Luukske, wat een gedoen op je werk...Jij hebt gewoon weer recht op de afspraken die voor jou zwangerschap met jou zijn gemaakt. Dit hadden ze bij die nieuwe collega's moeten aan geven toen ze werden aangenomen. Ik zou ook proberen mijn recht te behalen!
luukske, goed zo!!! all, Ik heb me gister eens lekker laten verwennen bij de kapper. ik ging donker naar binnen en liep met een frisse blonde coupe weer naar buiten. Ik denk trouwens dat mijn ongi er aan zit te komen, heb vandaag een echt ongi gevoel...ondanks dat dit zou betekenen dat ik dit laatste onverwachte wachtbankje niet zwanger moet verlaten, zou dit wel betekenen dat mijn cyclus nu heel netjes aan het worden is sinds ik ben afgevallen. Ik ben het afgelopen jaar 15kg afgevallen en ben van een bmi van ruim 28, naar een bmi van 25 gegaan. Ik ben hartstikke trots op mezelf en mijn lijf
@beehappy, zag de foto op hyves, echt leuk!! enne wat super dat je zo goed bent afgevallen, ik moet weer beginnen, want al het werk van voor de zwangerschap is weg....of liever gezegd, het zit er nog/weer aan!! hoe was de HH beurs?
beehappy wat goed meid dat gewicht eraf...ik ben zelf ooit 16 kg kwijt geraakt... weet hoe moeilijk dat is... heerlijk he?? fff lekker naar de kapper en dan met een lente coupe de deur uit.. luukske wat irritant dat gedoe op je werk... hoe gaat het nu met je polsen....??? nou ze passen zich maar aan je aan.... hier net terug van een midweek landal greenparks.... was heerlijk, josefien ook lekker genoten... het lukte enigzins om de spanningen mbt mijn werk van me af te zetten... ben het stadium van overstuur en ontreddert zijn nu wel voorbij.... en ben nu vooral heel erg boos.... als ik eraan terugdenk heb ik vanaf het begin al geen eerlijke kans gehad... pffffff en dan vanaf woensdag gesprekken met een teamcoach erbij.... ik wil er gewoon helemaal niet meer werken... xxxx jose
luukske, ik denk dat die kilootjes er bij jou straks vanzelf af zullen vliegen als je achter die heerlijke mannekes moet aan rennen Ik ben net lekker met mijn mannetje gaan shoppen in Venray, echt super mooie kleding gekocht bij steps...enne van maatje 44/46 naar een maatje 40/42
hoi meiden, ik kom zomaar binnenvallen in dit topic....sorry! Ik zal even kort mijn verhaal doen, ik weet al jaren dat ik PCO heb, en heb nadat ik stopte met de pil geen menstruaties gehad. (dat was in 2004) in 2007 ben ik begonnen met onderzoeken dwz echo's en bloedprikken, en in 2008 met provera, clomid en 2 keer ook pregnyl. Na 4 keer was ik zwanger, en in 2009 werd onze mooie meid geboren. Inmiddels is ze al weer 2, en denken we wel eens aan een tweede kindje. Waarschijnlijk zal ik opnieuw de behandelingen moeten starten, want geen menstruatie meer (na de bevalling heb ik een keer of 8 een menstruatie gehad) Nu ben ik erg benieuwd hoe bij jullie de behandeling met clomid gaat, eigenlijk vooral of jullie tijdens de cyclus telkens voor een echo naar het ziekenhuis moeten? en zo ja hoe vaak? Of gebruik je de clomid en kun je het thuis met ovulatietests in de gaten houden? groetjes! Sas
@beehappy, mooi zeg...shoppen in een kleiner maatje!! haha... enne ik hoop dat hier idd die kilo's er ook weer afgaan, en ik weer mijn kleding 40-42 kan dragen.... @joseetje, ben benieuwd hoe het met je werk gaat aflopen....maar vooral, geniet van je meisje, je hubbie en de zwangerschap! @sas, hier bij onze zoon Clomid gehad, en in de ronde met 100MG zwanger. 5 jaar later opnieuw bevallen van een knul, maar in de tussentijd ruim 18 maanden Clomid gehad, elke maand een eisprong maar geen zwangerschap, verder kreeg ik vanaf cd 11 FM's en na de eisprong een bloedtest voor het progesteron gehalte! en dus ook niet zwanger mbv Clomid maar met spuiten... @all, kreeg zaterdag een ontroerend berichtje van hubbie's beste vriend, die in Bolivia woont...zijn vrouw is vrijdag bevallen dmv een KS van een zoontje....we hebben heerlijke foto's gehad, maar jeetje zeg wat moeilijk dat hij aan de andere kant van de wereld zit met zijn vrouw en kindje!! heb zijn zus en ouders gesproken en voor hun is het nog lastiger....
