War een prachtige kindjes komen er op de foto voorbij All hier gisteren ee uur aan de ctg gelegen. Gisteren nacht om half 4 kreeg ik buikkrampen en pijn in mijn rug. om kwart over 6 toch weer in slaap gevallen en om 9 uur weer wakker geworden met dezelfde pijn. Om half 11 toch maar gebeld en moest meteen naar het ziekenhuis. Daar aan de ctg gelegen en op de monitor gelukkig geen weeen te zien. Mocht van de gyn naar huis maar moet nu week bedrust houden en als ik dat niet doe krijg ik weer bedrust in het ziekenhuis. Gyn is bang dat de baby toch te vroeg gaat komen. wilde niet toucheren, omdat hij bang is dat dat de boel verder in gang zet.Vandaag krijg ik weer een echo dus ben benieuwd hoe ons meisje het allemaal doet.Gelukkig heeft hubbie nu vakantie. Nou ja "vakantie" liefs redu
Leonizzie van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat een prachtig meisje en een ontzettend mooie naam! Geniet ervan! ( Ja, ik lees inderdaad nog steeds regelmatig mee hihi!! )
@redu, doe voorzichtig aan! @marieke, jeetje is Storm alweer 6 maanden? wat gaat dat snel!! @all, morgen gaat Luka naar mijn ma, en dan ga ik een hoop spulletjes voor de rommelmarkt uitzoeken....weg met de zooi
redu jeetje meis... wat schrijf je nu toch allemaal weer..... dat is even schrikken zeg.... gelukkig dat manlief nu vrij is... sjonge... ben benieuwd hoe dit zal lopen... je hebt al een kindje dus je weet goed hoe weeen kunnen voelen... hoop dat het stopt en je nog lekker even ontspannen kunt zwangeren zonder dit soort gekkigheid... Ylona hoe is het met je meis.... hier is echt de obsessie weer toegeslagen en ik moet me bedwingen geen ovu testjes te doen en dan te zitten staren of ze toevallig niet iets heeeeeeel donkerder zijn dan normaal... ik heb ineens zo,n vreselijke dwang en behoefte om zwanger te zijn.... ik weet niet wat er in me is gevaren.... het zal ook echt een domper zijn als ik weer ongie word....... poeh...... ik ben lekker opgeladen door de vakantie en zie het allemaal weer helemaal zitten.... xxxxxx jose
@joseetje, meis ik duim zo voor je dat het raak mag zijn.... het zou gewoon zo mooi zijn als josefientje een brusje zou krijgen over een maandje of 8.... @all, de zwangerschapsdementie zit er hier nog steeds flink in....gooide gisteravond de deur in het slot, en de sleutel stond aan de binnenkant er nog op....hubbie over de rooie, want hij had last van zijn enkelband, dus naar zijn pa gereden, de ladder gehaald, en schoonpa, en die is over de garage via de achterdeur, de voordeur open gaan maken(hebben gelukkig overal reserve sleutels liggen).... daarna een hoop zooi opgehaald bij een oom van hubbie, allemaal rommelmarkt spulletjes...dus de kraam kan gevuld worden, haha.... verder vertelde hubbie vanochtend dat zijn enkelbanden iets beter gingen, en hij mij morgen dus de lamp van de babykamer wilt gaan ophangen....jippie.... en dan nog bellen of de gordijnen klaar zijn, want dat duurt nu wel super lang....
