wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal..

zo he he... even lekker een paar dagen vrij... het is echt een slopende week geweest, en ik word continu gebeld door het letselschadebureau.... nee zeg.... wat een papierwerk komt daarbij kijken, gelukkig heb ik een rechtbijstandsverzekering... ik krijg trouwens ook een flinke smak geld... en dat is nog maar een voorschot... ik vind het eigenlijk idioot.... alsof je het daarmee goed maakt...

Jojoba fijna vakantie meid... geneit er nog maar eventjes van... heerlijk wakker worden als je daar zelf zin in hebt.... ( josefien staat iedere ochtend luid kirrend en lachend rechtop in bed... en als het te lang duurd dan zet ze het op een gillen, soms om 07:00 al ...

Zora kan begrijpen dat je trots bent op je babykamertje... foto spammen???? nog maar 7 weken meid... en dan mag je in principe bevallen... wat gaat de tijd toch snel

mijn vriendin is net bevallen... 2 uurtjes... geen scheurtje van onder niks.... ik vind het zo wonderlijk..... de verloskundige was maar net op tijd..en dan gewoon een uurtje later uitgerust beneden zitten met je kindje....de dvd die ze had opgezet die ze wilde gaan kijken was nog niet eens afgelopen toen ze weer beneden zat..:$:$ dat geloof je toch gewoon niet, een andere vriendin van miuj was 3 uurtjes bezig... hoe doen ze dat toch???

ik zit te wachten op mijn nod... en ik heb geen zere borsten... ik voel helemaal niks... vorige keer betekende dat juist dat ik zwanger was... ik heb het ook even gevoelsmatig losgelaten... dat had ik met josefien toen ook... nou ja afwachten maar..

vind het stiekem toch wel spannend, en ik ben trots dat ik zowaar een cyclus heb,,, hij is nu ongeveer 34 dagen deze keer

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier dus ook een maand aan geklets gewoon foetshi!!

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoe bijzonder... ik wilde eindelijk weer eens even bijlezen hoe het de afgelopen maand jullie is vergaan en prompt blijkt dat de hele maand weg is.
    Zijn er nog nieuwtjes ivm zwangeren? Ik was benieuwd naar Joseetje. En hoe het met de zwangere dames staat hier.
    Hier gaat alles lekker. Evie is een heerlijk meisje, kan haar wel opvreten soms. Wel is het een kindje dat behoefte heeft aan routine en regelmaat. Dat maakt dat ik de hoeveelheid uitstapjes in een week beperk, hoewel mijn omgeving dat niet altijd snapt en er andere ideeen op na houdt zoals; je moet haar overal te slapen leggen, want daar wordt ze makkelijk van, ze moet zich aanpassen aan jouw schema, ze moet gewoon mee de stad in enzenz, zie ik dat anders. Ik weet nu dat die dingen leuk zijn wanneer je een kindje hebt dat makkelijk is en in slaap valt of van nature een schema makkelijk volgt.
    Die van mij valt bijv. wel in slaap in de auto, maar zodra we de maxicosie losmaken is ze wakker en dut dan ook niet meer in, tot de volgende voeding. Zo ook met in de stad lopen, dan blijft ze kijken ondanks dat ze de hele tijd ligt te gapen.
    Doe ik dit teveel komt ze dus slaap tekort, wat helemaal niet erg is af en toe, maar doe ik dat teveel achter elkaar dan snapt ze er niks meer van en gevolg is dat er dan veel gehuild moet worden om in slaap te komen, ze in slaap valt tijdens voedingen of korter wordt geslapen enz.

Nou ja ik leer wel dat je als kersverse moeder aan heel veel ongevraagde raad en tips blootstaat....

4. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Tja leonizzie anderen schijnen inderdaad beter te (denken)weten hoe het moet.
    heb het hier ook regelmatig.
    trek me er alleen niks van aan, volg mijn eigen weg.
    Een moeder weet het beste hoe ze voor haar kind moet zorgen hoor.
    Zelf hubbie vindt zijn eigen plezier soms belangrijker dan de regelmaat van de meiden.
    Vindt dat je wel een uitzondering moet kunnen maken, maar als moeders vervolgens met 2 kinderen loopt die over de reutel zijn is de lol er snel van af.
    Dus zelfs hubbie heeft soms pech:D

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi leonizzie,

niks van aantrekken hoor meid... je kent je eigen kind het beste...

Redu ja soms moet ook de man eraan geloven...

hier alles ok... al ben ik wel heel erg benieuwd hoe het met luukske is... hoop niet dat ik een evt bevaling ben misgelopen?

ben nog steeds vreselijk misselijk en moe maar..... voel me wel metaal een stuk beter... heb zelfs weer plezier in mijn werk... dus voor nu gaat het met mij in een stijgende lijn gelukkig

maar oh oh oh... ik kan wel een gat in de dag slapen... en dat lukt natuurlijk helemaal niet met nog een ukkepukje thuis hahah

gr Jse

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, denk idd dat je wat zwangere meiden hebt gemist...