luukske, dat lijkt me idd erg moeilijk als je vrienden aan de andere kant van de wereld wonen en je niet ff kunt gaan kijken naar hun kleintje. Lang leve internet dan maar weer! all, ben zoals verwacht het wachtbankje niet zwanger verlaten, ben vandaag ongi geworden
@ luukske, bedankt voor je antwoord! en kan me goed voorstellen dat dat moeilijk is hoor, dat je er niet heen kunt...! Misschien kun je skypen met ze met een webcam? kun je het kindje toch een beetje zien, al kun je het niet vasthouden... @ al: moeten jullie iedere cyclus echo's laten maken? en zo ja, hoe vaak/ veel? en hoe doe je dat dan met je werk? hoop op meer reacties! Groetjes
@beehappy, je ongi is er dus, dus wel een mooie cyclus?! @beehappy en sas, idd we skypen, dus we kunnen hem wel zien, maar vind het toch wel moeilijk! en om zomaar even te gaan....tja, 1000 per ticket en als we gaan, is dat niet voor 1 weekje gezien de afstand....we willen het wel ooit doen, maar dan willen we dat de kids het wel bewust kunnen beleven, wat dit doe je niet jaarlijks.....
Sas ik ben bij mijn dochter zwanger geraakt in de eerste ronde met 50 mg clomid. Wel hele cyclus echo's gehad tot aan eisprong en na eisprong bloedonderzoek op progesterongehalte, ook een samenlevingstest gehad in die cyclus...Als ik die ronde niet zwanger was geraakt dan had ik voor een half jaar clomid meegekregen en met ovulatietesten de cyclus mogen controleren In de tussentijd weer aan de pil gegaan en toen Isa 13 maanden was daarmee gestopt maar geen regelmatige cyclus helaas. Nu om een tweede keer zwanger te raken weer contact opgenomen gehad met het ziekenhuis en zaadonderzoek , uitstrijkje e.d moesten opnieuw omdat het ongeveer 2 jaar geleden was sinds de eerste onderzoeken. Op eigen verzoek de eerste cyclus clomid begonnen met 25 mg clomid omdat ik bij de eerste zwangerschap een dubbele eisprong had gehad en 2-ling risico had. Nu gebeurde in deze cyclus met 25 mg hetzelfde als toendertijd met 50 mg, weer een dubbele eisprong......aan ons was de keus wat we wilden.......De clomid kon niet lager gezet worden, spuiten in die lage hoeveelheden kon niet en zonder clomid geen eisprong, dus maar weer een gok gewaagd en meteen zwanger! Ik heb vanaf dag 10 weer zo om de anderste dag naar het ziekenhuis gemoeten tot na de eisprong en zelf ook nog ovulatietestjes gebruikt... Hopelijk heb je iets aan mijn verhaal!
luukske lastig en moeilijk ook op dit soort momenten om aan de andere kant van de wereld te wonen! Idd lang leve t internet dan maar... Hier alles goed hoor, geniet van mijn verlof en mijn tijd samen met Isa! Bloedonderzoek Hb was allemaal goed Mijn Hb was geen 6.2 zoals de Vk had gemeten maar 6.8 en daar is niets mis mee op het laatst van de zwangerschap! Bloeddruk is ook nog steeds netjes dus ik denk dat de kleine uk nu langer op zich zal laten wachten als bij Isa het geval was, gewoon een gevoel! hoop natuurlijk dat ik het mis heb en weer met 38 weken beval maar als het niet zo is valt t zo tegen he en dan duurt wachten errug lang, dus ik ga er maar vanuit dat t echt ergens in april gaat worden...
