@nightelf, zag al mooie foto's op hyves staan....wat een leuk meisje hebben jullie @redu, fijn dat de echo goed is.... nu hopen dat het met Emily ook snel beter gaat! @joseetje, fijne vakantie! @all, heb vanochtend gebeld met de camping, en die was toch echt overdreven duur....190 euro voor 4 nachtjes....we hebben nu besloten om bij mijn moeder te gaan logeren, en van daaruit de maas op, ze woont er nog geen 10 minuten vandaan....
Nightelf wat een plaatje is Amber! Redu mooi dat alles goed is met de kleine in je buik, ik hoop dat het snel beter gaat met Emily! Luukske dat is idd wel prijzig voor 4 dagen camping, toch heel veel plezier..... Joseetje alsnog een fijne vakantie! Je zult al wel weg zijn nu, en ik hoop idd op roze haha Gister teruggeweest naar gyn maar door stroomuitval hier heb ik jullie niet meer op de hoogte kunen houden.... Mijn 2 eitjes zijn weg, 1 links en 1 rechts, er zat veel vocht in mijn buik wat ik ook duidelijk voelde rond de eisprong, baarmoederslijmvlies was relatief dun dus da's wel balen, ergens tussen 5-7 mm. Als ik ongi word, dan gaan we half augustus na onze vakantie verder met 50 mg clomid in de hoop dat mijn baarmoederslijmvlies dan wat dikker zal worden en de cyclus nog iets korter..Het ziekenhuis wil 1 jaar clomid blijven geven voordat andere stappen worden ondernomen zoals IUI, omdat ze verwachten dat het in dat jaar wel lukt!
Hallo allemaal, Wat een mooie meisjes komen er hier voorbij zeg. Ik zal hieronder mijn knul is spammen wie weet wat huwelijksmateriaal in de verre toekomst met al die meisjes hier ; ). Joseetje, je zal het ws niet meer lezen maar een hele vakantie gewenst! Redu, fruit pikt Emily ook niet zo goed toch? Misschien kan je een tomatensap of andere groentesap met een rietje proberen. Zodat ze toch wat voedingsstoffen binnenkrijgt. Goed te horen dat het met je andere meisje in de buik zo goed gaat. Kelly, nou spannend na meer dan 2 jaar weer op het wachtbankje. Met enige verbazing heb ik wel de plan de campagne van je zh gelezen mocht je nu niet zwanger raken. Het is nl bekend van clomid dat je daar een slechtere bmsv opbouw van krijgt. Nu willen ze je meer geven terwijl je qua eitjes al super reageert op 25mg. En volgens mij wordt je bmsv echt niet beter met meer clomid. Ik had ook heel weinig opbouw en ik heb t/m 150 geslikt en werd alleen maar slechter. Ik hoop dat het een volgende ronde niet nodig is en je misschien nu wel een tweeling draagt. Spannend! Luukske veel plezier bij je moeder! Nou ik ben een enorme twijfelkont sinds ik hier riep dat we ook voor de tweede gaan, maar we hebben nu gister samen besloten om toch nog een paar maanden te wachten voordat we naar het zh gaan voor de tweede. Ons lijkt een leeftijdsverschil van 2,5 jaar prettiger. We zagen vorige week een vriendin van een dochter van bijna twee en daar liep ze constant achter aan en toen stelde ik me voor dat je er nog beebje bij hebt leek het me heel pittig. Ik ben vaak het grootste deel van de week alleen thuis, vandaar. Jojoba, hoe gaat het met jou. Wil je het nu echt wel van de daken schreeuwen dat je zwanger bent? Gaan jullie nog met vakantie binnenkort? Je vroeg hoe het mijn zoontje ging. Het gaat super hij is eigenlijk altijd vrolijk en babbelt er in zijn eigen taaltje heerlijk op los, maar hij zegt ook al heel goed woordjes na. Hij racet achter zijn loopwagen en nog eventjes en dan loopt hij los. Deze foto is op zijn verjaardag een maand geleden
@kelly, hier idd ook dunner bms gekregen door de Clomid....maar heb het ook 1,5 jaar gebruikt.... ik duim toch dat die 2 eitjes, of 1 daarvan, gewoon innestelt, en je posi test!! @nightelf, redu en marykay, wat een mooie kindjes zie ik hier voorbij komen.... @jojoba, hoe is het bij jou? @leonizzie, aftellen....hoe gaat het? @dazwa, hoe gaat het nu met je? en Mischa? @ylona, meis hoe gaat het met jou en de kleine Mika? @all, vandaag gaan schoppen in maasmechelen outlet village....niet veel gekocht, alleen voor Luka een mooie winterset, vest met broek....voor de beeb niks... nu ik jullie zo aan het mailen ben, is jaapie vrolijk aan het duwen in mijn buik...denk dat ik hem nu al op ga geven voor de F-jes hier bij het voetbalteam, haha....
