redelijk... heb nu 3 goede kanzen gehad maarja niet zwanger... Ylona gefeliciteerd meid!!!! een meisje wat leuk!!!!! tjee dat weten ze dan toch ook al vroeg... maar was jij dat nou die eerst dat bij je zoontje dat het een meisje was? en dat het toen toch een jongetje was? Redu houd je het nog een beetje uit allemaal... en dan ook nog die hitte. Leonizzie hoe gaat het meis...... het is echt wachten he... Jojba heb je al last van kwaaltjes.... en heb je het nieuws al de wereld in gebracht? weten mensen uberhaupt dat je in de mmm zat? hier alles wel ok.... ik ga m,n baan tot december geven en anders stap ik op..... rust in m,n hoofd.... volgende week vrijdag heerlijk 2 weken kamperen in frankrijk... ben heel benieuwd hoe dat zal zijn met josefientje oja josefien loopt aan de hand mee jihoe.... ze heeft vandaag haar eerste echte nike sandaaltjes gekregen... xxxx jose
Dames goede avond! Joseetje wat goed van Josefien dat ze al aan je hand meeloopt, dat wordt een sportieve vakantie waarschijnlijk voor jullie Hoop dat als je terug bent van vakantie dat het op je werk wat beter zal gaan! Marykay wat leuk idd dat jullie er ook weer voor gaan! Hoop dat je cyclus zich nog een beetje herstelt en dat je niet de mmm in hoeft.. Dazwa hoe is het met het nieuwe speentje? Werkt t nog steeds goed? Wij hadden voor Isa alleen Avent spenen dus weet voor de rest ook niet wat ik je anders zou kunnen adviseren. Ylona geweldig een meisje erbij straks! Gefeliciteerd! Jojoba hoe gaat het met je? Kun je al lekker genieten van het feit dat je echt zwanger bent? Redu en Leonizzie hoe is het met jullie buikjes? Vreselijk die hitte he, nog even volhouden! Luukske welkom thuis! Beehappy heerlijk bijna vakantie! Proberen je hoofd even lekker leeg te maken en echt goed van je dat je naar de psycholoog blijft gaan Nightelf79 Leuk dat Amber Sophie al kan zitten en meeklapt bij liedjes echt grappig allemaal he! Zo volgens mij heb ik alle berichtjes gelezen.....sorry als ik iemand vergeten ben. Ben straks teruggebeld door de gyn en we hebben groen licht als we er voor willen gaan. De dosis clomid kan namelijk niet verder verlaagd worden en andere opties waren er voor dit moment niet.... Met clomid is er sowieso een grotere kans op een meerling dus we zien wel waar het schip strandt Hebben klusadvies gekregen voor de komende 2-3 dagen en moet maandag terug om te kijken of de eitjes weg zijn! DUS WE GAAN ERVOOR! Liefs Kelly
Marykay: dus jij ook voor een tweede, wat leuk! Gaat alles goed met je zoontje? Joseetje: wat ontzettend klote van je baan zeg. Ik heb in een ziekenhuis gewerkt met op de afdeling 15 vrouwen, ik ken het geroddel dus, vreselijk gewoon.. Kelly: klus ze de aankomende dagen! Hopelijk zit er een mooi eitje tussen die wordt bevrucht en hoef je dat rot spul van een clomid niet meer te gebruiken! Leonizzie: hoe gaat het met jou, hou je het nog een beetje uit met die warmte en je hoogzwangere buik? Eigenlijk weet iedereen in onze directe omgeving het al, sommige mensen gingen het al zien, zagen het aan mijn gezicht (???). We hebben het na de eerste goede echo al verteld, als het dan nog mis mocht gaan hoort ook iedereen het, dus dan maar meteen onze blijdschap delen. Mijn vlagen misselijkheid zijn weer iets meer teruggekomen, vorige week waren ze weg. Moe ben ik nog steeds heel erg, vreselijk gewoon.., maar ja ik neem het allemaal voor lief. Ik kan nog steeds niet bevatten dat ik nou echt zwanger ben. Kan je trouwens nog steeds een druppeltje bloed hebben als je sex hebt gehad, had gisteren een heel klein puntje bloed bij het afvegen, daarna was het weg. Liefs Jojoba
@kelly, you go girl!! super dat het zo goed aanslaat....ik duim voor jullie dat het weer snel raak mag zijn! @beehappy, geniet van de vakantie in Spanje! @joseetje, zou idd kijken of het werk het allemaal waard is, want je niet pretting voelen op je werk is geen pretje, en brengt een hoop stress met zich mee (kijk naar mijn hubbie en zijn burn out afgelopen nov-dec). enne super dat josefien aan de hand loopt....als ze eenmaal los loopt heb je echt ogen tekort! @all, zondag gaat spannend worden met de finale tussen NL-Espanja..... wij gaan straks naar mijn moeder, en rijden dan altijd een stukje door duitsland, ben benieuwd hoe de sfeer daar is... we wonen zelf namelijk nog geen 500 meter van de grens.
hoeoeooe kelly.... zet hem op.... tjee dit is meteen al echt spannend zeg... het is nu al sportief hoor nu josefien zo hard kruipt.... is echt bijna niet bij te houden en ik kan m,n kledingkast niet open doen of ze wil hem plunderen.. gek word ik ervan... marykay ik vind het zo leuk dat je ook weer voor een 2e gaat... zou ik dan weer op jouw uitgerekende datum gaan bevallen??? Hier een vergadering gehad op het werk... en het besproken... eigen team is wel van mening dat er door de omliggende teams veel word geroddeld... in het eigen team valt het gelukkig wel mee dus daar hou ik me maar aan vast...verder was het eigenlijk wel goed.... ik kan gewoon zoooooo moeilijk wennen aan een nieuwe werkplek... vorige werkplek duurde ook een jaar voordat ik me echt op m,n gemak voelde.... bij m,n stage,s en studie eigenlijk hetzelfde verhaal.... het heeft gewoon tijd nodig.... ik voel me al wat beter gelukkig.... ben heerlijk spulletjes voor de vakantie aan het verzamelen en stond net hoofdschuddend naar de grote berg te kijken...uuhhhh dat moet allemaal in onze auto???? xxxx jose
@jojoba, door de goede doorbloeding van je baarmoedermond kan het idd wel eens voorkomen dat je een druppeltje bloed verliest na de sex....een andere oorzaak voor regelmatig terugkerend bloedverlies kan zijn dat de placenta voor de baarmoedermond ligt (was bij mij deze keer het geval), door het groeien van je buik, schuift deze wel omhoog, bij mij was het bloeden met 11 weken wel voorbij.... @all, check mijn album, heb nieuwe foto's van het kamertje en mijn buik erop gezet.... kamertje is wel nog een rommeltje, moet nog alles opruimen, en de deco voor aan de muur moet ik nog bestellen (de naam in tempex (gepimpt) boven de commode en een canvas doek bij het bedje/wieg, maar ben er nog niet uit wat het wordt....