wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, meis het aftellen is begonnen voor jou!!

@joseetje, las op hyves dat je lekker hebt geshopt?! lekker he!

@leonizzie, klinkt erg raar, omdat ik 's avonds werk en de kindjes er niks van merken, maar toch zie ik op tegen het werken, dus kan me je gevoel goed voorstellen.

@redu, meis een beetje gesetteld in je nieuwe huisje? en nog dingen geregeld voor jou en de kindjes? nog niks van de woningbouw gehoord?

@all, Mika heeft de eerste prikjes goed doorstaan, heeft even gehuild en toen ik hem de speen in de mond deed sliep hij gewoon! hij is echt tevreden, alleen het drinken is af en toe niet jevanhet....hij speelt met de speen, en is echt geen super drinker, maar hij komt wel goed bij.

verder gaat het redelijk met mijn CTS, het lijkt erop dat de spuiten iets doen, maar heb toch wel veel last ervan!

verder merk ik dat ik erg lichtgeraakt ben....ik weet niet wat het is....nou ja....ik kan niet alles wat ik wil door die CTS, ik mis mijn pa toch wel erg, laatst die stress met mijn werk, het weer moeten gaan werken, 2 kindjes, het huishouden, en een man die de huishoudelijke dingen niet ZIET, ik bedoel ik moet hem blijven zeggen wat hij moet doen....

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Hey meiden, hier ook weer een keertje een berichtje van mij.

jojoba, voor jou begint het ook al weer op te schieten, nog even en dan heb je jullie kindje in je armen.

joseetje, hoe is het met de ruzies? Ik hoop dat het beter gaat.

leonizzie, kan ik me zo goed voorstellen dat had ik destijds ook toen ik weer moest gaan werken.

redu, hoe gaat het nu met je? Heb je een beetje rust gevonden?

Luukske, fijn dat Mika zijn prikjes goed heet doorstaan!
    En verder een dikke knuf voor jou!

all, heb volgens mij de buikgriep te pakken, ik hoop dat het morgen beter gaat omdat ik moet werken.
    Verder gaat het wel weer de goede kant op met me....hubbie moet een dezer dagen zijn potje inleveren. Ik hoop dat het allemaal goed is, dan is het echt voorbij.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier weer even een berichtje van mij.....ben echt dingen voor mezelf aan het doen, de muren komen namelijk af en toe op me af, door het koude weer ging ik niet zo veel naar buiten met Mika. ik was(en ben het nog wel) erg moe 's avonds.
    ik merk dat ik gewoon weer een normaal ritme moet krijgen, ben tenslotte al iets van 9 maanden thuis.
    het wordt tijd voor het voorjaar!!!

verder heb ik het idee een beetje heimwee te hebben naar mijn geboortestad, waar al mijn familie woont, maar waar ik al 13 jaar weg ben, dus das eigenlijk raar!!
    heb hubbie zondag een wijk laten zien die ik erg leuk vind qua stijl van huizen, en hubbie staat er voor open om hier ooit eens te willen kijken voor een huis.....als de woningmarkt weer een beetje herstelt!

ben deze week ook flink gaan shoppen voor mijn mannen, even op de frisse lucht!
    en ben aan het kijken naar een mooi tv meubel, ga dadelijk wat meubelmakers mailen voor offertes, want wat wij willen krijg je niet in de winkel.

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Luukske, klinkt herkenbaar. Ten eerst dat ik na 2 maanden toch ook vaak een tikkeltje (mijn vriend zegt enorm) licht geraakt was. en ook de behoefte om "weer jezelf" te zijn en dingen alleen te doen. Helaas had ik een flesweigeraar en lukte dus dat vrij weinig tot dec.
    Ook was ik vaak lichtgeraakt door wat jij zegt. Mijn vriend is in principe niet te beroerd om mee te helpen, maar het moet altijd gezegd worden... en ook dat helpt niet altijd want hij is nogal vergeetachtig sinds hij voor zichzelf is begonnen en met de komst van Evie, dus ik moet dan ook nog vaak in herhaling vallen en dat vind ik zooooo vermoeiend :x.
    Nu ze aan de fles is heb ik ook een goed gesprek met hem gehad waarin de woorden "geoliede machine en gedeelde verantwoordelijkheid vielen :) haha. Hij lijkt het goed op te pakken. Zeker nu hij ook wel eens een dag alleen met haar is en merkt dat nog best druk is.
    Ben benieuwd of iemand jullie droom tv-meubel kan maken voor een leuke prijs. Ik vond het ook heel moeilijk om een meubel te vinden die we voor ogen hadden.

