wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by luukske, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Thanks! Ben ook echt in LOVE!!!!:p

2. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    gisteren om 16.01 is mijn dochter nora geboren! ze weegt 3190 gram. het was een snelle bevalling in 6 uurtjes mar was erg heftg toen ik een uur persweeen moest wegpuffen. heb nog geen half uur geperst en toen was mijn mooie meid r. we zijn nog wel in het ziekenhis omdat nora nog erg misselijk is, spuugt en nog niet geplast heeft.

liefs ylona

3. beehappy76

Ylona, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Nora!:D
    Ik hoop dat Nora zich snel beter zal voelen dat jullie thuis mogen gaan genieten.

4. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ylona van harte gefeliciteerd met de geboorte van nora.

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Gefeliciteerd met Nora, prachtige naam! Ik hoop dat ze zich snel fijner voelt en jullie lekker naar huis mogen.

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona en mika, hartelijk gefeliciteerd met je dochtertje en zusje NORA!!!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
  8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Ylona en Mika, proficiat met de geboorte van NORA!! :)

Maak er maar een heel gezellige tijd van met z'n drietjes!

9. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Hallo dames,

Het is alweer heel lang terug dat ik wat van me heb laten hore...sorry hiervoor maar ik had echt even rust nodig.

Inmiddels kan ik jullie mijn onderschrift laten zien :D

Ik heb vandaag getest en ja hoor!ZWANGER!
    Door middel van 2 clomid tabletten dat wel maar heey dat is waarvoor ik ze slikte!

10. beehappy76

Done, Gefeliciteerd met je zwangerschap!:D

11. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Ylona en Mika gefeliciteerd met de geboorte van Nora!!!!Geniet ervan!

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Done gefeliciteerd met je zwangerschap!

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @done, gefeliciteerd....

@all, volgens mij ben ik uit mezelf ongesteld geworden, veel bruin, maar af en toe helder rood erdoor....vloeien na de bevalling was al na 2 weken over, dus das het niet.....stond helemaal verbaasd te kijken naar dat wc papiertje:$....haha.....nu kijken of er ooit nog eens een spontane ongi komt.....
    ;)
    enne gisteren naar het consternatieburo geweest, en zoals ik al verwachtte vonden ze dat Mika "te goed" was bijgekomen....het is ook nooit goed, maar ik trek mijn eigen plan....:D
    hij heeft nu andere voeding en druppeltjes voor zijn buikje en onrust, en meneertje slaapt 's nachts gewoon 6 uur aan 1 stuk, en zit sinds gisteren op 5 voedingen....

14. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Fijn dat het goed gaat met Mika Luukske. En wat is te goed bijgekomen?? Ik zal even mijn meisje showen!

15. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Verder gaat het goed hier! Ik ben al helemaal op de been en we zijn lekker met z'n drieen thuis. Mika is lief voor zijn zusje maar daagt mijn constant uit hahah, vooral als ik Nora aan het voeden ben. Donderdag waren we thuis gekomen en vrijdag is Nora alweer opgenomen omdat haar billirubine te hoog was (te geel). Ze heeft een nacht onder de lamp gelegen en zaterdag mocht ze weer mee maar we moesten zondag terug komen om weer te prikken. Zondag was het nog niet ghelemaal goed dus maandag weer terug om te prikken. Toen is ze eindelijk goedgekeurd. Ik kna merken dat het nu goed is want ze is meer wakker en laat meer van zichzelf horen. Nu slapen beide kindjes en kan ik even ontspannen.
    Vandaag ben ik voor het eerst weer boodschappen wezen doen en dat was wel lekker hoor om er even uit te zijn.

Liefs Ylona

16. beehappy76

Ylona,wat een heerlijk meisje...Fijn dat nu alles weer goed gaat!

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, mooi meisje!!
    en fijn dat de billi spiegel weer is gezakt, heb het met Mika ook gehad, heb hem de eerste week echt voor het raam moeten leggen....

@all, voor de meiden die me op hyves hebben, heb weer een paar heerlijke foto's van Mika en Luka erop gezet, ben helemaal inlove....
    gisteren een nieuwe Tv gekocht, wat een gaaf ding zeg....een LED met ambilight....super beeld....

18. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ylona fijn dat het weer goed gaat met Nora, nu genieten van elkaar.

Luukske heb je niet op hyves, maar ben benieuwd naar je mannetjes.

All hier een spannend dagje vandaag, mijn zus wordt vandaag ingeleid dus ik wordt weer tante vandaag:D.
    Ben nerveuzer als toen ik zelf moest bevallen ha ha.

knuf redu

19. beehappy76

Luukske, wat een mooie kerstmannetjes!:D

Zora, ik zag Sara ook voorbij komen op hyves, mooi meiske.

Redu, wat spannend!

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ylona gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een plaatje met al dat haar zeg.
    Wat goed dat jij ook weer lekker op de been bent. En hoe daagt Mika je uit? Ben ik wel benieuwd naar haha. Leuk die kleine mensjes...

Luukske ik zal straks eens even gluren naar de object of ur affection!

Hier een paar dagen flink ziek geweest, had ineens 39.5 graden koorst en nu flink verkouden.
    Dat is toch heel anders ziek zijn wanneer je een baby hebt. Waar ik vroeger lekker in mijn bed kon blijven liggen of met een deken op de bank voor de tv kan dat niet meer.
    Ik heb half slapend en half van de wereld af en toe borstvoeding gegeven met die koorts. De volgende dag moest ik toch echt meer doen omdat mijn vriend echt moest werken en dingen voorbereiden omdat hij vanmorgen is vertrokken voor een weekje visvakantie in Frankrijk (wat je leuk lijkt he?) Vond het best pittig. Maar gelukkig gedroeg Evie zich zo voorbeeldig als mogelijk is voor een baby ;)

Share This Page