Luukske: hoe was de eerste spuit? Valt wel mee toch? Nightelf: nee, ze hebben geen progesteron geprikt.. dus ff afwachten, maar denk dat mijn duivels doorkomen, vette huid en wat krampjes. Liefs Jojoba
@Luukske, knap hoor 34 kilo! wauw! @Jojoba, ik hoop dat je het fout hebt... Hier ook de weegschaal aangedurfd. En ik ben helemaal blij! Ik weeg nu 2,2 kilo meer dan voor mijn zwangerschap. Ik wilde toen ook wel wat kwijt... maar de situatie is iig niet veel verslechterd. Na mijn eerste was ik 12 kilo aangekomen. Emotioneel gaat het hier nog niet echt lekker. Ben heel veel aan het huilen. Constant eigenlijk... pfff stomme hormonen...
@nightelf, de zieken weer wat beter? @jojoba, ja 1e spuit zit erin....viel reuze mee....voelde me meteen een stuk beter, want ik zie het als en nieuwe kans.... @caecilia, goed zeg dat je bijna op je gewicht zit.... balen van die kraamtranen, heb ik ook regelmatig gehad de 1e 6 weken(de weken dat Luka in het ziekenhuis lag...uiteindelijk hebben ze Luka eerder mee naar naar huis gegeven, ondanks zijn gewicht, maar dat was om mij rust te geven, en omdat ik in da ziekenhuis werkte had ik ook een beetje een streepje voor). @all, ga dadelijk even mijn carnavalsjurk voor vanavond klaar maken.... vanavond gaan de mannen en vrouwen apart van elkaar op stap, dames verkleed en mannen in de gewone kleren.....en dan is het de bedoeling dat de onherkenbare dames ook echt onherkenbaar voor hun liefje blijven tot 24 uur, daarna moet je je kenbaar maken.....vorig jaar hadden we echt een super pakje, en waren we echt onherkenbaar....zelf een vriend van ons heeft met ons staan flirten....haha, konden we achteraf wel om lachen.... ik zal morgen wat foto's op hyves plaatsen, dan kunnen jullie kijken....en mocht je (nog) niet op hyves zijn kun je me PB-en voor een link
Luukske go girl!!! goed zo dat de 1e spuit is gezet meid.... leuk dat carnavallen.... dat leeft hiet niet zo... Ceacillia tjee.. das niet leuk nee als je steeds zo moet huilen.... maar het is ook wel erg idioot geweest he? nou doe maar gewoon lekker huilen hoor meid..... dat gaat vanzelf wel weer een keertje over hoor.... dikke bereknuffel en een tissue van mij. Jojoba spannend.... ben heel benieuwd dat deze ronde brengen zal.... al is het alleen een goede eisprong.. dan weet je in ieder geval dat het zo goed gaat...maar ik hoop natuurlijk echt op een mooi roze berichtje. ik ben aangenomen.... ppffff ben wel flink doorgezaagd door m,n nieuwe ( oude bekende) collega,s...... ben echt opgelucht..... weg van die werkstress. hubbie word al over een week geopereerd dat kreeg hij vandaag te horen... dus dat is ook mooi....ga lekker zorgverlof opnemen... hoef ik nog minder lang op oude werkplek te werken..(lekker puh!!) xxx jose
Luukske: veel plezier vanavond! Joseetje: gefeliciteerd met je nieuwe functie/baan! Neem maar lekker dat zorgverlof op inderdaad, je hebt er recht op toch.. Liefs Jojoba
@all, ben net in het land van de levenden,haha.... heb na 1 jaar weer wat gedronken, nou heb een fles pure besse op, en bij buitenkomst van de cafe's echt een slag met de hamer gehad, maar we hebben ons super vermaakt.....kijk maar eens op mijn hyves hoe ik eruit zag....de vrienden van mijn man en mijn man zelf hebben me absoluut niet herkend....vonden het echt super....mijn man kreeg zelfs reacties of hij een nieuwe vriendin had...we waren namelijk met zijn 2en gegaan (miracles van het forum en ik) terwijl de mannen meenden dat we met een groep waren(de vrouwen van die mannen) maar we hebben ze misleid...haha....echt super! ik heb mijn man echt eerst moeten kussen voordat ze echt doorhadden dat ik het was!