Beehappy, nog steeds last van de buikgriep of al een beetje opgeknapt? Er heerst van alles momenteel, zeer vervelend.
    Hoop ook dat de uitslag goed is van het potje. Hoe moeilijk ook er is dan geen onzekerheid meer.

Jojoba hoe staat het met jouw buikie? Is het nog vol te houden allemaal? Ik vond die laatste week wel zwaar moet ik zeggen. Iki had geen geduld meer en wilde mijn kind zien!

Hier zit de eerste echte week werken er op en het is me niet tegengevallen. Ik vind 3 dagen goed te doen en het is ook wel weer leuk om iets anders te doen. En als ik dan s'avonds mijn moppie zie is dat dubbel genieten.
    Wel heel jammer dat ze meteen op het kdv bronchitis heeft opgelopen. Gelukkig kon mijn vriend met haar thuis blijven, want in je eerste week meteen vrij nemen vond ik niet zo'n goede binnenkomer. Gelukkig slaat de antibiotica goed aan!

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hoi meiden... he he.... even de puf om achter de pc te kruipen.... bewongen weekje achter de rug.... Josefien dagenlang hoge koorts en een dubbele oorontsteking en een pruttellong... gelukkig gaat het nu weer goed met haar.... manlief een keelontsteking en onwijs ziek... en ik.... ik heb het gewoon allemaal niet gekregen... nog geen snotneus terwijl op mijn werk iedereen ziek was...

werk word trouwens steeds pittiger... en ik merk dat ik het na dat akefietje dat ik "lekker vroeg met voorbedachte rade"de ziektewet in zou gaan ,waar ik achteraf trouwens razend om ben.... dat ik het moeilijk vind om te zeggen dat het best pittig is... ik vind op dit moment mijn collega,s ook even helemaal niet leuk... maar ik voel me zowieso niet helemaal lekker in mijn vel dus dat zal wel allemaal met elkaar samenhangen....

maar.... met hubbie gaat het steeds beter, het lijkt erop dat de ingreep zijn werk goed doet... dus ik ben blij...

heb heerlijk geshopt en de kast voor in josefien haar kamertje geverft... en het is thuis gezellig... geen ruzie meer.... m,n schoonmoeder ging zich er zelfs mee bemoeien... nou dat doet ze nooit..... dus manlief heeft zich denk ik toch even achter de oren gekrabt dat dit zo echt niet kan...henkie spartelt vrolijk in mijn buik... dus alles gaat goed...

gr Jose

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, fijn dat de werkweek goed is bevallen!
    balen dat Evie ziekjes was, maar het is wel een gezonde weerstand die ze opbouwen!!

@joseetje, ook al een zieke...fijn dat hte met hubbie de goeie kant opgaat.
    en denk aan jezelf, denk niet te veel aan wat andere zeggen en denken(hoor hier, degene die het zelf ook moeilijk vind, geeft raad, haha....).

@all, hebben vandaag een luierdagje.
    morgen een afspraak bij de instantie die Luka gaan screenen om het behandelplan door te lopen....

7. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Komt even *hoi* zeggen :D

8. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Kom ook even langs om te kijken hoe het met iedereen is!

Hier nu alweer 30 weken...jeetje wat schiet het op...

