wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Luukske, ook hier denk ik aan je, hoop dat jullie kleintje jullie niet langer laat wachten.

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier nog steeds met BIB, vanmiddag terug naar de gyn, en hopelijk hebben die balloncatheters vorige week wel nog wat gewerkt nadat ze eruit zijn gegaan....

lief dat jullie aan me denken!!

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Luukske, ik hoop het echt voor jou!

All, hier nog 2 daagjes en dan is hubbie aan de beurt...moet zeggen dat afgezien van gezonde spanning, we er alle twee rustig onder zijn.

4. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    luukske ik hoop voor jou dat je nu inleidbaar bent meid.
    Succes vanmiddag bij de gyn en zet hem op!

beehappy sterkte meid, fijn dat jullie er allebei rustig onder zijn en zo genieten van jullie puppie.

All hier, ik zit er echt door heen, emily slaapt slecht en als ze eindelijk slaapt komt fennah.
    Ik slaap momenteel maar drie uurtjes per nacht en dan nog niet aaneengesloten.
    Baal van hubbie, want het komt allemaal op mijn schouders neer.
    Heb er de balen van dat ik alles alleen moet doen.

groet een oververmoeide redu:(

5. beehappy76

redu, een hele dikke knuf voor jou meis!

6. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

hallo allemaal,

Is al weer een tijdje geleden..

Zora: wat een mooie dochter hebben jullie zeg!

Luukske: heel veel succes vandaag, hopelijk hebben jullie snel je mannetje in de armen. Wat raar dat het vorige week niet wilde lukken, wist niet dat dat ook nog kon. Balen zeg!

Beehappy: heel veel succes morgen, gelukkig dat jullie er rustig onder zijn..

Redu: is je man niet thuis dan, dat de zorg op jou aankomt 's nachts? Hopelijk kun je snel weer wat meer slapen, pff 3 uurtjes is veel te weinig.

Ikhebjelief: hoe gaat het met de clomid? Heb je er veel last van? Hopelijk groeit er snel een mooi eitje!

Nigthelf en Dazwa: mooie foto's hoor, Redu trouwens ook!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Hoewel er weer iets is bijgekomen. Voor 2 weken heb ik een glucose provocatietest gehad, mijn glucose bleek (niet nuchter) op 9,1 te zitten, te hoog dus, want hij mag maar 7,8 zijn. Dus vorige week een OGTT test gehad en deze was ook verhoogd. Nuchter 5,6, 1 uur na het suikerdrankje 10,6 en 2 uur na het suikerdrankje 7,6. De eerste 2 waardes zijn verhoogd en moest dus vandaag naar de gyn. Nou worden de controles overgenomen door de gyn, helaas.. Donderdag moet ik naar een diëtiste en gaan ze kijken naar een aangepast dieet met zo min mogelijk suikers en ik moet een dagcurve bij gaan houden. Over 2 weken weer terug naar de gyn voor een groeimeting en een afspraak. Ze heeft ook even gekeken op de echo. De baby doet het prima, ze heeft het hoofdje opgemeten om mij een beetje te kunnen geruststellen en deze lag op normaalwaarde, niets te groot.

Vind het allemaal wel eng, maar met goede controle is er waarschijnlijk niets aan de hand. Als het dieet helpt mag ik weer terug naar de vk, helpt het niet moet ik ook naar de internist en krijg ik medicatie in de vorm van spuiten en blijf ik bij de gyn onder controle en wordt ik mss eerder ingeleid.

Nou we zullen allemaal wel zien. De schildklierwaarden blijven wel allemaal mooi onder controle gelukkig, 1 ding minder om me zorgen over te maken. Mijn bloeddruk blijft netjes en ik ben pas een kleine 5 kg aangekomen.

Liefs Jojoba

7. beehappy76

jojoba, wat balen dat je glucose waarden te hoog zijn en je nu naar de gyn moet...ik hoop dat het dieet gaat werken en je snel terug mag naar de vk...

