@kelly, gefeliciteerd met het kloppende hartje van de beeb...en ben benieuwd naar de volgende controle ivm de eierstok! @joseetje, ik geef je van de ene kant wel gelijk, als je een ei spot, is dat toch heeeel wat met PCO....kan me voorstellen dat je zelf wilt proberen....zou je niet een keer je progesteron kunnen laten prikken, gewoon om te kijken hoe het gaat zonder Clomid....zou ik uit nieuwsgierigheid laten doen...haha.... @jojoba, 16 weken alweer, en jaaa....die bandenpijn kan wat meer worden, je baarmoeder groeit nu goed.... @beehappy, heb je de was bijgewerkt? ennne, weer de batterij opgeladen....zal ook wel wennen zijn qua temperatuur! @dazwa, echt een lekker ventje hebben jullie....enne alweer 2 maandjes....snap dat je niet echt zin hebt om weer te moeten gaan werken.... @all, gisteren hele dag weg geweest, en vandaag lekker niksen....het weer is er ook niet naar!
luukske, ja de was is weer helemaal bij gelukkig! Wat betreft de temp, dat is echt weer ff wennen...brrr haha Maar deze temp geeft ons weer inspiratie om te zoeken naar een vakantie voor volgend jaar...we denken nu aan kroatië
@beehappy, jaja Kroatie is echt een aanrader....ben er helemaal weg van!! hier zal het het komend jaar wel geen Kroatie worden, we gaan wrs komend jaar aan de maasplassen in Roermond staan met de boot.... maar mocht het weer tegenvallen, misschien toch richting het zuiden, haha...
hoi meiden... Kelly wat fijn dat de echo goed was..... maar wat zorgelijk inderdaad van die eierstok.... tjee je zal je wel rot zijn geschrokken op vakantie toen je ineens zo,n pijn had.... gelukkig houden ze je goed in de gaten.... het is wel fijn dat ze het zo snel hebben ontdenkt... komt vast goed meid.... niet teveel op internet zoeken... Luukske ik weet het niet van die progesteron... daar heeft de gyn niets over gezegd toe we het hadden over "zelf proberen".... het is ook een beetje lastig... als ik merk dat ik mijn ei heb ben ik natuurlijk al een beetje laat met klussen.... het mooiste is ook de dagen ervoor natuurlijk... ik heb die test er nog eens bijgepakt... er staat gewoon echt een streepje.... zuur hoor... xxxx jose
Hai meiden! Kom mij weer melden! Hier alles rustig hoor, geen last van pijntjes in de buik dus van die eierstok zal wel loslopen denk ik, anders had het waarschijnlijk al wel opgespeeld.....begin wel misselijk te worden op sommige momenten op de dag en ben behoorlijk duizelig maar ja hoort erbij MvM is vandaag langs geweest en we gaan weer flessen volplassen! Joseetje echt balen zeg dat er een 2de streep stond op de test ( is het echt geen vmk geweest?) en hoe lang willen jullie nog zelf gaan proberen? Ik zelf was eigenlijk opgelucht dat ik weer naar het ziekenhuis ging omdat er dan weer echo-controles zijn en je weet waar je aan toe bent, maar goed mijn cyclus was ook pet na de zwangerschap! Hoe gaat het met alle buikjes en kleine kindjes?
@kelly, fijn dat je klachten komen, en dat de eierstokken rustig zijn.... @all, zitten een beetje in dubio....mijn schonmoeder kwam gisteren aan dat ze een huis voor ons had gezien(ze wist dat we het eigenlijk even wilden laten rusten, maar dit moest ze gewoon kwijt!). we zijn gisteren meteen er langs gereden....hubbie en ik vonden het meteen een "saai"huis van de buitenkant, maar we wisten wat de vraagprijs was, en waren toch wel nieuwsgierig.... hebben op internet gekeken, en van binnen was het "HET" huis....dit was het eerste huis waarvan hubbie begon te twijfelen, of het toch niet serieus moesten bekijken.... het betreft een oude boeren woning uit 1928, helemaal verbouwd, de deur in het midden, en daarvan rechts een woon en zitkamer(ensuite) en links van de gang een voorkamer(ideale speelkamer) en de leefkeuken.... verder beneden een ruime aanbouw, een hobbyruimte/garage, en de badkamer en ingang naar de kelder... de 1e verdieping heeft 4 slaapkamers van elke ongeveer 4x4 mtr, en een vaste trap naar de zolder, die ingedeeld kan worden tot nog 2-3 slaapkamers(of speelzolder/hobbyruimte). het perceel is 442 m2, dus helemaal wat we zoeken.... we zitten nu een beetje in dubio....het is in vogelvlucht nog geen 500mtr van ons huidige huis, maar dus wel weer verder van Luka's school(en das nu al 20 min lopen). verder hebben we nu een nieuwbouwhuis, dat super zuinig is, de hypotheek zou hetzelfde kunnen blijven, gezien onze overwaarde, maar de vaste lasten(zoals stookkosten) zullen ons gewoon 200-250 euro extra gaan kosten(denken we), en tja hebben we dat er nu voor over? we leven nu vrij luxe, en 300 euro per maand is toch ook een leuke spaarcent.... voor mijn gevoel komt dit huis nu op het verkeerde moment, maar hubbie wil het toch serieus bekijken.... ik ben meer zo iemand die eerst het eigen huis kwijt wil, en dan verder wil (ook al kijk ik regelmatig naar andere huizen). de huizen bij ons in de buurt staan geen jaren te koop, eerder max 5-6 maanden....dus dat valt wel mee....maar toch.... gisteren trouwens ook weer goed geld uitgegeven...haha....Luka heeft zich een nieuwe fiets uitgezocht, een Loekie fiets....hopla, ook weer even over de 200 euro....enne dan denk je wel, dat doe je met 2 kindjes en een groot huis toch echt niet zo snel....
