Zo even wat tijd! Ik ben bevallen van een meisje, Sam! Afgelopen woensdag ben ik ingeleid, het ging allemaal best snel eigenlijk. Ze is superleuk en we zijn helemaal verliefd. Ik kom later nog wel ff wat meer vertellen. Liefs Jojoba
Jojoba gefeliciteerd!!! Een meiske! Oh wat ben ik gelukkig voor jullie, eindelijk dat wondertje en ze is nog super leuk ook! Kan heel goed zijn dat mocht er een 2e komen bij ons en het is een meisje dat zij ook Sam heet. Dus... Ik vind het een supernaam!
van harte met jullie dochter jojoba!!! Mooie naam. Hier is het wat rommelig. Druk met 2 kleintjes en Mika is gisteren aan zijn keelamandelen geopereerd en hij drinkt en eet heeeeel slecht. Gisteren en vanochtend bijna niet geplast. als dat zo doorgaat bel ik de poli maar weer eens op. Nora is vannacht bij mijn zus geweest en die komt over een paar uurtjes weer thuis. liefs Ylona
@jojoba: Bekijk bijlage 129481 Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie lang verwachte spruit! Geniet je helemaal te pletter! @Beehappy: Wat lees ik nou?!? Onverwachts op het wachtbankje? Get...nou dat weer! Zal toch wel een kleine kans zijn neem ik aan? @Ylona: Is wel normaal hoor dat ze de eerste dag of wat niks willen eten of drinken. Onze dochter kreeg ik er toen ook niet aan. Het ergste vond ik nog dat ze zelfs d'r zetpillen niet wou en ze zich dus erg beroerd voelde Gelukkig ging het na een dag of 2 al veel beter. En ging er zelfs langzaam aan een ijsje in Hoe is het hier verder? Iemand nog een knuffel nodig? Hier knuffels genoeg hoor! Liefs Tezzz
Jojoba, Gefeliciteerd met jullie dochter Sam! Lekker genieten meis! Tezzz, is idd maar een heeeeeeeeeeele kleine kans, maar toch weer ff heel erg spannend... Ylona, beterschap daar met Mika!
Jojoba gefeliciteerd meid!!! en wat een geweldige naam!!!! fijn dat het allemaal goed is gegaan... en nu heerlijk genieten... sorrie voor mijn ego gedoe.... maar ik ben zoo boos en teleurgesteld... deze werkplek gaat niet werken... vorige donderdag teamoverleg gehad... ben werkelijk afgemaakt door mijn 2 collega,s.... en nu ik terug denk.... ik heb vanaf het begin al geen eerlijke kans gehad.... toen ik terug kwam in 4 functies hoger dan toen ik wegging hebben ze waarschijnlijk gedacht... zo... joseetje terug.... lekker makkelijk..... nu kunnen we achterover hangen.... tot bleek dat ik niet alleen die leidingevende positie heb maar me natuurlijk ook zo gedraag....die 2 van de oude garde zijn 5 jaar heer en meester geweest hier... en die acccepteren geen feedback of aandachtspunten ter verbetering het is absurd... mijn nieuwe collega,s vinde het absurd... alle woning omliggend zien de historie zich opnieuw herhalen van een coordinator in het nauw.... en die coach.... nou dat gaat helemaal niets veranderen...dus ik vrees dat ik na m,n verlof toch naar iets anders uit moet gaan kijken.... ik kan hier gewoon niet werken zo... en anders meld ik me gewoon ziek.... #&$%*&^^* ik heb hier zooooooo geen zin in... xxxx jose
Jojoba gefeliciteerd met jullie dochter SAM! Mooie naam! Geniet maar lekker van jullie meisje..... Joseetje wat een ellende op je werk, hopelijk loopt het wel los maar anders wens ik je heel veel succes met het vinden van ander leuk werk! Beehappy ik zie het nu ook ineens staan, jij op het wachtbankje! Is toch weer even spannend inderdaad! Hier gisteren de verjaardag van Isa gehad, jeetje wat een drukte en echt een cadeautjes invasie binnen een half uur, ze wist gewoon niet waar ze het zoeken moest, mams kon aan het einde van de dag bijna niet meer lopen.......Morgen is ze pas echt jarig maar dan gaan we gezellig pannenkoeken eten haha en verder niets!
Joseetje, wat een gedoe op je werk, dikke knuf! Kelly, gefeliciteerd met Isa!!!! En al vast smakelijk eten!
