wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, meiden allemaal de beste wensen voor 2011!

@zora, lekker meisje hebben jullie!

@joseetje, hier ook grote opruiming, alleen al aan kleding 8 rollerboxen vol....
    En mooi buikje zeg!

@beehappy, fijne dagen gehad met je gezinnetje en mike & tyson?

@redu, moedige beslissing, maar je komt er wel....je bent een sterke vrouw die opkomt voor haarzelf en de kindjes!!

@all, ben idd benieuwd wat de spuiten gaan doen, maar we zien wel.

Heb trouwens kaartjes gekocht voor het studio 100 zomerfestival(droomstoelen) voor mij en luka, en ik heb kaartjes voor het symphonica in rosso concert met nick en simon, dus leuke dingen in 2011

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar! Dat 2011 ieders dromen waar maken!!!:D

ylona, dat was een lekker rustig oud en nieuw voor jou en de kids, lekker uitgerust 2011 in!

luukske, wat leuk al die leuke dingen in 2011, gaat vast een geweldig jaar worden!

Hier een heerlijk oud en nieuw gehad, lekker bij een nicht van mij, haar man en dochtertje van 2 gevierd. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Mike heeft het ook super gedaan, hij was gelukkig net als tyson, niet bang voor het vuurwerk.

joseetje, lekker zo'n opruiming...een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. Enne dan is er straks weer lekker veel ruimte voor allemaal prachtige kraamkadootjes;)

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, Mika had 2 nachten goed geslapen, en vannacht was het naatje pet....wilde om 1 drinken en om 5 was hij weer flink aan het huilen, bleek hij op de deken te liggen, ondanks de woombie.
    vanochtend de fles gegeven, en nu ligt hij in de schommel te slapen(daar is hij het rustigst in, want daar ligt hij niet plat in).
    denk dat ik vandaag de wieg ga omruilen voor zijn bedje...daar kan ik hem wat strakker in instoppen.

verder is Luka gisteren naar de nieuwe klas gegaan, en het is goed gegaan, hij kwam thuis met een sticker op zijn hand en de juf had hem gezegd dat hij een schatje was (dat zou die oude juf nooit hebben gezegd...die geeft alleen neg feedback en nooit posi feedback, wat voor kinderen ook stimuleert, vind ik).
    was wel raar om hem naar een andere klas te laten gaan, hij wordt groter....

ook ben ik gisterochtend naar mijn werk geweest met Mika, moest het een en ander doornemen met mijn leidinggevende.
    bleek ook nog dat de nieuwjaarsreceptie was, dus even gegaan....we hebben ons kantoor in een verpleeghuis, en daar zaten mensen van de dagopvang, en daar komen wij vaak thuis, dus een hoop bekenden die allemaal Mika wilden zien. Echt leuk hoe die oude, vaak dementerenden, mensen het vonden om een baby te zien, je zag ze echt stralen!

ook nog even met mijn leidinggevende gepraat, ben er per slot bijna 1 jaar uitgeweest ivm de zwangerschap.
    wilde aangeven dat ik mijn verlof van 2010 ook wilde opmaken, en nakijken of de diensten nog hetzelfde waren(was me beloofd dat mijn avondddiensten konden doorgaan).....

nu blijkt dus dat NIEMAND meer privileges heeft mbt diensten, maar dat er een nieuw iemand is aangenomen, die ver weg woont, en die MAG dus een hoop avonddiensten draaien....de mijne dus.....kreeg te horen dat ik zelf maar met haar moest regelen hoe we het zouden verdelen!!!!!
    mijn dag was dus verziekt!!
    ik ben daar bijna 5 jaar geleden gaan werken omdat ze iemand zochten voor de avonddiensten, en dat wilde ik ook graag, en word je gepakt op je zwangerschap....belachelijk!!
    ik werk maar 15 uur, maar dat hebben we zo gedaan zodat we geen oppas nodig hebben, geen 2e auto, en ik toch in het arbeidsproces blijf.
    nu word ik gedwongen overdag te werken, oppas te regelen EN evt een 2e auto aan te schaffen....en dat met mijn 15 uurtjes....
    toen hubbie dat hoorde zei hij meteen dat ik dan net zo goed kon stoppen....
    nu kunnen we dat wel financieel trekken, maar ik wil het eigenlijk niet op deze manier....
    ben gisteren meteen gaan kijken of er binnen de organisatie plaatsen zijn voor avondddiensten, dus ga vandaag eens rondbellen.
    indien ik in een ander team terecht kan, ga ik eisen stellen bij mijn leidinggevende, en dan is het graag of niet (ze zitten in ons team al met een mega onderbezetting, dus ze zien niet graag mensen vertrekken).
    verdorie ik zit er bijna 5 jaar en die andere werkt er net 3 maanden.....

4. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Hoi allemaal,

Vanavond ga ik met de kinderen naar mijn volgende adresje.
    Mijn moeder trekt het niet meer met ons in huis.
    ga nu naar familie in Voorschoten en dat is anderhalf vanaf hier.
    Vind het aan de enen kant moeilijk en aan de andere kant verlang ik ook erg naar rust.
    Heb mijn ex gevraagd of ik onze auto mee kan nemen maar het mag niet van hem, dus het word voor mij moeilijk om regelmatig naar mijn eigen dorp te gaan.
    Heb ex ook gezegd dat het dan voor hem erg moeilijk wordt om de kinderen te zien.
    dat vind ik ook weer lastig, niet zozeer omdat ik het hem gun, maar ik gun het emily en fennah.
    de afgelopen tijd heeft hij totaal geen verantwoording genomen voor de kinderen, hij ziet ze af en toe een paar uurtjes maar er is geen luier en voeding in huis dus dat moet ik ook nog meegeven.
    Hij heeft me geen cent gegeven om eten enzo voor de kinderen te kopen.
    ik ben zo boos dat hij emily en fennah eigenlijk gewoon laat stikken.
    hij wil niet in het belang van de kinderen denken en ik ben heen en weer aan het slepen met twee kleine kinderen, maar dat doet hem niks.
    Vanmiddag heb ik een afspraak met een advocaat, ik hoop dat ik daar wat wijzer van word. Dat ik weet wat mijn rechten en plichten zijn en wat die van hem zijn.
    Had mijn meisjes zo graag iets anders gegunt.
    groet redu

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, wat een verhaal zeg!! heel veel succes bij de advocaat, en op jullie nieuwe adres.
    zijn jullie onder voorwaarden getrouwd, of in gemeenschap?
    heb je al iets gehoord van de woningbouw?

dikke knuf!!

6. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

redu, wat een gedoe meis...dikke knuf!

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hoi Redu... jemig wat moet dat pijn doen... dat hij jullie zo in de kou laat staan... moet zeggen dat het ook erg onvolwassen klinkt... een beetje zo van alsof hij het niet uit kan staan dat je weg bent gegaan...

voorschoten... ik woon er praktisch naast... als je met je kids een bakkie wilt komen doen of fff gewoon lekker je verhaal te doen ben je absoluut welkom meid.... tenminste ik neem aan voorschoten zuid holland???

goed dat je met een advocaat gaat praten.... die heeft vaker met dit bijltje gehakt.... ze zullen je vast goed bijstaan...

Luukske he wat naar..... nee dat is echt niet leuk.... ik herken dit soort verhalen wel van mijn eigen organisatie... maar daar zijn zooooo vreselijk veel locaties om te werken 60 werkplekken en 1300 medewerkers.... dus dat komt eigenlijk altijd wel goed.... nou meid... ik hoop dat je een oplossing kunt vinden.... aan jouw inzet zal het in ieder geval niet liggen..jammer voor hun als ze je straks kwijt zijn...

hier alles ok... mijn 20 weken echo was prachtig... we houden het geheim voor iedereen maar jullie mogen best weten dat er een lief klein jongetje in mijn buik woont.... geweldig.... wat een rijkdom zeg.....
    manlief kon onverwachts toch mee... hij moest 3 uur vantevoren aanwezig zijn maar ze vonden het onzin dat hij daardoor de echo zou moeten missen..