Hier weer eens een berichtje van mij. kids van mijn man zijn weer naar hun moeder en mannetje vandaag weer aan het werk, dus de rust is weer gekeerd josseetje balen meid, hoop voor je dat de mmm toch niet nodig is! Luukske kan me voorstellen dat je nu eigenlijk niet echt op een ander huis zit te wachten met extra uitgave. Kelly fijn dat je nu geen klachten hebt van je eierstokken en die zwangerschap kwaaltjes zijn toch wel fijn teken he!! Beehappy hoe gaat het met jou meid? Hier van de week doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm te hoge bloeddruk en eiwitten in de urine. Hubbie helemaal in de zenuwen, dacht dat ons beepje gehaald zou worden. In ziekenhuis bleek bloeddruk weer gedaald en de eiwitten bleken wel mee te vallen, dus lekker weer naar huis. Ben ook nog nie echt toe aan bevallen, huis is nog niet helemaal schoon en geniet nog zo van die dikke buik xxx redu
luukske, jeetje dat is echt een dubio...als het echt 'het"huis is, dan is er serieus over nadenken denk ik wel op zijn plaats. Je moet straks achteraf geen spijt krijgen als...succes! redu, dat is schrikken als met je bloeddruk, gelukkig is was hij in het ziekenhuis weer lager. En nu nog ff een paar weekjes genieten van de rust zonder de kids van je man en wachten tot jullie kleintje komt. all, hier alles rustig. Ben gister weer begonnen met werken na de vakantie, werk nog steeds niet volledig. Ik werk nu 50% en merk dat dit ook nog ff voldoende is, het is soms toch allemaal even te veel. Maar ik denk dat dit ook niet gek is na alles wat er de afgelopen jaren is gebeurd. Ik moet het allemaal gewoon rustig opbouwen en mezelf niet weer voorbij gaan lopen...ik vind het al knap van mezelf dat ik dat nu eindelijk in kan zien. Morgen moet ik wer naar de gyn, ik krijg weer een uitstrijkje. Is toch altijd weer spannend, omdat ik in 2006 een verkeerde uitslag had. Ook gaat de gyn even naar mijn implanon kijken, dit doet pijn bij bewegingen en steekt af en toe pijnlijk omhoog. Ik hoop dat dit van voorbijgaande aard zal zijn, is echt niet fijn. Veder hebben heeft onze jongste dochter volgende week haar laatste week vakantie en de oudste heeft de week erna ook nog vrij...dan keerd hier de rust ook weer terug. Maar al met al zijn de af gelopen weken echt omgevlogen.
Beehappy. wat irritant dat je die implanon zo goed voelt.... en goed dat je het nog even rustig aan doet op je werk... Luukske tja.... wat moet je daar nou van zeggen..... als het echt je droomhuis is dan zeg is doen!!!! en dat je stookkosten zoveel omhoog gaan... dat vind ik om eerlijk te zijn een beetje al te gek... waarom vraag je de huidige eigenaren niet naar hun stookgedrag en de kosten.... dat is helemaal niet ongebruikelijk hoor.... dan heb je een goed beeld van wat je kwijt zult zijn....en ja 300,- sparen is lekker.... als je niks meer kunt sparen als je dat huis koopt zou ik het niet doen.... maar als je nog gewoon wat kunt sparen.... later heb je er misschien spijt van....en een 2e kind kost lang niet zoveel als een 1e... want een hoop heb je al... Redu hahah ik zag even je man voor me.... ik vind het nog steeds zo maf... het lijkt gewoon gisteren dat je van emily bent bevallen.... nou dat komt vast helemaal goed... maar wel lekker dat je weer naar huis terug kon... Kelly fijn dat het weer rustig voelt.... komt vast goed...lekker weer in de flessen plassen hier loopt het weer eens niet lekker..... het is onduidelijk of de prik hubbie nu helpt of niet.... en ik heb het er gewoon echt meoilijk mee... we zitten nu al maanden op elkaars lip... en hij word steeds meer depri...... ik vind het echt moeilijk.... en ik merk dat ik zelf ook niet niet in orde ben na het ongeluk......ik zit ook de mmm echt uit te stellen.... ik vind het maar verwarrend allemaal op het moment... wat me het meeste stoort is dat ik het het ene moment allemaal zie zitten..... en het volgende moment echt in de rats zit.... gr jose
joseetje, wat moeilijk dat het allemaal even niet zo lekker loopt. Het lijkt me ook echt heel moeilijk als al al maanden op elkaars lip zit en jullie hebben het natuurlijk ook niet makkelijk gehad de afgelopen maanden...frustraties van beide zijden. Neem eerst de tijd om lichamelijk weer op te knappen na je ongeluk en mocht je daarna nog niet spontaan verrast zijn, dan voel je je vast ook sterker om weer de mmm in te stappen. Dikke knuffie meis!