@jojoba, gefeliciteerd met Sam!! @beehappy, jeetje...onverwacht op het bankje! hoe was de HH-beurs trouwens? ik ga misschien ook.... @ylona, beterschap voor Mika @kelly, gefeliciteerd met Isa! @joseetje, jeetje wat een gedoe op je werk....dikke knuf!! @all, moet dadelijk(18u) weer aan het werk, na bijna 11 maanden....is dubbel....wil wel, maar zie er tegen op!
luukske, het is nu 5 over zes, dus waarschijnlijk ben je nu net begonnen met werken, ik hoop dat je een rustige dienst tegenmoet gaat. Zal vast weer ff wennen zijn na 11 maanden... En idd onverwachts op het wachtbankje, maar ik verwacht dat ik aankomend weekend gewoon ongi ga worden hoor. We hebben de afgelopen 2 maanden echt opgepast, maar deze maand hebben we er niet echt rekening mee gehouden We gingen er echt vanuit dat mannetje steriel zou zijn en dat de test dit ook zou uitwijzen. Nu ben ik gaan rekenen naar mijn cyclus. In november en december een beetje vreemd na het stoppen van de nuvaring eerste cyclus 17 dagen, volgende 15 en afgelopen cyclus 31 dagen. En als ik nu uitga van een cyclus van tussen 31/32 dagen, dan hebben we zeer waarschijnlijk in de vruchtbare periode geklust Dus vandaar onverwacht op het wachtbankje...
Jojoba; ik ken je niet maar gefeliciteerd! Hallo, ik breek hier in met een vraagje. In verband met pijnklachten rond de eispron heb ik een echo gehad waaruit bleek dat er meerdere eicellen tegelijk tot ontwikkeling kwamen in mijn linkereierstok. De gyn heeft niet het woord PCOS genoemd maar na googlen kwam ik daar wel bij terecht. Omdat wij op dit moment nog geen wens hebben voor een 2e wondertje vond de gyn het het beste om mijn eierstokken stil te leggen door aan de pil te gaan. De diane pil. Ik vraag mij af of dit een "normale" oplossing is en of er nu meer kans is dat wij in het medisch circuit terecht komen, nu ik een wandelende eierdoos blijk te zijn, op het moment dat we wel voor een 2e zouden willen gaan. Wat zijn jullie ervaringen???????
@beehappy, lief dat je er aan dacht....ben de avond goed doorgekomen, zat er na 1 client wel weer in, haha...alleen die verdomde pijn in de polsen.... @pookie, mbt PCO, heb dus ook de zogenaamde "kralenkransen", een hoop eitjes, maar ze springen niet....of slecht/onregelmatig. als je zelf een beetje gaat experimenteren met ovu testjes, en je vindt je LH piek, dan kun je zelf eerst klussen, ook als je een onregelmatige cyclus hebt, er zijn hier meiden zwanger geraakt door hun ei te zoeken.... maar helaas zijn er genoeg waarbij de MMM wel een feit werd, en dan is natuurlijk een cyclus die korter en regelmatiger is wenselijk! zelf heb ik voordat ik onze oudste kreeg ook het advies van de mini pil gehad, alleen maakte het voor mij niet uit, heb geen eisprong, dus ook geen ongi, ik moest dan gewoon provera nemen en dan starten met de Clomid, en later met spuiten....
Ja, dat herken ik wel! Na een cliënt lijkt het meteen of je nooit bent weggeweest Maar wat balen dat je nog stees zo'n last hebt van je polsen, ben dan toch bang dat er een operatie aan gaat komen...
@beehappy, vanavond gelukkig geen last van mijn polsen gehad, alleen in de ochtenduren, dus moet gewoon avonddiensten draaien, haha.....
@beehappy, ben al vaste avonddienst, en ik weet dat die meid van gisteravond op mijn uren aan het azen is....haha...ze was echt zo aan het zeggen dat ik rustig aan moest doen, en ze zag dat ik op de planning iets had veranderd, had ergens vrij opgezet maar dat was het verkeerde weekend, en toen zei ze meteen vrij is vrij, haha....ik dacht toen meteen jaja, en dan jij mijn uren draaien en ik dadelijk te weinig....niet dus!
hey meiden, moet me toch wel echt vergissen als het niet zo is, maar....ik heb eipijn!! echt raar!! enne nog even ego: kreeg net een tel. van de planning op mijn werk, door de nieuwe collega's en voorkeuren voor de avonddiensten moest ik dan komende maandag en dinsdag wijken voor een "nieuwe", heb dat geweigerd, en meteen mijn leidinggevende gebeld, en ze vond het raar dat die planner mij benaderde....heb gezegd dat ik dit niet echt leuk terugkomen vond, en dat ik vond dat je bijna gestrafd wordt omdat je zwanger bent geweest. mijn leidinggevende heeft nu ook de leiding over een ander team, en daar hebben ze een probleem dat de avonden niet ingevuld worden, dus personeel tekort....ze zou kijken hoe en wat, en dan ga ik of 1 van de andere nieuwen richting dat team in de avond....maar bel wel zo dat ik niet vrijwillig wijk voor de nieuwe, en mocht het echt een probleem worden, ga ik naar dat andere team, maar dan wel onder de voorwaarde dat ik in mijn contract een melding krijg voor de avonden....wat een gedoe weer!! dit "probleem" heb ik in de zwangerschap en na de bevalling besproken met mijn leidinggevende, we waren er uit, maar schijnbaar heeft mijn collega van de planning er schijt aan....voel het als een steek in mijn rug, ik wordt gestraft omdat ik eindelijk, na al die jaren, zwanger ben geworden....belachelijk!!