Zora: mooi buikje hoor! Gaat alles goed verder? Luukske: gefeliciteerd met je schoonmoeder en heel veel plezier op de maasplassen. Beehappy: fijn te horen dat het zo goed met je gaat! En dat lijnen, jeetje er is al veel af hoor. Petje af voor je! Lekker naar Spanje, leuke vooruitzichten. Leonizzie: hoe gaat het vandaag.. nog niets.. spannende tijd hoor. We hebben gisteren een echo gehad en alles zag er perfect uit. Het is echt al een mensje.. Ze heeft het van alle kanten goed bekenen en of alles er op en aan zat en het zag er prima uit. We zijn helemaal blij en nu kan het genieten gaan beginnen. Ben nog wel heel erg moe, maar dat hoort erbij en dat nemen we voor lief. Nu mag ik 3 augustus naar de verloskundige. Vanavond nog even naar de zomerfeesten in Nijmegen, daar zijn we al de hele week in de buurt geweest. En dan zitten ze er al weer op. Liefs Jojoba
Super dat het er goed uitzag Jojoba! Lekekr gaan genieten nu, die moeheid gaat hopelijk snel over. Veel plezier vanavond! En leuk 3 aug naar vk. Ik moet een dagje voor jou, 2 aug. Met mij gaat het goed hoor, last van maagzuur en nachtelijk toiletbezoek en als het te warm is heb ik weer last van overgeven. Maar ik geniet verder met volle teugen van de schopjes en bewegingen in mijn buik.
Zora, wat een mooi buikje! Wat heerlijk is dat die schopjes in je buik, kan me voorstellen dat je daar lekker van geniet! Jojoba, 3 aug lekker naar de vk, heerlijk dat je gewoon onder behandeling van de vk mag! Luukske, veel plezier bij je schoonmoeder en morgen op de maasplassen! all, ben er ook trots op dat het lijnen zo goed gaat, ik hoop alleen dat ik het op vakantie ook zo goed kan volhouden
Beehappy, wat fijn te horen dat het zo goed met je gaat. Ga lekker genieten en ontspannen in Spanje. ook van het eten hoor. Lekker in de middag uitgebreid eten en dan tukkie doen. Ze hebben ook veel gezonde dingen en lekker dingen juist in Spanje. Zora mooi buikie, je zou toch niet zeggen dat jij 12.5 kilo bent aangekomen. Vind je er prachtig uitzien. Blijft nog steeds een soort kippevel moment als ik denk aan jou zwanger en hoor over de schopjes in jouw buik. Hoe wanhopig waren we een aantal maanden terug nog.... Jojoba heerlijk dat alles goed was en dat je nu kan genieten. Wacht maar tot de 20 weken echo ineens dichterbij komt krijg je ineens weer de zenuwen, maar wanneer die natuurlijk ook prachtig is, is het echt alleen maar genieten. Het wordt van zondag op maandag volle maan geloof ik. eens kijken of dat ons hier wat brengt....
Leonizzie ik hoop dat de volle maan je idd iets moois gaat brengen! Ik duim voor je! Beehappy goed zeg het lijnen, volhouden hoor! En niet te vergeten een fijne vakantie!! Zora prachtig buikje hoor! En idd die 12,5 kilo die zie je echt niet... Jojoba super zeg dat de echo weer goed was! En jullie dus ook naar de zomerfeesten, misschien zijn we elkaar wel tegengekomen zonder dat we het wisten haha Luukske gefeliciteerd met je schoonmoeder en hoe was het op de maasplassen? Nog een paar daagjes wachten voor mij, ik zal pas maandag nieuws kunnen gaan brengen dus ik houd jullie nog even in spanning hihi.... Ben namelijk morgen jarig( 30 alweer dan) en zondag ook nog visite.... Liefs Kelly
@jojoba, hoe was het in nijmegen? gezellie druk denk ik!!! @beehapy, je gaat echt goed met afvallen, en geniet van jullie verdiende vakantie.... @marykay, het gaat echt snel...jullie kleine boef al 13 maanden... @kelly, ik duim voor je!! @nightelf, beterschap met hubbie en Amber! @all, we zijn niet naar de maasplassen geweest, het heeft goed geregend! verjaardag van schoonma was wel gezellig, gelukkig waren we op tijd thuis....heb vannacht alleen echt flinkzuurbranden gehad...blehhhh.....
marykay, wat een knap manneke, super! Kelly, gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Ik hoop dat je ons maandag mooi nieuws mag komen brengen!
