wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by luukske, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, fijn dat de echo goed was....en super, een koningskoppeltje!!
    hier ook een stuitliggertje, maar gelukkig hebben we nog even de tijd...haha...

ja de naam.....heb hubbie een kort lijstje gegeven, en daar kwam een voorkeur voor 2 namen uit, en heb hubbie de keuze gegeven, gelukkig was dit ook mijn voorkeur;)

werk ze nog vandaag!!

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hey meiden!

Joseetje, hoe is het? vandaag NOD toch?

Luukske: Dank je! ben benieuwd naar jullie naam, hier zijn de namen ook al bekend!

Ylona; Wat leuk dat je een leuke vent tegen het lijf bent gelopen. En fijn dat de 20 weken echo goed was!

Hier zaterdag 3D echo gehad, helaas wilde kleine niet zo meewerken. Ik heb de placenta aan de voorkant liggen en kleine lag er met de neus in. Heb uiteindelijk dus betaald voor 2D echo. Wel netjes. Was wel jammer maar hebben heerlijk van ons kleintje kunnen genieten in 2D, was lekker vruchtwater aan het drinken, dat was zo schattig om te zien. Verder kwam de groei precies overeen met de zwangerschapsduur, echt geen dag verschil, en was het geslacht nog steeds hetzelfde gelukkig, ze heeft ook nog even naar de nierjes gekeken, ivm de extra echo die we in september hebben, maar volgens haar was er niets raars te zien en hoefden we ons geen zorgen te maken. Fijn! Zal hieronder even een buikfoto en een 3D echofoto spammen. We hebben wel 2 foto's 3D meegekregen, een echt heel onduidelijk en deze was dus de duidelijkste van de zijkant.

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
  4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
  5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, heb bij Luka toen ook alleen voor een 2d betaald,ivm slechte beelden....had de placenta ook aan de buik liggen...
    enne mooie buikfoto!
    mooi dat jullie kleintje precies volgens de curve ligt....

ik mag de 18e weer naar de gyn, en heb een 3d echo de 26e....ben benieuwd, of het deze keer wel wat wordt qua beelden....

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Spannend Luukske, hopelijk gaat het bij jullie pretecho helemaal goed komen! Ik had al hier op ZP gelezen dat het weleens lastig is met de placenta aan de voorkant, dus had er al rekening mee gehouden dat het eventueel in 3D niet goed zou kunnen lukken, dus gelukkig was de telurstelling niet zo groot. We zijn heel blij met de foto's die we wel hebben en het was sowieso weer prachtig om even naar binnen te loeren. Ik ben weer helemaal verliefd!

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    nou... zit inmiddels weer op dag 2....... ik heb mezelf afgelopen week echt voor de gek gehouden.... en kv testen hebben dus wel degelijk een indroogstreepje.... ppffffff ik had echt het gevoel dat het raak was.... werd er zelfs helemaal blij van...

nou ja geen man overboord...... we gaan gewoon weer door.

xxx jose

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, had het zo voor jullie gehoopt....
    probere jullie nu nog zonder Clomid, of is die inmiddels weer in huis?

@all, zijn net terug van het zwemmen, hebben daar een frietje gegeten(hubbie gaat vanavond op de boerderij van zijn oom helpen met de laatste loodjes op het nieuwe dak, dus die eet wrs daar). Luka geeft genoten, en ik vond het wel raar, die dikke buik in het water...beeb was druk in de weer!

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Oh Joseetje, jammer meis! Hopelijk de volgende ronde dan?

Luukske: Leuk gezwommen dus. Patat heb ik echt helemaal niets meer mee sinds ik zwanger ben, gek he?

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, hier zin in ongezonde dingen, zoals McDrek, of (zoals Luka zegt) Burny King...en veel ijsjes!

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hier ook ijs, kan ik geen genoeg van krijgen, heerlijk. Maar patat en andere erg vette dingen heb ik niets meer mee, wordt misselijk als ik het ruik. echt gek. Chips daarantegen vind ik nog wel lekker (helaas haha).

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, chips gaat er hier ook wel in....

@all, net terug uit duitsland, zus en schoonbroer hebben een leuke vakantie gehad....
    vandaag even de blije doos opgehaald bij de prenatal, dus heb weer een hoop "zooi" om door te lezen....maar dat wordt morgen....ga nog even tv kijken en dan mijn bedje opzoeken.

13. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

hey, ik heb nog niets bijgelezen, maar wilde even zeggen dat ik weer in het land ben;)
    Ik ben nu druk met wassen en alles opruimen, ik kom snel even bijlezen.

liefs beehappy

14. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hoi hoi!

Wil ook even melden dat ik weer in het land ben! De vakantie was super, heerlijk weer gehad en veel bijgeslapen haha....
    Ook hier draait de wasmachine op volle toeren!
    Morgen vroeg de eerste echo, vind het wel spannend hoor, vraag mij af of ze al wel een kloppend hartje zullen zien of dat het daarvoor nog wat vroeg is....had de vorige zwangerschap een echo met precies 7 weken en nu dus paar dagen eerder, toen al wel een mooi hartje te zien...

Ik laat het jullie morgen meteen weten!

Liefs xxx Kelly

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, welcome back!!

@kelly, succes morgen... ben benieuwd!

@all, ga morgen op jacht met Luka voor een nieuwe fietsje....

16. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Kelly: succes vandaag!

Ylona: wat ontzettend leuk voor je dat je iemand hebt ontmoet! En super dat de 20-weken echo goed was. Is toch spannend hé..

Joseetje: dikke knuffel voor jou meid, wat vervelend dat je zo'n goed gevoel had en dat het dan toch niet zo mag zijn. Hopelijk is het de volgende ronde raak. Ga je nu toch starten met de clomid?

Nightelf: hoe gaat het met jou?

Beehappy: welkom terug in het land! Heb je een leuke ontspannende vakantie gehad?

Hier niet veel nieuws. Ben vandaag 16 weken alweer.
    Heb een zware onderbuik/liezen. Zullen m'n banden vast zijn, maar wordt er zo onzeker van.

Vandaag is het wel weer mooi weer hé! Eindelijk, het mag wel weer eens een keer. Fijn weekend allemaal!

Liefs Jojoba

17. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Hoi meiden,

Iedereen die terug van vakantie is, welkom in ons koude kikkerland haha.

Hier alles goed! Mischa heeft afgelopen woensdag zn eerste prikjes gehad, hij was de rest van de dag huilerig maar een paracetamolletje hielp gelukkig goed. Sinds hij over is op andere voeding (Omneo) lijkt hij wat vrolijker! De infacol ben ik mee gestopt want daarvan ging hij om de 3 dagen poepen. Gisteren een dag niet gegeven en hij had die avond meteen weer een poepluier.

Over 1,5e week gaat hij al een paar uurtjes wennen bij het KDV, blehh. En 20 september moet ik weer werken, nog grotere bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Maarja.

Mischa doet het verder goed, weegt nu alweer 4800 (!) gram en heeft zn geboortegewicht nu dus al bijna verdubbeld.. En is nu 57 cm lang. Ik moest hem wel vaker op zn buik leggen i.v.m. zn nekspieren.

Ik merk zelf dat ie een voorkeurshouding ontwikkelt en dat zijn hoofdje een hele lichte afplatting heeft. Bij het CB vonden ze het nog niet schokkend maar ik hou het wel goed in de gaten al is het erg lastig want meneer draait gewoon weer terug, ook al leg ik er een rolletje ofzo tegen. Ik ga nu een afspraak maken bij een osteopaat, gewoon preventief.. Wil nl. niet dat het echt scheef gaat groeien en hij een helmpje ofzo moet..

Ik ga binnenkort weer bijlezen, moet nu Mischa uit bedje halen..

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Hoi meiden ben ik weer na een paar dagen mokken hhhhahhaa , nee echt het is jammer maar ik ga met goede moed weer verder.... Ik ga nog niet aan de clomid want mijn cyclus word steeds korter... was nu 38 dagen... ( merken jullie dat ik de mmm een beetje zit te vermijden???;););))

ik ga het eerst nog ffff aankijken...

toch had ik een streepje op de kv test.. hij was heel licht maar hij staat er dus mooi wel.... heb hem bewaard zodat ik een goed voorbeeld heb van hoe een indroogstreepje eruit ziet... het is echt bizar als je zeker weet dat het raak is en het is dan niet zo....... nou ja.....

Had gisteren een evaluatiegesprek op mijn nieuwe werk... ze zijn tot nu toe erg tevreden..... dus daar hoef ik me ook niet meer druk over te maken.

Kelly heb je een lekkere vakantie gehad... ben benieuwd hoe je echo vandaag is meid.... dat zit vast goed...

Dazwa bleeeehhhhh nog ffff niet aan werken denken hoor!!! nu eerst nog genieten. ik zag je foto,s op hyves wat een heerlijk jochie is het toch..

Zora mooie foto, moet zeggen dat je erg mooi zwanger bent..... leuk hoor!!!

Leonizzie hoe is alles... komt er al een beetje een ritme is.

Luukske dat gaat opschieten zeg.... de tijd gaat ineens wel snel of lijkt dat maar zo...

Beehappy welkom back in de regen....:(:(:( het komt hier vandaag echt met bakken uit de hemel...

nou ik ga maar wachten op het volgende ei........ xxxxx jose

19. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hai meiden!

Ik heb vandaag de echo gehad en er zit 1 kindje, nou ja iets van 4,5 mm met kloppend hartje. Ongeveer 6 weken zwanger.

Het enige verontrustende was dat er een bloeding heeft plaatsgevonden in mijn linker eierstok. Van een oude follikel of cyste die geknapt is, heb geen bloedverlies gehad maar wel afgelopen zaterdag op vakantie erg steken en buikpijn gehad en daarna misselijk en duizelig geweest, dit kon de bloeding zijn geweest meldde de gyn. Nu is op dit moment mijn eierstok vergroot ( zo'n 5 cm) en is er een kans dat de eierstok om zijn as gaat draaien, dit zal dan hevige buikpijn veroorzaken. Voor het vruchtje waarschijnlijk geen consequenties maar toch......Heb al zitten googlen maar daar wordt je niet vrolijk van!

Moet nu over 2 weken terug om de eierstokken opnieuw te laten checken en beebje opnieuw op te meten......

Het is en blijft toch vrijdag de 13de!

xxx

20. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Kelly, wat geweldig dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!:D

Wat betreft je eierstok, dat is even schrikken...ik hoop dat het er bij de volgende echo beter uit zal zien.

Share This Page