Beehappy fijn dat je berusting kan vinden nu, ik heb bewondering voor je kracht. Luukske gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk. En inderdaad verstandig even uit de zon te blijven. laat je maar lekker verwennen door je mannetje
luukske, ik had al even op hyves gereageerd, maar ook hier nog ff...Gefeliciteerd met jullie 3e trouwdag!
hey meiden, bedankt voor jullie felicitaties....hebben niet echt iets speciaals gedaan, maar dat maken we binnenkort wel goed....uit eten etc heb ik met dat warme weer niet zo'n zin in!! @leonizzie, spannend.... @ylona, hebben al een tijdje niks van je gehoord....hoe gaat het? @all, heb een nieuwe buikfoto door hubbie laten maken....zie mijn album....
hey hier gaat het niet zo lekker. Voel me moe moe moe. MOrgen laat ik mijn HB prikken. Heb constant het gevoel dat ik moet huilen en ik moet echt vaak 6 dagen achtereen werken. Dat breekt me compleet op. Mika zit voor de tweede x deze maand onder de krentenbaar en hij heeft nu al 3 dagen koorts in avond (virus volgens dokter). Ook loopt hij nu goed maar valt hij geregeld en huilt dus vaker. al met al zit ik er een beetje doorheen en wacht ik met smart op mijn vakantie over 3 weken. Als ik die weken nog volhou. Sorry voor mijn bericht zo maar kan het even niet anders. liefs ylona
ylona, dikke knuf meis! Leonizzie, haha jullie meisje heeft het veelste goed naar d'r zien in je buikje
Hoi meiden! Beehappy, mooi dat je je rust een beetje gevonden hebt, en leuk dat je toch blijft meekletsen af en toe! Ylona klaag maar lekker hoor! Betreschap voor jou en Mika toegewenst Luukske nog gefeliciteerd met je 3-jarig huwelijks-jubileum! ( We ook bijna 3 jaar, in augustus...) Mooie buikfoto! Leonizzie balen zeg dat ze nog geen zin heeft om te komen, je wordt zo nieuwsgierig naar je kindje he! Hier weinig nieuws, ben even naar de vierdaagse wezen kijken....komen vandaag namelijk bij langsgewandeld!
Oh ja Luukske gefeliciteerd nog! en al een aardig buikje zeg. Geniet er maar van! Ylona, klinkt idd ook wel als veel en vermoeiend hoor! Kan me voorstellen dat je er emo van wordt en uitkijkt naar je vakantie. Hou jezelf wel in de gaten als het niet gaat gaat het niet en je gezondheid staat toch voorop hoor! Kelly, voor jou nog even wachten... Voel je al iets? Verder nog steeds niks te melden, behalve dat ik wel heel veel ijs (en dan niet de gezonde water variant) wegwerk de laatste weken....
@kelly, is vandaag wel een beetje te doen voor de wandelaars, toch? hier is het iig een beetje druilerig.... @leonizzie, ik eet de hele tijd de koeken van LU time out, met chocolade.... @all, ben vandaag door mijn rug gegaan met de was uit de machine te pakken, ga op tijd mijn bedje in... morgenvroeg om 9 uur in het ziekenhuis zijn ivm de groeiecho en controle gyn....ben benieuwd....
Ik voel van alles (borsten die steeds pijnlijker worden, meer afscheiding, steken krampjes in de onderbuik en moe) maar weet niet of dat een goed of slecht teken is haha, ik wacht gewoon maar af tot maandag en dan zie ik wel....ik ga er gewoon van uit dat ik ongi word.... Volgens mij was dit een betere dag dan gister voor de wandelaars, een flauw zonnetje en een uurtje geleden een klein buitje... Luukske voorzichtig jij he met je rug, je hebt wel een hoop pech...Succes morgen bij de echo!
Kelly, tja dat is altijd het nare met die klachtjes, ze kunnen zowel duiden op positief nieuws als op ongi. Daar had de natuur toch weleens wat anders op kunnen verzinnen, zou je denken... Ik duim voor je. Luukske meid doe je voorzichtig, dat is al pijnlijk, maar helemaal wanneer je zwanger bent.
@all, ben weer op, heb echt flinke pijn in mijn rug, ben nu regenmatig even aan het lopen, en duik zo mijn bed WEER in! hubbie heeft vanavond met Luka bij een tante frietjes gegeten, dus die had het makkelijk vanavond....ik was blij met een bammetje....