Ben nog steeds 32 uur in de week aan het werk maar merk nu dat het wel zwaar word. S ávonds echt flink pijn aan mijn rug, maar goed nog 3,5 week werken,pff....Bij Isa kreeg ik met 29 weken een hoge bloeddruk en moest gedwongen stoppen met werken, moet volgende week weer op controle bij vk dus we zullen zien hoe lang ik nog door kan en mag hihi

Ik kom jullie snel weer opzoeken in mijn verlof heb ik iets meer tijd;)

Liefs Kelly

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hihi ik kwam ook even langs wippen, ben zo wweiig te vinden momenteel op ZP, ben een beetje bijglezen nu maar heb weinig tijd om te reageren, moet zo gaan eten koken, daar ben ik al te laat mee eigenlijk,

Ben snel weer een keertje terug, dag lieve meiden!

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, hier weer even een teken van leven....haha....

Mika doet het super, vandaag zijn we de hele dag weg geweest, even shoppen....heb dinsdag een workshop cupcakjes gedaan en die was super, dus heb wat spulletjes gekocht om thuis te experimenteren. verder nog wat kleertjes voor mika gekocht, en een nieuwe vingino voor Luka.

vandaag ook 10min gesprek gehad over Luka op school, en wat wij al lang denken....hij ligt dus echt voor op zijn klasgenootjes, daardoor botst het wel eens omdat hij geen uitdaging krijgt, en dat uit zich bij hem in driftbuien.
    afgelopen maandag ben ik bij een instantie geweest die hem gaan testen, dus de komende 13 weken moet ik daar 2x per week met hem naartoe, en in mei krijgen we de eindconclusie.

vanavond met de hond naar de dierenarts geweest, hij bleek 41 koorts te hebben, was erg afwezig, dronk alleen en at al 4 dagen niet. hij heeft nu koortsremmer en een spuit tegen het braken gehad, morgen moet ik bellen voor de uitslag van het bloed, maar het was wrs zijn prostaat en zijn nieren....dus ben benieuwd!

verder zijn mijn schoonbroer en schoonzus net weg, zij kwamen vertellen dat ze bijna 13 weken zwanger zijn, we worden dus in aug. oom en tante!

verder gaat het met mij op en af, merk dat afleiding me goed doet, ben nu meer naar buiten aan het gaan, en vanaf de 14e ga ik weer werken.....heb vandaag mijn dienstlijst opgehaald, en heb dus alleen avonddiensten, zoals ik eerder deed, en ook wilde!! dus nu heb ik ook wel zin om te beginnen!

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    haal ons topic even naar voren! het is hier rustig!!

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, neem aan dat er wel babynieuws is????

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden even vlug berichtje van mij....

met beebje alles goed.... met hubbie nog niet maar die kan volgende week met gesprekken beginnen en hij heeft nog veel pijn in zijn rug..

verder enorm gedoe op mijn werk.... drama alom.... mijn collega,s zijn vastgeroest en hebben niets anders dan ( onterrechte ) keiharde kritiek op mijn werk en steken dat ook niet onder stoelen of banken.... zucht... ik wil zo graag een beetje rust.... maar het ziet er naar uit dat ik na mijn verlof toch beter op zoek kan gaan naar iets anders.... en dat vind ik vreselijk eng...

Luukske hoe gaat het lichamelijk met je?

Jojoba is er al nieuws...

Redu sorrie dat ik nog steeds niet heb gebeld...ik vind het wel echt leuk om iets af te spreken....

xxxx jose

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, balen meis dat het zo op je werk gaat! hier is het ook wel dubbel op mijn werk....een aantal collega's heeft nog niks van zich laten horen, en ik begin over 2 weekjes weer...
    ze hebben er alleen baat bij dat ik kom werken, omdat er veel zieken zijn....

hier gaat het lichamelijk lala....mijn polsen doen weer echt pijn, het lijkt echt alsof ze door het weer meer pijn doen. het is nu ruim 5 weken na de cortison spuiten...ach we zien wel, en als het op het werk niet gaat, laat ik alsnog de ok's doen, maar nu liever niet....moet natuurlijk ook voor Mika zorgen, en dat gaat redelijk, en met zo'n ok mag ik 2 weken niks doen....tja....

