Hoi Bridge: Bij mij is er gekozen voor spuiten omdat deze kliniek daar betere resultaten mee heeft. Ook bouw je met puregon meer baarmoederslijmvlies op en dat is ook beter. clomid staat bekend om het remmen van de groei van het baarmoederslijmvlies. Hierdoor gaan sommige meiden uiteindelijk toch over op spuiten. Ook kun je met spuiten soms beter de dosis bepalen en heb je vaak sneller resultaat. Nog een bijkomstigheid is dat de meeste meiden 2 eitjes rijpen bij spuiten. Dit vertelden ze in mijn kliniek in ieder geval en ik lees het ook vaak op Internet. truste
hoi, Even snel: Vanmiddag en vanavond nog steeds positieve ovulatietest. Is dat normaal 2 dagen achter elkaar, heb namelijk nog niet eerder ovulatietesten gebruikt? We hebben in ieder geval ons best gedaan. We zijn al vanaf woensdag elke dag m.u.v. vrijdag bezig (hihi, klinkt wel raar). Fijne avond nog
Hee Jojoba, Dat is heel normaal hoor, ik had dat ook steeds. Heb je de digitale van cb? Die had ik namelijk.
Nee ik had ze wel, maar ik had er maar tot afgelopen vrijdag, omdat de gyn zei dat ie woensdag of donderdag zou springen. Nu heb ik weer matcare gebruikt, die had ik nog liggen. Maar hij is 2 dagen echt positief. Hoorde net weer dat een vriendin zwanger is. Baal daar altijd stevig van, maar wil dat helemaal niet. Hoop zo dat het deze keer gaat lukken en ik ook van alle sores af ben. Ze bevallen en worden zwanger met bosjes om mij heen, behalve ik... Sorry zit even in een dipje..
he hallo bedankt elke en caecilia nu maar gewoon afwachten. ik wens jullie heel veel succes, iedereen trouwens liefs wendy
Wel hier wordt de menstruatie opgewekt door middel van duphaston. Eitje was niet groter geworden dan 8 mm. Best balen! Maar goed ik heb nog maar 3 pogingen gedaan dus ben nog niet zo lang bezig. Heb net de eerste 2 pilletjes duphaston ingenomen en dus maar wachten tot ik mijn menstruatie krijg en daarna beginnen met 100 mg clomid. Jojaba goed zeg dat je testen positief zijn! Nu op naar een positieve test over 2 week! Liefs Ylona
Nou hier vanmorgen weer een positieve ovulatietest? Klopt dit wel? Of kan dit ook komen door de clomid 100 mg? Heb het wel een beetje gehad met al dat geklus waar toch enige verplichting achter zit... Ylona: balen dat het eitje niet gegroeid is, gelukkig kun je wel weer snel verder. Succes de volgende ronde!
Hoi Jojoba, Bij werkte de ovutesten niet. Ik had ook altijd maar een (bijna) positieve ovulatietest. Soms kan dat door de pco komen. Maar een aantal dagen achter elkaar kan best hoor. Hoeveel dagen heb je?
even een vraagje. Heeft iemand van jullie wel eens duphaston gebruikt? Hoelang duurde het voordat de menstruatie doorbrak? en als je menstruatie er is moet je dan ook nog blijven doorslikken? ben het vergeten te vragen bij de arts! Liefs Ylona
heb dat helaas niet gebruikt. staat het niet op je doosje. De meeste opwekkers moeten 10 dagen geslikt worden en ongeveer 3 dagen daarna word je ongesteld. Dan ben je dus al drie dagen gestopt. Ik heb zelf primolut geslikt. x
jeetje nog 2 week wachten op menstruatie? Pfff hoop niet dat het zo lang gaat duren. Vind het wel balen dat dit een verloren maand is maar met volle moed op naar de volgende maand! Liefs Ylona
Hai Ylona, Ik heb nu 2 x duphaston gebruikt. De eerste x aan het begin van mijn traject, 10 dagen 1 pilletje toen brak het bij dag 9 al een beetje door en de dag na het laatste pilletje goed. Voor mijn LEO heb ik het ook moeten slikken maar dit maal 14 dagen 3x daags een pilletje en deze x heb ik er heel lang op moeten wachten. Maar dat was waarschijnlijk omdat ik 3x zoveel moest slikken. Opvallend namelijk, duphaston is een progesteron juist iets wat je nodig hebt na je eisprong om niet ongesteld te worden. Succes ermee ik hoop dat het voor jou ook snel doorbreekt! groetjes, marykay
@Marykay: hoe is het nu met je? al een beetje hersteld van je operatie? @Elke: hoe gaat íe? Nog 1 dagje voor nod! En? En? EN?
Ja het gaat goed met me. Zondag zijn mijn hechtingen verwijderd en ben ik voor het eerst echt buitenhuis geweest. Ik was daarna nog wel moe, maar na 2 nachten met 11 en 10 uur slaap voel ik me vandaag al een stuk beter. De pijn aan mijn schouders en middenrif is ook weg. Ik ben begonnen met tempen en hoop zo een eisprong te vinden. Het is afwachten of de operatie ook werkelijk geslaagd is, maar net als de gyn heb ik goede hoop.