Ik post wel niet zo heel veel, maar lees alles mee hoor! Luukske: en? Hangt het lampje mooi? Weet je al wanneer je gordijnen komen? Joseetje: leuke vakantie gehad? Spannende tijd weer voor jou. Je start nog niet met de clomid? Ben benieuwd, mijn duimen draaien voor je. En wat een schatje is jouw Josefien zeg! Leonizzie: hoe gaat het met je? En met Eva Angelina? Mooi klein hummeltje zeg.. Dazwa: wat een mooi jongetje hebben jullie! Hoe gaat het met jou? Redu: wat zwaar klote zeg, hoe gaat het nu? En met Emily, voelt ze zich al een beetje beter? Marieke: hoe gaat het met Storm? Jeetje een half jaar alweer, wat vliegt de tijd hé! Hoe zou het eigenlijk met Caecilia gaan? Die hebben we ook al een tijdje niet meer gezien.. Ik ben gisteren voor de eerste keer naar de verloskundige geweest. Zo anders dan in het ziekenhuis. Ze hebben het hartje beluistert, wat bijzonder zeg! We hadden het namelijk nog niet gehoord. Ze zei dat het even kon duren voor ze in de goede richting zat, maar het was meteen luid en duidelijk te horen! Heb vanmorgen meteen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Bij het echocentrum zeiden ze dat het kon tussen 20 en 20,6 weken, later was op eigen verantwoordelijkheid , maar ik ben in die tijd op vakantie.. Dus heb toch maar op eigen verantwoordelijkheid gedaan en bij 21,3 weken een afspraak gemaakt. De vk had gezegd dat het tot 22 weken kon. Raar.. Verder gaat alles goed hier. Mijn buikje begint al te groeien. Het is zo bijzonder allemaal. Liefs Jojoba
Dag meiden, Het gaat inderdaad ontzettend snel!! Wel heel erg leuk om die hele ontwikkeling te zien hoor. Tegenwoordig lijkt het alsof ie elke dag iets nieuws leert! Het is genieten! Liefs Marieke ( die gewoon regelmatig lekker blijft meespieken
@jojoba, het lampje hangt idd, spiek maar eens in mijn album.... de gordijnen zijn nog steeds niet klaar, mijn ma zou er gisteravond achteraan gaan....want ze heeft ze in de tussentijd echt al meer dan 6 maanden(volgens mij zelfs al van rond de MK in januari). wat raar dat ze zeggen dat het na die tijd op eigen verantw. is....hier zeiden ze me dat het tussen de 18 en 22 weken gedaan kon worden... lekker dat het van de buitenkant nu ook zichtbaar begint te worden, geniet ervan!! @all, gisteravond lag ik er al vroeg in, ben gisternacht namelijk mijn zus en schoonbroer naar het vliegveld gaan brengen, lag er om 5 uur pas in....dus gisteren gewoon K.O.
@all, de gordijnen zijn klaar, jippie....kunnen we eindelijk alles afmaken....ennne dan gaat de kamer op slot, want dan komen ook de naam gerelateerde dingen erop, want dan zie je het van de buitenkant toch niet....haha....maar zal eerst morgen een foto spammen, want mijn ma brengt ze vanavond even langs....
Hallo meiden... mmmm ik zit me toch af te vragen hoe of wat.... mijn temp is continu s.ochtends en s,avonds hoog..... 37.6 is dat nou een goed of juist een slecht teken..??? ik heb veel buikrampjes... en het lijkt wel alsof ik blauwe aders op mijn borsten heb... verder deed ik vanmorgen een ovu test waarbij het streepje wel wat donkerder dan normaal leek maar zeker niet positief.... kleurt een ovu test net als een zwangerschaptest steeds donkerder mee naarmate je meer hcg aanmaakt??? vanmiddag eentje met middagurine gedaan en die was lichter.... verder hubbie vandaag opnieuw pijnblokade gehad dmv injecties....ingreep is deze keer wel gelukt nu afwachten of het helpt.. ik zit nu op 9 of 10 dagen na ei xxxx jose
@joseetje, bij mij werden de ovu testen niet donkerder naarmate het HCG steeg....heb ook geen posi ovu test gehad bij een posi zwangerschapstest, ik duim voor je dat het gewoon een posi zwangerschapstest gaat worden, over een paar daagjes!! heeft hubbie goed resultaat met de pijnbehanding? @all, mijn gordijnen hangen, morgen ga ik spammen!