Wat een leuke foto's allemaal! Ga kijken of het mij nog lukt, wat het is al lang geleden dat ik er een foto op gezet heb..... Ja hier is mijn meisje! Bekijk bijlage 86233
Ik ben in het ziekenhuis ook de discussie aangegaan, dat een hogere dosering niet zomaar dikker bmsv geeft, maar ze denken toch dat ik met 50 mg beter af ben......Ik weet het niet hoor, ik hoop zo dat het niet nodig zal zijn Marykay Isa is nu bijna 1,5 jaar en dat vinden wij een mooie leeftijd om aan gezinsuitbreiding te gaan werken hihi
hey spammers, wat een geweldige kindjes hebben jullie allemaal! Ik kom even met een ego berichtje, ik ben afgelopen donderdag bij Derek Ogilvie ben geweest en het is echt bijzonder geworden, er zaten 950 mensen in de zaal, dus wat is nu werkelijk de kans dat je eruit gepikt gaat worden???? Voor de pauze waren er een aantal bijzondere readings, zo gek om dit echt mee te maken. Je ziet de gezichten van de mensen en denkt dit moet echt zijn! Stiekem hoopt volgens mij iedereen in de zaal, kom bij mijn rij, spreek tegen mij. Maar toen we ver na de pauze tegen het einde van de show liepen, dacht ik helaas ik ben er niet uit gepikt Maar daar ineens loopt Derek naar het begin van onze rij, er staat een man die heel ziek was, een man die geen eten binnen kon houden en pijn rond de maagstreek had...Sheila pakt mijn hand, "dit is voor jou meisje fluisterd ze" Ja, Derek omschreef mijn vader. Alles wat hij zei klopte en ik begon steeds meer te stralen volgens mij , terwijl de meiden naast mij het niet mer droog hielden Derek begon het nummer Angels van Robbie Williams te zingen (echt zo mooi), hij zei dat ik dit nummer vorige week maandag zo'n 5x achter elkaar had gedraaid en jaaaaa dat is waar, dit is echt mijn nummer. Toen Derek na mijn reading weer naar beneden liep richting het podium zong hij weer het nummer en op het einde van het nummer zei hij "your dad loves you!" Het nummer was al bijzonder maar nu nog veel meer, nu is het echt het nummer van mijn vader. Na de show heeft Derek onze boeken gesigneerd, kregen we een zoen en zijn we nog met z'n allen op de foto geweest met Derek. Derek vertelde me nog hoe bijzonder het was dat ik een reading had gekregen, ik knikte en zei I know! Meiden echt, ik loop al 2 dagen te stralen van oor tot oor ...dit was echt wat ik nodig had!