Jeetje Luukske wat waren jullie mooi verkleed en mooi geschminkt! Hadden jullie dat helemaal zelf gedaan? Wij beginnen vanavond en dan 5 dagen achter elkaar, pfff, wordt lekker vermoeiend. Liefs Jojoba
Hoi meiden, ik ben weer thuis. Paar dagen weg waren heerlijk. Vanochtend 1e FM gehad. Nog niet heel veel wijzer. Aan beide kanten een grote follikel van 11 a 12 mm. Verder wat kleintjes. Dus nog even afwachten tot maandag, hopelijk is er dan meer te zien. Ego bericht, maar het niet zo veel tijd en wilde even wat laten horen, sorry. Knuffel!
Hallo iedereen, snel een kort levensteken van mij. Probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen om op de hoogte te blijven van iedereen, maar reageren lukt helaas niet vaak. Verder gelukkig alles goed hier, afgelopen week controle bij de vk gehad, en alles was gelukkig oke. Een dikke knuffel voor iedereen, en voor de carnavalisten onder ons, een "sjoene vasteloavend"!
@jojoba, de jurken hadden we van marktplaats, en de schmink hebben we laten doen door iemand die normaal theatermensen doet....echt super.... we waren echt onherkenbaar! ik moet binnenkort een nieuwe foto plaatsen van mezelf, merk dat ik met dat overgewicht weinig foto's van mezelf wilde.....en nu vind ik het makkelijker.... @all, heb de 3e spuit erin zitten, maandag bloedcontrole en 's middags tel.consult met de fert arts. ga zo wat bijslapen na onze super geslaagde avond/nacht van gisteren
Hey meid, Ik heb ook nog steeds last van kraamtranen hoor! Kan ook om heel veel dingen wel janken, en de hormonen in combinatie met slaapgebrek is ook een killer . Ik was 26 (!) kilo aangekomen waarvan er nu nog 13 af moeten . Ik ga over een week of twee met de WeightWatchers beginnen. Heb ik eerder gedaan en is toen heel goed bevallen. Voor de carnavalsvierders onder ons: Heel veel plezier,even lekker de gedachten verzetten! Fijn weekend allemaal!
Luukske leuk zeg!!!!! lekker fff uitwaaien zo.. ff lekker feesten en gedachten op iets anders... Jojoba het word nu wel spannend... ga je morgen een testje wagen? of ga je wachten tot je niet ongie word? Marieke ja dat slaapgebrek in het begin.... dat word gelukkig echt snel beter als het goed is, hoe is het met de wond van de keizersnee? geneest het allemaal goed en kun je je al wat beter bewegen enzo? heb je veel kraamvisite of doe je het rustig aan? Zora zo meid... echt weer helemaal begonnen... spannend hoor... ik vind de tekst zo mooi die onder je berichtjes staat.. hier alles ok.... gisteren een leuke avond met vriendinnen gehad totdat ik hoorde dat 2 van de 5 meiden een miskraam hebben gehad afgelopen periode.... afschuwlijk..... maar wat ik toch wel moeilijk vond.... was om daarna uren te moeten luisteren naar "waarom overkomt mij dit", het komt vast nooit meer goed, " ik moet iedere keer huilen als ik iets over zwanger zijn hoor".... even ter info.... de ene vriendin is nu 3 maanden bezig en was in ronde 1 zwanger, de ander heeft al een gezond kindje en was in ronde 2 voor een 2e zwanger.... ik wil geen trut zijn.... en ik vind niet dat wij harder mogen klagen..... maar ik heb wel zoiets van tjee..... kop op meiden..... het is echt heel erg..... maar reden tot paniek is er echt helemaal niet.... en roepen dat je al zolang wacht.... tja het steekt toch een beetje.... ben ik nou een trut? gr Jose
Haha Joseetje je bent helemaal geen trut!! Ik snap je gevoel! Natuurlijk is het afschuwlijk als je een miskraam krijgt en daar mag ook best over geklaagd en gehuild worden maar de meiden moeten het wel in perspectief blijven zien vind ik. Er zijn meiden ( op dit forum bijvoorbeeld ) die meerdere miskramen hebben gehad en al jaren bezig zijn. Het is alleen moeilijk om meiden die nooit met onvruchtbaarheid ed te maken hebben gehad duidelijk te maken dat de kansen nog lang niet verkeken zijn en dat het ( hoe hard dat ook klinkt ) echt niet het einde van de wereld is. Neemt natuurlijk niet weg dat het voor jouw vriendinnen ook heel verdrietig is hoor! Het blijft lastig om met dit soort dingen om te gaan vind ik altijd... De wond geneest goed. Heb nog wel last van mijn buik ( zeg maar vanaf mijn navel tot aan de wond van de keizersnede ), net alsof er een hele grote blauwe plek zit. Lopen enzo gaat prima maar moet niet teveel willen ( en das nog wel eens lastig ). Manlief helpt gelukkig heel goed mee ( hij heeft nog verlof ). Ik kan echter niet wachten totdat ik lekker weer kan sporten en lekker op stap kan met de kinderwagen!
