Luukske, gefeliciteerd met de verjaardag van Luka! Fijne dag gewenst! Tezzz, wat goed dat Kiyan loopt...weer een mijlpaal!
Het zit er op...mannetje ligt nu op de bank, even aan het bijkomen. Het was hem een beetje tegengevallen, een zaadleider was bijna niet te vinden en dit was erg pijnlijk. Na een extra injectie was het te doen.
beehappy wat sneu voor manlief... verzorg hem maar goed!! Tezz wat goed dat kiyan loopt!! alleen nu moet je ogen op je rug hebben hahahaha.. Luukske gefeliciteerd met Luka..! hopelijk heeft hij een leuke dag en kan jij er met je dikke buik ook van genieten!!! Kom op meid!!! Hier is de ongi goed doorgebroken...beetje zenuwen voor morgen maar dat komt wel goed!!! Ga morgen alleen naar het ziekenhuis,manlief is werken...en me zus moet zelf ook naar t ziekenhuis...en verder is er niemand vrij die mee kan...vind het nie zo heel erg om alleen te gaan...aangezien het toch een echo word tijdens de geweldige duivels haha liefs van deze kant...ik ga zo werken en vanavond cursus met mijn pup...nahja pup hij is een beetje uit de kluiten gewassen!!
even snel, zit nu bij mijn vader sinds gister met de meiden. Ben kompleet uitgefoeterd door mijn schoonpa. Heb gezegd dat hij mijn huis uit moet gaan maar de situatie is daar niet meer houdbaar. geloof niet dat er wat zal veranderen, dus zal alleen verder moeten met mijn meisjes. ben verdrietig maar niet verslagen, ik heb wat om voor te vechten en dat zal ik doen. bedankt dat jullie zo meeleven. had mijn meiden zo graag met een papa en een mama laten opgroeien in een gezin, het is niet anders
@Redu: ook vanaf hier een dikke knuf! Wat moedig dat je hebt durven weg gaan! Gaat dat allemaal wel lukken bij je vader in huis (qua verzorging van de meisjes enzo..) ? Goed onthouden he: Kinderen kunnen beter 1 goede ouder hebben die er altijd voor hun is, dan 2 ouders die constant ruzie maken. (Mijn nichtjes zijn ook zonder vader opgegroeid en die doen het prima hoor Gelukkig hebben ze wél een hele lieve moeder, opa en oma ) Sterkte! En een dikke knuf!
Redu, heel veel sterkte meid.. wat een moedige beslissing. Hoe reageerde je man? Luukske: gefeliciteerd met Luka! Liefs Jojoba
Had eergisteren al een lang begricht geschreven en op iedereen gereageerd, zeker naar Redu, maar toen ik op reactie versturen drukte was de pagina bezig met onderhoud. Ik moet echt leren om te gaan kopieeren wanneer ik hier schrijf. Redu, lieverd wat een naar verhaal krijg er echt een steen van in mijn maag als ik dit lees, vind het heel erg. Zeker omdat wij een beetje in dezelfde fase zitten van na de geboorte en ik dus nu weet wat daar allemaal bij komt kijken en dan heb ik er nog maar 1!!! Ik snap echt werkelijk niets van jouw man/vriend. Natuurlijk is zo'n begin periode heftig, moeilijk en wordt iedereen overmand door slaapgebrek met als gevolg een kort lontje af en toe. Maar zoals is lees speelt er al langer wat. Hij zal dus ook niet zomaar zo doen als hij doet en ik wil het dan ook niet meteen veroordelen, maar dit is wel respectloos en daarnaast heeft hij een verantwoordelijkheid als vader en als partner. En je schoonvader? Wat was zijn reden om zo tegen je te doen??!! Vind het erg dat jij nu bij je vader zit met twee kleintjes. Eigenlijk zou jij in je eigen huisje thuis horen herstellende van een bevalling + dat daar alle benodigdheden zijn die je nodig hebt bij de verzoriging en vertrouwdheid voor je kindjes. Ik hoop echt dat je vriend tot inkeer komt of dat er iig een goed gesprek volgt, desnoods met iemand erbij, waarbij jullie iig tot goede afspraken kunnen komen. Ik vind je dapper meid, dikke knuffel. Beehappy, Had jou succes gewenst maar ondertussen zit de ingreep er al op. Ik hoop dat het heel veel rust gaat brengen voor jullie en jullie genieten van de rijkdom die jullie wel hebben. Luukske oohhh duim,duim,duim je ligt nu in het ziekenhuis!!! Wanneer zal die kleine komen, vandaag of morgen? Morgen is verdrietig maar toch ook heel bijzonder, daarnaast had jij dat vermoeden in het begin toch wel eens? Joseetje goed om te horen dat het lekker gaat op je werk en je je goed voelt. Behalve dan als je een zak van die vieze