wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ikhebjelief, ik duim voor een mooie ronde voor je!

@marykay, meis verontschuldig je niet....als je geen fut hebt, dan heb je geen fut!

@beehappy, hier ook nog eens gefeliciteerd....enne ik vind dat het het heel mooi hebt verwoord, en ik vind het heel sterk overkomen!!

@joseetje, wat een trut op je werk....die zou ik er flink van tussen nemen....wie denkt ze wel niet wie ze is!!
    en wat akelig van Josefien...het is idd zo dat een ongeluk in een klein hoekje zit!

@ylona, lijkt me best spannend dat daten...geniet ervan!
    en wat een mooi gewicht van je meisje! hier hebben ze ook steeds bij de groeiecho's gezegd dat Mika een flinkerd was...zou bij 40 weken rond de 8 pond zijn....nou, dus niet....

@redu, je zit echt in een vervelende/moeilijk situatie....ik denk zelf dat je sterk genoeg bent om de juiste beslissing te nemen...maar petje af dat je weer thuis bent....maar als ik dat zo lees, zou ik niet weten hoe lang ik het zou uithouden....
    ik denk aan je!

@all, vandaag de laatste dag kraamhulp gehad, gisteren heeft de VK de hechtingen verwijderd, en ik kan weer zitten, jippie!
    Mika is gisteren ook gewogen, en zit al 170 gram boven zijn geboortegewicht....zie ook aan zijn wangetjes dat de voedingen hem goed doen, haha....
    verder is het een tevreden mannetje, slaapt 's nachts 5 uur aan 1 stuk, dus echt geen klagen...

vandaag is hij ook alweer 1 week, is wel raar....vorige week rond deze tijd was hij net 1 uur oud!

morgen ga ik even wandelen met mijn 3 mannen en de hond!

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    luukske het is echt een schatje zeg..!!
    Gek he alweer een week(en 1 dag haha) hetgaat snel he!!
    Geniet ervan meid! je hebt het verdiend!!
    xxx

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, ben vannacht even naar beneden gegaan met Mika, meneertje had zo'n honger dat hij om de 2 uur kwam....nu maakt mij dat niet uit, maar hubbie moet gewoon werken, dus heb die maar even laten liggen....
    verder is gisteren de VK voor het laatst geweest, Mika weegt nu 3220 gram, en doet het super.
    ze heeft bij mij nog even gekeken naar het zaakje daar beneden, want volgens de kraam had ik een geel kopje waar de hechtingen waren verwijderd, dus ik al een beetje in paniek, want ik weet hoe snel zoiets kan gaanontsteken....bleek het gewoon een gele onderhuidse hechting te zijn....

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames!
    update!
    had 2 eitjes!! links en rechts! eentje van 13mm en een van 10mm!
    Woensdag starten met ovu testen en dan hopen dat ie positief word en dan dag erna samenlevingstest..
    Word hij niet positief dan zaterdag bellen om langs te komen !
    We gaan een hele spannende week tegemoet!

luukske fijn dat mika het goed doet!
    Wat vervelend avn die hechting zeg!!:(

knuffel!

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik heb je lief dat is zeker een spannende week meid... 2 eitjes dat klinkt hardstikke goed... ik heb veel baat gehad bij de ovu testen... als ik je een advies mag geven wat bij mij heel erg goed heeft geholpen... als je nog nooit ovu testen hebt gebruikt is het een beetje vogelen hoe het nu zit... ik heb mijn 1e ronde clomid dat ik ook echo,s in het ziekenhuis had steeds ovutesten ernaast gedaan... zodat ik kon zien hoe het er op zo,n test uitzag als ik bijna m,n eisprong kreeg maar ook hoe zo,n test eruit zag tijdens de eisprong.. en erna...omdat ik echo,s had en dan bijv tot op de dag wist wanneer mijn eisprong was kon ik dat goed bekijken...

nou spannend hoor.... wie weet kom jij ook heel snel met blij nieuws... het kan maar zo ineens raak zijn...

Marykay jaaaaaa pppffffff die futloosheid... ik ben er gelukkig helemaal vanaf en heb weer energie voor 10... ff volhouden nog dan is het weer weg meis...