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 23 juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 5 aug Voor: controle na LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juli Voor: 5e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 10:45 Voor: FM Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 23 juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 16 aug?!? let's hope so Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan 15/7 LEO gehad Volgend bezoek gyn: di 5 aug Voor: controle na LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juli Voor: 5e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 augustus Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: maandag 11 augustus Voor: voortgangsgesprek en echo Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Sorry dames, ik ben een beetje forum-moe . @Elke, meis wat balen @Marykay Ik hoop echt dat je cyclus lekker snel en goed op gang komt! @Jojoba Bij mijn zijn de ovu-testen ook bijna altijd positief Komt bij mij door de PCO. @Ylona Superjammer dat deze cyclus voor niks is Op naar de volgende ronde dan maar! Mn temp wil hier niet goed stijgen. Maar bij mij gaat toch nooit iets volgens het boekje. Dus ik ga er voorlopig nog gewoon vanuit dat mn ei gesprongen is. Ik zet mn grafiekje wel even in mn album
ha meiden, zo hier even een momentje voor mezelf op m,n werk... bijna alle jongens zijn naar de soos dus het is rustig. Marykay wat fijn dat het goed met je gaat, ik ben er ook echt van overtuigd dat dit alleen maar ontzettend kan helpen en ook fijn dat je gyn positief is... dat is net dat steuntje in de rug van een deskundige die je nodig hebt, die van mij zegt nooit maar dan ook nooit iets om me gerust te stellen..... het is een spijkerharde tante maar ze schijnt erg goed te zijn......maarja of ik er nu zo blij mee ben.. ik krijg echt waar al de zenuwen als ze aan komt lopen... jojoba wat lastig met die ovutestjes joh... ik moet zeggen bij mij werken ze goed en dat betekent echt pas een paar uur voor de eisprong een positest tot een paar uur erna... daarna is het lijntje gewoon weer heel licht dus ik denk toch dat het door de pco komt... lastig zeg... maar.... doordat hij wel donkerder word kun je het wel een beetje inschatten toch? met is geen helemaal 100% gok.. vervelend maar dan zul je idd toch een aantal dagen lang moeten klussen meid, voel jij je eisprong altijd? dan kun je de dag erna in ieder geval stoppen met klussen.... Beppie ik hooop dat je ei is gesprongen..... lastig dat vage gedoe... is toch om gek van te worden... brenda, zie je wel ik denk weer van alles voordat ik meer weet, je mag dus wel meer iui doen bij mckw... en ook iui na ivf? waarom is dat dan? denken ze dat dat nog zin heeft als ivf niet werkt? nouja ik zou er blij mee zijn, zoalng je nog bezig bent met behandelingen is er hoop... ik zal eens aan m,n huisarts vragen wat hij van mckw denkt... als ik echt tot behandelingen anders dan alleen medicatie over moet gaan zal ik het zeker overwegen, ik woon er echt praktisch naast..... 7 min met de auto ( buiten de spits). elke balen meis.... het is nog wel eendag voor je nod en sommige meidentesten pas laat positief, je bent toch nog niet ongie of voel je het aankomen? bridge, sorrie ik heb even niet zo goed alles gevolgd. ga ik volgende keer wel doen.... oja nee ik weet het wel... het sloeg niet aan. ik hoop dat de bloeding snel komt en dat de dosi opgehoogt gaat worden, maar dat lijkt me de enige volgende logische stap. pppffff vandaag mijn laatste werkdag, ben het echt zat..... nog 3 dagen en dan gaan we lekker op vakantie, ovu testjes mee hahahah en heel erg hard aan de slag voor een beeb.... ik ben zo blij dat die testjes werken.... scheelt een hoop stress bij mij. ik ben iedere ronde weer bang dat de clomid niet gaat werken.... verder ben ik wel optimistisch... dit gaat gewoon mijn ronde worden ,ik voel het............. en anders de volgende of die erna. heb gelukkig niet zoveel last van de clomid deze keer, heb wel een paar keer een kleine woede uitbartsting gehad en een paar traantjes gelaten.. maarja ik was boos op iemand in het verkeer en boos op de woningbouw die m,n moeders huis aan het verkloten zijn... en alles verkeerd aansluiten...geen ruzie met hubbie in ieder geval dat vind ik het belangrijktste xxxx jose
Elke, nog niet de moed opgeven hoor ik ging net even voor je googlen op wanneer positieve zwangerschapstest en toen was onderstaand mijn eerste hit. Iedere vrouw test volgens mij verschillend. Zolang je nog geen bloed ziet is het goed. Beppie, jouw verhaal is zo herkenbaar het is alsof ik mijn eigen clomidverhaal terug lees. Bij mij werd ook steeds de dosis verhoogd om mijn cyclus te verkorten. Mijn cycli met clomid 1. 50mg 32d 2. 50mg 38d 3. 100mg 37d 4.150mg 73d, maar dankzij duphaston en LEO ongesteld. De laatste x is mijn ei nooit gesprongen en mijn temp. lijstje gaf dat ook aan. Het leek eerst wel zo, maar later wees fertilityfriend en ook de echo uit dat het niet het geval was. Word je bloed nog op progesteron geprikt? En als je ongesteld was, is dat dan veel? Ik had heel weinig bloedverlies en ook mijn progesteronwaardes waren altijd heel laag. Wat ik al zei het alsof ik mijn eigen verhaal lees en vrees ik dat de clomid het ook niet voor jou is. Misschien moet je om een volgende stap vragen danwel spuiten of een LEO? Heel veel succes! José, alvast een hele fijne vakantie en ga ontspannen voor een mooie vakantie-beeb!