Jeetje luukske wat een vehaal zeg!!! niet leuk zeg hoe met jullie is omgegaan!! en oooh wat slecht van het zkh!!!!!! Hier even een update. Vandaag was mijn ei 10 mm, maar natuurlijk veel te klein voor dag 22.. Ze is gaan overleggen met de Gyn en hebben toch besloten deze ronde af te breken! Meteen een lading Provera mee gekregen en Clomid...!! Heb vanmiddag al Provera genomen....wil zo snel mogelijk ongi worden want ik wil aan Clomid 100 mg haha!! Ik moet wel op dag 2,3of 4 tijdens de menstruatie terug komen voor een echo, daar kijk ik erg tegen op...lijkt me echt niet prettig tijdens de menstruatie... maarja we zien wel... liefs!
Luukske wat vreselijk, daar gaat je bloed toch van koken. Ik word gewoon plaatsvervangend kwaad! Ben benieuwd wat jullie gyn. gaat zeggen. Ik heb waarschijnlijk een andere baan. Ik ga van jongerenwerker naar ouderenwerker hihi! Ik heb nl. aangegeven dat ik het zie aankomen dat ik het op een gegeven moment niet meer ga trekken, om einde van de middag en 's avonds laat te werken en in de weekenden. Als ik namelijk Mischa verzorgd heb en ik moet dan om 3 uur 's middags nog eens werken, ben ik gewoon al ingestort. En nu mag ik via mijn huidige werk switchen naar een heel andere functie, als ouderenwerker dus. Een baan binnen kantoortijden en de doelgroep spreekt mij ook erg aan. Dus heel spannend allemaal..
Luukske; Jeetje meis, wat rot dat het allemaal zo moet lopen. Knuffel! En goed dat jullie op je strepen gaan staan hoor. Ikhebjelief: Hoop voor je dat de 100 mg strals wel aan gaat slaan! Dazwa: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ego: Gister lekker uit eten geweest met mijn mannetje. Thuis even tv gekeken, daarna lekker even lezen op bed, op een gegeven moment naar het toilet en PATS! mijn vliezen gebroken om 23.00 uur Aaah! zat helemaal te shaken hoor. Was met helderrood bloedverlies dus vk geweest en gelukkig was het goed, en hartslag was ook goed met doptone. Net vk weer geweest en zag er nog goed uit, nog geen weeen, dus afwachten maar, vanmiddag komt vk weer langs. maar heb dus grote kans dat het een zh bevalling gaat worden als het niet op gang komt vandaag. Vind het echt super spannend, had er helemaal nog niet op gerekend. Liefs!
ff snel...Zora, heel veel succes meis! Nog ff en dan hebben jullie een prachtig wonder in jullie armen!
@zora, hier ook even....toi toi toi....(ik wil ook!) @dazwa, spannend een andere functie, zou iig wel fijn zijn!! @all, gisteren nog even in het ziekenhuis geweest, nav een tel consult met mijn eigen gyn....moet maandag bij hem komen....gaan meedoen aan de trail om komende week in te leiden, maar als ik uitgeloot word, dan wordt het wrs de week erop....
Zora heel veel succes!!!!!! Wilde jullie laten weten dat de geslachtsecho erg duidelijk was! We krijgen een.......................................................................... ZOON!!!!
@kelly, super zeg, een stamhoudertje....en straks een koningskoppeltje!!! zal de opa van hubbie mooi vinden!!
Even update Nog niets veranderd hier. Wel slijmprop verloren (denk ik). Heb begin van de middag nog even geslapen en zit nu maar een beetje de tijd uit te zitten en te wachten tot de vk komt. Kelly: Van harte met jullie zoon! Leuk! Luukske: Hoop dat je komende week ingeleid wordt meid. Knuffel!
Kelly, een zoontje, wat leuk! luukske, ik hoop dat jullie kleine man niet lang meer op zich zal laten wachten of dat je gyn je snel wil helpen! Zora, wat spannend meis! Wie weet lig je nu al met jullie wondertje in je armen???