Jojoba wat fijn dat weer een mooie echo had en dat je nu kan genieten. En lekker naar de vk, dat maakt het meteen allemaal minder medisch. Weet je al of je thuis of in het zh wil bevallen. Leonizzie, tis nu echt aftellen spannend hoor! Gelukkig nu iets minder warm om te bevallen. Waar wil jij bevallen thuis of zh? Ik wilde zoiezo in het zh en dat bleek ook nodig. Bij mij had de volle maan geen effect ik moest nog een week wachten. Beehappy, wat fijn te horen dat het goed met je gaat. Geniet lekker van de vakantie in Spanje. Beetje late reactie maar wat geweldig je ervaring met je vader Derek Olglivie! Ik geloofde het altijd al maar met jouw verhaal ben ik 100% overtuigd. Echt bijzonder! Zora mooi buik hoor, ik zou ook niet zeggen dat jij 12.5 kilo bent aangekomen. Vind je er prachtig uitzien. Kelly, gefeliciteerd met je verjaardag en spannend zeg tot maandag! Je symptomen vind ik toch wel heel zwanger meer dan menstruatie symptomen. Redu, hoe gaat het met Emily en je meisje in je buik? Goed hé van mijn kleine boef dat ie loopt. Het is ineens snel gegaan. Hij stond al vrij stevig en schuifelde overal langs. Vorige week hoorde ik op een verjaardag dat ik met hem moest oefenen. Zondag en maandag gedaan, maar dan liet hij zich steeds als spelletje naar 4 pasjes enthousiast in mijn armen vallen, en woensdag deed hij het ineens helemaal zelf. Ik ben maandag eindelijk ongesteld geworden, het leek wel nadat we besloten hadden dat we nog even wachten met naar het zh te gaan voor behandeling. Ik het zelf weer los kon laten zowel letterlijk als figuurlijk. Ik ben nog steeds een twijfelkont, maar wacht toch nog een paar maanden al is het al om wat Leonizzie zei het is heerlijk om in de zomer verlof te hebben.
@marykay, najaarskindjes zijn ook erg leuk, en ik heb vanochtend zitten tellen met mijn verlof....ik heb sinterklaas, kerst, oud op nieuw, en carnaval vrij....daar ben ik ook heeeel blij mee.... @all, kon het weer eens niet laten, heb een puma joggingpakje voor de kleine boy gekocht, met bijpassende schoentjes, haha...en bij de H&M was uitverkoop, heb op de groei wat kleertjes voor volgende zomer gekocht....
@all, net is de overbuuf even geweest met haar dochtertje, de kids even samen spelen en wij bijkletsen.... onze oude overbuuf(en haar oude buren, waar nu die mensen wonen die pas na 1 week de geboortevlag buiten hadden hangen) heeft laatst een MK gehad, waren ook al bijna 5 jaar bezig, en doen aan ICSI...ben er wel van geschrokken, had het ze wel gegund na al de jaren.... verder vertelde mijn overbuuf, dat het stiefzusje van haar man laatst door de doktoren is opgegeven...32 jaar, baarmoeder kanker en helemaal uitgezaaid...eind van het jaar redt ze niet meer, ze zouden september gaan trouwen en aan kindjes willen beginnen....jeetje dan wordt je wel weer met beide benen op de grond gezet, en zie je weer eens dat het niet alleen oude mensen zijn die ziek worden.....