de ingreep van hubbie is in ieder geval niet mslukt.... ze kwamen erachter dat de probleemplek waarvan ze dachten dat die de pijn gaf het waarschijnlijk niet was omdat ze hoger een nog veel ernstiger beknelling hebben opgespoord met de camera... dat verklaarde meteen ook het raadsel dat de pijnblokades totaal geen effect hebben gehad... totaal verkeerde plek... en godzijdank hebben ze hem per abuis teveel roes gegeven waardoor hij als een blok onder zeil is gegaan... want eigenlijk kunnen ze het niet verdoven... dus de marteling van de vorige keer heeft zich niet herhaald.... en ze hebben de zenuw op verschillende plekken kunnen ontdoen van het littekenweefsel... dus nu 6 spannende weken of de pijn beheersbaar of zelfs weg is..... maar..... ik helemaal in de gloria... is hubbie bijna ingestort.... dus morgen gaat hij naar zijn huisarts omdat hij echt met iemand wil gaan praten.... en dat vind ik een moedige beslissing van hem.... maar het betekent ook dat het ernst is..... ik snap het niet.... of nee.... ik dacht dat hij dolblij zou zijn...dat het in ieder geval niet mislukt is meteen tijdens de ingreep al... ik ben in ieder geval blij.... het einde van het opruimen komt in zicht... josefien haar nieuwe kamer kan bijna worden ingericht en ik hoef tot aan m,n verlof echt nog maar een keer of 22 te werken.... heeeerlijk......

sorrie voor dit hele lange lange verhaal.

xxxxx jose

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, wat een rijkdom....een jongetje na Josefientje!!
    en wat een geluk bij een ongeluk dat ze erachter zijn gekomen dat hubbie elders een grotere blokkade had, dat verklaart idd een hoop....en vind het niet raar dat hubbie is gebroken, jullie hebben het beide niet makkelijk gehad, en wrs is het erbij hubbie nu uitgekomen omdat hij wat zwakker is geweest door de meds(hoor je wel vaker, dat het eruit komt als je zelf niet 100% fit bent). hopelijk kan hij goed met iemand praten.

@all, ben zoooooo opgelucht, heb gisteren mijn baas opgebeld, ben wel uiteindelijk in janken uitgebarsten(maar dat terzijde), en als ik terug kom gaan mijn diensten gewoon verder zoals ze eerder gingen, die anderen moeten wijken voor mij, want ik zit er het langst!!

Luka is vannacht bij opa en oma blijven slapen, en mijn schoonpa belde net dat ze hem niet naar school hebben gedaan, hij heeft de hele nacht liggen braken....ze brengen hem vanmiddag terug naar huis, dan heb ik nog even mijn handen vrij met Mika....
    heb gisteren namelijk met pijn en moeite Mika in badje gedaan, die verdomde polsen/handen toch....zit door dat CTS niet lekker in mijn vel, hubbie merkt dat ook, hoop dat de spuiten snel gaan werken.....

9. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Het get luukske beterschap met je mannetje, het schijnt te heersen ik hoor niet anders dan mensen die aan het spugen zijn.

we zijn gewoon in gemeenschap van goederen getrouwd, dus snap ook niet waarom hij denkt dat alles van hem is.
    ik heb zelf al die jaren ook gewerkt, niet fulltime maar heb wel mijn steentje bijgedragen.
    En nu zorg ik voor onze kinderen of dat niks is, maarja hij vindt me toch een lui dik gedrocht, hij heeft geen idee hoe druk het is met 2 kleintjes en een huishouden.
    Ben druk aan het reageren op woningen en heb huilend naar de woningbouw gebeld, maar ben voorlopig nog niet aan de beurt zeggen ze.

joseetje een knulletje wat leuk, een koningskoppel;).
    ik zit inderdaad in voorschoten zuid-holland.
    Daar mag ik de flat van de vriendin van mijn neef gebruiken, ze wonen samen, maar haar flat is nog niet verkocht.
    is wel wennen hoor, vooral ver weg van mijn zus en de kinderen en die mis ik zo.
    Je mag ook bij mij langs komen hoor, ik weet niet goed of ik met mijn dubbele kinderwagen in het openbaar vervoer kom:D.
    Zou het wel leuk vinden.

knuf redu

10. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Hallo ook ik mag gaan starten met clomid ivm pco, spannend! Moet het slikken van dag drie tm dag zeven, ook follikelmetingen gaat gyn doen. Hormoonwaarden waren gelukkig wel in orde.

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Newley wed welkom hier... hoop dat je lekker snel weer weg zult zijn... en daar bedoel ik mee zwanger en lekker kletsen bij het zwangeren topic... heel veel succes ,het is erg spannend als je vor het eerst clomid gaat slikken....