@all, de gordijnen heb ik gisteravond meteen opgehangen, en op de foto lijkt het net alsof het een hele andere kleur is, maar is echt de kleur paars zoals de rest(komt wrs door de reflectie van de stof en de flits). het wiegje moet ik nog wat meer naar de lange wand plaatsen, zodat niet alles paars lijkt....maar dat kan pas als de rest van de spullen van de kamer zijn, en der uimnte vrij is....haha.... http://www.zwangerschapspagina.nl/im...?dl=1281076841
Joseetje: spannend hoor. Ik had wel een positieve ovutest, maar volgens mij nog niet 4 dagen ervoor hoor. Ik denk dat het hetzelfde werkt als met een zwangerschapstest, naarmate het HCG stijgt wordt de test donkerder. Succes met wachten en ik zal heel hard voor je duimen! Luukske: mooi hoor, leuk dat paars allemaal. Lijkt op de foto idd of de gordijnen anders van kleur zijn. Ben je nu helemaal klaar met het kamertje? Hier verder geen nieuwtjes. Zat alleen vanmorgen een beetje in een dip. Vond mezelf al te zwaar voor de zwangerschap, maar heb de kilo's er helaas niet afgekregen. Sinds ik met de hormonen aan de gang ben gegaan zijn er 10 kilo bijgekomen. Nu baal ik ervan, want nou kom je alleen nog maar meer bij, en ik weet wel dat het van de zwangerschap is. Ben zo bang dat ik dadelijk suiker krijg ofzo. Ga toch maar een beetje opletten met wat ik eet. Sorry hoop gezeur om niks, ben allang blij dat ik zwanger ben, maar was liever wat slanker geweest. Liefs Jojoba
@jojoba, het lijkt idd een andere kleur, maar dat komt door de verschillende materialen van de stoffen...maar is wel hetzelfde..... wat betreft de kilootje, ben door de hormonen idd ook flink bijgekomen, maar ook weer veel afgevallen.....en moet er idd ook vaak aan wennen dat de kilo's eraan vliegen, moet wel zeggen dat ik nu al bijna 3-4 weken op hetzelfde ben blijven staan....en mijn buik groeit gewoon door....
Joseetje spannend meid, heel afgezaagd wat ik nu ga typen, maar het kan twee kanten op. Ik zal voor je duimen meis! Jojoaba: Snap wel wat je bedoelt hoor, ik vind het heerlijk om zwanger te zijn maar ben inmiddels 13,5 kilo bijgekomen. En tsja, ik blijf een vrouw dus het blijft moeilijk als je het getal op de weegschaal elke keer ziet verhogen. Anderzijds heb ik het er graag voor over hoor. Na de bevalling doe ik mijn best wel het eraf te krijgen. Hier overigens niets aangekomen door de hormonen, ben tijdens de behandelingen juist afgevallen met Sonja Bakker. Luukske: Kamertje is leuk! Gordijnen lijken inderdaad een andere kleur, maar op de foto krijg je het natuurlijk nooit helemaal zoals het in het echt is. Volgende week vrijdag komt ons kamertje, dan kunnen we gaan beginnen en kan ik daarna hopelijk ook snel foto's spammen!!! Redu: Hoe is het nou met jou? Sterkte met alles! Fijn weekend meiden! Ik heb morgenochtend om 11.00 uur de pretecho, dus ben heel benieuwd hoe dat is en of ons kleintje mee wil werken!
@zora, ben benieuwd naar jullie pretecho!! enne zag op hyves een mooie meid voorbijkomen, met een prachtig buikje!! @all, heb bijna de hele dag geslapen, gisteravond een feest.BBQ gehad, was echt brak....
dAG dames, Leonizzie wat een fantastisch nieuws zeg! Joseetjes ik duim voor je! hier gaat het wel wat beter maar blijf moe, moe, moe. Gelukkig nog 1 week werken en dan heb ik vakantie!!! Moet ook zeggen dat ik een leuke man ontmoet heb. Vroeger bij elkaar in de klas gezeten op de HAVO. Toen hadden we altijd al veel lol en het klikt na 10 jaar dus nog steeds. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. Gelukkig vind hj het geen probleem dat ik Mika heb en zwanger ben op het moment. Liefs Ylona
@ylona, meis wat een leuk nieuws!!! en echt super dat hij open staat voor de kids!! heb je de 20 weken echo trouwens al gehad, of niet? @all, heb net even gekeken hoe de naam in piepschuim uitziet aan de muur....kan niet wachten tot ik de naam hardop kan/mag zeggen.... ben er alleen nog niet uit waar ik de naam ga bevestigen, boven de commode of bij het bedje....moet namelijk iets lichts hebben voor aan de muur bij de commode, das namelijk een gips muurtje, dus ga daar niks zwaars aan hangen....dus misschien de koekoeksklokjes boven de commode, en de letters aan de andere muur...maar eerst maar eens de koekoeksklokjes bestellen....
ben ook wel benieuwd na de naam Luukske. ik heb de 20 weken echo al gehad en alles zag er prima uit! En was nog steeds een meisje al was het wel wat lastig te zien aangezien ze in een stuit lag. verder ben ik nu aan het werk en heb absoluut geen zin grr. liefs ylona