wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: zo, wat een heftige bevalling... Gelukkig gaat het nu allemaal een stuk beter en kan het grote genieten gaan beginnen.

Luukske: jeetje, bij jou wil het ook niet vlotten. Hopelijk meld de kleine man zich snel en is ie iig niet op Luka zn verjaardag jarig.

Redu: wat een schatjes!!

Dazwa: wat een heerlijk mannetje!

Ik zal ook nog ff met mn meisje spammen (ze ziet er hier een beetje gevlekt uit, ze had nl de waterpokken):

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Nightelf, wat heerlijk!:D

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beehappy: dankje!

4. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    wat een prachtig meisje nightelf.

luukske meid wat vervelend, hoop dat de weeen voor maandag spontaan doorzetten

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    luukske meid ..balen!!:(
    Misschien krijgt Luka idd gelijk op zijn verjaardag haha!! nou spannend hoor!!!!
    Ik hou je in de gaten haha;)

Wat een mooie foto's zie ik hier voorbij komen met allemaal schattige kindjes erop..!!;)
    Helaas kan ik nog geen foto showen alhoewel ik hoop dat ik volgend jaar op zijn minst toch wel een echo mag tonen hier hahaha!!

liefs!

6. beehappy76

Ikhebjelief, meis ik hoop zeker dat jij ons heel snel een prachtige echo mag komen showen!

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ikhebjelief... ik weet zeker dat ook jij ons hier in de toekomst je foto,s komt showen...

Luuske...:$:$ ik wist niet eens dat dat kon??? dat inleiden gewoon kan mislukken en dat je dan maar weer naar huis gaat.... oooohhhhwwww meid.... het wordt je niet makkelijk gemaakt zeg...ongelooflijk..

Elke hoe is het met je meid..

Ylona inderdaad hoe ist meis... vorige keer wilde het allemaal niet zo lekker gaan.... hoop dat alles inmiddels wat beter is geworden... hoelang moet je nu nog??

al... ik voel me steeds beter... ik moet alleen steeds om alles huilen... ik heb deze zwangerschap echt vreselijke last van mijn hormonen...

ik voel nu ook echt dat er iets in mijn buik zit als ik voorover zit... ik was even vergeten hoe dat ook alweer voelde... en m,n buik groeit al flink... het gaat bij een 2e inderdaad veel harder allemaal..

gr Jose

8. beehappy76

Fijn dat het steeds beter gaat!
    haha die hormonen, ze laten je tranen soms rijkelijk vloeien, het hoord er allemaal bij meis;)

Gek he dat je zo snel vergeet hoe dat ook al weer voelt om zo'n wondertje in je buik te hebben. Heerlijk dat je buikje al weer lekker aan het groeien is, geniet ervan!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

helaas kan het dus voorkomen dat een inleiding niet lukt....ook na 2 keer niet, haha...kan er nu wel weer om lachen....maar moet zeggen op het moment zelf is het wel een domper!

ik herinnerde me gisteren op eens dat bij de geboorte van Luka er een vrouw op de kamer tegenover me lag waarbij het pas is gelukt bij de 5e inleiding...daar moet ik niet aan denken, eerlijk gezegd....

ik moet vanmiddag weer naar de vloskamers voor CTG, net zoals vrijdag, en dan maandag naar de gyn.....hoop stiekem dat ze tussendoor wel kijken hoe het zit met de ontsluiting....en idd ik hoop dat ik niet komende week kom zeggen dat ik 2 zoontjes op 1 dag jarig heb, al zit er maar 1 dag tussen, ik gun ze beide een "eigen" verjaardag!!

heb nog steeds ontzettend pijnlijke polsen, heb echt kussentjes met bewegen...

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Luukske, wat balen zeg. Hoop dat het wachten nu niet meer al te lang duurt.

Joseetje: Fijn dat het zo goed gaat, en tsja, emo dat hoort erbij. Moet zeggen dat ik er weinig last van heb gehad, zelfs geen kraamtranen.