Luuske wat een prachtig ventje heb je toch... gelukkig was het maar een hechting...

hier alles ok... vandaag de auto gekocht... wauw... ben er wel erg blij mee...josefien was echt strontvervelend... bij de dealer... ppfff waarom heb ik haar meegenomen... ik dacht de proefrit is toch al gemaakt... bon schrijven en klaar zijn we... nou niet dus... uiteindelijk 2 uur daar gezeten over extra opties etc.... heeft josefien gewoon al gillend haar hele knijpfruitje zo in de mouw van m,n jas leeggeknepen... en daarna het besmeurde verpakkinkje tegen een showmodel aangegooid.... :x:x voor het eerst heb ik serieuze wurg neigingen gehad...man wat een beproeving...ze komt nu echt in de fase dat ze soms in een klein monstertje veranderd...

Redu hoe is het meid....

Jojba hoe gaat het? ben je nog op controle geweest?

groetjes jose

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    joseetje thanks meid!
    ik heb idd wel eens ovu testen gedaan...ik doe ze best vaak eigenlijk...heb nu wel clear blue in huis omdat die volgends de Gyn beter zijn..(zal ook wel stukje reclame zijn ;)) maar vind ze zelf ook fijner!!
    Vind het wel spannend!!
    liefs en thanks!

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Wat fijn Ikhebjelief! Hopen dat ze goed doorgroeien!
    Ik zal vanmiddag wat langer reageren. MOet nu richting het ziekenhuis voor weer controles.!

Liefs Ylona

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ikhebjelief, spannend... ik duim voor je!!

@joseetje, gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop...welke kleur hebben jullie uitgekozen?
    enne volgens mij zit josefientje nu in de beginnende peuterpubertijd, haha....

@ylona, succes meis!!!

@all, Mika ligt nu lekker op mijn arm te slapen....overdag gaat het prima, maar de laatste 2 nachten is het naatje pet...hij wil 's nachts alleen maar drinken....heb het idee dat de bv te snel verteerd, vandaar dat honger gevoel....hij zit namelijk al op zijn max, zelfs iets erboven....
    ik lig er 's avonds tussen 18-19 uur in, samen met Luka....

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ikhebjelief, Goed zo meid wat een goed nieuws!!! wordt dus een spannende ronde.

Joseetje ik geniet altijd van jouw verhalen over Josefien, Krijg er dan helemaal beeld bij hahaha. Maak je borst maar nat de komende periode ;)

Luukske wat een heerlijk mannetje hebben jullie om te zien. Heel verstandig dat je zo vroeg naar bed gaat, ik kon dat nooit.
    En wat bedoel je met dat hij op zijn max zit?
    Misschien begint hij iets eerder met de regeldagen? Die zijn toch zo rond dag 10? Of misschien wil ie gewoon heerlijk de nachten dicht bij mama doorbrengen!

10. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Vervelend de hele nachten wakker Luukske! Maar gaat vanzelf weer beter denk ik dan. Goed in ieder geval dat je er vroeg in ligt.
    Zo vandaag weer op controle geweest. Bloeddruk was mooi 140/68 en moest wel weer insuline ophogen. DVK vond dit wel gek aangezien normaal de insuline behoefte daalt na week 35. Wel was ik 2 kilo afgevallen!! dus ben nu 9 kilo aangekomen. Hoeft er straks ook niet zoveel af hahaha. Gyn was juist wel blij dat mijn insulinebehoefte niet daalde omdat dat een teken is dat je placenta nog goed werkt! Kindje ligt al goed ingedaald. Over 2 week gaan hij kijken of mijn baarmoedermond verstreken is en of het zin heeft om in te leiden. Mocht alles nog potdicht zitten gaan ze waarschijnlijk een keizersnee plannen omdat ik al een wond in de baarmoeder heb zitten. Als ik wel inleidbaar ben en het schiet niet op gaan ze ook sneller over tot een keizersnee. Heb dus een grote kans dat het weer een keizersnee gaat worden. Daar zie ik toch best tegenaan. Maar goed eerst 7 december maar eens kijken. En volgens de gyn moest ik het meisje maar even toespreken zodat ze goed de weg naar beneden zou weten ahhaah.

