Heb er een prachtig neefje bij. jesse ben supertrots, wat is fennah dan al weer groot als je dat ziet. groet redu
Hallo meiden... even een teken van leven... ik heb het zooooo druk gehad... ze dachten op mijn werk dat ik over 2010 te weinig had gewerkt... dus in dec een hoop uren inhalen... toen ik dat nog eens nakeek bleek dat ze het verkeerd hadden gedaan.... dus ik heb teveel gewerkt... en nog eens teveel gewerkt... nu even niet leuk... maar na dec hoera... dan kan ik tot mijn verlof lekker maar 16 uur per week werken... even doorbuffelen dus maar... verder word hubbie op 3 januari geholpen.... en dat word erop of eronder.... 50% dat het de pijn verlicht.... 50% kans dat hij de rest van zijn leven zonder medicijnen ondraaglijke pijn heeft... hij gebruikt nu methadon tegen de pijn... troep is het... en hij mag daardoor ook niet meer autorijden.... dus hij zit thuis letterlijk tussen 4 muren met josefien... en dat valt niet mee.... dus ik heb het er wel moeilijk mee... hij doet het goed hoor.... maar het idee dat dit zo zal blijven is bijna ondraaglijk.... weg toekomst... weg alle mooie plannen.... weg mijn kans om het wat rustiger aan te doen.... ik hoop zooooo dat de ingreep zal lukken..... maar ik ben bang voor wat ons te wachten staat.... met het kleine beebje gaat het heel erg goed... dus daar focus ik me maar op.... maar soms als ik s,nachts wakker word moet ik huilen... je kunt overdag wel alles verdringen maar s,nachts komt het er dan toch uit...ik begrijp gewoon niet waarom dit ons is overkomen.... het houd gewoon niet op met alle narigheid sorrie voor dit egoberichtje xxxx jose
meiden, het is erg rustig geworden op ons lijntje hier...Maar ik kom jullie allemaal een hele fijne kerst wensen! Joseetje, wat een gedoe met die uren op je werk, gelukkig is het nu weer duidelijk allemaal en kan je het vanaf jan lekker rustig aan gaan doen. En dan wordt hubbie 3 jan geholpen, ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen...
meiden, allemaal fijne kerstdagen!! ik ben woensdag op nacontrole geweest bij de gyn, alles was goed, behalve het vocht in mijn handen en moet maandag terug voor een EMG(electro onderzoek van de zenuwen) ivm mijn krachtsverlies in de polsen/handen....wrs moet ik daarvoor worden geopereerd!!!
Lieve meiden, Ik wens jullie veel plezier deze kerst en vooral een goede gezondheid voor het nieuwe jaar. Zo te lezen kan een aantal van jullie dat wel goed gebruiken Hier gaat alles lekker. Vandaag prachtig nieuws te horen gekregen. Een vriendin van ons is na 3 jaar proberen eindelijk zwanger van hun eerste spruit. Aangezien alles bij hun in orde leek te zijn (alleen was zij erg onregelmatig dus wel een beetje pco-achtig), hebben ze zelf een poos aangemodderd om de mmm maar te proberen te vermijden. En ik ben zooo blij voor ze dat het ze zelf is gelukt! Maar dat kunnen jullie vast als de beste begrijpen Liefs voor allemaal! Bekijk bijlage 117073 Tezzz en de rest van de familie
luukske, wat balen dat je waarschijnlijk een operatie nodig zult hebben...sterkte met het onderzoek! Tezzz, gefeliciteerd met je vriendin! En wat een prachtige kerstkindjes! all, hier lekker druk, met kerst gewerkt en deze week ook nog werken en dan 31 dec t/m 3 jan vrij. De laatste dagen gaat het hier weer wat moeilijker, ik zou eigenlijk 3 jan uitgerekend zijn en dat doet me toch meer als ik wil toegeven. Ik ben blij als die datum voorbij is, dan zal het wel weer beter gaan hoop ik.
Beehappy ik kan me voorstellen dat dat een moeilijke datum is... hier alles rustig... ik heb biina de 20 weken echo... precies terwijl manlief geholpen word... dus ik laat de echoscopiscte op een blaadje in een gesloten envelop het geslacht schrijven... dan kunnen we later samen de envelop openmaken...... he bah..... zit ik hier gewoon weer te mekken...... ik ben echt een beetje emo deze dagen.... met baby gaat het prima.... gisteren naar de vlos geweest en alles gaat goed... verder ben ik druk aan het opruimen, uitzoeken en weggooien... ik houd rekening met het ergste na de operatie van hubbie dan kan ik eventueel als het nodig is daarna compleet rust nemen.. meiden ik ga weg met oud en nieuw... i wens jullie allemaal een geweldig 2011 waar is trouwens ik hebjelief gebleven????? speciaal voor jou hoop ik dat 2011 een prachtig jaar word meid.. gr Jose
@beehappy, fijne feestdagen en begrijpelijk dat je tch terugdenkt aan een periode die heel spannend was.... @joseetje, succes met hubbie....en ook met de 20 weken echo, spannend!! @tezzz, leuke foto, en gefeliciteerd met je dinnetje!! @all, vanmiddag dus geweest voor het EMG(arts had maandag afgebeld) ,ivm de constante pijn en krachtsverlies in mijn polsen.... nou was dus duidelijk Carpaal Tunnel Syndroom.....en niet zo;n klein beetje ook! heb 2 cortison spuiten gehad in beide polsen, als ik binnen 2 maanden geen resultaat heb, wordt het een ok, maar de neuroloog wilde het eerst zo proberen gezien de zorg voor de kindjes, want bij elk van de 2 ok's kan/mag ik 2 weken mijn hand niet gebruiken.... hopelijk werkt het, anders moet ik er toch aan geloven, en de verhalen van de ok zijn gemengd, de garantie dat het werkt is verschillend.
luukske, ik hoop dat de spuiten zullen helpen en dat een ok niet nodig zal zijn. all, ik wens jullie allemaal een fijn uiteinde van 2010 en de beste wensen voor 2011!!!