matjes wegwerkt... Eigen schuld Ikhebjelief, nieuwe ronde nieuwe kansen!!! Hopelijk slaat de Clomid nu wel aan, spannend hoor. Hou ons maar op de hoogte. Jojoba, wat kunnen de consequenties zijn van die verhoogde glucose? Dat je kindje te snel groeit? Goed dat ze je nu in de gaten blijven houden. Hoewel niet ideaal maar toch een fijn idee. Hier gaat alles de afgelopen week wel weer lekker. De kinderarts wilde voorstellen om Evie op te nemen ter observatie, maar omdat het ineens een paar dagen weer redelijk ging wilde ik dat niet en hoefde dat ook nog niet. Mocht het weer dramatisch worden dan mag ik altijd bellen, dat is dan wel een fijn idee dat het iig serieus wordt genomen. Echt hoor die kleintjes. op het moment dat je denkt: Dit gaat niet zo langer en je er echt doorheen zit, besluiten ze ineens om je een break te geven.... Verder gisteren voor de 2e keer prikjes gehad en mijn kanjer gaf geen kik! Echt super trots.
@redu, meis wat ben jij sterk....en blijf daar ook altijd in geloven, en zoals de andere meiden al zeggen....jij komt op voor je meiden EN jezelf, en das beter dan alles maar over je heen te laten komen.... en je schoonpa, waarom moet hij zich ermee bemoeien, jeetje zeg!! @beehappy, balen dat het voor hubbie even pijnlijk was, maar hij heeft een heeele goeie en liefdevolle zuster in huis, haha.... @leonizzie, ja bij die kleintjes kan het zo omslaan.... enne idd heb wel eens gezegd dat de verjaardag van mij pa wel eens de bevallingsdatum zou kunnen worden.... @ikhebjelief, spannend een nieuwe ronde....hopelijk deze keer een gelukstreffer!!! @kelly, had jij nu gisteren of vandaag de 20 weken echo? @all de verjaardag van Luka was leuk, maar ook erg vermoeiend, heb veel harde buiken gehad....enne vandaag heb ik Luka thuis gehouden, zodat hij kan spelen met mijn nieuwe speelgoed....want vanavond gaat hij naar opa en oma.... ben terug van de vloskamers....ze hebben nogmaals getoucheerd, en ik hoef vanavond niet een nieuwe catheter te krijgen, maar ik mag morgenvroeg komen, want heb genoeg ontsluiting om de vliezen te breken....jippie....dus hopelijk hier morgen ook babynieuws....en zoals verwacht, op de verjaardag van mijn overleden pa! werd er wel een beetje emo van....
Hoi meiden, bedankt voor jullie steun. Inderdaad leonizzie wat jij zegt, fennah besloot vannacht om de hele nacht door te slapen en emily huilde vannacht haar bij me in bed genomen en ze sliep gelijk verder. dus heb een lekker nachtje gehad. de problemen spelen inderdaad al langer. mijn man heeft geld geleend van zijn ouders en dat kwam mijn schoonvader bij mij ophalen. Hij zei ook dat ik niet alles over de kinderen kan beslissen, omdat hij hun opa is heeft hij(vind hij) het recht over de opvoeding van mijn kids te beslissen. Heb hem heel duidelijk gemaakt dat hij maar een opa is en over mijn kids niks te zeggen heeft. Hij stond te vloeken en te tieren waar mijn kids bij waren. Heb hem gevraagd te vertrekken en toen hij dit niet deed heb ik zijn jas aangegeven, die trok hij uit mijn handen terwijl ik emily vast had. Heb mijn man duidelijk gemaakt dat ik de politie bel als hij contavt zoekt en lastig blijft doen. mijn man schrok hier wel van en weet ook hoe zijn ouders zijn. Hij zegt dat hij me mist en spijt heeft van alles wat er gebeurd is, maar als ik terug ga ben ik bang dat het even goed gaat en dat het dan bij het oude blijft en dat wil ik niet voor emily en fennah. Maar het is moeilijk want ik hou wel heel erg veel van hem en het doet me pijn zijn verdriet te zien. Hier bij mijn pa gaat het wel, mijn pa en zijn vrouw zijn heel lief voor mij en de kids. Heb de bovenverdieping voor me zelf en zelfs een eigen wc en dat is fijn. Emily begint hier ook te wennen en fennah vindt alles goed, zolang mama er maar is. Maar ik ben toch op visite en niet thuis en dat is moeilijk. sorry voor mijn egoisme en gezeur liefs redu
Redu: oh meid, wat vreselijk. Hopelijk gaat het toch nog goed komen met jullie... Dikke knuf! Luukske: super dat morgen de vliezen gebroken worden. Wat bijzonder dat jullie kleine man ws op de verjaardag van je verjaardag geboren gaat worden. Succes morgen!!!