@kelly, ook een hele mooie meid.... enne we duimen dat de 50 mg niet nodig zijn! @beehappy, had je blog gelezen op hyves, heb even een traantje weggepinkt....zo mooi om te horen....is echt speciaal!! @all, ben vandaag flink verwend voor de kleine boy in mijn buikje.... we hebben van mijn schoonbroer(toekomstig peetoom) 2 Limited Edition speentjes gekregen van KIKA, van mijn zus( toekomstig peettante) een setje van friends forever, en van hun tweeling die op mijn uitgerekende datum 18 worden (en waarvan ik van 1 de peettante ben) een paar nike schoentjes en 2 schirtjes, 1 met "proud to be stout"en 1 met 50% papa+50% mama= 100% ikke!!
He lieve meiden, kom me weer even melden. Alles zit nog veilig in het buikje, maar het mag van mij nu wel komen eigenlijk. Het verlangen wortd groot. Moet er niet aan denken dat het nog 4 weken zou duren. De gyn zei gisteren, dat ze kan en mag komen, ze ligt gewoon helemaal perfect en doet het helemaal goed. Ze hoopte zelfs dat het dit weekend zou gebeuren omdat ze dienst heeft en graag de bevalling zou doen voor ze eind juli op vakantie gaat. Zou ik zelf ook wel willen. Nou ja ik wacht rustig af.... Luukse jij bent lekker verwend, leuk joh. Joseetje is lekker op vakantie. Hoop dat jullie enorm genieten en tot rust komen, wij willen geen nare verhalen bij terugkomst hoor, het tij moet keren. Nightelf, goh wat wordt ze al weer groot!!! Niet te geloven zeg. Beehappy, wat een kippenvel verhaal zeg. Echt heel mooi en heel erg gegund, hoop dat die bigsmile nog een tijdje blijft. Marykay, ook een leuk knulletje! Lekker vrolijke foto. Ja er zijn hier wel veel meisjes he? Kelly, ook al een leuke meid. Vind dat hier allemaal leuke kindjes zijn, ik hoop zo dat die van mij ook een beetje een leuk koppie heeft. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten van de combi van mij en mijn vriend. Afzonderlijk zien we er best leuk uit, maar hoe het moet combineren? En je zit dus op het wachtbankje, we gaan duimen draaien.
@leonizzie, meis ik duim dat ze zich snel komt melden, kan me voorstellen dat het nu echt spannend wordt, en het eigenlijk wel goed is zo.... @all, vandaag naar de antiekmarkt geweest, heb de porseleinen knopjes voor de kinderkamer gevonden, morgen even passen.... verder zijn we nog even gaan shoppen in maasmechelen(zijn we vrijdag ook geweest, maar moest iets ruilen) en heb nog wat sportkleren voor hubbie gekocht, en voor onze kleine spruit 1 truitje van pointer, een t-shirt van pointer en een shirtje van Jottum.... morgen zitten we de hele dag op de maasplassen, dus dan ben ik morgenavond weer online....
Wat een mooie kindjes!!!!! Leonizzie: kan me voorstellen dat het mooi geweest en dat je nu toch ook wel erg nieuwsgierig bent naar jullie meisje. Hopelijk laat ze niet al te lang op zich wachten. Beehappy: wat bijzonder dat je eruit gepikt bent! Hopelijk geeft dit je een enorme boost! Hier een heel zielig klein meisje, Amber is goed ziek en wil eigenlijk alleen maar tegen mij aan liggen te slapen.... Ze heeft sinds zaterdagavond al hele hoge koorts die zelfs met een zetpilletje nauwelijks te temperen is...gisteren moest ik zelf overdag werken en heeft manlief ongeveer de hele dag met haar op gezeten en ik vannacht weer om de haverklap naar haar toe omdat ze zo moest huilen. Vanochtend om 6:45 mn afdelingsmanager thuis gebeld dat ik eerst met Amber naar de huisarts zou gaan voordat ik naar het werk zou komen. Bijna een uur bij de huisarts gezeten te wachten (terwijl je een afspraak hebt :x) en nu blijkt dat ze een stevige bronchitis heeft. Heb een ab-kuurtje voor haar gekregen (2 zelfs, de eerste liet ik thuis vallen ), dus hoop dat het snel helpt. Zo zielig, ze zit zo vol en moet steeds zo erg hoesten, dat ze heel veel spuugt......