Redu lijkt me gezellig om wat af te spreken!!!, misschien ook wel fff lekker en ik ken de buurt redelijk... ( en ik heb een auto dus als er iets moet kan ik misschien een handje helpen?? ) ik pb je m,n mobiele nummer wel fff

Luukske oh wat goed dat je met je baas hebt gesproken... maar... zou je uberhaupt wel kunnen werken in deze staat????? het klint pijnlijk....

ppfffff hier vandaag ruzie.... bleeh.... mijn man vind dat ik mezelf ik een slachtoffer positie plaats.... zucht... waar kwamen mannen nou ook alweer vandaan????? mars??? nou ik vind mezelf ook gewoon een beetje zielig.... hij reageert zich steeds af op mij..... vanmiddag omdat josiefien een beker limo van de aanrecht trok die ik te dicht bij de rand had gezet.... hij was zeker even vergeten dat hij vandaag al 2 keer was vergeten het traphekje dicht te doen.... de vooraadkast open had laten staan.... zijn pen had laten liggen en ik josefien er nog net van kon behoeden op de muur te schrijven.... :$:$:$ neeeeee dat is allemaal niet belangrijk maar dat ze die beker eraf trok.... een doodzonde :x:x:x:x oogghhhh ik ben zooo boos..... ik heb geroepen dat hij zijn koffers maar moet pakken.... :D wat een lul zeg...... zo......

xxxx jose

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh meiden, wat een leed hier soms en dan niet eens mbt zwanger raken!

Redu verdorrie meid wat een lul van een vent! Zo dat is gezegd :D
    Ik vind het zo erg voor je dat je gewoon moet gaan slepen met je kindjes, en dan nog moeilijk doen over de auto, waar gaat dit over? Het is toch niet te begrijpen dat je samen zoveel moeite doet om kindjes te krijgen en dan dit??!!
    Ik vind je dapper en stoer echt petje af! Weet niet hoe ik dat gedaan had. Goed dat je gaat praten met een advocaat, g.samme zeg, dit kan zo niet.

Luukske wat fijn dat je diensten tyoch krijgt. Goed dat je gebeld hebt hoor! Maar zoals joseetje zegt; is dat wel haalbaar nu?
    Wat fijn dat je leuke dingen gepland heb t in 2011.

Zora wat een mooie baby heb jij

Joseetje, :) lekker aan het ruzie maken? Sorry bedoel dat niet flauw hoor en het is ook echt niet leuk, maar ik ken die situaties nog zo goed van toen ik zwanger was... Hoewel dan niet over een kind maar met andere situaties, MANNEN! haha.
    Hoop dat jullie het weer goed hebben gemaakt. Ook goed van je man dat hij gaat praten, er is veel gebeurd het afgelopen jaar en hij heeft ook zoveel pijn gehad en dan jij ook nog in de lappenmand het is niet niks geweest. Dus dan wil je hem een beetje ontzien, maar ja je bent ook zwanger en hebt een dreumes rondlopen en dan voelt t toch alsof alles op je schouders terecht komt en dan knal je gewoon.
    Knuffie voor jou

Newlywed wat spannend dat je mag beginnen. We gaan gewoon duimen voor hele mooie eitjes en meteen raak! Zo ik begin positief aan 2011.

Hier alles lekker. Evie nu officieel naar de creche en ze vindt het leuk! Ze zijn ook echt wel dol met haar. Ik begin volgende week donderdag met werken, dus ik heb deze week genoten van 3 dagen kindvrij. Ik heb gewoon vandaag een uur staan kletsen met een bekende tijdens het boodschappen doen, zonder het gevoel van: Shit ik moet een beetje opschieten want ik moet voeden/het van mijn vriend overnemen enz enz. HEERLIJk.
    En het is dan zo leuk wanneer je haar ophaalt.
    Ze drinkt nu ook uit een flesje en ik heb besloten kunstvoeding te geven. Nu voed ik in de ochtend en na de creche nog zelf. Dit gaat nog goed, misschien dat het u erg terugloopt en dat voelt een beetje verdrietig, maar ik heb enorm mijn best gedaan en hoewel de echte bv-mama's hun hand niet omdraaien om 12 keer te voeden op een dag, vond ik het soms zeer vermoeiend.
    Ben soms ook gewoon toe aan even mijn eigen ding doen, en dat vriendlief eens wat taken op zich gaat nemen. Want door het bv en de slaapproblemen in het begin, is het wel heel gemakkelijk geworden om mij alles te laten doen.
    Hij moet even wennen maar durft niet tegen me in te gaan haha.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, vervelend van die ruzie!!

@newlywed, idd welkom, maar hopelijk maar voor kort....hoop dat je snel zwanger bent!

