wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Luukske, nou ik moet zeggen mijn lichaam reageert dit keer anders op de Provera,heb dit keer echt pijn in mijn baarmoeder...maar tot nu toe nog geen stemmingswisselingen gehad zoals de vorige keer..!!
    Dus op zich mag ik niet klagen...ben eerder vrolijk als chagerijnig..!! wil ik ook zo houden!!

Succes voor jou meis!

2. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    zora, als je vandaag niet bevallen bet wordt je toch ingeleid!
    Ik hoop dat je je kidje al in je armen hebt en zo niet veel succes vandaag.

Luukske volgens mij vandaag voor jou ook een belangrijke dag, ik hoop dat jij jullie kindje ook snel in je armen mag houden.

jeetje wat is het spannend hier.

Ben een midweekje offline, ga met mijn moeder, mijn zus en haar kids en met emily en fennah een midweekje weg.
    Heerlijk ff zonder mannen.

Mijn zus is ook 34 weken zwanger dus hoop dat ze het nog een beetje volhoud.
    heb er in iedergeval heel veel zin in.

knuf redu

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ikhebjelief, gelukkig zeg dat je nu niet zo'n bijwerkingen hebt, ik werd er echt ziek van ook, duizelig etc...
    ik ga het na mijn zwangerschap 1x per 3 maanden gebruiken om een onttrekkingsbloeding op te wekken, gezien de pil niks voor me is....en ik na de zwangerschap van Luka ook nooit meer een eigen ongi heb gehad, dus ga ervan uit dat dit nu ook niet zo zal zijn....

@redu, geniet ervan meid, lekker met de meiden weg....hopelijk babynieuws van Zora(die sowieso) EN van mij....

@all, ga even een cake bakken en een monchou taartje maken, ben morgen namelijk jarig....32 jaartjes alweer!

4. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    luukske alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Weet wel een leuk verjaardagskado voor je;)
    knuf redu

5. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ha we zijn bijna even oud, ik word in december 32

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, idd zou een leuk kado zijn....haha....

@all, zora ligt aan d weeenopwekkers, en heeft 1 cm ontsluiting....heeft haar buddy bij de nov mama's gemaild vanochtend....

7. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

jojoba, het doet nog steeds heel veel verdriet om onze wens los te laten. Maar zoals ik laast al schreef hebben we sinds een paar weken een kleine pup en hij houd me goed bezig. Het is geen vervang, maar wel een manier mijn gedachten op iets anders te richten.
    Inmiddels staat mijn mannetje voor 10 nov ingepland voor een sterillisatie, wel ff een slik momentje weer, maar ik weet ook dat we nu echt verder moeten.

Luukske, gefeliciteerd met je 32e verjaardag! Ik hoop dat je mooie kado zich snel aan zal dienen!;)

Zora, Wat spannend, succes meis!

ikhebjelief, fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt van de provera, ik hoop dat dit ook zo mag blijven!

8. beehappy76

#1588 beehappy76, 25 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2010
    O, ja wie onze nieuwe gezinsaanwist wil bewonderen zie mijn foto album:D;)

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Zora, wat spannend, nog heel even en ze heeft haar kleine wurmpje dan eindelijk in haar armen!

Kelly gefeliciteerd met een zoon wat leuk!

Luukske, gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je het gezellig gehad? Ben erg benieuwd wanneer de kleine zich bij jou aandient en of je gevoel gelijk heeft.

Redu wat grappig ik word ook in december 32. Besefte me dat ineens, vind dat wel een hele volwassen leeftijd.... Dat ik denk; He ik?:$

Ikhebjelief we gaan heel hard duimen voor een mooi ei in de volgende ronde!

Beehappy, aahh een pup ik ga je foto's even bewonderen. Grappig mijn zus heeft ook net een puppie gekocht. Heeft ergens nog wel een kinderwens, maar ze wilt gewoon nooit meer zwanger zijn, omdat het zo'n aanslag op haar lichaam was. Ik kan me dus', gezien onze geschiedennisen hier, dan bijna niet voorstellen dat je er dan toch niet voor gaat. Iig ik moet wel lachen want voor haar is het ook een soort derde kindje, ze is er bijna net zo druk mee ('s nachts) als ik met onze kleine meid haha. Dat we elkaar bellen met; En hoe was jouw nacht?!
    Kan me dus voorstellen dat het je wel afleiding geeft.

10. beehappy76

Leonizzie, haha wat grappig dat jij en je zus beide zo druk zijn met jullie kleintje. Maar dat van die nachten dat herken ik ook, de eerste week heeft Mike ons ook wakker gehouden. Gelukkig slaapt hij nu wel lekker door:D

Redu, had je berichtje gemist, maar een fijn midweekje gewenst!

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he lieverd!!

Ik heb ben weer voorbarig geweest, jeetje heb een slechte dag vandaag...niks is goed..!
    Links in me buik doet ontzettend pijn...en ik kon er straks zelfs niet eens van lopen!!
    Ik zou zo in huilen kunnen uitbarsten!!

Ohhhh ik hoop dat Zora snel bevallen is!!
    Luukske gefeliciteerd met je verjaardag meissie!
    Leonizzie thanks voor je woorden!!

12. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Nog geen nieuws van Zora en Luukske?
    Spannend hoor..

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

hier nog geen babynieuws van Zora OF van mij....

gisterochtend had zora 1 cm ontsluiting....dus ben benieuwd!!

@all, ben gisteren uitgeloot voor de vroegtijdige inleiding, deze zou dan vandaag zijn, MAAR komende maandag word ik echt ingeleid....
    we hebben dit hier nog niet aan de grote klok gehangen, dus aub even niks op mijn hyves zetten....maar dan zijn jullie iig op de hoogte van de komende belevenissen....
    hubbie neemt de flaptop maandag mee, dus ik kan jullie tussendoor misschien wel updaten....haha....mits het allemaal een beetje gaat, en de inleiding gaat lukken....

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg

**buddynieuws zora**

Gister om kwart over negen na een zware bevalling met knip en vacuum is geboren Sara Esra 3330 gram en 51 centimeter. We zijn dolgelukkig. X

15. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ooooh dat is goed nieuws!!:D

En wat een prachtige naam!!

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Zora, proficiat met jullie dochter SARA! Wat een geluk! Lekker genieten nu :)

Ps. Luukske, nu jij!! :D

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora en man: van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!! Geniet van dit prachtige wonder!

Luukske: gefeliciteerd met je verjaardag!!!

18. beehappy76

Zora en zoraman, ook hier nog even...Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sara!:D

Luukske, fijne verjaardag meis!
    En wat fijn dat je maandag ingeleid gaat worden, maar wie weet komt de kleine man wel eerder ;)

19. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Zora en zora'man van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws en superleuke naam zeg!

Luukske: gefeliciteerd met je 32ste verjaardag. Maak er een leuke dag van. Fijn om te horen dat je maandag toch ingeleid wordt.

Liefs Jojoba

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

bedankt voor jullie felicitaties....bezoek is nu weg, dus nu lekker bankhangen met hubbie....

Deel Deze Pagina