Hallo meiden Hallo meiden, ik ben nieuw hier en zal even in het kort mijn situatie uitleggen. In mrt 2006 zijn wij gestopt met de pil, werd toen 9 maand niet ongi en moest naar gyn, bleek dat ik pcos heb. Toen aan de 0.50 clomid en na 4 maanden was ik zwanger, dit werd helaas een mk. Toen 2 maand later weer een posi test gehad en daar is onze dochter in jan 2008 uit geboren. Toen zij 8 maand was zijn we weer naar het ziekenhuis gegaan en na 4 maanden waren we weer zwanger van dochter 2 die geboren is in okt 09! We wisten hoeveel geluk we hadden maar voor ons gevoel is ons gezin nog niet compleet. Dus toen dochter nr 2 8 maand was zijn we weer naar het ziekenhuis gegaan.. helaas hebben we nu niet zoveel geluk. Na 4 mnd was ik weer zwanger maar dat werd helaas een mk. Toen een paar maanden moeten wachten door diverse cystes. Toen weer een ronde proberen en weer zwanger maar in april weer een mk helaas. Daarna weer cystes, we hebben dus in 15 maand maar 2 kansen gehad en die gingen beide helaas mis. Nu moet ik dus van de clomid overstappen op puregon en pregnyl.. geheel nieuw dus en ik vind het erg spannend! Morgen krijg ik prik instructie! Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven en jullie ervaringen mag delen Groetjes coortje
Wil je succes wensen,en ik hoop dat er snel weer een kindje mag komen voor jullie! Puregon spuit heel makkelijk hoor, ik heb er zelf betere ervaringen mee dan met Clomid. Misschien even hierbij kijken: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/262592-puregon-and-pregnyl.html Succes!!