luukske, jeetje van deze berichten schrik je echt Wij hadden dat 3 weken geleden toen onze oudste dochter vertelde dat de moeder van een klasgenootje borstkanker heeft in beide borsten en ze alleen nog levensrekkende medicijnen konden geven...41 jaar en moeder van 2 kinderen...vreselijk Kelly, ik hoop dat je een mooie positieve test voor je 30e verjaardag hebt gekregen, ik kan het nieuws helaas pas over 2 en halve week lezen. Loenizzie, ik hoop dat de kleine meid niet te lang meer op zich laat wachten en dat jullie lekker kunnen gaan genieten. all, Dit is mijn laaste berichtje voor onze vakantie, morgenvroeg vertekken we richting Spanje8)
Beehappy, fijne vakantie, genieten maar van die spaanse roseetjes en sangria´s en gamba´s en gazpacho en stokbrood in de knoflookolie dopen en.. en... en..... Oh heb daar ineens echt allemaal zin in! Marykay, Wij bevallen in het zk. Mocht toen ik eindelijk zwanger was en alles goed ging wel over naar een vlos, maar wilde liever bij de gyn blijven, want een erg fijne vrouw. Ondertussen had ik daar alle gyns al wel eens tussen mijn benen gehad haha en dus kennen ze ook ons proces en voelde het daar vertrouwd. Vriendlief had sowieso liever dat ik in het zh beviel, dus ik vond een vlos (waarvan je ook niet weet of die wel dienst heeft wanneer jij bevalt) geen meerwaarde hebben. Het fijne van bij de gyn blijven vond ik ook dat er bij elk bezoekje even een echo plaatsvindt, die geruststelling had ik gewoon nodig. Luukske, wat kom jij met nare berichten zeg.... Tja zo zie je maar... Nou hier nog niks.... En ik ben er ineens zooo klaar mee....
Meiden goede avond! Ik laat jullie niet langer in spanning: IK BEN ZWANGER!!! Had stiekum al gister getest maar wilde gewoon bevestiging door nog meer positieve testen! Whow wist niet dat het zo snel kon gaan zeg......wij zijn hier nog een beetje in shock......
Kelly, ik dacht het al. Had er zón goed gevoel bij! Van harte gefeliciteerd, leuk hoor!!!!!! liefs redu
@kelly, ook ik had er een super gevoel bij.....super gefeliciteerd!!! Wat een mooi verjaardagskado!! @redu, hoe gaat het bij jullie? @beehappy, je bent nu wrs al onderweg, maar toch....fijne vakantie en geniet ervan!! @leonizzie, meid ik snap dat het het nu wel moe bent....hoop dat er snel activiteit komt en jullie jullie meis in de armen kunnen sluiten.... @ylona, hoe gaat het bij jullie? wel al iets beter? @all, hubbie is vandaag weer aan het werk, het gewone leven gaat verder...helaas hier slecht weer, dus kan niet echt iets buiten gaan doen met Luka...en net nu hij zonder zijwieltjes kan fietsen, en o zo trots is!!
Kelly oh meid gefeliciteerd wat een mooi begin van deze dag zeg! Ook wel eens lekker zo snel raak! Verdient dit groepje. Wordt weer een spannende tijd! Hier regent het ook, maar vind ik niet zo erg. Kan ik een beetje kneuteren in huis, zonder me `schuldig`te voelen dat ik moet genieten van het mooie weer. Nou die maan heeft niks geholpen verdorrie.
Kelly, gefeliciteerd! Wat gaaaaaf! Luukske: dat zijn nare berichten, daar schrik je echt van. Zora heeft een prachtige buik Wij geven Mischa sinds gisteren in elke flesvoeding (135 ml) 2 schepjes Nutriton en het lijkt erop alsof hij iets tevredener is nu. We hoeven minder te rekken tot zijn volgende voeding en 's nachts zat er gewoon 6,5 uur tussen! Hij was gisteren ook heel alert en 'vrolijk' en liet van schrik zijn eerste lachje zien
Luukske merk dat de zwangerschap nu veel zwaarder is. ik houd veel vocht vast en merk dat erg moe ben en me niet helemaal topfit voel. Vrijdag krijgt hubbie eindlijk vakantie, maar dan komen ook zijn kids dus is hij wel thuis, maar is het ook drukker in huis. Maar kan dan misschien af en toe lekker ff uitslapen. Ben soms ook wel bang dat ik straks allebei mijn kindjes tekort ga doen qua aandacht. iedereen roept ook heel hard dat ik het heel erg druk ga krijgen en dat maakt me soms wel een beetje bang en dan voel ik me weer ondankbaar want ben heel erg blij als ik straks twee gezonde kindjes mag hebben. liefs redu