Ikhebjelief: Ik hoop met je mee dat je volgend jaar een mooie echo mag posten.

Beehappy: Hoe is het met jou meis? Toch moeite om afscheid te nemen hier? Dikke knuf!!

@ hier: bv loopt lekker, Sara zat gisteren 10 gram boven haar geboortegewicht, dus trotse mama hier. Verder is ze hartstikke zoet, maar papa en mama hebben wel wat last van de gebroken nachten, das wel even wennen. We hebben 2 dagen extra kraamzorg gehad, en die is vandaag voor het laatst. Jammer, maar ook leuk dat we dan echt met z'n drietjes zijn. We krijgen nog veel bezoek en zijn super verwend met kaarten en cadeaus. De kraamtijd was super!

11. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    zora wat een prachtige dochter heb je!!!

12. beehappy76

Zora, fijn te lezen dat alles goed gaat en dat jullie genieten van een heerlijke kraamtijd! En wat super dat Sara zo goed is aangekomen, kan me voorstellen dat jullie echt trotse ouders zijn van dat mooie meisje!

En wat betreft het afscheid hier...ik dacht bij mezelf, als ik nu toch weer mee kan schrijven, dan blijf ik jullie voorlopig nog ff volgen;)

Hier gaat het goed, volgende week woensdag wordt hubbie geholpen en is het allemaal echt voorbij...is toch weer ff een slik momentje, maar het is goed zo.
    We genieten enorm van onze kleine pup Mike, gister heeft hij de 12 weken entingen en een chip gekregen....wat zielig, hij kroop daarna zo lekker tegen me aan, dat is echt heerlijk. Ook de meiden zijn helemaal gek met Mikiebaby, zo noemen ze hem;) En onze labrador Tyson leeft helemaal op als een echte papa...als met al genieten we van ons druk en bedrijvig gezinnetje:p

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Zora brrr... wat een verhaal zeg. Vind het dan ook bijzonder om te horen dat je helemaal geen last van kraamtranen hebt! Echt super en ook dat je zo kan genieten deze periode. Ik vond die eerste 2 weken toch wel de moeilijkste in mijn leven, moet ik eerlijk bekennen. Blijf maar lekker genieten meid het is je gegund en mochten de hechtingen pijnlijker worden even met je bips in een bak met soda of biotex gaan zitten. Hielp bij mij enorm.

Luukske WAT???!!! Omg wat erg zeg. Of wat erg in die zin heeft je mannetjes het dus geweldig naar zijn zin in jouw buikie en gaat het hem daar goed, maar wat een domper moet dat zijn, dit verwacht je toch niet helemaal. Hmmm hoop het niet maar ben wel benieuwd of luca gelijk krijgt, kleine kinderen hebben soms geweldige voelsprieten.

Foto's ik zag een paar heerlijke kinderen voorbij komen. Leuk om te zien dat alle Clomid en Pregnyl kinderen zo goed gelukt zijn :)

Beehappy, ja dat wordt volgende week wel even slikken, maar misschien lucht het ergens daarna ook op, dat het iig duidelijk is. Heel fijn om te horen dat je je zinnen nu zo kan verzetten en positief kan genieten van jouw gezinnetje.

Ikhebjelief, och meid zooo herkenbaar :p. Die hormonsters. In mijn Clomid tijd ging mijn vriend soms echt even een nachtje vissen om mijn buien even te ontlopen haha. En echt ik wist soms dat ik aan het zoeken was, of dat het helemaal nergens op sloeg, maar ik kon het gewoon niet helpen. Dus maak je niet te druk het hoort er een beetje bij en dan maar extra lief zijn op de momenten dat je je goed voelt ;)

