hey ladies, Hier weer eens een berichtje van mij. Ik zag al de heerlijk snoetjes voorbij komen, wat een pracht kinderen allemaal! Ikhebjelief, ik hoop dat je ovulatietest snel positief mag kleuren! Jojoba, fijn dat alles er voor nu goed uitzag, ruim 30 weken al weer, wat gaat dat snel. Joseetje, mooi buikje heb je al, geniet ervan! Liefs Beehappy
@leonizzie, Evie is echt een kleine Leonizzie, toch? @joseetje, mooi buikje! en een pracht meisje! @redu, mooie meiden zeg!! @ylona, fijn dat alles goed was...en wat een lekker manneke die Mika.... @jojoba, fijn dat bij jou ook alles goed was... @ikhebjelief, ik duim dat de ovu testen posi worden.... @all, Mika hebben we 's nachts in de puckababy, wat een uitvinding...hij is veel rustiger. gisteren zag ik alleen de bui al hangen....hij had alleen 's ochtends gepoept, en leek moeite te hebben.... vannacht flesje gegeven, luier verschoond, en 1 uur later....janken janken janken.....hij zat tot aan zijn nek onder, haha.... vanochtend even boodschappen gaan doen, hubbie was een beetje grieperig thuis, dus Mika kon thuis blijven....kreeg ik een telefoontje van hubbie met de vraag wanneer Mika de volgende fles mocht, nou dat was dus te vroeg, gezegd even naar de luier te kijken....en ja hoor, hubbie had ook de vuurdoop...weer tot aan zijn nekje onder, haha....nu ligt hij tevreden te slapen!
tjee Luukske... lekker.... josefien heeft gisteren hachee op..... moet zeggen dat ik die verse babypoepjes stukken beter te handelen vond dan de dikke vette strontluiers van nu..... zelfs josefien roept hard bah bah bah... jojoba fijn dat het goed gaat.... tjee gaat ook al opschieten zeg!!! vind het nog steed de kers op de taart dat jij nu ook bijna gaat bevalen hoor, al draaien de duimen natuurlijk wel overuren voor ikhebjelief... leonizzie wat een prachig meisje... ik vind je foto op hyves ook zo mooi waarbij je haar vasthoud en heel intens knuffelt..... soort van ik laat je nooit meer los foto..... heel mooi... Redu.... wat een schattige meisjes.... hoe is het nu thuis??? heb je er nog een beetje over kunnen praten? groetjes Jose
Dames, moet zo naar zkh..! test was nog steeds negatief..! Heb taart gemaakt trouwens..! zie foto! Bekijk bijlage 110904
@ikhebjelief, een mooie taart... enne bij mij waren de ovu testen pas rond cd17 posi, had mijn ei altijd rond cd19....mijn eitjes groeiden altijd super lang door....dus wie weet... @all, Mika lijkt een nachtschijtertje te zijn....voor de 2-3e nacht op rij tot in zijn nek vol, vannacht hebben we hem maar in bad gedaan, zo erg was het...vanochtend ook weer, alles vol....heb het idee dat hij langzaam aan richting de 6 voedingen gaat ipv de 6... dadelijk komt mijn bazin op kraamvisite, kijken wat ze te zeggen heeft...ga aangeven dat ik 3 weken vakantie plak achter mijn verlof....aangezien dit niet in de piek valt, zal dat geen probleem moeten zijn. verder ga ik nog even aangeven dat ik gebruik ga maken van de babyborrel op mijn werk, scheelt toch weer een hoop bezoek aan huis, en dan hebben we alle vliegen in 1 klap!
he dames.. pffff kan alleen maar janken.. Ben vanmiddag naar 't ziekenhuis geweest,wat een drama zeg...Moest via allerlei ingangen bij de uiteindelijke poli zijn... Nou...hier komt ie dan...het eitje van 13mm is verdwenen...me rechtereiierstok kan ze weer niet vinden... En links zitten 2 eitjes van een van 12mm en een van 10mm.. En dit op dag 16...niet goed dus..! Nu moet ik wachten tot vrijdag...dan bloedprikken om te kijken of ik me ei heb gemist (kan haast niet...2x per dag testen maargoed...) En of me ei nog in aantocht is..pfffff...Zo niet...starten met Provera...ik vrees dat dat het wéér gaat worden.. Heb net een potje zitten janken hier samen met manlief..! Waarom lukt het toch niet....??? Sorry moest het ff kwijt xxx
@ujhebjelief, jeetje zeg het zit je niet mee....hopelijk doen de eitjes nog wat, en ben je gewoon wat later qua eisprong....dikke knuf meis!! @all, mijn bazin is geweest, ik heb komende vrijdag de babyborrel op mijn werk!
ikhebjelief, meis, wat erg...kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten...dikke knuf! Luukske, gezellie een borrel op je werk, een beetje luukske tijd!
