Luukske, heel veel succes vandaag! Ylona, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag meis! En idd je volgende verjaardag mag je met 2 kindjes vieren...nog even en dan is het zo ver! Ikhebjelief, wat balen zeg...ik hoop dat de cyste snel weer zal verdwijnen. Andrea, gefeliciteerd met je zwangerschap! Elke, met mijn mannetje gaat het nu wel goed, een beetje een beurs gevoel...achteraf gezien is het wel meegevallen.
Andrea gefeliciteerd! Luukske meid succes vandaag!!! je kunt het!! Verder, dames thanks voor jullie steunende woorden..doet me goed..! Dikke knuffel!
Redu je moet gewoon je verhaal kwijt kunnen hier! Iedereen zal er voor je zijn zover dat kan met schrijven. Ikhebjelief wat onwijs balen! Ik hoop dat over 2 week die stomme cyste weg is! Luukske ik ben benieuwd of je al ligt te puffen en hoop dat alles goed zal gaan! Hier een rustige dag! Het stormt lekker buiten. zondag ga ik lekker uiteten met Tom. Die leuke vent die ik ontmoet had. We zien elkaar zo;n 1 x per week en dat vind ik fijn, hoeft voor mij nog niet meer! Liefs Ylona
Iemand al nieuws over Luukske!? Dames ikhad op t werk hele erge buikpijn...ik werd heel erg ongesteld en het loopt er gewoon uit..! Naar mijn idee heb ik dus 3 dagen gewoon aparte ongi gehad beetje bruin met beetje helderrood.. ik de Gyn gebeld nu word ik maandag gebeld of ik moet komen voor een echo, of mag starten met clomid of gewoon 2 weken moet af wachten.. ik snap er niks meer van, word er echt onzeker van!! xxx
Hoi meiden, Redu: wat heftig zeg meid, een erg moeilijke situatie, sterkte met alles en met het nemen van de beslissing hoe nu verder. Ylona: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Jojoba: Leuk weer van je te horen, fijn dat het goed gaat. Balen van die glucose waarden, ik heb er totaal geen verstand van, maar ze houden het nu goed in de gaten toch? Kan verder geen kwaad? Luukske: Hoop dat je je mannetje al in je armen hebt nu, en nog gefeliciteerd met Luka. Tezzz: Och je kleine mannetje loopt nu, weer een mijlpaal he? Super leuk, maar echt baby af dan he? Joseetje: Hoe is het met jou en beebje in buik? Ikhebjelief: Wat rot dat er nu een cyste zit, ik hoop voor je dat je toch snel mag starten met de clomid. Kop op! Beehappy: Zo het is lekker achter de rug voor je mannetje. Wel pijnlijk geweet dus? Gelukkig gaat het nu weer. Raar gevoel toch of niet? gaat het goed met jullie pup? Zo ben het verder even kwijt, sorry. sara heeft waarschijnlijk reflux, ben begin vd week naar de ha geweest en heb Zantac gekregen. Ze krijgt het nu een paar dagen en het leek beter te gaan maar vannacht was weer drama. Echt heel zielig voor haar maar het breekt mij ook op, ik slaap halve nachten niet.....hoop dat de medicijnen snel aanslaan. Verder gaat het goed, en ik geniet met volle teugen van ons mooie meisje.
Ik lees op de Hyves van Luukske dat ze bevallen is van een zoontje Mika!! Lieve Luukske, van harte gefeliciteerd met jullie tweede wonder en geniet er lekker van. Ik hoop dat het goed gaat met jullie!
Luukske gefeliciteerd meid.... he he,...eindelijk is hij eruit..... ppffff hij had echt geen zin he??? hoop dat het een voorspoedige bevaliing is geweest. Beehappy ik wil je ff een dikke knuf geven... hoop dat jullie het nu af kunnen sluiten.... gelukkig viel de ingreep op die kleine tegenslag mee.. Zora ai... reflux.... das niet leuk.... snap dat die korte nachten je op breken... Andrea gefeliciteerd... ikhebjelief... niet wanhopen meid... het komt goed echt waar... Redu wat een naar nieuws.... gelukkig heb je een plek waar je naartoe kunt gaan.... het is lastig op afstand iemands relatie te beoordelen.... maar als iets in jou zegt..... dit kan zo niet.... luister er dan naar.... ook al lijkt het een mission impossible.... miljoenen vrouwen met kids zijn jou voor gegaan en het is hen ook gelukt....uiteindelijk komt het goed en word je weer gelukkig...maar voor nu is het vreselijk moeilijk... het klinkt alsof hij veel baggage met zich meedraagt.... xxxx jose
luukske van harte gefeliciteerd met de geboorte van mika Eindelijk is hij er en nu lekker genieten van elkaar!!!!! knuf redu
hey meiden, hier even een berichtje van mij.... gisterochten om 7 uur in het ziekenhuis gemeld, en om 8 uur hebben ze met pijn en moeite de vliezen kunnen breken, Mika zat namelijk nog vrij los in het bekken, dus ging naar boven zodra ze toucheerden...dus ze hebben flinke druk op mijn buik gezet als tegendruk.... daarna heb ik van 8.30 uur tot 14 uur flinke rugweeen gehad, die snel op elkaar kwamen, is van 1-2 minuten zat er tussen.... om 13.30 had de gyn getoucheerd, en helaas 2 cm ontsluiting....hield het gewoon niet meer, dus om 14 uur een ruggeprik gehad....hehe, want was dat een opluchting! daarna voelde ik amper iets, en hebben ze het infuus flink opgevoerd voor ontsluiting te krijgen.....ze gingen uit van 1 cm per uur....om 16 uur had ik 4 cm, om 18 uur 6 cm, dus het klopte en ze zeiden nog dat ik netjes "op schema"lag... de verpleegkundige die mij begeleidde was zo relaxt en ontspannen, dat ze me goede instructies etc gaf, en hierdoor heb ik zelfs nog even geslapen.... om 19.30-20.00 u kreeg ik aandrang, en deze kwamen dus door de epiduraal door.... rond 20.45 uur kreeg ik echt een soort persdrang en moest ik op mijn zij gaan liggen, omdat Mika niet goed ingedaald was, en ze meenden dat het een sterrenkijkertje was.... om 21 uur kan de gyn even toucheren en bleek ik al even volledige ontsluiting te hebben, en Mika lag nu ook vast....ik mocht gaan persen... ik heb moeite gehad met de ademhaling, zat tegen hyperventilatie aan, maar heb het gered, dankzij die lieve rustige vepleegkundige naast mijn bed.... om 21.29 uur is onze zoon en broertje dus geboren. hij heet dus Mika, weegt 2970 gram en is 48 cm....dus een stuk kleiner dan ze hadden verwacht....ik had gewoon flink veel vruchtwater! hij doet het verder goed, is alleen wat misselijk...