@redu, echt petje af voor jou.....wat een lul zeg, jullie hebben een hele wag afgelegd om zwanger te raken en dan nu zo doen?! heb er geen woorden voor.
    hopelijk krijgen jullie snel een eigen stekkie en krijgen jullie je rust(iig qua woning dan, want zo te horen gaat het een lange weg worden qua scheiding....denk dat hij weinig te willen heeft als jullie in gemeenschap zijn getrouwd, maar hij wil het jou gewoon lastig maken, heb ik het idee....wat een zak!!).

@leonizzie, je hebt lekker lang verlof gehad zeg, als jij komende week pas gaat werken, heerlijk....

@mijn werk, ben idd super blij dat mijn werk gewoon "van mij" blijft, en mijn baas wil idd ook dat eerst mijn polsen wat beter gaan....als het goed is ga ik pas 14 febr weer werken, hopelijk hebben de spuiten dan iets gedaan....wat ik wel merk ik dat ik 's avonds meer kan dan 's ochtends, dus wat dat betreft ga ik iig de juiste diensten draaien!

EGO:

Mika heeft eindelijk een beetje ritme 's nachts, ik ben zijn uurtjes een beetje aan het verschuiven, en hij slaapt nu 6-7 uurtjes 's nachts!! jippie!!!

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Luukske, ja dat klopt ik heb er 6 weken vakantie en 6 weken ouderschapsverlof (en nu stiekem nog een weekje) eraan vastgeplakt. Ik wilde namelijk graag borstvoeding geven en graag langer dan 3 maanden. Uiteindelijk had het sowieso gemoeten aangezien de creche pas nu kon starten, dus dat kwam mooi uit.

Wat fijn dat Mika al zo lekker slaapt (moet die van mij nog leren, nou ja ze kan het wel, ze doet het alleen niet altijd :D echt een meisje).
    Hoe doe je dat met uurtjes verleggen?

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Leonizzie petje af hoor!!! heel goed gedaan zo lang bv geven... en "echte borstvoedingsmama,s ppffffffff"nou jij bent een echte bv mama hoor... fijn dat alles goed gaat..

ja ik ben heel lekker ruzie aan het maken.... en janken.... poeh.... leuk hoor....vandaag was het weer goed.... hij heeft appelflappen voor me gebakken.. ( ze waren vies maar ik heb met wat kokneigngen met liefde eentje naar binnen gepropt....;) vind dat dan ook zo zielig..... ) toch blijf ik erbij... als we ruzie hebben is het echt een eikel...:D:D en ik lekker een drama queen....:D:D.

verder is josefien nu echt goed aan het praten.... iedere dag weer iets nieuws... ze zingt nu "nijntje lief klein konijntje"dat staat op haar bestekje dus bij ieder hapje zegt ze ooohhhh mama nijntje.... en dan begint het liedje weer en van eten komt niks want daarna geeft ze zichzelf een aplausje... en gillen als ik haar dan zelf een hapje wil geven...dus dan gooit ze haar lepel met inhoud door de tent.. en geeft zichzelf daarna op haar kop .... ja hoe kun je daar nou boos op worden.... en manlief loopt dan met een rood hoofd naar boven want die kan dat echt niet langer dan een minuut of 5 aanzien...zijn alle mannen nou zo ongeduldig...????? dat is toch schattig???? of ben ik te soft....de dweil en stofzuiger staan gewoon stand by...

xxxx jose

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Joseetje haha, lief dat je toch die appelflap hebt weggewerkt! Oh en wat klinkt dat lief wat Josefien doet. Zie het helemaal voor me en ja kan me voorstellen dat je daar niet echt boos om wordt, het is leuk om die ontwikkeling te zien.
    Ik denk dat mannen vaak wat minder geduld daarmee hebben. Hoewel ze in het huishouden nooit zoveel bijdragen (althans die van mij :)) kunnen ze met eten soms zo vies van alles zijn. Die van mij liep ook altijd met een spuugdoekje te hannessen tijdens een flesje want : Oh er zit melk op haar kin! Ik werd daar helemaal onrustig van. Gewoon lekker voeden en knoeien en daarna weer schoonmaken hoor.

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, er zijn momenten dat je boos kunt worden op dingen die de kindjes uitvreten, maar vaak kun je echt niet booz worden, heb dat bij Luka ook steeds!

@leonizzie, heerlijk zo lang vrij, en idd achteraf maar goed ivm de opvang!

@all, ga zo naar het CB, Mika krijgt zijn 1e spuitjes....heb gisteren voor de zekerheid PCM gehaald.

kom straks weer even beppen!!

18. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hallo dames,

Oh sorry hoor, het is al zo lang geleden dat ik een berichtje gepost heb. Heb het zo druk gehad. Ik zie dat mijn laatste berichtje op 24 november staat :)

Ik zie dat er veel gebeurt is in de tussentijd.
    Allereerst Ylona van harte gefeliciteerd met je de geboorte van je dochtertje Nora! Gaat alles goed?

En iedereen natuurlijk nog de beste wensen voor 2011 (beetje laat, maar ja beter laat dan nooit toch?)

Redu: sorry dat ik het zeg, maar wat een *** van een vent is dat zeg. Het lijkt wel of hij probeert om jou alles af te nemen. Neem een goeie advocaat in handen inderdaad, je kan dit niet zomaar laten gebeuren. Ik hoop dat je snel rust vind met je kindjes. Heel veel sterkte gewenst.

Luukske: wat ontzettend klote dat je CTS hebt zeg. Wanneer krijg je de eerste OK? Hoe gaat het met jouw kindjes?

Joseetje: mooi buikje heb je! Gaat alles goed met jou en de zwangerschap? En met Josefien?

Kelly: hoe gaat het met jouw zwangerschap, schiet ook al op hé!

Ikhebjelief: hoe gaat het met jou en zwanger worden? Ben heel erg beniewd hoe het met je gaat..

Leonizzie: wat heb je toch een mooi kindje! Hoe is het om weer aan het werk te zijn? Zal wel effe wennen zijn hé.. wel lekker dat je zolang verlof hebt gehad.

Newlywed: succes met de clomid en welkom op het forum.

Nou hier gaat eigenlijk alles wel goed, behalve dat ik het een klein beetje zat begin te worden. Ben nu bijna 38 weken. Vorige week nogmaals mijn bloedsuiker laten controleren middels een dagcurve, maar er is niets meer aan de hand. Met 32 weken heb ik dit ook gedaan, toen was het ook weer allemaal goed. Dus het viel uiteindelijk allemaal mee. Loop nu ook al weer een tijd weer bij de vk. De babykamer is helemaal af en voor 2 weken terug hadden mijn lieve vriendinnen/familie ook nog een leuke verassing babyshower georganiseerd, erg lief van ze en het was erg gezellig! Bij de liggingsecho was te zien dat de baby al goed is ingedaald en er goed voor ligt. Gisteren bij de vk zei ze dat de baby al diep in het bekken ligt. Dus het mag geboren worden! Vind het nu allemaal wel spannend worden.

Nou ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ik laat zeker weten als er hier iets geboren wordt!

Liefs Jojoba

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oohhhwww spannend jojoba.... nou de laatste kers op de taart dan van ons cluppie....
    het kan zomaar losbarsten nu... alvast heel erg veel succes tijdesn de bevalling en er is straks vast een wolk van een mooie baby..

gr Jose

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Luukske en hoe is het gegaan met de prikjes?

Jojoba!!! Wat leuk om van jou te horen. Oh nog even en dan eindelijk, eindelijk... dat kindje in je armen!!! hou ons op de hoogte hoor.

Gisteren voor het eerst naar mijn werk gegaan. Ik was redelijk opgewonden omn iedereen te zien, maar in de trein wilde ik de hele tijd huilen... Het voelde toch heel vreemd dat ik nu ook echt weg de stad uitging en dat als er iets is ik eerst 1.5 uur moet reizen voor ik er ben. En toen liep ik naar mijn werk en ookj op kantoor, weer emo: De laatste keer dat ik hier liep scheen de zon en was ik zwanger en had ik mijn kindje veilig bij me... Jaja had dit niet verwacht maar sinds ik moeder ben is mijn hart een open zenuw. :(
    Maar toen zag ik mijn collega's en de hele dag was het theekrans op mijn kamer en heb ik niet hoeven werken, was zeer gezellig!
    Was ook dolgelukkig weer op tijd thuis te zijn en vandaag weer vrij. Maandag gaat dan echt het leven weer beginnen, maar ben blij dat ik maar 3 dagen vcan huis ben.
    Evie gaat heerlijk op de creche. Merk weinig veranderingen aan haar, behalve dan dat ze verkouden is... maar ja dat hoort er bij.
    Ja nu hebben we een echt volwassen leven en gezinnetje.

Redu lieverd hoe gaat het nu met jou? waar woon je momenteel? heb je al een advocaat?

Joseetje, geen ruzies meer gehad :D

Deel Deze Pagina