Jeetje Marieke, wat een verhaal zeg! Geniet van Storm en doe rustig aan.. Nightelf: beterschap! Liefs Jojoba
@caecilia, ja het is nogal besmettelijk....hoop dat jullie snel op de been zijn. gefeliciteerd met Kelvin dat die boven zijn geboortegewicht zit...groei maar goed kleine vent! @joseetje, fijn dat je er zo goed uitkomt met je oude baas....enne een paar daagjes minder per maand is wel lekker. Buggie hebben wij ook vrij snel in gebruik genomen, want de wandelwagen was niet zo prettig, en bij een volgende komt er ook een andere wagen(wil tzt een 4 wieler).....maar eerst zwanger worden
Luukske en Caecilia: Bah midden in de griepepidemie gezeten alelbei. beterschap voor degenene die nog niet beter zijn. Joseetje: Goed zeg dat het gesprek goed is verlopen. Fijn! Jojoba: Ben voor jou aan het duimen meis! Marieke: Wat een verhaal zeg. Je kunt met recht trots op jezelf zijn. Ik begin vanavond dan eindelijk met de Puregon. En maandag gaan we lekker een midweek naar Belgie en als we terug komen meteen de 1e FM. Laptop gaat mee naar Belgie, ik wil niet teveel op ZP komen maar denk dat ik wel even langs kom. Misschien van het weekend ook nog wel even hoor!
@zora, jippie....de deca mag er weer bij.....ennne geniet van jullie midweekje, en dan op naar jullie ronde!!
@beehappy, lief van je.....hoe gaat het met afvallen? @all, vandaag een paar keer wat ongi krampjes, maar is voor mijn doen erg vroeg....maar verder helemaal niks, temp is (nog)mooi hoog!
@all, vanochtend was de temp ook nog mooi hoog, en ik heb ook weer een beetje duizelingen....maar kan ook mijn bloeddruk zijn rond mijn ongi....heb in het begin ook een paar keer gehad dat ik echt een lage bloeddruk had in mijn cyclus.....
@all, hier af en toe ongi achtig gevoel in buik....ben benieuwd wanneer het komt.... heb inmiddels ook de 1e pukkel ontdekt....
goeiemorgen meiden, ik zal dit topic maar levende houden, haha.... @all, temp vanochtend nog mooi hoog, echter een neg. test, was wel geen geconcentreerde ochtend urine, want meende dat ik geen testen meer had, maar had er nog 1 van babyboomshop gevonden, en die was dus neg. gisteren wat krampjes, maar geen spotting....morgen NOD
@Luukske, balen dat de test negatief was.... Hier beroerde nacht gehad. Mijn man heeft nog steeds vreselijke buikloop en Kelvin wilde elk uur eten. Vandaag Xander lekker naar opa en oma. Kunnen wij een beetje uitrusten...
@caecilia, hier heeft Luka ook echt ruim 1 week er last van gehad, had alleen al 1 machine was per dag van hem..... hopelijk is je hubbie snel weer beter, en kunnen jullie vandaag wat uitrusten na een vermoeiende nacht. Ps. leuke foto van jullie gezinnetje op hyves!
Luukske, ....spannend! Ik ben nu 4 kilo kwijt, het gaat niet snel, maar dat heeft niet. Ik volg geen speciaal dieet, gewoon opletten met eten. Caecilia, hopelijk gaat het snel beter met hubbie!
@dazwa, alweer 20 weken....hoe gaat het met je? @beehappy, netjes toch 4 kilo....je gaat van de zomer gewoon lekker in die bikini tijdens je vakantie! @all, hier nog niks, veel witverlies(maar dat heb ik al sinds mijn ei), niks bruins te bekennen....ben benieuwd naar mijn temp morgenvroeg
@Luukske: Ben ook benieuwd naar je temp morgen. Wat voor gevoel heb je zelf? Hier gaat het goed! Bijzonder dat ik nu al op 20 weken zit. Ik voel de kleine al een poosje, sinds 15 weken en 5 dagen. Toen twijfelde ik nog maar ik weet het nu zeker. Sinds vorige week voel ik de kleine elke dag, elk uur zowat. Het is nu al een druktemakertje Dinsdag hebben we de 20 weken echo, heel spannend. Lichamelijk gaat het best goed. Al heb ik wel al snel een 'vol' gevoel als ik zit omdat mijn rug zo kort is. Zal nog wel erger worden En ik slaap met extra kussentjes onder mijn buik als ik op mijn zij lig. Anders voel ik de banden onwijs trekken en dan kan ik niet heel diep ademhalen.