hey meiden, @redu, das even schrikken...doe maar rustig aan!! @beehappy, idd even lekker als je nog niet de volle 100% werkt, het is ook niet niks.... spannend weer naar de gyn, hopelijk is alles rustig, en krijgen jullie de rust die jullie verdienen.... @joseetje, ik herken je gevoel wel....dat in een dip, en dan weer denken veel aan te kunnen....hadden wij dus afgelopen jaar....vond het ook heel erg moeilijk dat ik die MMM een beetje moe was, en hubbie die burn out had.... @huisje, we hebben besloten het nu toch niet te doen....we zouden ons huis eerst nog te koop moeten zetten, en met de huidige economische situatie/huizenmarkt is het niet het ideale tijdstip....we hebben nu besloten de aanbouw van de garage komend voorjaar te laten realiseren, en hier voorlopig te blijven wonen.... we hebben het er financieel gewoon niet voor over! iig niet NU! @all, vanmiddag controle gehad bij de gyn...we krijgen voor de verandering een grote beeb....mijn baarmoeder zit al tot onder mijn borsten, dus groter voor de duur van de zwangerschap... volgende week donderdag een uitgebreide echo, en 14 sept ook weer een echo en controle....dus ben benieuwd....
@all, morgen een paar daagjes naar Zeeland, maandag naar de Efteling....neem de flaptop wel mee, wil de nieuwtjes niet missen!
Luukske, fijn dat alles goed gaat met jullie grote manneke! En dus nu verbouwen ipv een nieuw huisje, ook leuk! Fijn weekend...geniet ervan! all, ik ben vanmorgen naar de gyn geweest. Helaas voor niets:x Door het bloedverlies wat ik sinds het implanon heb zou een uitstrijke niet betrouwbaar zijn...nu de gyn weer bellen als het bloedverlies weg is. Wat betreft het implanon, dit moet ik nog even aankijken. Waarschijnlijk gaat de pijn in de loop van de tijd weg. Mocht het erger worden dan moest ik bellen. Al met al niet veel wijzer geworden en stond ik met 10 min weer buiten. Daarna met de kids, een vriendin en haar kinderen naar Hemelrijk in Volkel gereden en hebben we er een leuke dag van gemaakt. Na het spelen hadden de kleine maagjes honger en zijn we naar het pannenkoekenrestaurant gereden.
Beehappy balen dat je voor niks naar de gyn bent geweest. Fijn dat je zón leuke dag hebt gehad met kids. Luukske veel plezier in zeeland. Naar welke plaats ga je? Het is hier indergeval vandaag prachtig weer Hier s'nachts last van het voorwerk, maarja dat kan ook nog wel 4 weken duren. Mijn moeder en zus gaan maandag naar griekenland dus wil het graag binnen houden tot ze terug zijn haha geniet allemaal van het mooie weer. liefs redu
@beehappy balen dat je bezoek aan de gyn eigenlijk voor niks was.... lekker dat jullie er een leuke dag van hebben gemaat!! @redu, we gaan naar Port Zeelande, Brouwershaven...het is een huisje van de familie op het park, we kunnen er het hele jaar door gebruik van maken...hopelijk blijft het een beetje lekker weer.... enne jij nog even de kleine meid binnenhouden, zodat je ma en zus in de buurt zijn als ze zich meldt! hoe gaat het met Emily?
luukske leuk port zelande, wij komen daar ook regelmatig met de kids. Geniet ervan!!! Met emily gaat het heel goed, ze gaat steeds beter eten, maar krijgt een erg eigen willetje Ze vindt het erg grappig om de lepel uit mijn handen te slaan, zodat de wortel, pap etc in mijn haar zit Maar het is een schatje hoor
zucht... dat klinkt bekend redu... en ik me van mijn vriendin maar afvragen hoe die pasta op het plafond komt.... en zei voordat we josefien hadden nog tegen hubbie.."nou ik weet niet wat hun doen met eten?????) nou nu weet ik het... een peuter die totaal onverwacht de lepel uit je hand slaat... heb vorige week met een tandeborstel op het spachtelputz eten zitten verwijderen van de muur.... je ziet er gelukkig niets meer van
Ha ha zie het je helemaal doen joseetje en het ergste is nog dat emily er om lacht en dan denk ik je hebt heel goed in gaten dat het niet mag, ze schud dan ook nee met haar hoofd en probeer dan maar eens niet te lachen.