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #1668 luukske, 8 nov 2010
    Laatst bewerkt: 8 nov 2010
    @jojoba, spannend....balen van de suiker, maar goed dat de groei etc wel goed zijn....

@redu, jeetje zeg wat moeilijk....en vermoeiend, hopelijk gaat het snel wat beter met het ritme van de dames! en hubbie zou toch ook bij kunnen springen, of niet?!

@beehappy, voor jullie toch wel spannend, maar wel fijn dat er een gezonde spanning is, en geen stress spanning....

@all, vanmiddag mogen beslissen OF morgen opnieuw inleiden, OF afwachten tot het spontaan gebeurt, OF na de verjaardag van Luka beslissen wanneer we opnieuw gaan inleiden....
    we gaan voor het laatste, moet wel morgen en donderdag terug voor een CTG en bloeddruk controle, want heb gewoon een hoge onderdruk (+100)....
    heb met hubbie nog even kortgesloten en heb dus besloten om donderdag aan te geven opnieuw een poging inleiden te doen, iig voor de 40 weken, want wil een evt. KS gewoon voorkomen....

mocht ik komende week nog niet zijn bevallen, dan moet ik volgende week woensdag opnieuw naar de gyn, en besluiten we hoe en wat....

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    tjeee Luukske.... ik blijf het gewoon echt een gekke situatie vinden... jaapje wil gewoon echt nog niet...het lijkt me voor jou ook zo,n gekke situatie... je weet dan gewoon echt totaal niet waar je aan toe bent... en maar op en neer taxien naar het zh en ondertussen proberen die baby binnen te houden op de verjaardag van Luca..pppppppffffffffff meid... ik denk aan je..

Beehappy de dag komt al dichtbij zeg... gelukkig zijn jullie beiden er rustig over... loop je nog bij die psycholoog? het zal toch raar zijn.....die dag.... maar ik denk dat het een ontzettend goed teken is dat jullie er allebei rustig onder zijn...

Jojoba maak je maar geen zorgen.... ze houden je goed in de gaten en met die spuiten ( als dat nodig zou zijn) is het echt uitstekend te reguleren hoor... juist omdat ze er vroeg bij zijn..gelukkig zijn die schildklier waarden goed...

Redu he meis.... dat is een naar gevoel als je er even helemaal doorheen zit... beide kindjes zijn nog zo klein.... het is gewoon ook ontzettend druk... vooral omdat je er continu druk mee bent en helemaaaaal als hun slaapjestijden lekker tegen elkaar in gaan....ik weet niet of je gebruik maakt van kinderopvang???? josefien gaat normaal gesproken 5 uurtjes per week naar de gastouder maar daar heb ik nu een dagje extra aangeplakt...dan kan ik die dag lekker overdag rusten en dan kan hubbie zijn rug die dag ontzien...

is je man overdag weg??? of zouden jullie niet om de nacht kunnen wisselen ofzo... moet zeggen dat dat bij ons niet werkte omdat ik toch wakker werd....

hier alles ok... ben een beetje misselijk maar dat is mijn eigen schuld.... want ik heb hier bij de pc een hele zak van die rode zure matjes weg zitten werken...bleeeggghhh .

misselijkhied is bijna weg s,morgens, energie komt weer een beetje terug... werk vind ik nu ontzettend leuk... het is nu alleen hopen dat de epiduroscopie van hubbie gaat helpen.... want wat moeten we anders...... het is de laatste optie...

gr Jose

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, het is idd heel anders dan van te voren gedacht...haha....maar ik heb me er bij neergelegd na de mislukte inleiding vorige week....ik zie het wel, maar 1 ding hoop ik, dat ik niet morgen ga bevallen, vanaf donderdag mag hij komen....

en jij alweer ruim 12 weken, lekker zeg! fijn dat de energie terug komt!
    wanneer staat de scopie voor hubbie gepland? spannend!!

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He dames..

jojoba ik moet nog beginnen met de clomid...ik start donderdag!;)

Moet trouwens ook donderdag weer naar het zkh...krijg dan een echo om te kijken of alles schoon is en er netjes uit ziet..!
    niks spannends eigenlijk..!!

