wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    mooi buikje luukske

en zora trouwens ook.

Jojoba dat kan nog zo doorgaan tot aan de bevalling... ik heb zelf bloedingen gehad van epileren... bloedneus toen ik hard moest niezen.... etc.... alles is zo super doorbloed.... dus na sex had ik regelmatig een streepje helder rood... na de bevalling was dat weer weg..

hoera ik weet wat ik fout deed bij foto verkleinen... hier 2 foto,s van m,n lekkere poppie

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    en hier nog eentje

xxxx

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Bekijk bijlage 84306

Even buikje spammen met 34 weken was dat.
    Zag schattige foto´s voorbij komen van Joseetje.
    Ik ga zo of morgenochtend reageren. Even Gooische vrouwen kijken.

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
  5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    wat een prachtige buik leonizzie... tjee kan er gewoon met de pet nog niet bij dat het zoooo snel is gegaan.... hou je het nog een beetje met de hitte, je ziet er niet echt opgeblazen uit ofzo.... je houd zeker ook geen vocht vast...

nou heerlijk joh.... mooi trouwens zo die foto op het bankje.

xxx jose

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, meis echt een super buikje, en voor de rest idd mooi slank!! super!!
    lukt het een beetje met dit weer en de laatste loodjes?

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    He lieverds dank je wel!
    Het is nog te doen met dit weer, maar dan wel als je niet perse van alles hoeft. Vorige week was ik een ramp voor mezelf (vandaar dat jullie mij zo weinig zagen) Enorme nesteldrang, kon het gewoon niet helpen. Alles moest tot in detail schoon en dat deed eigenlijk gewoon pijn aan mijn rug en voor mijn buik was het ook niet lekker. Toen ging ik vocht vasthouden in mijn voeten wat ook niet prettig is. Haha en toen begon het zeuren tegen vriendlief. Wanneer ga je dit doen? Wanneer dat? je zou toch... Je had beloofd... Vandaag? Morgen? Nee niet volgende week NU NU NU!!! Hij kreeg de zenuwen van mij.
    Maar ik had die zenuwen ook. Echt het gevoel van, als het nu komt wil ik dit af hebben en straks kan ik het echt niet meer. Daarnaast was mijn vriend heel sloom in de geboortekaartjes ggrrr. En dat gaf echt druk op mijn schouders, maar ook daar zijn nu dingen in geregeld. Nu is alles op orde en kan ik eindelijk gaan uitpuffen en ontspannen en dan is het met een leuk blaadje onder de parasol goed te doen.

Gisteren naar de gyn geweest, het hoofdje was niet meer te zien op de echo. Het is ook meteen onrustiger in mijn buik. Gisteren vaak harde buiken, steken in mijn lies en kind ineens erg druk, mijn buik wiebelt maar heen en weer. Weet niet of dat wat zegt, maar merk wel dat het einde in zicht komt.
    Even vies, hoor maar heb trouwens een vreemde kleur ontlasting.... Terwijl ik toch goed en gevarieerd eet. Nou ja zal wel overgaan.

Hoe staat het met onze Luukske? Hoe gaat het met jouw buikje? Geniet je ook een beetje van je verlof?

Joseetje, wat een lief leuk meisje hebben jullie toch. Echt een schatje. Hoe gaat het nu op je werk? Straks lekker op vakantie toch?

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meiden, ik kom jullie even een fijn weekend wensen!

Josseetje: Leuke foto's van jullie meiske! Een knapperd hoor.

Leonizzie: Mooi buikje om trots op te zijn.

Luukske: ook een mooi buikje, al wel een stuk groter dan dei van mij haha...kamertje wordt ook leuk zeg.

Kelly:Succes met klussen. 4 kansen! Spannend hoor!

Liefs!

9. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He dames!

wat een lekker ding is Josefien!

Mooie buikjes dames, en leuke babykamers gespot haha in de albums!

Ik zal binnenkort ook even een Isa foto spammen!

Hier vanmorgen en vanmiddag een knalpositieve ovulatietest dus we moeten nog even vol aan de bak in deze hitte.......dan kan ik er dus van uit gaan dat mijn eitjes morgen of zo springen?? Of misschien vanavond nog wel???
    En beste vriendin van mij is aan het bevallen vandaag pfff niet echt een lekker temperatuurtje uitgezocht...

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Kelly dan denk ik dat hij morgen springt, dus idd nu vol aan de bak! Lekker plakken met zijn 2 haha. Dit weer kan maken dat je soms of enorm zin hebt, of dat je er absoluut niet aan moet denken. Ik hoop voor jullie het eerste... Misschien zwoele nachtelijke buitensex?
    Worden dus weer spannende 2 weken voor jou succes!

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, echt een lekkere meid die josefien!!

@leonizzie, spannend zeg....ben benieuwd wanneer het bij jullie begint!
    hier is het wel uit te houden, maar je merkt natuurlijk alles met een buik....