@joseetje, ja zo ken ik er ook een aantal....allemaal in de 1-2e ronde zwanger, miskraam en dan meteen weer zwanger....waar hebben we het over, natuurlijk is een MK erg(weet er alles van) maar als dat gebeurt in de MMM is het naar mijn beleving een stuk moeilijker....ik heb afgelopen maand ook rondgelopen met de gedachte dat het niet meer opnieuw gaat lukken....ben nu sinds het starten met spuiten pas weer posi ingesteld.... @all, kijk eens op mijn hyves, Luka heeft mijn pruik willen proberen.....heb nu een dochter erbij, haha....
joseetje, nee je bent echt geen trut!!! Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Toen wij aan onze mmm begonnen voor nr3 begonnen er 3 stellen uit onze omgeving aan nr 1, allemaal in ronde 1 of 2 zwanger...bij 1 een miskraam en meteen volgende ronde weer zwanger. Inmiddels zijn ze allemaal al zwanger of bevallen van nr 2 en weer in ronde 1 of 2!!!! Let op over een jaar komen ze ons weer hun blije nieuws vertellen... luukske, prachtige dochter!!!
@Joseetje, vind ook dat je gelijk hebt hoor. Een mk is heel erg. Dat maakt niet uit hoe snel je zw wordt... maar dat wanhopen dat is wat snel... Vriendin van mijn zus is zw geraakt van de 2de zonder dat ze een 2de wilden... Ze is er nu wel heel blij mee hoor! Op het geb. kaartje stond een gedichtje in de trant van... We hebben zolang moeten wachten... (Hiermee werd gedoeld op de 9 maanden zwschap...) Mijn zus was hier toch echt beetje boos om. Zij is zw geworden met IVF en wij met IUI... Ze had echt zoiets van wat nou wachten... Bij MMM mensen vallen dit soort dingen denk ik gewoon net iets anders. @Marieke, oeps nog een paar kilo te gaan lees ik. Ik weet van beide zw-schappen niet hoeveel ik met de zw ben aangekomen. Ik ben na de eerste na 2 weken op de schaal gaan staan en was toen dus 12 kilo zwaarder dan bij de start. En nu na 1 week 2,2 en inmiddels al 1,5! Ben zelf ook helemaal verbaasd!
Hallo lieve meiden. Ben jullie niet vergeten hoor, maar de laatste week zo druk en in de avond veel weg. Nu weer eens hoofdpijn en moe haha. Gaat straks vast beter en ben ik hier meer aanwezig. Vandaag weer echo gehad. Wel een verschil qua groei om te zien hoor! Luukske ik zag dat je (na wat gedoe met de typemiep) bent begonnen met spuiten! Joehoe zet hem op! Jojoba, je houdt het spannend, zie dat je 2 dagen over tijd bent... Marieke wat een mooi kereltje, erg leuke foto. Ceacilia, heb nog geen ervaring met kraamtranen, maar lekker laten gaan hoor, moet er toch uit. Joseetje gefelciteerd met je baan! Lekker joh. Ook fijn dat je mannetje snel geopereerd kan worden. En dan geen gekke dingen meer hoor, maar lekker aan de klus.
jojoba..... hoe is het meid Leonizzie ik dacht al meid wat ben je toch allemaal aan het doen fijn dat het goed gaat en tjee vandaag weer een echo gehad???? 16 weken.... dat moet echt al een heel mensje zijn geweest zeg... Luukske hahahaha die foto,s...... lekker wijf hoor!!!!!! schrik je je toch ook rottig als je jou zo s,avonds op straat tegenkomt hahahah Ceacillia wat een mooi manneke zeg.... hier alles ok.... ik neem lekker zorgverlof op dus ik hoef niet meer zoveel op mijn oude baan te zijn.... ben het nu echt helemaal spuugzat.... hubbie kijkt uit naar de operatie... heeft echt veel pijn... het is een gemene pijn ook... tja... m,n ei is kwijt denk ik..... zit nu op dag 32.... volgens mij is ei nog niet geweest.... dus deze cyclus is echt weer helemaal bal gewoon..... als er uberhaupt ooit nog een ei komt....nou ja.... kan er eigenlijk niet zo wakker van liggen.... ben even met zoveel verschillende dingen bezig....gelukkig werkt clomid.... dus het zal wel weer mmm worden ( had leuk geweest als ik dat had kunnen omzeilen ) maar nu eerst jullie een beebje....ik heb er al een.... xxxx jose