Even ego update: Net terug van ziekenhuis, alleen CTG gehad, met beeb is alles goed maar nog geen weeenactiviteit te bespeuren. We staan nu wel officieel onder medische indicatie dus helaas geen thuisbevalling en na de bevalling moeten beeb en ik 24 - 48 uur in het ziekenhuis blijven. Morgenochtend weer CTG en morgenavond ook. Mocht ik in de tussentijd niet zelf beginnen word ik warschijnlijk maandag ingeleid. Hopelijk slapen we vannacht een beetje want we zijn allebei kapot.
wow zora!!!! spannend meid..... tjee nou meid.... nog evnetjes en je kunt je lang gekoesterde wondertje vasthouden ,besnuffelen en bekijken.... tjee... ik had het ook nog niet verwacht.... Kelly gefeliciteerd meid.... een zoon wat geweldig.... luuske hahaha kan me voorstellen dat je nu echt denkt ik ook!!!!!! en wat een truttekop zeg in het zh.... gelukkig zijn jullie niet op je mondje gevallen... beehappy hoi meid.... zie dat je toch nog met ons meeschrijft.... vind het stiekem wel erg gezellig dat je er nog bent. ikhebjelief... sjonge dus de poging afbreken... ja zo,n echo tijdens je menstruatie dat is fff niet anders.... daar hebben ze echt helemaal niks van hoor.... dat zijn ze helemaal gewend... maar ik snap dat het niet prettig is... dazwa lekker dat je van baan kunt switchen, ja pittig he? ik moet ook vaak om 15:00 beginnen en dan heb je er al een hele dag opzitten..hoeveel uur werk je? hier een heerlijk rustig ochtendje, josefien is uit logeren dus ik heb tot 09:30 uitgeslapen, daarna heerlijk met een koppie thee en beschuit op de bank gezeten... ben net 9 dagen vrij geweest en moet morgen beginnen met werken... moet 7 dagen achter elkaar.... omdat ik tussendoor een client naar het ziekenhuis moet begeleiden ver weg in het land...was eigenlijk die 2 dagen vrij.... en als ik dan zo lang vrij ben geweest zie ik er ineens weer als een berg tegenop op hier te beginnen... vind het dan toch weer eng... maar vordat ik vakantie kreeg vond ik mijn baan best leuk.... dus daar moet ik maar even houvast uit halen... xxxx jose
haha ja is die crash toch ergens goed voor geweest Mijn profiel was ineens weer actief en ik kreeg weer berichtjes als hier een bericht geschreven was. Meis, ik herken je gevoel helemaal. Ik heb dat ook altijd als ik veel dagen schter elkaar vrij ben geweest Maar zodra ik weer op mijn werk ben, is het net of ik niet ben weggeweest. Zora, spannend meis, ik hoop dat de bevalling snel zelf op gang zal komen. Ik hoop dat jullie en goed nachtrust hebben gehad en er vandaag weer fris tegenaan kunnen! Luukske, jij morgen veel succes in het ziekenhuis!
Zora ik hoop dat je een beetje geslapen hebt en dat de bevalling vanzelf op gang komt..... Luukske hoop dat het voor jou ook niet al te lang meer duurt.... Ga hier maar eens grote opruiming houden in roze spullen haha... Ik wacht nog 1 weekje totdat mijn broertje weet of hij een zoon of dochter krijgt anders gaan de spullen naar hem, maar ja als die ook een jochie krijgen ga ik al die kleertjes maar proberen te verkopen denk ik, zelfs het boxkleed en de wipstoel zijn roze haha. Gelukkig de grote aankopen niet hoor dus het valt mee ( nou ja 3 curvers van bijna 1 meter breed en 50 cm hoog vol met kleding haha) Heb gister trouwens met mijn man samen wat jongenskleertjes gekocht, echt zo leuk en zo anders....