@redu, jij bent het meeste bij de kids, dus hubbie zal zich aan jouw ervaringen moeten aansluiten....

@joseetje, nee geen bevalling gemist....

vanmiddag bij de gyn geweest, en mag bij elke controle aangeven wat we willen...inleiden dmv meedoen aan het onderzoek, of nog even uitzingen, MAAR 1 ding is zeker:

ik word uiterlijk met 37 weken ingeleid! dus hier wordt het echt een okt beeb!!

verder is de beeb aan het indalen, heb ontzettende druk aan mijn schaambot, en de beeb is wederom gedraaid, lag nu met zijn rug links, en dinsdag nog rechts....

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Redu gelukkig herken je het, helemaal gelijk dat je gewoon jouw weg volgt. Ik moet daar als kersverse moeder nog aanwennen om me daar niet onzeker door te laten maken.
    En natuurlijk komen wij ook wel buiten de deur hoor, maar ik neem haar niet een hele dag mee op sleeptouw nog waar ze zelf nog niks aan heeft en vervolgens wel doodmoe en overprikkeld is.

Luukse spannend het is bijna zover! Goh wat is dat toch snel gegaan zeg.

Joseetje wat fijn te horen dat je het op je werk ook weer naar je zin krijgt, dat is toch wel heel belangrijk. Maar eh die moeheid? Waar zit je in je cyclus dan????

8. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    leonizzie dat doe ik zelfs met emily nog niet hoor.
    die raakt daar zelfs nog van van slag.
    laat staan een klein baby tje.
    volg jij ook maar lekker je gevoel, daar heeft je meisje het meest aan.

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, gezien de crash heb je denk ik gemist dat Joseetje, kelly en marykay zwanger zijn....

@all, hier aan het aftellen....

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hallo meiden! Hier inderdaad ook alles weg, jammer hoor, maar niets aan te doen.

Leonizzie leuk om even te horen dat het goed gaat.

Luukske, spannend, voor jou duurt het niet zo lang meer dus. Apart om te weten wanneer je ongeveer gaat bevallen, en erg spannend.

Joseetje: Gelukkig zit je wat lekkerder in je vel. En probeer veel je rust te pakken ook al is dat moeilijker als je al een hummeltje hebt rondlopen.

Hier: Box gister opgezet, en eindelijk verlof, heerlijk was er echt aan toe want werd wel vermoeiend allemaal. Moet nog wat wasjes doen en wat strijken en inruimen en dan is de babykamer er klaar voor. En vluchttas nog even klaarzetten. Moeten ook nog even wiegje ophalen bij zwager die eerst bij ons op de kamer komt. En volgend weekend klossen onder het bed en zeiltje alvast onder matras. Aanstaande maandag krijgen we als het goed is het voorbeeld van ons kaartje, ben erg benieuwd hoe die is geworden. Dus nog bezig met voorbereiden hier maar het schiet op.

11. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Jeetje Zora, het wordt echt spannend nu.. En lekker verlof hoor heerlijk..

Luukske: leuk om te weten dat je met 37 weken sowieso gaat bevallen, dat is nog maar 2 weekjes :$.. aah spannend..!!

Joseetje: die moeheid ken ik ook van het begin, de eerste 3 maanden, daarna ging het beter. Irritant is het wel..;)

Leonizzie: leuk he die goedbedoelde adviezen.. pfff... ik krijg er hier al last van.. Gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is hoor!

Irritant dat al onze berichten weg zijn van de laatste maand..
    Hier alles prima!

Liefs Jojoba

12. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoe gaat het met de zwangere dames? Luukske, fijn dat je nu de zekerheid hebt dat het in ieder geval in oktober nog gaat gebeuren.

Zora, lekker genieten van je verlof!

Hier gaat het heel goed. Mischa wordt steeds vrolijker en kan nu ook echt in een deuk liggen, zo schattig. Nu ligt ie in de box en hoor je regelmatig allemaal gekke geluidjes, van gillen tot kraaien en gorgelen, haha.

Er komt nu wel een kinderfysio (vriendin van ons) aan huis voor Mischa zijn voorkeurshouding. En dat is fijn, we oefenen nu veel met hem en hij kan nu veel beter zijn nekje omhoog houden als hij op zijn buik ligt. Dit kon hij namelijk niet goed, maar nadat de osteopaat hem 'los' had gemaakt ging het steeds beter. Ook met zijn krampjes en moeilijke ontlasting gaat het nu heel goed. En deze week zijn we rustig aan begonnen met het laten proeven van fruit, hij vind het maar zozo hihi.