ben benieuwd naar jullie 20 weken echo....het gaat echt super snel(voor mijn gevoel). hebben jullie het kamertje al mooi ingericht? en de rest allemaal een beetje kunnen vinden? ik weet niet wat ik van mijn NOD moet denken, twijfel nog wel een beetje....heb al een tijdje een raar ongi gevoel, maar dat zou te vroeg zijn geweest voor mijn ongi, echter vanochtend een neg test..... besef nu wel heel goed dat we nu verder moeten gaan dan we bij Luka hebben moeten doen, ik ben niet bang voor dat spuiten, maar besef heel duidelijk dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is....ondanks ik wel de hoop heb dat het nog een keertje lukt....maar toch....heb het er nu toch moeilijker mee dan ik dacht....
Luukske heel begrijpelijk meid.....spuiten is toch een stap verder... en het is natuurlijk heel erg naar dat je die miskramen hebt gehad... dat maakt het allemaal nog m,moeilijker... want als je nu zwanger word denk je daar toch aan.... ik hoop echt dat het bmsv het probleem inderdaad was en dat niets je nu meer in de weg zit om een gezonde zwangerschap te hebben... en ik vraag me af of je ongie gaat komen... spannend... Ceacillia o jee dat klinkt inderdaad erg vermoeiend.... hopelij knapt hubbie weer snel op... hahah ik ga ff op hyves gluren... maarreh.... ik ben jullie op hyves allemaal door elkaar aan het halen.... Zora ik hoop dat je het leuk hebt... tjee gaat dan ineens toch wel weer snel... ik heb er echt vertrouwen in.... Dazwa wat fijn dat je ukkie zo goed voelt... en al bijna de 20 weken echo... waar blijft toch de tijd..... Hier alles ok.... josefien zegt mamam en papap.... ben helemaal in love... xxx jose
hey meiden, ik reageer even kort....zit er echt doorheen..... temp was vanochtend 0.4 graag gekelderd, en heb bruinverlies....moet dus echt aan het spuiten geloven..... heb al flink zitten brullen vanochtend....ben gewoon nu toch wel bang dat het niet meer lukt..... mijn hubbie is hardstikke positief en ziet het allemaal anders, hij zegt gewoon het is ons al eens gelukt, dus een 2e komt er echt wel....hij zei ook ook dat het spuiten misschien wel beter is, en dat de dokter het niet zou voorstellen als het helemaal onmogelijk uit zou zien.....en dat van een hubbie die 5 jaar geleden hardstikke anti-spuiten was(hij wilde niet verder gaan dan de Clomid, en toen gelukkig ook alleen Clomid nodig gehad).
Balen Luukske!!! ik snap dat je er zo verdrietig onder bent! Hier ben ik eergister ongesteld geworden en sinds gisteren is het zo erg dat het er gewoon uitloopt. Lek iedere x door na 30 a 60 min. Als het zo doorgaat ga ik de dokter maar eens bellen. Wel blij dat ik na 86 dagen toch weer eens ongesteld ben geworden.Doet iets in mijn lichaam het toch. Heb wel mijn werk afgebeld want zo kan ik echt niet na me werk. Groetjes Ylona
@Luukske, meis balen... Ik vond spuiten minder ingrijpend dan Clomid. ok je spuit vaker en je moet meer op controle... Maar ik had het gevoel dat ik het weer zelf in de hand had. En minder emo dan bij Clomid. Dus heel veel succes met spuiten!