Dag Dames, Hier ook weer een teken van leven. Redu wat heftig zeg! Wat is de reden dat je man zo doet? ik snap het namelijk niet. Luukske wat spannend! Morgen zal ik zeker even kijken. Wat fijn dat de verjaardag van Luka zo geslaagd was. Beehappy hoe is het met je man en je eigen emoties over deze stap?? Jojoba wat balen dat je suiker te hoog is! Ik heb zelf ook zwangerschapssuiker en moet ook insuline spuiten. Ik word dan ook met 38 weken ingeleid en dat is al over 4 week whaaah. Ikhebjelief spannend hoor! Hier gaat het redelijk goed. Vorige week onwijs de buikgriep gehad en die nacht ook nog naar het ziekenhuis geweest omdat ik harde buiken bleef houden. Waarschijnlijk door het spugen en de diarree. maar alles was goed. Baarmoedermond was nog 4,5cm dus helemaal goed. Ik word dus wel ingeleid met 38 weken vanwege de suiker dus das al erg snel. verder gaan Mika en ik vanavond sint maarten lopen. Gisteren was ik jarig en voelde me wel een beetje alleen. Normaalheb ik daar niet zo'n last van maar dit jaar dus wel. Volgend jaar mijn verjaardag vieren met 2 kindjes!!! Nou dames als ik iemand vergeten ben sorry!!! Ik zla wat meer meelezen en schrijven maar Mika vraagt op het moment onwijs veel aandacht en ik ben zelf ook niet meer zo mobiel haha. Liefs Ylona
Hier even een update... Heb het al ergens anders gepost dus plak het even hier neer... Ik zal straks even hier reageren op de andere... he dames.. Heb heel slecht nieuws... Ik moest vandaag de echo...en wat blijkt er zit een cyste van 4 cm op mijn linkereiierstok.. Ik mag NIET starten met clomid vandaag en ik moet nu 2 weken af wachten en dan terug komen want de cyste gaat meestal vanzelf kleiner worden..! ik ben zo ver de zeik, heb hele ochtend gehuild...
Redu, egoisctisch en zeurderig??!! Hoe kom je daar nou bij? Jouw situatie maakt natuurlijk dat dat momenteel is waar je je meebezig houdt. "Zeur" hier dan maar lekker van je af zijn toch met dit groepje al zolang forumvriendinnetjes dat er meer wordt gedeeld dan alleen het proces zwanger raken. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is hem zo te zien, want ookal doet hij nu zo kl#terig, hij heeft natuurlijk ook een andere kant. Ik weet niet wat wijsheid is meid. Misschien goed hem nog even te laten zweten zodat hij goed beseft wat hij op het spel zet en jij even tot jezelf kan komen. Enne die schoonvader? Waar haalt ie het vandaag he? Grootouders mogen best advies geven, maar zeggenschap w.b. de opvoeding? Ja dat zouden sommigen graag willen.... Oh Luukske, wat bijzonder. Begrijp wel dat je er emo van bent, maar ik vind het wel een mooie gedachte als je kindje morgen wordt geboren! Spannend. Ikhebjelief, och meid wat is dit een enorme tegenvaller. Ik zelf heb daar nooit last van gehad, maar moet je Jojoba eens vragen die kan daar helemaal over meepraten die heeft dat echt een aantal keer gehad, zo frustrerend was dat. Maar zie haar banner... Alleen dat wachten duurt zolang en het gevoel dat je boven op alles dan ook dit weer hebt. Het is steeds zo schakelen in je hoofd en je gevoel. Sterkte meissie Ylona gefeliciteerd nog met je verjaardag! Waarom voelde je je zo alleen? Goed dat je het zegt over Sint Maarten,Dank je. Heb wel alles in huis daarvoor gehaald van het weekend, maar was het even vergeten. Ga zo even een mooie mand maken. Vraag me af of het druk wordt want momenteel stormt en regent het hier!