@jojoba, je maakt het wel spannend!!

15. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Hallo allemaal!

Ik ben eergisteren weer op controle geweest bij vk: ukkie doet het goed, mama heeft wat meer klachten! Ik heb ontzetetnd pijn in mijn rug( echt in het midden) eerst alleen na het werk maar de laatste dagen ook tijdens het werk waardoor ik besloten heb met verlof te gaan. Zit nu dus vanaf vandaag thuis! Ook was de Hb te laag en heb ik gisteren bloed moeten laten prikken, waarschijnlijk ijzertekort, volgende week krijg ik de uitslag en moet ik waarschijnlijk aan de tabletten...

Joseetje wat een gedoe op je werk, dat wil je nu helemaal niet in je zwangerschap.....

Jojoba waar zit je????

Luukske probeer het toch maar een beetje rustig aan te doen waar het kan!

Tot snel weer!

16. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Ik heb helaas nog niets te melden.. Het duurt allemaal erg lang. Heb wel wat last gehad van wat lichte voorweeen, maar het zet niet door. Morgen ben ik 41 weken en maandag moet ik naar het ziekenhuis voor een controle CTG, volgende week woensdag gaan ze pas strippen, dan ben ik 41,5 weken. Dus we zullen wel over de 42 weken gaan als het niet spontaan begint.

Ben het echt goed zat.., maar niet echt de zwangerschap, want heb niet erg veel last van kwaaltjes enzo, maar ik wil weer wat mobieler zijn en niet dat als ik buk mijn buik weer in de weg zit of als ik een stuk loop ik kapot ben.

Dus afwachten nog... ;)

Liefs Jojoba

17. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Joseetje, wat een gedoe inderdaad op je werk. Balen dat het allemaal zo loopt. Hoe gaat het verder met je zwangerschap?

Luukske, wat balen dat je polsen elke keer zo'n pijn doen. Rustig aan hoor..

Redu, hoe gaat het met jou? Heb je intussen al een huisje gevonden en wat meer rust met je meiden?

Kelly, jij schiet ook al weer op met je zwangerschap hé.. Klote van je rug en je ijzer. Hopelijk is het met je verlof wat te doen.

Leonizzie, hoe gaat het met werken? Ben je weer een beetje gewend?

Liefs Jojoba

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kelly, geniet lekker van je verlof....zie net je banner....jeetje wat gaat dat snel!

@jojoba, jeetje zeg, de kleine heeft echt nog geen zin om te komen, hopelijk zet het spontaan goed door!!

@all, vanmiddag even gaan jatsen met Luka en Mika, eerst naar de McDrek, daarna prenatal(heb een gave aanvullende bekleding voor de bugaboo besteld, en de babydoos opgehaald), en toen door naar de kapper voor Luka.

Mika ligt nu lekker in zijn bedje, hij is goed verkouden, dus vannacht was erg vermoeiend....maar ik blijf maar doorgaan!
    de 14e begin ik weer met werken, kijken of het gaat met de polsen, want wil een ok eigenlijk uitstellen, hoop dat het straks met warmer weer minder wordt!

19. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Jeetje Jojoba die uk in je buik is wel erg eigenwijs dat hij nog steeds niks van zich laat horen! Hopelijk zet het toch nog snel spontaan door!

Hier schiet de zwangerschap idd al weer erg op, vindt t allemaal veel sneller voorbij gaan dan bij de eerste....we zijn nog steeds niet over de naam uit haha, twijfelen tussen 2 kunnen maar geen knoop doorhakken...

Isa wordt over anderhalve week ook alweer 2, dames wat gaat de tijd snel!

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @kelly, jeetje Isa alweer 2 jaar!
    enne nog niet uit de namen? wij hadden dat ook, hebben toen Luka beide namen laten zeggen, en kijken wat hem lekker in de mond lag....haha....
    achteraf past Mika ook gewoon het beste bij ons ventje!

Deel Deze Pagina