Ook namens Sara, hubbie & mij een mooi en vooral gezond 2011 voor jullie allemaal! Sorry dat ik er niet zoveel ben maar ben erg druk met onze kleine meid, hier nog een fotootje: Bekijk bijlage 118059
Even een kort berichtje van mij, ben afgelopen tijd niet online geweest. Vorige week is thuis de bom gebarsten en heb ik besloten om een echtscheiding aan te vragen. Zit nu met de meiden bij mijn moeder, want ex wil pertinent niet uit ons huis. Hier is het niet te doen voor mijn moeder met twee kleine kids, dus ben andere oplossing aan het zoeken. Heb een urgentie bij de woningbouw, maar ze verwachten daar dat het nog wel even zal duren. Ben zo boos op ex dat hij me onze kinderen zo heen en weer laat slepen. gelukkig slaapt emily hier goed, fennah is wel wat onrustig. Heb er voor mezelf vrede mee, heb alles geprobeerd maar het gaat ten koste van mezelf en emily en fennah. De meiden zijn nu een paar uurtjes naar hun vader dus heb eindelijk even tijd voor mezelf en mijn emoties. Hij draagt geen cent bij voor ze en dat doet pijn, maar zonder dat komen we er ook wel. knuf redu
Zora, kan me voorstellen dat die mooie kleine meid je lekker bezig houdt...geniet lekker van elkaar! Redu, meis wat erg dat de bom nu echt gebarsten is. Ik hoop dat je snel een eigen plekje mag vinden voor jou en de meiden en dat ondanks deze stress en verdriet 2011 en prachtig jaar voor jullie mag worden. Dikke knuf!
@Redu: Ik vind dat je een hele goede stap hebt gezet om samen met je meisjes er een fantastisch jaar van te maken. Ik wil je heeel veeel kracht toewensen de komende tijd en hoop dat je snel vervangende woonruimte kunt vinden. Dat je man nu geen cent bijdraagt is even helemaal niet makkelijk, maar gelukkig heeft een rechter daar ook wat over te zeggen. Heel veel sterkte en dikke knuffels. @All: Heeeeel veel plezier gewenst met jullie liefsten in het nieuwe jaar! En blijf/wordt alsjeblieft allemaal goed gezond! ...moet er vandoor...oliebollen bakken Liefs Tezzz
Ik reageer snel wat uitgebreider, want ik lees niet alleen maar goed nieuws helaas. Ik wil iedereen alvast een hele fijne avond wensen en een mooi, liefdevol en vooral gezond 2011 wensen! xx
Redu wat naar om dit te lezen. Wel knap dat je nu de stap hebt kunnen maken! Iedereen een fijn jaar toegewenst!! Ik ben zelf al om 21 uur naar bed gegaan! ik ws alleen en moe en zo had ik toch nog wat slaap als de kinderen wakker zouden worden maar ze hebben beide door de knallerij heen geslapen! Ik alleen niet hahaha. Hier gaat het goed. Nora is alweer 3 week geweest en de tijd gaat dus onwijs snel voorbij. Mika is lief voor zijn zusje maar kijkt er niet veel na om. Het is soms wel even druk in me eentje met 2 van die kleintjes maar gelukkig laat Nora me in de nacht wel slapen. Meestal slaapt ze 5 a 6 uur achtereen in de nacht maar soms ook zo 8 uur!!! Het is wel een meisje wat regelmaat en rust nodig heeft.Ik kna haar niet in de box laten slapen want dat doet ze niet. Dus ze gaat lekker haar bedje in overdag en in de nacht slaapt ze in de kinderwagenbak naast mij. Liefs Ylona
Lieve Allemaal, wil jullie allemaal (en in het bijzonder Redu...) een liefdevol, gelukkig en babyrijk 2011 wensen!
Hallo meiden... Jeetje Redu.... wat ongelooflijk knap en moedig van je dat je deze stap hebt gezet... het zal nu even een hel zijn.... maar over een poosje kijk je terug en dan ben je zo ontzettend trots op jezelf...jij kan dit..... en het komt goed... . ik hoop dat je snel woonruimte zal vinden... in welke omgeving zoek je??? Luukske he bah meid... wat lees ik nou.... en domme ik maar denken dat dat niet meer kan gebeuren als beebje eruit is.... ik hoop echt op beterschap... dit is nou echt geen leuk nieuws zeg...wat is het trouwens een heerlijk manneke... zit regelmatig even op je hyves te gluren.. Zora wat een prachtige meid..... hier voel ik me rustig... heb een leuk oud en nieuw gehad... we gaan vol goede moed 2011 in..... het zal zowieso een mooi jaar worden want ons 2e kindje word geboren... ik hoop zo dat de ingreep maandag zal lukken... ik geniet ervan lekker in het huis puin te ruimen en uit te zoeken... en stiekem is het lekker dat hubbie niet kan helpen... want dan kan hij zich er ook niet mee bemoeien hahahah ( mag nooit iets weggooien ) de 17e vuilniszak is zojuist de container ingegaan... en ik sta me erover te verbazen hoe onwaarschijnlijk veel babyspeelgoed, kleding, spullen etc... ik heb verzameld in de 18 maanden dat josefien hier is... als dat zo doorgaat moet ik extra opslagruimte gaan huren... xxxx jose