Hier een foto:

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He dames,
    Sorry dat ik me niet eerder gemeld heb.
    Hier ben ik weer!!;)
    Hier alles nog steeds hetzelfde.
    Morgen naar de Gyn , s morgens al dus ben zo benieuwd!!

Ik heb echt steken links onderin...
    Heel apart.
    Nou jullie horen het.
    Groetjes 8)

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ikhebjelief, wrs iets van eigroei? ben benieuwd naar je FM....

@zora, lekker eindelijk verlof...en de laatste kleinigheidjes in orde brengen....geniet ervan!

@dazwa, lekker ventje hebben jullie, had de foto's op hyves gezien van zijn maaltjes, haha...heerlijk!

@jojoba, bij jou schiet het ook lekker op!

@all, ik kijk er echt naar uit...de bevalling....haha...
    wat betreft de 37 weken grens...in het ziekenhuis hebben ze me in het begin niet bijgesteld mbt de groei, dus daar loop ik officieel 4 dagen achter....dus het kan zijn dat zij mijn telling niet aanhouden, dus dan wordt het volgens mijn teller 37w4d...maar zoals gezegd, als ik zelf aangeef dat het met 36,5 niet meer gaat, mag dat ook...ik kijk gewoon hoe het gaat....want om heel eerlijk te zijn, nu ik weet dat het sowieso 37 weken gaat worden, ben ik er heel rustig onder, en geniet ik nog van mijn zwangere buik!
    het enige dat ik minder vind, is dat ik gewoon niks kan/mag...had zo graag deze week nog even willen shoppen, maar ach, dan doe ik dat over een aantal weken gewoon gezellig met de baby!

15. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames!!!

zo even update, kom net terug van de Gyn.
    Er zijn heel wat eitjes in mijn eiierstok,maar er is er nog GEEN die overheerst helaas...:(
    Ze kon maar 1 eiierstok vinden, ze heeft met dat apparaat lopen rukken hee niet normaal, ik werd en ben er nog steeds misselijk van.
    Nu moet ik donderdag weer terug komen om te kijken of er iets aan zit te komen.
    Tsja dus eigenlijk niet veel nieuws...helaas..
    Valt wel ff tegen dit,maarja ...

liefs

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ikhebjelief, op welke dag van je cyclus zit je nu? rond CD12? dan kan het heel goed dat nog geen dominant eitje te zien is....met Clomid kan je ei wel eens iets later komen....ennne ik heb met CD12 ook nooit een dominant eitje gehad, en meestal rond CD15 wel, en mijn eisprong op CD17....
    dus nog niet ongerust zijn....
    alleen balen dat ze met de echo zo moest rungelen....

17. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

#1517 beehappy76, 11 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2010
    Hey meiden,

Tot mijn grote verbazing kreeg ik ineens weer mails als er in een topic gereageerd was??? Dus ik kom hier kijken en zie ik dat mijn account ineens weer actief is:$ Toen ff gaan lezen en zag ik dat het forum is na een crash van de database weer truggezet is naar 3 september en ja toen was mijn account nog actief;)

Dus maar ff hier bijgelezen, nee ik kon het weer niet laten:)

En wat zie ik, naast Joseetje en Kelly, nu ook Marykay weer zwanger:$ Niet te geloven meiden, wat gaat dat goed hier! Marykay, gefeliciteerd meis, wat een geweldig nieuws!

Zora, lekker met verlof, wat heerlijk meis! Nu lekker genieten van je rust!

Luukske, voor jullie is het echte aftellen begonnen...spannend!

Ikhebjelief, bij mij was er meestal ook pas een dominate follikel vanaf CD18, dus ik hoop dat er donderdag bij jou ook een mooie follikel aan het groeien is!

all, met mij (ons) gaat het heel erg goed! We hebben er inmiddels een pupje (jack russel) bij en zijn naam is Mike, onze Tyson (labrador) vindt het fantastisch en wij genieten er echt met z'n allen van. Morgen wordt hij 9 weken en moet hij weer een inenting krijgen, onze Mikekiebaby. De eerste week hebben we weinig slaap gehad, maar dat vonden we niet erg hoor. Als je in die lieve oogjes kijkt vergeef je het hem snel;)

Groetjes Beehappy

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    aaah dat doet me goed dames, ik begon al te twijfelen aan mijn lichaam hihih..
    Ik zit op dag 11..;)
    dan heb ik nog effe te gaan!
    GEEF de moed niet op;)

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    beehappy here the same ik heb een duitse herder pup van 12 weekjes,ook zo'n lieverd!! en idd die oooogjes!!! verliefd!!

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ikhebjelief, mooi een duitse herder!! wij hebben een tervuerense herder...

enne, idd je zit nog vroeg in je cyclus, dus maak je niet al te zeer zorgen, die eitjes kunnen zo een groeishot krijgen...

Deel Deze Pagina