Liefs Ylona

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hoi meiden.

vandaag voor het eerst naar de vlos geweest, alles is helemaal ok...
    verder vandaag sint kadotjes geshopt... ojee... wat word josefien verwend... ze viert het met mijn kant van de familie... en dan met de andere kant ook nog eens.... ik zit me af te vragen wat we het volgende kindje in hemelsnaam volgend jaar moeten geven... we hebben gewoon echt alles wat je je kunt bedenken in huis...

ja leonizzie... de peuterpubertijd is echt begonnen.... hubbie is vanavond zuchtend boven gaan zitten.... hij kon er even niet meer tegen.... hachee tegen het plafond.... en josefien had mijn mobiel echt toaal zoek gemaakt... hij stond op stil dus bellen had ook geen zin... en vervolgens tovert ze hem met een grote glimlach 3 dagen later weer tevoorschijn....
    verder knaagt ze.... op de tafel... aan het traphekje... en ze doet ook iets met haar mailotjes.... ieder nieuw mailotje wat ik haar aantrek... daar verschijnen gaten in... ik heb haar nog niet op heterdaad kunnen betrappen.. dus het is me een raadsel...

verder absoluut geen klagen hahaha het is echt een heerlijk meisje

Luuske ja het enige wat je dan kunt doen is zoveel mogelijk je rust pakken door er eerder in te gaan.... zo ver als dat lukt...

Ylona nou gelukkig dat je placenta het nog goed doet... dat is uiteindelijk het belangrijkste meid....

ik heb je lief ik vond de ovu testen van sensitest altijd heel erg goed en ze waren ook nog eens goedkoop...

ik zal later vanavond eens proberen of ik wat fototojes kan spammen van onze deugniet en mijn buik

gr Jose

12. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Wat fijn dat alles goed was Joseetje!! En tja de leeftijd van onze kindertjes grr. Mika kan me ook het bloed onder de nagels vandaag halen. Gelukkig heb ik heel veel geduld en als ik het echt niet meer trek ga ik even langs mijn moeder. Dan neemt ze hem even over.

Hier wat foto;s van mijn deugniet!

13. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    En nog een foto!

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hier zijn wat foto,s

eentje van mijn buik met ruim 14 weken

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    en eentje van mijn snoettetoetie

op de kinderboerderij

gr Jose

16. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

hai meiden,

Ylona, wat fijn dat de placenta het nog goed doet, balen dat je je insuline weer wat moet ophogen. Wanneer gaan ze inleiden?
    Wat is Mika een mooi jongetje zeg.

Joseetje, leuk he zo'n peuterpuber.., je hebt een mooie meid hoor! Wat goed dat het bij de vk goed ging.

Ikhebjelief, super dat je 2 eitjes hebt. Hoe gaat het met de ovutesten?

Ik ben vanochtend in het ziekenhuis geweest voor een groeimeting. Alles was goed gelukkig. De baby ligt al met het hoofdje naar beneden en lag gemiddeld in groei, zelfs net iets onder het gemiddelde. Niks te groot dus. Maandag moet ik een dagcurve in het ziekenhuis doen, 3x op en neer om te prikken, pfff. Als de waardes goed zijn mag ik weer naar de vk en gaan ze met 35 en 39 weken nog een keer een dagcurve doen. Dus al met al goed nieuws voor nu.

Liefs Jojoba

17. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    jeetje wat een mooie kindjes zie ik voorbij komen.
    En mooi buikje joseetje.
    Ik heb je lief, zet hem op he! ik duim voor een positieve test.
    Jojoba fijn dat het zo goed gaat.

ik wil natuurlijk ook even mijn mooie dochters laten zien.

hier emily tijdens de intocht van sinterklaas

18. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    En fennah
    Knuf redu

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ylona wat een leuk mannetje. Als je dan zo'n foto ziet kan je je bijna niet voorstellen dat ze dus ook het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen he?

Joseetje, Ik mag die dochter van jou wel :) vind haar erg komisch. Mooi buikje krijg je al zeg! Gaat harder dan bij Josefien he?

Jojoba wat fijn dat het goed gaat met jou en de kleine in de buik. Het einde begint nu in zicht te komen he! Hoop dat de dagcurves ook goed gaan.

Redu wat een mooie grote blauwe ogen heeft Fennah! Echt een schatje!

Ikhebjelief ben je al aan het testen geslagen?!

Nu we hier toch aan het spammen zijn gooi ik er ook foto tegenaan.
    (of had ik die la laten zien?)

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames!
    ik zie allemaal mooie babytjes en kindjes voorbij komen hihi wat een schatjes allemaal!!
    sorry ben weinig actief even...! heb echt even afstand nodig ook(sorry) maar ben niet weg hoor!!!

Ik heb gister negatief getest, en vandaag weer..
    Begin beetje onzeker te worden ...hoop op morgen positief..! of zaterdag ochtend!!

liefs!

Deel Deze Pagina