wie nog meer PCO, en gaat starten met Clomid(deel 2)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door luukske, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hai meiden,

Ik kwam hier even voorbij fietsen om te kijken of Jojoba al bevallen was. Maar jee meid je beeb maakt het wel spannend. Ik hoop voor je dat je niet over de 42 weken heen gaat.

Kelly jij gaat idd hard. Herinner jij Suzanne26 nog? Ik las uit interesse in het drieling topic en zag haar naam, ze is net bevallen van een drieling!!!

Met mij gaat alles goed, ben alweer ruim 23 weken zwanger. Ik vind de tijd tijd ook zoveel sneller gaan vergeleken met de vorige keer. We hebben een goede 20w echo gehad en ik ben zwanger van een meisje!

Luukske wat naar zeg van je polsen ik hoop dat het snel beter gaat je niet naar de OK hoeft.

Joseetje, wat fijn dat het thuis nu lekker gaat. Wel balen van je werk zeg dat ze zo doen. Sterkte ermee.

Nou ik ga weer en kom snel weer om te kijken of er nieuws van Jojoba is. Doeiii

2. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Jeetje Suzanne bevallen van een 3-ling:$:$:$
    Ik houd het maar bij 1 per keer haha

Wat leuk zeg Marykay dat het een meisje is!! En gefeliciteerd met de goede 20-weken echo!

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hier nog steeds niets te melden helaas..
    Jeetje, Suzanne26 ken ik ook nog wel van het begin van dit forum. Van een drieling!

Marykay; wat leuk een meisje! Gefeliciteerd!

Ik hoop dat ik snel het leuke nieuws mag komen brengen, hopelijk duurt het niet lang meer.

Liefs Jojoba

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hoi meiden..
    tjee jojoba.... ukkiepuk vind het nog wel lekke daarbinnen hahahah nou ja het duurde lang voordat deze baby er eindelijk inzat... dus gaat het ook lang duren voordat het eruit komt hahahah komt vast goed meid....

Marykay wat leuk een meisje....

Luukske wat rot dat je toch die klachten houd.... ik denk dat werken het er niet beter op zal maken.... het waord toch maar even afzien denk ik... maakt warm weer verschil???

Hier alles ok.... mijn teammananger staat aan mijn kant en gaat waarschijnlijk een teamcoach inschakelen om de boel wat meer open te breken.... we moeten gewoon aan kwalitietscriteria voldoen en ik ben daarover toezichthouder/ coordinator.. dus ze zullen toch aan de bak moeten als ik dat zeg... zonder dat als persoonlijke kritiek op de vatten... mijn 2 nieuwe collega,s die weten nog niet of ze blijven... die ervaren hetzelfde probleem...

de peuterkamer van josefien is af.... ik zou er bijna zelf in gaan slapen zo leuk is hij geworden... en de babykamer is ook af... het is een wonder.... ineens kreeg manlief de kolder in zijn kop en heeft in 3 dagen echt alles afgemaakt.... ligt nu wel met vreselijke pijn in bed..... ja even heel lullig maar ik ben blij dat het af is... dis ik heb op zolder net alles weer tevoorschijn getovert... alles wat neutraal was apart gelegd zodat ik het kan gaan wassen... de maxicosi etc... alles weer op stand by

verder begin ik her en der ook wat klachten te ontwikkelen en heeft mijn teammananger besloten met na mijn 10 dagen vrij voor 50% ziek te melden..... daar ben ik wel blij om....

ik zal van de week foto,s maken van de kamertjes

gr Jose

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, fijn dat de kamertjes klaar zijn!!
    hopelijk loopt het een beetje los op je werk.
    mbt mijn polsen, een warm bad is echt een opluchting, dus ik denk dat warm weer ook wel invloed heeft!

@marykay, gefeliciteerd met de mooie 20w echo, en ook een koningskoppeltje!!

@jojoba, je maakt het echt wel spannend!!

@suzan, jeetje een 3ling....phoe!!
    heb nu 2 zieke kindjes, en das echt geen pretje...laat staan een 3ling erbij!

6. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

hey meiden, hier ben ik ook weer eens.
    Moest ff op zwp omdat ik een vragje had voor het anticonceptietopic ;)

joseetje, wat fijn dat de kamertjes klaar zijn!

marykay, een mooie 20wk echo, gefeliciteerd! En een meisje wat leuk!

jojoba,nog steeds geen baby nieuws???

suzan, ken ik ook nog wel van de tijd dat ik nog als N.aatje30 meeschreef. Zo he, een 3ling:$....nou meis gefeliciteerd!

luukske, beterschap met je mannekes! Dikke knuf!

all, 31 januari hebben we de controle van de zwemmertjes laten doen. Wij gingen er echt vanuit dat dit wel goed zou zijn, omdat we natuurlijk jaren in mmm gezeten voor onderandere een slechte zaadkwaliteit. Nu kregen we 4 februari een brief met de uitslag en er blijken nog levende zwemmertjes gevonden te zijn, dus mannetje is nog niet steriel.:$ Niet te geloven en dat voor iemend met een slechte zaadkwaliteit.

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, is echt wel dubbel niet....denk je dat je alles goed hebt, en dan blijkt het toch niet 10% te zijn, iig nu nog niet!

hoe gaat het met M&T, the doggy's!!!

8. beehappy76

luukske, ja is echt dubbel, hadden we niet verwacht. Ik hoop echt dat de volgende semenanalyse goed zal zijn.

Enne met onze hondjes gaat het echt SUPER! Mike en Tysen zijn echt dikke maatjes en niet bij elkaar weg te slaan...is echt een goede stap voor ons geweest!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, had nog even op je hyves gekeken naar de hondjes...echt leuk!!
    ik duim dat het volgende onderzoek beter is!!

@all, wist vanochtend niet wat me overkwam....
    had Mika om 19u de fles gegeven, en daarna Luka en Mika in bed gelegd. had zelf ontzettend pijn aan mijn handen, ben om 21.30u naar bed gegaan, flesje mee(we hebben voor de laatste voeding/nachtvoeding een flessenwarmer op onze slaapkamer staan). Ik verwachtte Mika rond 23u. Maar ik werd dus wakker van het hoesten van Luka, om 5 uur vanochtend! Luka begon wat te vertellen(hij leest/kijkt plaatjes in zijn boekjes als hij wakker wordt, hij mag pas na 6 uur van zijn kamer) en daarop reageerde Mika door ook te gaan brabbelen, echt lachen!
    Uiteindelijk ze toch bij ons gepakt, Mika de fles gegeven, en nu zitten we beneden, Luka (nog steeds ziek) op de bank, en Mika ligt weer op bed!

wij hebben zelf onrustig geslapen, maar als dit vaker gaat gebeuren, zal het snel wennen zijn!

10. beehappy76

luukske, ik zag het al op hyves, wat heerlijk dat Mika lekker heeft doogeslapen...ik hoop dat jullie hier lekker aan mogen wennen!;)

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, ik hoop het ook! en al helemaal omdat ik maandag weer begin met werken.

@all, vandaag is een bijzondere dag: 10 maart 2010 is de eerste spuit er in gegaan in de ronde dat ik zwanger werd van Mika!
    het is ook mijn moeders verjaardag!

12. beehappy76

???....het is vandaag 10 februari;)

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, bedoel ook 10 febr.....10 maart had ik een licht streepje!!

14. beehappy76

ik dacht al;)

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He meiden, sorry dat ik jullie verwaarloost heb. Vind het leuk om aan het werk te zijn, maar heb in de avond soms geen puf meer om te schrijven.

Jojoba, hoe gaat het meis! Ben zeer benieuwd of je aan het bevallen bent.

Luukske goh alweer aan het werk meid, wat is het afgelopen jaar hard gegaan he?