De afgelopen weken waren hier wel wat dramatisch zoals ik schreef. Gewoon niet slapen die dochter van ons, maar wel super moe zijn. Alsof ze gewoon niet wist hoe die ogen dicht moesten. En als ze dan sliep en mijn brood eindelijk ontdooid was en ik even lekker wilde gaan eten, dan werd ze al weer wakker. Maar niet uitgerust waardoor het borstvoeden dan ook weer moeilijker ging enz. Daarnaast komt ze nog 1 keer per nacht, maar daar rommelde ze ineens ook wat meer in. en overdag kon ik dus ook niet even bijslapen.
    We hadden vorige week vrijdag een afspraak bij de kinderarts voor nacontrole dus dat stelde me enigszins gerust dat ik daarheen ging. Kwam ik daar bleek de afspraak de dag ervoor te zijn!!! Volgens de assistent waren er echt geen gaates meer de komende tijd en kon ik pas 25 nov. terecht. Toen ik wegliep en bedacht dat ik op deze manier nog eens 4 weken door moest komen, dacht ik: Nee dat red ik niet, de rek is eruit. Ben teruggelopen of ik dan geen telefonsich afspraak alvast kon hebben en basrte toen in tranen uit. Toen werd ze wat liever en zei dat ze er zelf dinsdag was en het zou overdragen aan de arts en die me in de middag zou bellen. Nou belde ze gisteren en zei dat de kinderarts ons graag persoonlik wilde zien en ineens kan ik as vrijdagochtend terecht.....

Nu wil het geval dat het sinds maandag ineens stukken beter gaat :(. Het is toch niet te geloven? Nou ja ik ga lekker wel, want we moesten toch op nacontrole voor van alles en dan kan ik meteen bespreken of ik van haar wel vanaf 4 maanden wat mag gaan bijvoeden. Aangezien dit van de borstvoedingsmafia/consultatiebureau niet mag, maar omdat Evie geen flesje wil en in januari naar creche moet en ik niet wil dat ze daar de hele dag niks binnenkrijgt wil ik gewoon daar alvast mee beginnen. Misschien dat ze er ook wat tevredener op is want ik zit vaak nog steeds op 8 voedingen...
    Zo moest even klagen, maar voel me verder weer een stuk zonniger nu mijn meisje weer wat lekkerder in haar vel zit en wat beter slaapt.

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh Ja Joseetje, buikfototje spammen?!

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hahahah ik zal morgen een foto proberen te maken...

hier alles ok.

ik zie dat er nog geen nieuws van luukske is... nou ja... wel een berichtje maar niet het lang verwachte nieuws...

Zora fijn dat alles zo goed gaat... ja.... die gebroken nachten... geloof me.. eerst denk je hoe kom ik deze periode door gaap!!!!! maar op een gegeven moment zul je ineens merken dat er een echt ritme in komt...

Leonizzie tjee... balen meis... ja en dat zelf slaapgebrek erbij... iedereen heeft het altijd maar over die eindeloze roze wolk.... nou dat is het gewoon soms echt niet..

beehappy wat heerlijk zo,n pup.... klinkt allemaal heel erg gezellig...

gr Jose

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier even een teken van leven....heb ontzettend veel last van mijn polsen, kan ze amper bewegen van het vocht....
    vanmiddag weer naar het ZH en maandag kijken hoe het met de ontsluiting ervoor staat....hopelijk we iets meer.....

17. beehappy76

joseetje, fijn dat aan jou kant alles ok is!:D

luukske, succes vanmiddag! Ik hoop dat het nu niet lang meer gaat duren, zeker met die last van je polsen!

18. beehappy76

Luukske, weet dat ik nog steeds aan je denk!
    Als jullie manneke zich nog niet heeft gemeld, heel veel succes morgen!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier druk met de voorbereidingen van Luka's verjaardag komende woensdag....vind dat de beeb wel voor die tijd mag komen....morgen weer naar de gyn, toucheren, hopelijk was meer ontsluiting....beeb is iig nu wel ingedaald

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he luukske ik denk nog steeds aan je hoor!!!!
    Succes meid!

Deel Deze Pagina