Ikhebjelief, Tjee meid wat is dit balen. Mag je best een lekker potje om janken. Wil je toch even een hart onder de riem steken; Bij Clomid kan het even duren voor ze goed gegroeid zijn... Ga er van uit dat er niks gebeurd is, dan kan het meevallen. Daarnaast herken ik wel het teleurstellende traject zoals ik vorige keer schreef. Daar heb je nu niks aan want het duurt waarschijnlijk voor jouw gevoel allemaal al zo lang. Maar in principe als je hier niet op reageert kunnen ze het nog 1 keer ophogen naar 150 mg mocht je hier ook niks op doen dan mag je over op spuiten. Nu snap ik dat je van dat idee niet echt blij wordt, maar ik leefde daar op het laatst naar toe. Dat ik bijna hoopte dat die 150 niet aansloeg omdat ik zo naar werd van die Clomid en omdat het met Clomid altijd maar afwachten is of en wanneer er iets gebeurd. Met het Puregon spuiten gaat er altijd wat groeien en je hebt geen last van bijwerkingen. Daarnaast is er dan heel goed in te schatten wanneer je je eisprong hebt. Dus meid tanden op elkaar en doorgaan. Hoe teleurstellend ook na de Clomid vond ik het alleen maar beter worden. Het duurt even maar je gaat echt wel zwanger raken, dat zijn wij hier uiteindelijk allemaal geworden, soms met wat bloed, zweet en tranen. Luukske wat fijn dat ze een babyborrel geven! Ideaal joh.
@all, ik heb het idee dat Mika een rooie gaat worden, haha....mijn moeder meende het net ook al....zijn haartjes zijn heel donker, en dat hebben mijn zussen ook gehad, en dat zijn ook rooien.... ik zou dat wel erg leuk vinden, wat heb altijd gezegd dat ik graag een kindje zou willen met rooie haren OF krullen....nou, nu heb ik er 2, waarvan 1 met krullen en 1 met (wrs) rooie haren!! verder ben ik de ingevroren bv aan het opmaken, en bij stuwing mijn borsten aan het afkolven....tussendoor krijgt Mika gewone FV, en dat gaat goed, ook zijn poepluiers zijn nu beter....
luukske, wat leuk dat waarschijnlijk alle twee je wensen mogen uitkomen bij je mannen! Fijn dat de poepluiers van Mika weer beter zijn nu je de voeding hebt aangepast.
@beehappy, idd ben helemaal in love....ook zonder die wens/droom van een rooie en krullenbol...haha.... heb echt een heel voldaan gevoel met mijn gezinnetje!!
Wat een heerlijk gevoel is dat he! Ik kan na jaren ook einelijk zo naar ons gezinnetje kijken...Voor het oog zijn we met z'n viertjes, maar in ons hart dragen kleine Luna* en onze 6 kleine sterretjes voor altijd mee.
Luukske leuk een bayborrel op het werk!!!, fijn dat het allemaal zo goed gaat en je je zo gelukkig voelt... geen babyblues dus... ikhebjelief... ik sluit me helemaal bij leonizzie aan... het lijkt nu allemaal dramatisch... maar spuiten daarmee groeit inderdaad altijd wel iets... met clomid kan het echt enorm hannessen zijn... snap dat je erg verdrietig bent.... en dat mag natuurlijk ook... weet wel... iedereen die in dit topic is begonnen met schrijven is nu zwanger of inmiddels bevallen... of zwanger van een 2e... echt waar meid... het komt goed... de vraag is niet OF je zwanger wordt maar WANNEER dat zal zijn.... Hier alles ok.... nou ja.... josefien heeft voor het eerst een kleurplaat gekleurd... heerlijk gezellig met pepernootjes en een sint cd,tje aan.... echt helemaal gezellig hoe ik me dat voordat ik een kindje had had voorgesteld....totdat ik even naar de wc ging... kwam ik terug had ze de hele muur volgetekent... in eerste instantie stond ik met mijn mond vol tanden.... daarna schoot ik vreselijk in de lach.... ja zie dan nog maar een de boodschap te brengen dat dat dus echt niet mag... maar goed..... s,middags had ze een ikea potloodje gevonden dat manlief gebruikt had bij het aftekeken op de muur omdat hij iets op moest hangen... heeft ze ^%$%^$&%#$# boven ook op de muur getekent.... oh mama stout!!! zei ze... en daarna rende ze naar het gordijn om zich erachter te verstoppen... gelukkig kon ik dit gummen... beneden heb ik het geverft... meteen de etensvlekken op de muur bijgewerkt... ppffffffff wie heeft er een extra setje ogen over die ik op mijn achterhoofd kan plakken??? gr Jose
