@caecilia, ik hoop idd ook dat de spuiten minder invloed hebben op mijn gesteldheid, want ik merk nu dat ik om elke scheet begin te brullen, en soms reageer ik erg kortaf tegen mijn hubbie, terwijl hij het goed bedoeld..... @ylona, bij mij loopt het er ook elke cyclus echt uit.....niet normaal.... @all, vanmiddag om 14 uur even zh terugbellen om afspraken te maken....
Luukske: wat balen meid, had zulke goed hoop voor je. Jammergenoeg dus nu echt met het spuiten beginnen. Dazwa: joehoe, je bent op de helft en kunt nu beginnen met aftellen! Beehappy: zo, al 4 kilo afgevallen. Dat gaat eigenlijk best snel, terwijl je 'alleen' maar let op wat je eet. Joseetje: wat goed van Josefien!
Luukske hele dikke knuffel voor jou meid, wat balen had zo'n goede hoop voor je. Maar spuiten is niet het einde van de wereld hoor, ik voel me er prettiger bij dan bij de clomid. Minder stemmingswisselingen en heel weinig andere klachten zoals opvliegers. Sterkte.. Ylona: wat goed dat je eindelijk ongesteld bent geworden, wel erg balen dat het zo erg is.. Ben benieuwd wat de arts er van zegt. Joseetje: wat goed van Josefien! Beehappy: knap hoor, 4 kg is al erg veel hoor! Het gaat je gewoon lukken.. Hier weinig te melden, alleen vanmorgen super veel buikpijn en (sorry voor de details) diarree.. Was eigenlijk wel meteen weer over. We wachten rustig af. Als ik ongesteld wordt heb ik i.i.g. weer een eisprong gehad, dat vind ik al heel veel waard. Het is natuurlijk nog mooier met een happy end. Liefs Jojoba
luukske, wat balen meis! jojoba, het is idd heel positief als je in elk geval een eisprong hebt gehad, zou ook echt geweldig zijn als het dan ook meteen raak is!...ik duim voor je! all, thanks! Ik hoop echt dat het met gaat lukken om in totaal 15,5kg voor de zomervakantie kwijt te zijn...ik hoop 2 tot 4 kilo per maand kwijt te raken door op te letten wat ik eet, dan kan ik het net redden
@marieke, hoe gaat het nu met je? @nightelf, hoe gaat het met jullie kleine meid? zag een leuke profielfoto op hyves! @joseetje, leuk he, als ze gaan brabbelen.... @jojoba, ik had dat vorige keer ook en bleek bij mij met de innesteling te maken te hebben, ik duim voor je, want dit is jullie 1e echte kans in lange tijd!! @all, bedankt voor de lieve woordjes, doet wel goed....kan over 1/2 uur bellen naar zh voor verdere afspraken....ben benieuwd.....want heb nu helemaal niks meer van bruin/rood verlies.... hoop dat het vanavond of vanmiddag al doorzet.....als het dan game over moet zijn, dan ook maar meteen goed....
**even ego berichtje** heb dus om 14 uur poli gebeld....was druk dus mijn "consult" nog niet behandeld/bekeken....moest 30 min later terugbellen....ik dacht geef ze wat langer de tijd, en ik heb dus nu net teruggebeld.... zegt de secretaresse zal ik voorlezen wat ze in de computer heeft gezet....ik zeg ja, laat maar horen.... HIER KOMT IE DUS: mw. moet bellen op de 1e dag nieuwe cyclus(vandaag dus) en dan telefonisch consult met haar persoonlijk EN gewichtscontrole....nou jullie snappen het al, ik voel me nu net een klein kind....ik zit verdomme nu ruim onder het gewicht, en dan krijg je nog zoiets....in dec.2009 hoefde ik nog maar 1-2 kilo, en nu zijn er bijna 5 af.... ik heb dus morgen tussen 12-13 uur een telefonisch consult, en dan mag ik eerst nog eens langskomen op het spreekuur om me te wegen......gewoon absurd....ben verdomme 34 kilo kwijt, en dan zo doen..... toen ik die secretaresse zei dat ze wel snel moest zijn met het consult en de afspraak, moest ze lachen, want er waren nog meer maanden:x:x:xk*twijf.....heb haar de wind van voren gegeven, zij maakt dit niet door.... heb dus weer vrienden gemaakt....ben normaal niet zo, maar dit pik ik niet... als ze zo blijft doen ga ik naar het AZM
Jeetje Luukske, wat een k*twijf zeg die secretaresse! Je zit al zoveel maanden te wachten, kan ze nou niet snappen dat je meteen verder wilt! Ze hadden vorige keer toch gezegd dat je mocht beginnen met de spuiten. Ik snap niet wat je gewicht daar nu mee te maken heeft hoor. Mijn gyn zei dat gewicht er helemaal niets mee te maken heeft, maar dat het meer is voor je gezondheid, maar niet om zwanger te worden. Grrr, wat ga je nu doen? Heb je nu eerst een telefonisch consult? Liefs Jojoba
He Luukske, wat zul je je genept voelen. Je hebt groot gelijk dat je ze de wind van voren hebt gegeven. Oh vreselijk! Zit me plaatsvervangend boos te maken. En dan ook nog ongesteld geworden. :S
luukske, jee meis wat een KL#TE reactie zeg! Heel goed dat je ze morgen de wind van voren gaat geven!
