wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Thanks luukske! ik hoop het echt...ze gaan door tot dag 21, dan nog geen eisprong dan weer provera en hogere clomid

ja onze duitse is echt een boefje...je moet echt duidelijk overkomen op ze ,anders nemen ze een loopje met je haha

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Oh wat lief! Maar je idd wel stevig in je schoenen staan.
    Maar dat is met onze jack russel ook hoor, mega ondeugend;)

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ooh ja jack russel haha dat zijn idd ook hondjes die je echt goed onder de duim moet houden!
    mijn lieve duitser is echt al de hele middag vervelend haha, we hebben nog een golden retriever en hij wilt haar dus kaal plukken, zo zielig...mijn hele huis ligt iedere keer onder de haren...kan beter met stofzuiger in me hand blijven staan haha

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, gisteren dus een normale controle gehad in het ZH, met echo ctg etc...

eerst aan het CTG, Jaapie was super actief, daarna werd het wat rustiger...hij ging slapen...tja dat kan, maar op een gegeven moment zagen hubbie en ik toch echt wel 2 dipjes in het CTG, en de verpleegkundige wimpelde het af met haar ervaring dat het MIJN hartslag was....nou mijn ervaring was dus dat het Jaapie's dalende hartslag was....

hubbie en ik waren er niet gerust over....maar ik mocht van het CTG af....

daarna door naar de echo...
    de echo was helemaal in orde, vw was nog voldoende, kindje lag met zijn kopje beneden, groei lag nog op de bovenste lijn, en de flow in de navelstreng was ook goed en krachtig....

daarna dus door naar de gyn, standaard controles gehad, bloeddruk was netjes, even de echo besproken, en besproken wat ons doel zou zijn(proberen 37 weken te halen) en toen ook even aangegeven wat we van het CTG vonden... de gyn heeft meteen even gekeken, en gaf ons gelijk dat het echt foetale dipjes waren, en het beleid was bij 2 dipjes moest actie ondernomen worden...dus de gyn gaf aan dat we nogmaals richting de verloskamers moesten gaan, en er rekening mee moesten houden dat het dus eerder zou worden opgewekt....

we zijn toen even oppas voor Luka gaan regelen, en hebben snel wat gegeten. om 19 uur zijn we weer terug gegaan en het CTG was redelijk, wel dipjes, maar minder erg dan die van gistermiddag...moet dus vandaag wel weer terugkomen, om 16 uur hebben we afgesproken....dus het is nu echt van dag tot dag aankijken...

de gyn gaf wel aan dat we maar moesten proberen de natuur een beetje te helpen, VOOR het inleiden, dus hij begon over die dingen zoals ananas, bitterlemon, sexen etc....nou dat moet je dus net zeggen waar hubbie bij is....haha.....

ik moet me dus instellen dat ik die 37 weken niet ga halen, helaas, maar de gyn gaf aan dat de beeb er klaar voor is...dus ik laat het wel op me af komen....

5. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hai dames!

Ben een tijdje niet meer hier geweest want heb het zo druk! Moest op mijn werk een tandarts-medewerker zoeken en inwerken en 1 assistente, een full-time kracht, zit al een tijd met wiplash-klachten thuis en het ziet er voorlopig niet naar uit dat dat verandert dus moest ook nieuwe assistentie regelen.....Zijn nu 2 nieuwe part-timers aan het inwerken....

Met mij en de ukkepuk in de buik gaat het goed, volgende week donderdag pretecho voor het geslacht!

Luukske meid ik duim voor je dat je kleine het nog even volhoudt, maar als de kleine Japie er klaar voor is dan laat maar komen he!

Ikhebjelief ik had mijn eisprong pas rond dag 20 en rond dag 14 pas dominantere eitjes dus gewoon de volgende follikelmeting afwachten!

Beehappy wat leuk een kleine Jack Russel, succes met de opvoeding ervan haha, kost een hoop energie!

Joseetje hoe is het met je vermoeidheid? Hier nog steeds erg moe soms ondanks dat de eerste 12 weken allang voorbij zijn....maar goed 32 uur werken in de week en een peuter van dik anderhalf ja dat merk je haha

Liefs Kelly

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kelly, kan me voorstellen dat mensen inwerken ook wel vermoeiend kan zijn....hopelijk krijg je niet mer klachten van de WL....
    en lekker vooruitzicht, een pretecho! wat zegt je gevoel?

7. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Mijn gevoel zegt weer een meisje! Mijn man hoopt nog op een jongen maar denkt ook een meisje....ach maakt ook eigenlijk niets uit als alles er maar op en aan zit en goed werkt he...maar ben wel nieuwsgierig hoor!

Vorige zwangerschap hebben we gewacht tot de 20 weken echo, nu doen we dat niet met een reden: Roy's opa is erg ziek en zal onze kleine ook nooit leren kennen, daarom willen wij hem nog erg graag vertellen of Isa een broertje of zusje krijgt.....
    Alleen gaat het nu zo slecht met opa dat we onze twijfels hbben of de echo nog op tijd gaat komen...

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kelly, jeetje wat een vooruitzicht....hopelijk kunnen jullie nog tegen Roy's opa zeggen dat Isa een broertje of zusje krijgt...
    ik duim voor jullie....

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, gisteren al om 20 uur mijn bedje opgezocht, was brak van al die dagen met dat CTG....moeheid kwam er een beetje uit....

vandaag met Luka een bankhangdagje ingelast, hij is echt flink verkouden, dus filmpje pakken, en lekker onder de deken op de bank....

10. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames
    even update
    er zaten 2 eitjes 1 van 8 mm en eentje van 9,7 mm.
    ze gaan pas tellen vanaf 10 mm.
    Dus maandag terug voor een echo,als er niks gegroeid is dan breken we deze rond af en gaan we starten met clomid 100mg.
    Jammer:(

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ikhebjelief, in die dagen kan er nog genoeg gebeuren....ik hoop en duim dat het geen verloren ronde wordt....

12. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Luukske thanks dat heb ik ff nodig een dikke vette oppeper;)
    Ik hoop het zo dat hij gegroeid is maandag, maar de Gyn was helemaal niet zo positief,denk dat het daarom komt...maar ik geef de moed niet op en hoop ook zéér zeker dat het geen weggegooide ronde is...:(

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Luukske, goh dat waren wel intensieve dagen zo. Wordt wel heel spannend op deze manier. Enne vriendlief hoopt dat je vanavond actief wordt in bed? ;)

Ikhebjelief, hoop voor je dat er maandag wat gegroeid is, ik weet wel dat het soms pas laat gebeurd met Clomid, de keer dat Clomid bij mij aansloeg (100mg) pas rond dag 17 geloof ik. Wat positief is bij jou is dat ze een ronde wel snel afbreken zodat je opnieuw kan beginnen, ik moest elke keer 20 dagen wachten. en dan weer 10 dagen aan de pillen, wachten op ongi... Pff vond het altijd maar lang duren.

Kelly, ik hoop dat Roy's opa nog lang genoeg onder jullie is om te horen of er een broertje of zusje komt. Nog mooier zou zijn wanneer hij de kleine spruit nog zou kunnen ontmoeten.
    Ben benieuwd of jullie voorgevoel over een meisje juist is.

Hier is Evie een beetje aan het rommelen de laatste week. Het ging eerst best lekker maar ze doet nu steeds weer korte slaapjes van een uurtje. Omdat ik de regelmaat wil aanhouden van wakker worden, voeden, spelen, slapen, ben ik voor mijn gevoel nu wel erg veel aan het voeden ineens. En later voeden heeft ook niet helemaal het gewenste effect want dan drinkt ze minder goed... Zucht... vind het soms wel hard werken hoor. Denk je iets door te hebben, is het ineens weer helemaal anders. Gelukkig is ze wel vanaf 19.00 uur altijd lekker onder zeil tot ik haar wakker maak rond 22.30/23.00 voor een voeding.

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames
    danke voor jullie lieve woorden..!!
    Bijna iedere Gyn doet en zegt wat anders,...gek eigenlijk..
    liefs

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, ja bij kindjes weet je het nooit, het kan altijd omslaan qua ritme....herken het wel van toen Luka zo klein was....
    enne hubbie zou het idd niet erg hebben gevonden om te sexen, maar ik heb gewoon geen zin....

vandaag weer riching het ziekenhuis, om 4 uur, en dan weer een nieuw CTG...
    heb gisteren flinke steken beneden gehad, en een zeurende pijn in mijn onderbuik, dus misschien is er iets aan het rommelen....

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Luukske ben benieuwd hoe het er op de ctg uitziet. Zeurende onderbuik hmmm....
    En dat sexen snap helemaal dat je hoofd er niet naar staat hoor, die is met hele andere dingen bezig

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    haha, mijn koppie kan nu niet meer wachten tot Jaapie geboren wordt, begin het nu toch wel moe/zwaar te worden/vinden...
    ik weet dat 37 weken beter is, maar het kan me niet snel genoeg 37 weken zijn....

de gyn is het schuld dat hubbie alleen aan sexen denkt, hij gaf aan dat het tijd wordt dat de beeb geboren gaat worden....

ach ja, we zijn straks wel wat het CTG doet, heb iig hele dag al harde buiken(en meestal als ik in het ziekenhuiskom zijn ze weg), en een zeurend gevoel...heb even onder de warme douche gestaan, heeeeeerlijk!!!

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    luukske ben benieuwd hoe het met je is!! hoop snel wat te lezen!!
    liefs..

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, net terug van CTG, dit was verder goed, moet donderdag terug, en dan wil ik toch knopen gaan doorhakken....loop echt op mijn tenen, kon het vandaag ook al aangeven, maar had mezelf in mijn koppie gezet dat het minimaal 36,5 week moest worden....

moet natuurlijk eerder aankoppen, als ik 1 van onderstaande symptomen krijg:

*misselijk word
    *sterretjes ga zien
    *duizelig word
    *veel harde buiken krijg
    *hoofdpijn krijg
    *vw verlies
    *bloed verlies
    *te zeer bandenpijn krijg

kwam met naar de auto te lopen de VK van het ZH nog tegen, en ze gaf ook aan, meteen bellen, want lichamelijk ga je toch echt meer inleveren(dit klopt ook, ik merk het ook, maar wil niet kleinzerig doen!)

nou meiden, ik ga op de bank hangen, ben kapot!

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, vanaaf gezellig met hubbie, Luka en mijn schonouders uit eten bij de portugees....we zouden eigenlijk in aug/sept naar de efteling zijn geweest, maar elk weekend was het of slecht weer, of er was wel iets waardoor iemand niet kon....dus nu maar uiteten....mijn schoonmoeder wilde eigenlijk wachten tot na de bevalling, maarja dan wordt het ook 2011, omdat ik BV wil gaan geven, en tja dan hebben we toch 2 kindjes, en dan is het wat meer geregel met oppas!

Deel Deze Pagina