@Joseetje: aldoende leert men... Hier gaan we pas de muren verven over een jaar of...3? Als ze ECHT weten dat dat kliederen NIET mag! Heb vetvlekken, pennenstrepen en zelfs pietenstempels op de muren staan! Volgens mij spookt elk kind wel eens zoiets uit.. Maarreh..weet je dan niet dat mamma's geboren worden met ogen in hun achterhoofd?? Je moet ze alleen nog leren gebruiken (en hier begin ik het zo langzamerhand een beetje te leren...het grote raam in de kamer wil ook wel helpen als je in de keuken staat ) Fijn om te lezen dat het met de meesten van jullie zo goed gaat! @Ikhebjelief: Joseetje heeft een heel goed punt: Het gaat heus lukken! Het is alleen zo balen dat je niet weet wanneer en je zo lang moet wachten oja...je kent me niet eens Ik behoorde tot de gelukkigen die slechts 3 rondes clomid 50 mg nodig had om zwanger te raken van onze derde spruit. Maar achteraf gezien heb ik ontzettend veel mazzel gehad, want onze oudste en middelste zijn verwekt door 1 onveilige poging, terwijl ik dus al die tijd al pco bleek te hebben. @Redu: Hoe gaat het? Manlief al een klein beetje bij zinnen gekomen? @All: Hier alles goed! Kinderen doen het prima en Kiyan wordt net zo'n grapjas als zijn broer...dus we maken de borst vast nat Op het moment erg druk met de sintperikelen en ondertussen vreselijk aan het genieten van al het moois wat we hebben. Vorige week is plotseling de man van een forumdinnetje van ons overleden, dus we zijn er nog eens met de neus op gedrukt hoe belangrijk het is te genieten van de kleine dingen. Mijn cyclus is trouwens weer helemaal van slag. Baal er wel van. Ging zo goed na de bevalling, maar afgelopen keer weer een cyclus van 38 dagen. Nou hebben we geen kinderwens meer (althans..we blijven hopen op die grote pot met geld ), maar ben zo bang dat m'n cyclus er weer mee op gaat houden en het nare gevoel in je lichaam wat dan komt. En het niet op gewicht kunnen blijven. Ik ben al een kilo of 8 te zwaar en voor mijn rug is dat niet zo lekker. Vandaar dus een beetje balen. Tja.. het is niet anders he? Heb overigens een spiraal zonder hormonen en die bevalt me wel prima! Wel veel bloedverlies, maar nauwelijks krampen of wat dan ook. Echt een aanrader hoor als je (voorlopig) klaar bent! Liefs voor jullie, meiden! Enneh, jullie weten het he: Tezz is watching you...8)
@tezz, lekker manneke! @joseetje, hier een mannetje van 5 rondlopen die afgelopen week "een blauwprint van een kettingreactie" op het tv meubel geeft gemaakt met pen....leuke tv-series waar ze zoiets kunnen afkijken.... @beehappy, goed om te lezen dat je nu beter in je vel zit...en ik weet niet of het door de komende feestdagen komt, maar ben gewoon helemaal happy met mijn mannen! @redu, hoe is ie meis? @ylona, hoe is ie bij jou? @all, net even met mijn ma en Mika naar toysXXL geweest, sint inkopen....potverdrie....wat is speelgoed toch duur...Luka wilde een auto op afstandsbediening....bijna 100 euro....en hij is vandaag 3 weekjes geleden jarig geweest.... mijn ma is gelukkig verstandig geweest en heeft niet te veel speelgoed gekocht, maar ook een paar lekker warme truien en een pyama, want hij krijgt zoveel.... voor Mika heeft mijn ma ook wat kleertjes gekocht en een super leuke mickey mouse met geluid.... ik heb zelf voor Mika ook maar wat gekocht, kan het niet maken voor Luka om Mika nu niks te geven....want waarom krijgt hij wel iets van Sint en Mika niet?! heb online trouwens ook nog een knuffel met naam besteld voor Mika en voor de beide jongens een kerstmuts met naam laten maken...bij Kado met naam - Kraamkado - Naamkado - Gepersonaliseerde cadeaus | Koter Kado en bij Persoonlijk bedrukte kinderkleding en babykleding met naam - simply colors heb ik 2 joggingpakjes en 2 pyamaatjes besteld, dus de mannekes worden behoorlijk verwend!