@nightelf, meis heeel veel beterschap met de kleine meis...heb zelf vanaf babyzijnde kinder bronchitis, Luka ook trouwens, en das niet niks.... @all, we blijven vandaag bij mijn moeder slapen, zijn vandaag de hele dag op het water geweest, en ik ben me toch verbrand, auw auw auw....heb echt last van de zonne allergie...had een 3/4 broek aan, en door de broek heen gewoon mijn knieen verbrand.... morgen gaan we weer, maar neem extra bescherming mee....schijnbaar is factor 50+ nog steeds te weinig voor mij....
luukske leuk van die porseleinen knopjes voor de babykamer, en weer heerlijk geshopt hihi, kun je niet genoeg doen he! Nightelf wat erg he als je kleine zo ziek is , ik wens jullie beterschap toe voor de kleine meid! Leonizzie laat dat kleine meisje maar komen he!!!!Tis goed geweest en zeker met deze hitte Beehappy wat gaaf zeg dat je een reading kreeg, lijkt me erg speciaal! Hier alles wel oke hoor, wachten duurt lang he! Nog een weekje te gaan..... Wat ik wel gek vond, is dat ik gister bijna flauwgevallen ben, na een rondje stad. Heb ik echt nog nooit gehad, vind het echt vreemd.....Het zweet brak me uit en ik zag alles wazig, heb een tijdje op de stang van de wandelwagen gehangen en toen snel terug naar de auto, was helemaal koud en klam!
Luukske jij bent lekker aan het shoppen zeg Ben wel benieuwd naar het kamertje van julie kleine man. Nightelf beterschap met amber. Beehappy super dat je een reading hebt gehad, ik krijg altijd kippe(n)vel van zulke dingen. Kelly spannend op het wachtbankje, ben benieuwd, ik duim voor je. Leonizzie, misschien ben je nu al wel aan het bevallen. Succes meid nog ff volhouden. Hier alles ok, heb het erg warm en komt niks uit mijn handen. Morgen weer terug naar de gyn dus ben benieuwd of ik dan terug mag naar de vk.Mijn buik is mega. Als mensen vragen hoelang ik nog moet en zeg 8 weken kijken ze rg geschokt haha, maar ik geniet er nog heel erg van. groet redu
Redu, kan me voorstellen dat het moeilijk is met dat warme weer om dingetjes te doen met zo'n dikke buik...succes morgen bij de gyn! Luukske, auw auw auw, ik hoop dat het al weer wat beter gaat Kelly, spannend, ik hoop dat je klachten goed neiuws voorspellen! Leonizzie, ik hoop dat jullie meisje niet lang meer op zich zal laten wachten, spannend! all, hier nog steeds een , de reading heeft me echt goed gedaan...het heeft natuurlijk niet al de pijn weggenomen, maar het verzacht de pijn wel. En jullie gaan het misschien niet geloven, ik heb echt voor het eerst in jaren berusting gevonden in het fijt dat er geen brusje meer zal komen. Morgenmiddag zal de gyn een implanon plaatsen, dan kan ik stoppen met de nuvaring...het is goed zo! ( ik kan het eindelijk zeggen)
@redu, mooie meid hebben jullie....en je ziet gelukkig niet aan emily dat het eten zo slecht gaat.... ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen... @beehappy, mooi dat de reading je goed heeft gedaan.... @leonizzie, ben benieuwd meis.... @all, vandaag maar niet naar het water, ben echt super verbrand....en hubbie wil natuurlijk niet alleen gaan, vindt hij niet gezellig.... enne, we zijn vandaag 3 jaar getrouwd!!!