Heerlijk al die sint inkopen he! Ik heb Mika ook stierlijk verwend. Voor de baby nog niks omdat ik niet denk dat ze er voor zondag zal zijn en anders moet iemand anders maar even een cadeautje kopen. dinsdag moest ik op controle en heeft de gyn gekeken of ik al ontsluiting had. Nou had ik al 1 cm ontsluiting. Aankomende dinsdag weer op controle en als ik meer ontsluiting heb word ik in 1 van de dagen daarop ingeleid. Verder werd de kleine nu op 7 pond geschat! heb vandaag wel iedere x wat harde buiken en krampen dus we zien wel of het doorzet of niet! Tezz wat een lekker mannetje heb je! Liefs ylona
@ylona, wow al 1 cm ontsluiting....spannend.... ben benieuwd wanneer je meisje zich aankondigd...hoop iig niet op 5 dec, maar als het zo is, tja.... dus als er dinsdag meer ontsluiting is, 8 dec inleiden? spannend...wat een mooi gewicht trouwens al. ik duim voor je!! hou je ons op de hoogte, sowieso over komende dinsdag, als je dat redt, haha.... nog 2 dagen en je zit iig op de 37 weken!!
Hey Luukske, Ja waarschijnlijik dan 8 of 9 dec inleiden. Hoop idd dat ze niet zondag komt maar goed als het niet anders is is het niet anders. HAd gisteravond iedere x krampen maar toen ik op bed ging was het helemaal weg en nu ook nog niet gehad. ik ben al 37w1d banner klopt niet helemaal. Ik ga jullie nog wel op de hoogte houden hoor! Liesf Ylona
ooohhhwwww spannend ylona!!!! alvast heel erg veel succes meid.... het kan maar zo gebeuren... iieehhhhhwww en ineens heb ik soort van "helder van geest moment" ik moet over 25 weken ook weer gaan bevallen..... ik ben er niet echt mee bezig.... hoop toch wel dat het niet zoals de vorige keer zal gaan... 62 uur is echt te lang... vandaag heeft josefien in een skipak met snowboots voor het eerst op de slee gezeten... ze zag eruit als Bo van de teletubbies...in dat rode pak...hahahaha zo schattig... ze hing achterover ,armpje heel nonchalant over het rugsteuntje.... madammekke zat op haar dooie gemakje terwijl papa zich een breuk trok.... leterlijk papa vor haar karrtetje gespannen whhahaha heel komisch... gr Jose
@joseetje, heb je foto's? @ylona, ik zal aan je denken komende week.... @all, Mika is een beetje ziekjes....verkouden....
@all, vanochtend sint viering gehad bij Luka op school, Mika is bij opa en oma gebleven, daarna Mika opgehaald en naar de babyborrel gegaan van mijn werk....daarna Luka ogehaald, hubbie van zijn werk gehaald, en naar de McDonalds geweest.... morgen de sint cadeaus inpakken,vandaag nog kleertjes binnengekregen.....dus die gaan er ook nog bij.... verder heb ik op mijn hyves een foto gezet van een kraamcadeau dat ze gisteren met de post kwamen bezorgen.... voor diegene die ik niet op hyves heb staan, zal morgen de foto verkleinen en hier komen spammen.....moet zo Mika verzorgen en fles geven, hij begint wakker te worden....en moet Luka nog wat in zijn schoen doen....nog 2 daagjes en dan hebben we dat ook weer gehad....
Ylona oh wat spannend! Ik duim voor je dat het voor of na zondag gebeurd. Nee ik duim toch voor erna, vind ik op de 1 of andere manier leuker Luukske ik ga zo eens op jouw hyves kijken. Gaat lekker met jouw he meisie. Voel zo'n positieve vibe van jou afkomen steeds! Joseetje, jaja over 25 weken ben jij ook weer aan de beurt. Oh ik moet er even niet aan denken haha. Maar deze 2e bevalling piep jij even in 5 uurtjes joh! Tezz zie nu dat jij ook een heel verhaal hebt geschreven, ga ik nu zo even lekker lezen. Hier gaat het geweldig met Evie. Ze wordt zo leuk. Echt ineens gaat alles zoveel makkelijker. Ze slaapt gewoon, niet meer zo snel van slag als iets anders loopt. En nog steeds wil ze geen fles, maar ik ga nu ook gewoon even de deur uit en dan moet ze maar even wachten, nu ze wat ouder is raakt ze daar ook niet zo van door streek. Zondag gaat ze in de ochtend al naar mijn zus. Mijn zwager heeft heel veel geduld en wil graag kijken of het lukt wanneer zij het doen als ze er de hele dag is. En ik? Ik ga dan lekker in de middag met vriendlief naar Harry Potter, dan kan ik niet de hele tijd bellen of het goed gaat en kan ik toch nog deze film in de bios zien!
@Ylona: spannend meis, heel veel succes alvast! @Luukske: Heerlijk gezinnetje heb je meis, twee prachtige jongens, echt super @joseetje: Jeee ben je alweer 16 weken zwanger?! Gaat hard! @Leonizzie: Lekker he als je je kind een beetje begint te 'kennen' en alles wat meer soepel gaat reilen en zeilen. Ik vind Mischa ook steeds leuker worden. Die echte mini babytijd is echt super hoor, maar nu.. het contact zoeken, lachen, kroelen, ohhh geweldig. Even een fotootje:
En samen bij de kerstshow. 'k Voelde me net een attractie zoals iedereen naar ons keek, maar het weerhoudt me er niet van om net als elke mama en toe af mijn kindje lekker bij me te dragen tijdens dit soort dingen. Mischa kon zo de lichtjes heel goed zien en vond het geweldig.
@leonizzie, ben benieuwd hoe het gaat met evie...en lekker naar de film, geniet ervan....ik wil hem ook nog zien in de bios.... @dazwa, waarom zou je je anders moeten voordoen dan je bent, wees lekker trots op je pracht mannetje!! @all, de sint tafel staat gedekt met kadootjes....ben benieuwd naar luka's reactie.... vanmiddag ben ik even lekker naar de kapper geweest, was echt nodig... mika heeft nu net de laatste fles op, dus ga mijn bedje opzoeken....fijne zondag iedereen!!
Oh Dazwa wat een prachtig koppie! Hele leuke foto. En lekker poep hebben aan de rest van de wereld hoor. Jouw zoon hoort op jouw schoot bij dit soort dingen! Luukske en hoe reageerde Luka vanmorgen? Evie is nu weg, ben benieuwd hoe het gaat vandaag. Ik hoop zo dat ze die fles gaat accepteren.
Dames ik word morgen ingeleid!!! Spannend. Ik had ineens geen insuline meer nodig en dat is een teken dat de placenta niet meer optimaal werkt! Hoop snel hier het nieuws te brengen dat mijn kleine geboren is! Liefs Ylona
Meiden ik ga ook ff spammen met ons schatje View attachment 113598 Hier was hij samen met de kids bij mijn moeder aan het logeren