hey meiden, is idd een tegenstrijdig beleid....me eerst blij zitten maken dat ik mag beginnen met spuiten en nu eerst even een "weegcontrole"....echt niet normaal.....haha, maar Luukske zit lekker een aantal kilo onder het door haar gewenste gewicht... heb me voorgenomen er nogmaals iets van te zeggen, en anders stap ik toch over naar een ander ziekenhuis, is toch niet normaal....morgen eerst een tel consult, en dan mag ik me laten wegen.... @jojoba, mijn vorige fert arts, die ik bij Luka had, gaf ook aan dat het voor je eigen gezondheid belangrijker is, maar niet voor een mogelijke zwangerschap.....ik was bij Luka ook een stuk zwaarder dan ik nu ben....helaas zit die fert arts nu in het midden van het land ergens in een ziekenhuis, was echt een toffe gozer, die luisterde ook echt naar me!
Luukske: wat een @#$%$%-reactie. Ben je al zoveel kilo's afgevallen en dan nog een extra gewichtscontrole. Belachelijk! Jojoba: voor jou wordt het nu ook echt spannend. Voel je wat of heb je een voorgevoel? Vanochtend nog met Amber naar het cb geweest (wilde toch zelf heen, dus heb me er maar heen gesleept, terwijl ik eigenlijk goed ziek ben (luchtweginfectie en sinusitis)). Ze kreeg geen prikjes, omdat ze nog wat verkouden is, die halen we volgende week. Ze weegt nu 5170 gram en is 57 cm, echt een klein smurfje dus (ze is vandaag precies 15 weken). Ze doet het verder heel goed en ze kreeg nog een leuk knisperboekje van Nijntje. Dus Ambertje helemaal happy, want ze vindt zulke boekjes heel leuk.
Groot gelijk hoor Luukske, dat je uit je slof bent geschoten! Ik vind het echt niet normaal! Succes!! @all: Hier gaat het goed! Ik ben goed aan het herstellen, moet het nog wel erg rustig aan doen en kan helaas nog niet zo lang lopen ed ( ben dus ook nog niet op stap geweest met de kinderwagen ) maar hopelijk kan dat binnenkort! Met Storm gaat alles ook heel goed. Het is een vrij rustige baby met zo af en toe een huilmomentje. We hebben het maar getroffen! Het is echt een scheet!! .
@nightelf, beterschap voor jou en de kleine smurf!! @marieke, herstel maar goed, en dan lekker met die kinderwagen jullie prinsje showen!! @all, fert arts belde net....en las even voor wat in de comp stond van afspraken....nou gewoon starten met spuiten....dus die zeik van gisteren kwam gewoon door de baliemiep....trut die ze is.... ze vroeg me wel nog naar mijn gewicht, en ze stond gewoon te klappen aan de lijn....vond het gewoon knap.... DUS MORGEN DE EERSTE SPUIT ERIN!! as maandag bloed laten prikken, en dan 's middags bellen voor het verdere beleid (of doorspuiten, of meteen komen voor een FM).... IK BEN NU WEER EEN BEETJE TOT BEDAREN GEKOMEN, GELUKKIG !!