@redu, jeetje zeg waar haalt je schoonpa het lef vandaan.....en idd wat is wijsheid, je houdt van je man, en wilt het liefste een "compleet"gezinnetje voor de kindjes, maar denk er gewoon rustig over na....je zegt zelf dat het al langer speelt, dus op 1 dag of weekje komt het ook niet aan....ik denk dat je sterk genoeg bent om tot een juiste beslissing te komen!! een hele dikke vette knuf voor jou, en je 2 meisjes! @ylona, spannend, nog een paar weekjes....en nog gefeliciteerd!! @leonizzie, idd het zou heel speciaal zijn als we de datum van 12-11 weer gewoon kunnen gebruiken met een vrolijke tint, ipv te treuren bij mijn pa.... @ikhebjelief, jeetje meis, das een flinke domper....hopelijk is over 2 weken de cyste weg, en kun je alsnog beginnen met de Clomid!! @all, heb de bovenverdieping nog even gedaan, dadelijk mijn zh tas nog even bijwerken, en dan gezellie met Luka en hubbie samen eten, en dan Luka en de hond naar mijn schoonouders brengen, zodat we morgen zonder te veel haast richting het ziekenhuis kunnen gaan.....
hallo ik wou jullie ff laten weten dat ik vandaag ben gaan bloed prikken de test was POSITIEF nou dat is wel snel in de 1e ronde clomid nou dames ik hoop dat jullie ook snel een posi test krijgen bedankt voor jullie steun xxx andrea
Andrea gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan.... Luukske succes en dat je maar snel een mooi beebje in je handen mag houden! ( ik heb volgende week woensdag de 20 wk echo) Redu heel veel sterkte meid, hopelijk komt je man/vriend tot inkeer.....Zet hem op! Ikhebjelief wat een flinke tevenvaller zeg, hopelijk ziet het er over 2 weken beter uit en kun je alsnog beginnen met de clomid! Ikzelf kreeg cystes toen ik juist zwanger was, zowel van Isa als nu en zelfs dit keer gevaarlijk groot dus helaas zit er niets anders op dan rust te nemen waardoor de cystes kunnen verdwijnen... Ylona succes met de laatste loodjes! Beehappy hoe is het nu met je man al een beetje bekomen?
@andrea, gefeliciteerd!! @kelly, dan zat ik er gewoon een weekje langs....kan ik volgende week lekker bijlezen hoe het met jullie spruitje gaat.... @all, ga nog even tv kijken, en hopelijk val ik nog even in slaap voor die kijkkast....dus wrs horen jullie pas weer wat als ik bevallen ben, haha...dat hoop ik iig....
Redu, wat een verdrietig nieuws. Ik wil je even heel veel sterkte wensen! Hoop dat je veel vrienden en familie hebt, die je hier een beetje doorheen slepen... Luukske, heel veel succes vandaag!! Jullie tweede zoon wordt vandaag geboren! Wat een mooi wonder! Tezz, zwaai, wat goed van Kiyan, hier nog geen lopertje, ben benieuwd wanneer Puck haar eerste wankele stapjes gaat wagen. Ylona, nog eventjes volhouden meid! Snap goed dat je je af en toe een beetje alleen voelt! Zet 'm op Leonizzie, fijn dat het een beetje de goede kant op gaat. Opnemen kan natuurlijk altijd, dus wanneer het minder gaat, meteen aan de bel trekken! Joseetje, waar blijft verdikkeme die buikfoto . Hoe is het met Josefien? Kelly, hoe voel jij je? Beehappy, viel de ingreep je man mee? Hoe is het met het puppenbeest? Doet hij het goed? Ikhebjelief, sterkte meid! Andrea, proficiat met je zwangerschap, klim maar lekker op de roze wolk! Liefs!