Hallo allemaal! Lang geleden dat ik iets van mij heb laten horen, excuus. Druk druk druk, je weet wel hoe dat gaat! Leonizzie: de laatste loodjes, die wegen het zwaarst he.. Kun je het nog een beetje volhouden? Kelly: voor jou is het alweer spannend zie ik, ik zal voor je duimen dat je een mooie positieve test in je handen hebt na het weekend. Joseetje: lekker op vakantie, als je nog iets meeleest, heel veel plezier nog! Luukske: vervelend zeg pijn aan je rug. Is het wel een beetje te houden? Hoe gaat het verder met je? All: vanmiddag heb ik mijn derde echo. Ik had eigenlijk een nekplooimeting staan, maar die heb ik afgebeld. Ben nogal een onzekere miep en na het gesprek over deze meting zijn wij er onzeker over geworden, dus doen we het toch maar niet, maar heb wel gevraagd om de echo door te laten gaan en dat was geen probleem. De 20-weken echo laten we uiteraard wel doorgaan en daar kunnen ze ook heel veel uithalen. Verder gaat het prima hier. Nog ongeveer 6 weken werken en dan eindelijk vakantie! Ben al flink aan het aftellen. Liefs Jojoba
Jojoba wat leuk om van jou te horen! Fijn dat alles goed gaat. Hoe was de echo heb je lekker een tijdje kunnen gluren naar jullie kuikentje? Hier een topdag. Werd pas half 9 wakker, en voel me al de hele dag energiek. Lekker bezig geweest met kleine leuke klusjes. Ik doe lekker alleen nog maar waar mijn hoofd naar staat. Ook naar de gyn geweest. Onze kleine grote meid weegt nu 4050 gram met een marge van 800 gram dat meer of minder kan zijn. Dit omdat het in deze fase niet goed meer te meten is. Van mij mag het wel 500 of 600 gram minder haha, dat vind ik een mooi formaatje! Zo ik ga even koken en dan zie ik wel weer. Moet zeggen dat verlof in deze periode wel echt genieten is. Ondanks af en toe behoorlijk warme dagen, is het nu weer goed te doen en is dit toch anders dan midden in de winter. Ik kan makkelijk slippertjes aan, makkelijke kleding, buikje showen, veel naar buiten, het WK goed kunnen volgen, beetje bbqen, met vriendinnen buiten lunchen of terrasje pakken. Het voelt echt als vakantie, die je zomaar mag verlummelen. HEERLIJK. Dus oktober-november is een prima periode om zwanger te raken hoor meiden!
@jojoba, jippie weer een super echo...wij hebben trouwens ook geen niksplooimeting laten doen.... @leonizzie, nou nou, wat een super gewicht voor zo'n kleine meid....hoop idd voor jou dat het geen 4800 gram gaat worden, haha.... @all, vanochtend de echo en controle gehad....alles was goed, beebje lag in stuit, groeide goed...was 565 gram... verder een verwijzing voor de fysio gekregen ivm BI/rugklachten...kan komende woensdag om 8 uur 's ochtends terecht. heb echt onwijs pijn....en mocht het de hele zwangerschap duren, laten ze me eerder bevallen.... hij wijt de pijn ook aan het vele afvallen, en nu de extra belasting qua gewicht in de buik... gyn wilde ook de tijd tussen de controles max 4 weken hebben, en echt niet langer ivm controles van de groei....
Jojoba, wat fijn te lezen dat alles goed gaat! Leonizzie, wat heerlijk dat je even hebt kunnen uitslapen! En wat een grote meid is jullie meisje al, ik hoop voor jou dat ze zich snel zal aandienen! Luukske, wat fijn dat jullie echo ook goed was en dat de kleine man goed groeid! Goed dat ze jou en de kleine man goed in de gaten blijven houden. Ik hoop dat de fysio je verlichting zal geven! all, hier zit sinds woensdagmiddag het implanon op zijn plek. Het plekje waar de gyn mijn bovenarm in is gegaan is nog flink blauw en dik, maar dat zal wel snel afnemen. Als ik er zelf overheen ga met een vinger, kan ik het implanon voelen. Ik heb er een goed gevoel bij, het is echt goed zo! Ik heb de afgelopen weken mijn dieet weer goed opgepakt en het gaat lekker...nog een halve kilo en ik zit op de helft! Maandag vertrekken we naar Spanje, we hebben er echt zin in!
@beehappy, wat goed dat je het lijnen zo goed het opgepakt....enne maandag naar de zon, heerlijk! geniet ervan! fijn dat je een goed gevoel hebt bij de implanon....rust in de tent! @all, kan woensdag pas bij de fysio terecht...gelukkig gaat het vandaag iets beter. dadelijk een kado voor mijn schoonmoeder halen, die is jarig vandaag, en morgen wil hubbie even de maasplassen op...
Hey meiden, ben ik ook weereens. @ Leonizzie: Fijn dat je zo van je verlof geniet, heerlijk met dit weer. Alhoewel ik moet zeggen dat ik met sinterklaas, kerst en oud en nieuw verlof heb en dat vind ik ook geen straf. Ben benieuwd wanneer de beeb zich aandient, spannend hoor! @ Luukske: Sterkte met de BI en rugklachten, lijkt me erg vervelend. Hopelijk kun je het nog een tijdje uitzingen zonder dat het nog erger wordt. @ Jojoba: Hey meis, 13 weken zwanger alweer, wat gaat dat snel zeg, hoe was je echo gister? @ Beehappy; Fijn dat je het af kunt en wilt gaan sluiten. En wat ben je al veel afgevallen! Petje af hoor! Je kunt trots op jezelf zijn! Ik weet hoe lastig het kan zijn. @ Kelly: Spanennd dus bij jou, ben benieuwd! @ Redu: Leuke foto's van je meisje zag ik vorobij komen? Hoe gaat het nu met haar? Zal ook even een buikfotootje posten, van buikje met 23 weken precies. Nu 12,5 kilo aangekomen. Oops! View attachment 87728