Hoi meiden, Even een vrolijk en ego berichtje: Drie kwartier lang hebben ze ons kindje binnenstebuiten gekeerd, hersens, middenrif, handjes, voetjes, ruggetje, lipje, kaakjes, hart, nieren, geslachtsorgaan, maag, alles. Alles zag er perfect uit! Zoals het er nu naar uitziet, heeft ons kindje geen Osteogenesis Imperfecta. Er was werkelijk geen afwijking aan de botjes te vinden. Ook de lengte van de armpjes en beentjes waren zoals het moest zijn. Het hoofdje was ook niet groter dan normaal maar precies goed. Ik durf het nog steeds bijna niet te geloven maar blijkbaar is het echt gezond. Mannetje was enorm beweeglijk (wat ik dus al voelde al die weken) en om mijn man gerust te stellen (die nl. geboren is met maar 1 hand) heeft ie ontzettend vaak beide handjes laten zien
Luukske: gelukkig is het goed gekomen, ben blij voor je dat je toch kunt beginnen! Spannend hoor morgen je eerste spuit.. Dazwa: gefeliciteerd met jullie supergoede echo! Geweldig! Gelukkig is alles helemaal perfect! Marieke: gelukkig dat Storm het helemaal goed doet en zelf knap je ook al steeds beter op.. duim voor een spoedig herstel.. Nightelf: heb niet echt een voorgevoel, wil er niet teveel positief maar ook niet negatief over denken. Allebei teveel is ook niet goed. Ik voel eigenlijk niets, als alleen mijn buik, liesstreek en borsten/tepels. Verder niets. Ik laat het maar op me afkomen. We zien het wel. Hoop alleen heel erg dat ik echt een eisprong heb gehad, mijn vertrouwen is daar nog niet zo goed in . Liefs Jojoba
jojoba dat vertrouwen moet gewoon weer rustig terugkomen... ze houden je nu god in de gaten dus het zelf aanklooien en maar afwachten is in ieder geval echt voorbij.... dat was om mee te beginnen fijn... maar dit is echt beter....je zult vast een eisprong hebben gehad.... laat ik het zo zeggen....ik heb nog nooit gehoord dat iemand geen eisrprong van de pregyl kreeg...ben benieuwd meid... Dazwa... tjee wat moet dat een onbeschrijflijk heerlijk gevoel zijn.... tuurlijk... als het zo is dan is het zo.... maar je hoopt natuurlijk altijd dat alles goed is.... wat een fijn nieuws.. Marieke wat heerlijk dat het allemaal zo lekker ontspannen is...hooop dat je goed op knapt.. het is toch een flinke wond... Luukske... ik zit met verbazing je verhaal te lezen.... ten eerste omdat je in totaal 34 bent afgevallen.... wow.... dat is een halve ik.... ongelooflijk knap.... en ja... soms is het echt beter dat soort onzin via de telefoon te horen... anders trek je toch terplekke zo,n wijf achter haar balie vandaan.:x:x... gelukkig is het goed gekomen... ik weet wel dat ze met spuiten de hoeveelhied toch ook afstemmen op hoeveel je weegt???? snap dat je hard hebt zitten huilen.... je wilt dit gewoon niet.... je bent er net als de rest zo ontzettend klaar voor..... nou gooi het er maar uit hoor meis.....het is ook afschuwlijk....als je nou zeker zou weten dat het nog een keer zou lukken zou je denken kop op en niet zeiken... maar die onzekerheid is echt zo killing...snap het helemaal.... Hier alles ok... heb vruchtbaar slijm gespot..... zit nu op cd 28 ofzo... en een ovutestje gedaan.... volgens mij is er wel een ei op komst... dus toch maar ffff klussen...heb toch zowat 90 ovutestjes.... dus ik kan wel wat verspillen...... ik hou het fff goed bij.... en hoop op een ei... gr Jose
@nightelf, nee heb geen prikles nodig....ben al 13 jaar verpleegkundige....haha.... @joseetje, ja niet normaal he, maar gelukkig is het goedgekomen. ik ben bij de zwangerschap van luka zeker 25 kilo aangekomen, en die zijn er niet vanaf gegaan....heb me toen behoorlijk laten gaan....nu dus idd 34 kilo kwijt....jippie en jullie, goed klussen!! @jojoba, snap dat je niet te zeer posi wilt denken, ben benieuwd....ik duim voor je! @dazwa, jippie....kleine man is gezond....gelukkig, zal een pak van jullie hart zijn.... geniet ervan, zag op hyves je buikfoto's....groeit goed.... @all, morgen even mijn jurk voor carnaval korter maken, en dan een nieuwe pruik kopen, en dan donderdag onherkenbaar carnaval vieren.... Luka gaat naar opa en oma, hij heeft nu een kuurtje voor zijn oorontsteking en luchtweginfectie, dus die deed het vandaag al super goed....
Luukske: haha, dan heb je idd geen prikles nodig. Zou bij mij hetzelfde zijn, prikken doe ik ook al jaren (maar gelukkig niet bij mezelf). 34 kilo afgevallen, dat is echt superveel zeg! Petje af! Jojoba: logisch dat je je vertrouwen een beetje kwijt bent. Gelukkig wordt je nu goed in de gaten gehouden. Hebben ze nog wel een progesteron geprikt na je ei? Joseetje: Ben benieuwd of je een ei kunt spotten. Dazwa: geweldig dat de echo helemaal goed was en dat, zo als het nu lijkt, de kleine man geen OI heeft! Marieke: hopelijk herstel je snel!