Luukske ik denk aan je!!

xxx

12. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Meiden, hubbie is s'nachts gewoon thuis en sávonds ook.
    Heeft weinig geduld met fennah, ik werd zaterdagnacht wakker omdat hij tegen fennah aan het schreeuwen was.
    Hij had teveel verdikkingsmiddel in haar fles gedaan en ze kreeg het gewoon niet binnen.
    hij zei dat ze het doet om hem te pesten en dat ze bij mij wel drinkt.
    heb de hele nacht ruzie gehad, wie denkt hij wel dat hij is om zo tegen een klein babietje te doen.
    Heb gezegd dat hij keuzes moet maken.
    Met zijn kinderen uit zijn eerste huwelijk heeft hij zoveel geduld omdat hij bang is dat ze anders niet meer komen.
    heb gezegd dat hij dan misschien een betere vader is voor emily en fennah als wij uit elkaar gaan.
    Hij wil niks doen en laten voor onze kids.
    Ik had maandagavond een afspraak en dat wist hij al 6 weken en zondagavond zei hij ik ben er morgenavond niet.
    ik zei: je zou oppassen hij zei ik geef er niet om ik moet weg, dus ik kon mijn plannen weer wijzigen.
    Hij heeft het ook altijd over zijn kinderen(eerste huwelijk) en mijn kinderen(of die niet van hem zijn of zo)
    Bij mij is de maat vol, kom niet aan mijn kinderen want die zal ik beschermen ten koste van alles.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, phoe daar schrik ik behoorlijk van.....ik snap volkomen dat ze je niet aan de kindjes moeten komen....

hoe reageerde hij erop toen je zei dat hij misschien een betere papa zou zijn als jullie uit elkaar zouden zijn?

heb echt een beetje rillingen als ik dat zo lees....
    heb je wel iemand waar je mee kan praten?
    en hoe is hij met Emily?
    zit hij wel lekker in zijn vel op zijn werk? het klinkt gewoon niet echt lekker!

@ikhebjelief, spannend donderdag!!

@all, ik ga komende donderdagavond weer opgenomen worden, en ingeleid worden.....dus misschien vrijdag wel ontsluiting, en Jaapie die eruit wil....zou wel een speciale dag zijn, is namelijk de verjaardag van mijn pa, die 1 aug 2009 is overleden....

toen ik dat straks hoorde van de arts, en op weg naar de auto liep moest ik even een traantje wegvegen....zou hij het zo hebben gewild?!

14. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Luukske ik denk inderdaad dat hij niet lekker in zijn vel zit, drinkt erg veel alcohol en dat iedere dag.
    We hebben gesprekken gehad met een relatietherapeut, maar dat wilde hij niet meer.
    Hij is zzper en dat geeft soms zorgen en hij mist zijn kids uit zijn eerste huwelijk heel erg.
    hij reageerde niet eens toen ik dat zei van uit elkaar gaan, ik weet wel dat hij dat niet wil.
    Maar ik wil rust voor mijn kids en voor mezelf.
    Wil niet uitgescholden worden door hem en door zijn zoon.
    Alles in dit huis draait om zijn zoon en zijn dochter krijgt ook erg weinig aandacht.
    Als zijn zoon belt dan is hij gelijk vertrokken om daar naar toe te gaan maar zijn dochter en onze dochters zijn naar mijn idee voor hem niet zo belangrijk en dat doet erg zeer.
    Het zijn prachtige lieve meiden en hij boft dat hij ze heeft, maar dan moet hij er ook wel voor ze zijn.

En jij een donderdag bevallen, wat spannend.
    Ik wens je veel sterkte en een prachtig gezond kereltje toe.

Mijn zus staat ook op het punt van bevallen en ik kan niet wachen tot mijn neefje of nichtje er is.