Joseetje, ben zeer benieuwd naar je kamertjes, kom maar op met de foto's! Wat balen trouwens van je werk, komt nu net lekker uit zo in je zwangerschap en met vooruitzicht op verlof. Gelukkig staat je manager achter je en gaat er wat gebeuren met een coach.
    Nog leuke.ondeugende verhalen van Josefien?

Beehappy, wat wonderlijk toch weer... Toch wel steeds een dubbele boodschap van het universum zeg. Het mag dan steeds niet zo zijn om een zwangerschap te voldragen, maar alle acties die worden ondernomen om een zwangerschap te voorkomen worden, lijkt wel, gesaboteerd...

Hier gaat alles lekker. Geniet zo enorm van onze dochter. Ze speelt sinds 2 weken kiekeboe. Dan houdt ze een knisperboekje voor haar gezicht en wanneer ze die wegtrekt zit ze met een pretletter gezicht erachter. Als ik dan kiekeboe roep, ligt ze in een deuk. Eindeloos kan ze dit spelen.
    en, en, en.... Ik ben gisteren ongesteld geworden!!! Vind dit best netjes een half jaar na de bevalling en 5 weken na dat ik gestopt ben met volledige borstvoeding. Ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat zijn.

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Goh vergeet ik toch de belangrijkste mijlpaal van deze maand, Evie krijgt onderin een tandje :D

17. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Leonizzie wat leuk dat kiekeboe spelen! Echt schattig! En haar eerste tandje....dat wordt poetsen hihi...

Wat goed dat je uit jezelf ongesteld bent geworden ben benieuwd wat de toekomst voor je brengt!

Beehappy wat zit een lichaam soms toch raar in elkaar ( dus ook die van de man) Hopelijk is de volgende controle wel in orde!

Luukske wat heerlijk dat beide koters zo goed hebben geslapen, bravo voor Mika! Dit mag hij vaker herhalen zeg maar....
    Gefeliciteerd met je moeders verjaardag en de dag van 'een nieuw begin' !

Hier alles oke. Heb alleen nog steeds de uitslag van het bloedonderzoek van vorige week woensdag niet en zou 4 werkdagen duren....Heb vandaag vk geprobeerd te bellen tijdens spreekuur maar kreeg de hele tijd het antwoordapparaat.......morgen nog een keer proberen anders vraag ik het dinsdag wel, moet dan toch weer op controle

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    He kelly helemaal vergeten net op jou vergeten te reageren. Al op verlof! Hoe bevalt het? Afgezien van de pijn dan, kom je lekker tot rust? Spannend hoor nog even en dan is er weer een kleine uk!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, super zeg een spontane ongi!!
    en wat leuk, de fase waarin ze steeds meer ontdekken en kunnen....
    en 1 tandje, haha...heeft ze er last van?

@kelly, ben benieuwd naar de uitslagen!

@@all, gisteren de verjaardag van mijn ma gehad, Luka was nog steeds erg ziek, dus zijn we maar 1 uurtje geweest. Mijn taart was iig wel lekker!
    verder heeft Mika weer geslapen van 20-5.30u, alleen 1x eruit voor de poepluier...
    vanavond gaan de kindjes bij opa en oma logeren, want wij hebben een afspraak bij de aannemer voor de aanbouw achter(garage en keuken), we hebben dus besloten om voorlopig in dit huis te blijven wonen, en over een aantal jaar, als de woningmarkt wat beter is, misschien te verhuizen!

20. beehappy76

Jojoba, ben zo benieuwd?!?

Leonizzie, het lijkt idd wel of alles gesaboteerd, maar ik ben er van overtuigd dat dit allemaal wel los zal lopen. Mannetje moet over 1 á 2 maandaen opnieuw een semenanalyse laten doen en ik hoop dan dat het echt klaar is.
    fijn dat je zo lekker aan het genieten bent van jullie en dat je lichaam de draad na de bavalling weer heeft opgepakt.

kelly, fijn dat daar alles oke is, ikhoop dat het bloedonderzoek ook verder goed is.

luukske, dus toch jullie huisje verbouwen, ik denk dat dit een verstandige keuze is gezien de huizenmark en de economie

Deel Deze Pagina