Ohh Luukske wat een verhaal, was dus nog een behoorlijke klus! Gelukkig is alles verder goed met jullie enne... dus....Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Geniet van elkaar! Voel jij je helemaal goed? Zora ach je arme meisje. Is niet leuk he om haar zo te zien. Heb je ook het wiegje bij de hoofdkant al wat verhoogd? En die gebroken nachten... tja die breken mij soms ook wat op. Had gehoopt dat ze tegen deze tijd een beetje langer ging doorslapen maar helaas komt wel 1 en zelf 2 keer in de nacht de laatste tijd... Ikhebjelief, goh dat is dan toch weer even spannend hoe het er nu voor staat. Die bleoding kan dus volgens hen betekenen dat die cyste weg is? Laten we het hopen!
Jeetje Leonizzie er staat ons dus wat te wachten nog. Maar ze gaan vanzelf wel doorslapen toch? Ooit........ Luukske, je hebt dus ook een pittige bevalling achter de rug. Lijkt wel een beetje op de mijne alleen had ik buikweeen, werkte bij mij de ruggenrpik maar tot 6 uur en kwam daarna de weeen erdoorheen en heb ik langer geperst en knip en vacuum. Maar in grote lijnen lijkt het erg op elkaar. Gelukkig is het achter de rug en bij deze van harte met jullie zoon Mika, leuke naam!
Luukske gefeliciteerdmet jullie Zoon en broertje Mika! Geniet ervan meid!!! Wat een prachtige naam trouwens!!!!
Luukske van HArte met jullie zoon Mika! Wat een onwijs leuke naam . gelukkig gaat alles goed! liefs ylona
Zora, hmm ze zeggen het he? Ik vraag me af; wanneer dan?! Heb helemaal niet het gevoel dat dat moment dichterbij komt . Nou ja vannacht ineens pas om 04.00 uur en toen om 07.30. En dat scheelt echt enorm, als ze het nou eens zo zou houden ben ik al helemaal happy!
Grappig he? Dat je daar dan al tevreden mee bent. Ik mag natuurlijk nog niet klagen want Sara is nog zo klein. Maar wel drama met die reflux, gister is ze weer van half negen tot half twee wakker geweest en maar krijsen, en alleen maar willen drinken tegen de pijn. Niet zo prettig voor mijn boobies.
Luuske nou dat viel nog niet mee meid.... wat heerlijk dan he??? als je zo,n kamle rustige zuster naast je bed hebt.... ppfffwaar was zo,n zuster toen ik haar nodig had die 62 uur hahahhaha ( geen 62 uur in het zh hoor.... daar was ik maar 32 uur....) gelukkig is alles goed met jullie... en .... is Luca helemaal in love met zijn baby broertje? hoe reageerde hij toen hij hem voor het eerst zag? ja dat zijn nu ineens dingen die je je af gaat vragen als je weet dat er een 2e gaat komen Ylona gisteren niet op jou gereageerd ,jemig meid... je gaat gewoon al bijna bevallen..... heerlijk joh... dan is daarna je lijf weer lekker van jezelf... helemaal als je niet meer mobiel bent... je bent toch zeker wel al met verlof???? Zora het wil helemaal niet zeggen dat Sara ook nog lang totaal niet door gaat slapen hoor.... dat kan per babietje zo ontzettend verschillen...snap dat de boobies er ondertussen wel een beetje van moeten huilen.... zo he he... ik zit niet veel achter de pc... ik moet opbiechten..mijn hele ritme is veranderd.. ik ga warm eten , daarna kindje in bed stoppen... schandalig lang en warm douchen en dan duik ik iedere avond tenzij ik avonddienst heb mijn mandje inrond 20:00 ... maak regelmatig nachten van 12 uur... en dan de volgende dag weer rond etenstijd moe zijn...dus ik tut lekker wat aan.... doe behalve werken en met josefien rommelen en een half huishouden niet echt veel... en ik vind het wel prima zo.... elke ja sorrie.... die foto,s... schaam... moet bekennen dat ik er gewoon nog niet een gemaakt hebt en ik had nog wel het voornemen om er deze zwangerschap iedere week eentje te maken... nou ben inmiddels al 8 weken te laat daarmee Hoe is het vandaag gegaan Redu? hoelang heb je nog verlof? meiden jullie raden het al... ik ga douchen en naar bed xxx jose