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, jeetje zeg wat een situatie....ik hoop dat jullie er samen uitkomen!!

en alcohol maakt het niet makkelijker.....ik heb problemen met hubbie gehad toen ik zwanger was van luka, we stonden toen ook op het punt uit elkaar te gaan, maar gelukkig zag hij op tijd in dat wij zijn alles zijn....hij dronk na het bezoek aan mij ook regelmatig, en gelukkig heeft een vriend van ons hem gewoon duidelijk gemaakt waar het om ging.....

hoe oud zijn de kids van hubbie's eerste huwelijk?

16. beehappy76

redu, dikke knuf voor jou meis!!!

Luukske, al vast een fijne verjaardag gewenst morgen!
    En als Luka geen gelijk krijgt, heel veel succes donderdag! ;)

Ikhebjelief, jij donderdag weer aan de colmid...succes meis!

all, wij worden morgen om 8:30u verwacht in het ziekenhuis...bbbrrrr ik hoop dat het hubbie allemaal mee zal vallen.

17. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Redu ook hier een dikke knuffel voor jou!
    Hopelijk kom je er samen met je man uit....sterkte!

Luukske alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Luka en succes komende donderdag, want ik ga er gewoon vanuit dat ukkie het nog wel een dagje zal volhouden in jouw buikje!

Beehappy sterkte morgen in het ziekenhuis

Ikhebjelief succes deze ronde met de clomid, ik duim voor je!

Joseetje gefeliciteerd met je 12 weken, fijn hoor dat je energie weer wat terugkomt!

Hier alles oke hoor lekker druk op het werk en weinig tijd voor het forum helaas. Ik volg jullie wel hoor! Volgende week alweer de 20 weken echo, wat gaat het snel zeg....

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, succes morgen, natuurlijk ook voor hubbie!!

19. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Redu ik zit hier met kippevel,wat een vervelende situatie! Ik hoop echt dat jullie er samen misschien wel uit zullen komen...of iniedergeval er een juiste keuze word genomen die iniedergeval jou rust geeft!!

Luukske spannend hoor meid!!!
    Luka is morgen jarig toch? iniedergeval een hele fijne dag morgen!!

beehappy thanks voor je woorden! jij succes morgen he!!;)

Kelly alweer bijna 20 weken wat gaat het snel!!! en Thanks natuurlijk!

liefs voor jullie allemaal!!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Hallo allemaal!

tjeetje...kom ik hier voor de dagelijkse Luukske-beebcheck ..zie ik dat het bij Redu helemaal niet lekker loopt thuis!
    Gatverdamme! Meid, wat een ontzettend nare situatie zo zeg. Hopelijk dringt het door tot je man dat er iets moet veranderen, want veel duidelijker had je in elk geval niet kunnen zijn. Mag ik vragen of hij toevallig iets heeft tegen vrouwen in het algemeen? Zo komt het in elk geval wel over... alsof vrouwen 'minder' zijn dan mannen...
    Dikke knuf voor jou en je meisjes! En ik hoop van harte dat hij gauw 'het licht' ziet!

@Luukske: Alvast gefeliciteerd met Luca's verjaardag morgen! EN? Hoe vaak ben je zijn bevalling al doorgelopen? :D (Ik heb persoonlijk al..ehm..ongeveer 10 x de bevalling van elk kind per bevalling plus verjaardagen doorgelopen dusseh...100 voor dochterlief...70 voor oudste zoon en 20 voor jongste zoon..dus al zo ongeveer 190 :$ keer in mijn hoofd een bevalling meegemaakt! ) :D :D :D
    Hopelijk mag je vanaf donderdagavond daar weer een nieuwe bevalling aan gaan toevoegen :)

@All: Het heeft even geduurd (nou ja...EVEN...bijna een jaar vanaf dat ie langs de tafel ging lopen :$), maar het is eindelijk zo ver: Kiyan loopt! Met heeeele kleine voorzichtige stapjes, maar van de voordeur naar de achterdeur, een rondje om de tafel en dan weer van de achterdeur naar de voordeur. En dat tig keer op een dag. :D
    zucht...uiteindelijk worden ook de kleinste mannetjes groot...;)

Liefs!

Tezzz

Deel Deze Pagina