Hoi meiden! Ben ik weer! (nog steeds). Vannacht wel wat gerommel, maar weer niets noemenswaardig. Wel redelijk kunnen slapen gelukkig. Net terug uit het ziekenhuis voor CTG, bloeddruk en temp, allemaal goed en ook op CTG nog echt niets aan weeenactiviteit te zien helaas. Als er vandaag of vannacht niets gebeurd moeten we ons morgen om 7.15 uur melden. Er zal dan gekeken worden of er al wat gebeurd is en wordt dan ingeleid. Als baarmoeder nog niet verweekt is eerst gel. Dus spannend spannend! Liefs!
Zora spannend!!!!!! Kelly wat leuk een zoon!!! Luukske voor jou ook spannend!! Ik denk aan jullie idd josee ik kijk erg tegen die echo op!! maar we zien wel iniedergeval ga ik met deze ronde welw eer positief in!!! groetjesss
Zora: spannend zeg!! Heel veel succes alvast met de bevalling! Luukske: wat een mutsen daar in het ziekenhuis zeg :x.. Ik hoop voor je dat het toch snel begint.. Ikhebjelief: de artsen in het ziekenhuis zien dat zooooo vaak, maar ik snap je gevoel helemaal, moest daar ook niets van weten, maar ja, verstand op nul.. Balen dat deze ronde niets heeft uitgehaald, hopelijk gaat het met de 100 mg goed en heb je snel mooie eitjes. Dazwa: gefeliciteerd met je nieuwe functie! Joseetje: gefeliciteerd met je mooie echo! Geniet er maar lekker van. Het zal nu wel anders zijn met zo'n kleintje die je al hebt rondlopen. Het tussendoor effe liggen kan dan niet zomaar. Kelly: gefeliteerd! Wat leuk een jongetje! Beehappy: hoe gaat het met je? Hier gaat alles prima. De controles verlopen allemaal prima bij de verloskundige, mijn bloeddruk is prima en mijn buik groeit goed. Morgen nog een extra glucosemeting met glucosedrankje. Doen ze standaard bij mijn verloskundige en was voor mijn zwangerschap ook te zwaar vandaar. Bij de routinemeting was mijn glucose prima, maar vind het nu toch ook wel weer spannend, wat als het nou niet goed is en ik zwangerschapsdiabetes heb. Ik heb ook wel elke keer iets om me zorgen over te maken, maar ja dat zal iedereen wel hebben. Wat is een naam uitkiezen trouwens moeilijk zeg. Over een jongensnaam zijn we het eens, maar meisjesnaam is zo moeilijk. Liefs Jojoba
Jojo ja idd ik hoop echt op een mooi eitje,maar ben erg bang voor een teleurstelling!! Even over namen,vind t zo grappig...wij hebbene cht al meer als 6 maanden al namen, en voor een meisje hoeft er alleen maar een A achter...dus mochten we en tweeling krijgen passen de namen erg goed bij elkaar,en klinken toch best anders...echt grappig!!!
@joseetje, meis als je straks weer aan het werk bent, gaat het wel weer leuk worden, heb ik ook meestal....met tegenzin gaan, en eenmaal daar....is alles weer leuk! @beehappy, dank je....ben benieuwd naar morgen!! @jojoba, namen....wij hadden voor een meid nog de naam die we bij Luka ook bovenaan hadden staan, en 2 nieuwe namen erbij....jongensnamen was iets moeilijk, gezien mijn beste vriendin toevallig dezelfde naam voor hun zoontje heeft gebruikt, dus moesten we een nieuwe uitkiezen....we hadden een top 2, en 1 naam is het geworden, die vonden we beide het leukste.... @ikhebjelief, hoe gaat het met de provera? geen akelige bijwerkingen? ik werd daar altijd echt ziek van!! blehh.... @all, morgen dus op controle, kijken hoe en wat.... en overmorgen ben ik jarig EN 37 weken.... maar denk dat het de week van 1 nov gaat worden, vraag niet waarom.... heb vanochtend wel een hele tijd harde buiken gehad, die trokken vanaf mijn flanken helemaal over mijn buik...maar ze zijn gezakt!!