Luukske wat een leuke foto van jou mannetje! Prachtig kereltje! Ik moet weer even bijlezen geloof ik. Kelly fijn dat je zo geniet van je verlof, enne april is het zo! en dan krijg je het druk haha.
@kelly, fijn dat alles goed was...nu nog even een paar weekjes uitzingen, heb het idee dat het bij jullie zo snel gaat....
oh gaat zeker goedkomen luukske, ik hoop dat ik tegen de tijd dat de bevalling begint, ik het ziekenhuis nog haal haha......daar maak ik mij niet zo druk om.... Eerst is mijn schoonzusje aan de beurt hihi die is precies 3 weken verder in de zwangerschap! Ik hoop voor mijn broertje en voor haar dat er toch wel een paar weekjes verschil tussen onze beebjes zit zodat iedereen de volle aandacht krijgt die hij/zij verdient van de opa's en oma's en zo.....maar wie weet liggen we tegelijkertijd te puffen....
hoi meiden... zo even een teken van leven van mij... hier net aan het opknappen van het noro virus... jeminee wat ben ik ziek geweest... heel kort maar erg heftig.... enorm braken en diarree, er zaten wel ketonen in mijn urine maar ik kan vanaf vandaag weer vocht binnenhouden dus als dat zo blijft geen verdere controle op uitdroging... hubbie is gisteravond ook begonnen met braken.... bleehhhh verder doet kleine ukkepuk het goed.... en josefien is ernstig in verwarring geraakt vandaag bij de verloskundige... ze was er helemaal vol van dat ik een baby in mijn buik heb.... kusjes geven en haar hoofdje erop leggen en aan iedereen mijn blote buik willen laten zien.... maar nadat ze vandaag het hartje met de dopler hoorde... is ze ervan overtuigt dat het geen baby is maar een hond ( waf waf ) die in mijn buik zit.... ze zei letterlijk..."oh mama niet eh baby huilen ,is waf waf jaaaaahhhhh " ahum....heb zitten gieren met de verloskundige.... ons kind is briljant.... ze vond het hartje als een blafffende hond klinken..... dus vanmiddag deed ze m,n shirt omhoog en zei heel zachtjes tegen mijn buik... aaachhhhh tessa!!!!!! ( hond van de buurvrouw ).... hahahhhaaa verder geboortekaartje aan het uitzoeken... en over een naam aan het brainstormen... hubbie heeft ineens een soort van haast gekregen... hij volgens mij echt niet bedacht toendertijd dat josefien 3 weken te vroeg zou komen..... nu weet hij dat het zomaar kan... Kelly heerlijk dat je kunt genieten van je verlof... gr Jose
@joseetje, beterschap!! enne ben benieuwd naar jullie kleine spruit! @all, als het goed is heb ik deze week mijn eerste eigen ongi, heb namelijk ruim 1,5 week geleden flinke eipijn gehad, en vorige week wat krampjes....dus dat zou mooi zijn....
@all, voel me echt beroerd, gelukkig heeft Mika vannacht goed geslapen van 22.30u tot 8u, ik heb gisteravond een sterke fluimicil genomen en een flinke teug natterman, en heb ik dus goed geslapen, maar nu weer overdag....blehhh....ben echt mega ongesteld, en mijn holtes en longen zitten vol met slijm.... hubbie gaat vanavond op stap, naar het oudwijven bal, das normaal DE dag voor ons met de carnaval, zou hem wel thuis willen houden, maar wil hem niks verplichten of ontzeggen....op die avond gaan de mannen en vrouwen apart van elkaar op stap en om 24 uur mogen de dames zich kenbaar maken voor de mannen....als ze nog niet herkend zijn(afgelopen 2 jaar zijn we niet herkend!). ik blijf dus thuis met de kindjes, en wrs heb ik vannacht een vent naast me die flink naar alcohol ruikt, gelukkig ruik ik niet veel, haha....maarja, was liever samen geweest. Luka heb ik deze week thuis gehouden, en die is weer boven jan, dus die gaat morgenvroeg carnaval op school vieren(hij loopt al 4 dagen met zijn pakje aan!!).