@kelly, gewoon lekker klussen....

@zora, wrs komt het doordat het nummer 2 is!

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Beste vriendin van mij is vanmorgen om 6.27 uur bevallen van een zoon Ryan, het was erg heftig maar ze maken het nu goed allemaal!
    We gaan straks even op kraambezoek!

xxx

13. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @Kelly: gefeliciteerd!

@Leonizzie: wat een superbuik!!!!

@Joseetje: Wat een prachtig meisje die Josefien!

@all:

YouTube - P1000723.MOV

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kelly, gefeliciteerd met je beste vriendin....

@dazwa, wat hebben jullie een leuk jochie!
    hoe gaat het met je herstel?
    zag dat de kleine Mischa al de eerste controle op het consultatieburo heeft gehad....

15. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Dankje! Ja, hij is erorm gegroeid. In 2,5e week tijd van 2540 naar 3380 gram gegaan!

Met mijn herstel gaat het heel goed. Alleen gooit mijn rechterbeen (weer) roet in het eten. Weer de ischias... Of nou ja, in ieder geval zit er met vlagen een gigantische pijn in mijn bovenbeen wat uitstraalt. Als die pijn op komt zetten weet ik gewoon niet meer waar ik het zoeken moet. Kan Mischa dan niet eens verzorgen want ik kan alleen nog maar 'fladderen' en heen en weer wiegen totdat het gezakt is.. Waarschijnlijk toch overbelasting door het verzorgen van Mischa. En oh wat voel ik me slecht en schuldig op zo'n moment. Nu gaat het weer, is het weer wat gezakt. Ik vrees dat ik toch permanent m'n rolstoel in huis moet gebruiken (en het staat al zo vol met kinderwagen en allerlei kinderspul hihi). Want dit is niks. Mag straks bij de HAP sterke pijnstilling halen...

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Ik vind het ook moeilijk om toe te geven dat ik op zo'n moment van pijn niet goed kan functioneren. Is niks voor mij, ga altijd maar door en door en door.. Ik loop er ook niet echt mee te koop dat het zo'n zeer doet nu want ik ben zo bang dat 'men' denkt: zie je wel, kan ze niet eens d'r eigen kind verzorgen. Maar dat zit meer tussen mn oren want de verzorging ging/gaat hartstikke goed. Behalve als mijn been dus zo achterlijk doet. Gelukkig heb ik een superman en is het nu weekend.. En hopelijk werken de pijnstillers goed.

17. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Heerlijk als ie zo tegen je aan ligt..

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meis, geef er echt aan toe....schijt hebben aan de mensen die denken dat ze het wel allemaal voor jou weten, als je hulp nodig hebt, aannemen, want een keizersnee staat iets van 6 weken voor, en als ik jou hoor dan ben je echt een bikkel, petje af!!

een vriendin van mij heeft Dystrofie, is afgelopen nov bevallen, en is na het verlof gewoon gaan werken, bleek toch echt veel te veel hooi op d'r vork te hebben genomen, met als gevolg weer aan de zware pijnstillers en nu voor goed de WAO in te moeten gaan....

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Dazwa zet die gedachtes asjeblieft van je af meid....en goede moeder zijn en voor je kind kunnen zorgen is 20% lichamelijke zorg en de rest niet... pppfffff als iedere moeder die door een fysieke beperking met regelmaat even zou zijn uitgeschakelt meteen niet goed voor haar kind zou kunnen zorgen nou....dan zijn er een hoop moeders die nioet goed voor hun kind zorgen....
    snap die gedachtengang wel....... maar je hebt er an tevoren goed over nagedacht... en vast wel wat extra zekerheden ingebouwd...

wat een prachtig mannetje is het toch..

leonizzie puf puf..... kan me voorstellen dat het met die nesteldrang niet te doen is hahaaha nou komt goed

Kelly nou je weet wat je moet doen meid.... lekker plakken met z,n tweeen.

hi hi ik word helemaal trots van al die complimentjes over Josefien....

op m,n werk gaat het beter..... en ik heb zoooooo,n zin in m,n vakantie....nog 4 keer werken...

xxxJose

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Dazwa wat een mooi mannetje is het toch, kan me voorstellen dat dit een heerlijk gevoel is. IK WIL OOK!
    Hoop dat het weer wat beter gaat met je been. Op het feit of je wel een goede moeder zou zijn ga ik maar even niet in....
    Las op de je Hyves dat je met iemand een discussie moest voeren over of het egoistisch was als je voor kinderen koos met een handicap? Ik geloof dat jij je onzeker hebt laten maken.
    Meid zoveel mensen zoveel meningen, en soms met hele domme ertussen, geen energie en aandacht aanbesteden. Jouw lijf, jouw keus, jouw kind.

Joseetje, Jippie nog 4 daagjes. dat is te overzien toch?

Deel Deze Pagina